quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo lang ik er geen last van heb vind ik het best, maar zodra die hoerige kutbeesten van een ander mijn erf onderschijten en mijn huis binnen wandelen, dan mogen ze gerust dood. Langzaam en pijnlijk
QFT!quote:Stage SC #1336: Katten, zum kotsen!
Als katten merken dat het daar ligt blijven ze ook echt wel een tijdje weg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:28 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ik ga het ook doen, maar zoals ik daar zei, het lijkt me geen blijvende oplossing. Moet ik elke keer na een pot koffie het uitstrooien over mijn erf/heggen.
En als ik het een paar dagen niet doe? Of het regent weg? Ik heb niet iedere dag genoeg voor mijn hele erfquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:30 schreef jna het volgende:
[..]
Als katten merken dat het daar ligt blijven ze ook echt wel een tijdje weg.
Hoe kom ik er achter van wie ze zijn? En waar laat ik die stinkbeesten zolang? Niet in huisquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:33 schreef jna het volgende:
Dean, je hebt toch geld nodig. Kidnap (catnap) die katten en laat de baasjes betalen!
ik denk dat dan Dean gelyncht wordt door Marianne Thieme en Coquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe kom ik er achter van wie ze zijn? En waar laat ik die stinkbeesten zolang? Niet in huis
Met hun kop op een spies in het midden van het tuintje voor huis, als waarschuwing voor de andere katten en buurtbewoners![]()
zet ik alvast een twitteraccount op voor poekiequote:Op woensdag 17 maart 2010 11:33 schreef jna het volgende:
Dean, je hebt toch geld nodig. Kidnap (catnap) die katten en laat de baasjes betalen!
Laat ze maar komenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik denk dat dan Dean gelyncht wordt door Marianne Thieme en Co
Ja alleen denk ik niet dat mensen dan nog gaan betalen voor hun kat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe kom ik er achter van wie ze zijn? En waar laat ik die stinkbeesten zolang? Niet in huis
Met hun kop op een spies in het midden van het tuintje voor huis, als waarschuwing voor de andere katten en buurtbewoners![]()
Gewoon zo'n kat ontvoeren en wachten tot een buurtbewoner van die flyers gaat ophangenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
en zeggen dat je dan bij de dierenpolitie werktquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon zo'n kat ontvoeren en wachten tot een buurtbewoner van die flyers gaat ophangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Maar dan houden ze ze misschien voortaan wel binnenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ja alleen denk ik niet dat mensen dan nog gaan betalen voor hun kat.
Als ze hier komt dan zeg ik het wel evenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:43 schreef jna het volgende:
[..]
Marianne Thieme mag ook wel bij mij langskomen
Ik wil graag 2 minuten twitterstilte voor poekie inroosteren. Elke dag van 18.36 tot 18.38.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zet ik alvast een twitteraccount op voor poekie
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon zo'n kat ontvoeren en wachten tot een buurtbewoner van die flyers gaat ophangen
Je hebt m'n adresquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ze hier komt dan zeg ik het wel even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |