quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:10 schreef remlof het volgende:
Omdat jullie anders andere slowchats verzieken hier weer jullie eigen kliekje reeks.
Sta wel open naar anderen anders gaat deze dicht en volgen er bans.
ik ook nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:41 schreef onderjas het volgende:
Ik vond het niet nodig om de topics te gaan tellen.
Ik hou van tellen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:41 schreef onderjas het volgende:
Ik vond het niet nodig om de topics te gaan tellen.
Ik heb iets met cijfers en getallen en statistieken.quote:
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb iets met cijfers en getallen en statistieken.
Ik ben alleen wel slecht in wiskunde.
Hier ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
Maar echt., serieus...zon, koffie en paaseitjes...hoe lekker wil je het hebben?
Niet ziek en nieuwe ligstoelen in de tuin.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
werkquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
Slecht in wiskunde; hull vulquote:
Nieuwe schoenen heb ik ook alquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier ookNu nog zomerjurkjes en nieuwe schoenen.
Aah, druppie toch, wat heb je dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niet ziek en nieuwe ligstoelen in de tuin.
Ohja, Arcee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:46 schreef onderjas het volgende:
[..]
Slecht in wiskunde; hull vul
Gek op getallen, rijtjes en statistieken; Acree! (en Maurice de Hond)
Ik zie zowel geen onderjas als trui in je UI. Wat zie ik wel eigenlijk?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef onderjas het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar ik zie twee suikertaartjes in je UI. Of is die andere voor mij?
Oooh...ja, altijd eentje extra he, voor het geval dat...zin in?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef onderjas het volgende:
Tuurlijk niet, maar ik zie twee suikertaartjes in je UI. Of is die andere voor mij?
Baileysquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zie zowel geen onderjas als trui in je UI. Wat zie ik wel eigenlijk?
Nee hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:49 schreef onderjas het volgende:
[..]
Niet tegen hem zeggen dat ik z'n naam verkeerd heb getypt he.
Geen idee, en ik ben door de vorige stoelen heengezakt. Vrijdag ben ik jarig en dan kan ik maar beter beter zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aah, druppie toch, wat heb je dan?
Hee Henk!quote:
Nu pas?quote:
oh, ken het alleen van naam. Zal vast lekker zijnquote:
Ik ben geen opticienquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zie zowel geen onderjas als trui in je UI. Wat zie ik wel eigenlijk?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh...ja, altijd eentje extra he, voor het geval dat...zin in?
Logisch.quote:
Ja, en nieuwe tuinstoelen krijgenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Geen idee, en ik ben door de vorige stoelen heengezakt. Vrijdag ben ik jarig en dan kan ik maar beter beter zijn.
Ik ben zo jaloersquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook.
Deze hebben wij
[ afbeelding ]
Nee, want da's zonde van m'n verjaardagskadoquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en nieuwe tuinstoelen krijgen
Welk probleem?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:41 schreef eNGine10 het volgende:
hehe probleem weer ongeveer 300 posts uitgesteld
ik weet ook niet of het wel echt Baileys is in zijn UI, maar omg..quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oh, ken het alleen van naam. Zal vast lekker zijn
Je gaat er niet dood aan hoor.quote:
Stiekem zijn het wel cupcakes en niet suikertaartjes..quote:
Users Die Overal Waardering Uitlokkenquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je gaat er niet dood aan hoor.
En als ik nu de airco op 30 graden zet, lijkt het met het zonnetje erbij wel hartje zomer
Oeh, weet je al wat je krijgt dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, want da's zonde van m'n verjaardagskado
Pas maar op dat ze niet smelten, anders heb je van die kleverige papiertjes en bruine vingers en bijzonder weinig chocolade in je mondquote:
Cupcakes zijn voor emo's.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem zijn het wel cupcakes en niet suikertaartjes..want suikertaartjesplaatjes hadden ze niet met roze op internet...
Je kan ze toch zelf roze maken, in het echt of met photosoep.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem zijn het wel cupcakes en niet suikertaartjes..want suikertaartjesplaatjes hadden ze niet met roze op internet...
Ja..maar deze lachte zo liefquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Je kan ze toch zelf roze maken, in het echt of met photosoep.
quote:
Waarheen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:58 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, ik ben weer weg, ik ga op roadtrip met MarijkeZwolle![]()
Oooh, jammer, want dat was vast heel gezellig geweestquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:59 schreef onderjas het volgende:
[..]
Hallo
Ik ga met je mee suikertaartje! (ofja ik ga ook weg niet op road trip)
Hoogeveen!quote:
Dat is echt een kankeropmerking, en dat weet je.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoogeveen!
Ja, uhoh, wij houden de auto hopelijk WEL heel...
Kusje voor DW en Huppel
Auto stuk?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is echt een kankeropmerking, en dat weet je.
hoi aangenaam ookquote:
A28 hm 122,5quote:
A28 hm 122,5quote:
R.I.P.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:13 schreef Jotcha het volgende:
[ afbeelding ]
And look over there, look at thaaat, a wild kliekje! You gotta to be very careful, because when they strike it can be that quick that if they're within range, you're dead, you're dead in your tracks. And his head weighs more than my body so it's WHACK!
quote:
Spuitjes 11quote:
Zo te zien hebben jullie er toch wel om gelachen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is echt een kankeropmerking, en dat weet je.
Ja, daarom snap ik die reactie niet helemaal.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zo te zien hebben jullie er toch wel om gelachen?
Ja wat moet ik dan doen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zo te zien hebben jullie er toch wel om gelachen?
Nee, maar ik vind die opmerking van DW een beetje vreemd. Alsof ze er een heel trauma aan overgehouden heeft.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan doen?
Jankend langs de weg gaan zitten? Het is maar een auto hoor. Ik baal wel want ben best wel afhankelijk van de auto maar that's life.
Dat hebben we ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind die opmerking van DW een beetje vreemd. Alsof ze er een heel trauma aan overgehouden heeft.
Weten ze trouwens al waar het door kwam?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hebben we ook![]()
Sta je opeens naast de weg met rare agenten die denken dat ze leuk zijn en god don't get me started over de taxichauffeur
Vanmiddag wordt mn auto naar huis gebrachtquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Weten ze trouwens al waar het door kwam?
Als het soep was, was het niet afgefiktquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanmiddag wordt mn auto naar huis gebrachtEn dan moet ik de garage gaan bellen enz.
Waarschijnlijk is mn motorblok in de soep gelopen
Is ook niet afgefiktquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Als het soep was, was het niet afgefikt![]()
Maarhoor, is vast niet fijn geweest
Iets met onder de gordel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind die opmerking van DW een beetje vreemd. Alsof ze er een heel trauma aan overgehouden heeft.
Welkom!!! Ga zitten.quote:
Ja, hij vindt het eigenlijk ontzettend leuk dat z'n vaste stamgasten weer naar z'n forumpje komenquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als een dikke steenpuist op m'n eikel.
Misschien hield hij wel heel veel van die steenpuistquote:
je moet iets als je eenzaam bentquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Misschien hield hij wel heel veel van die steenpuist
welke ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:09 schreef DeLuna het volgende:
WTF, ik vind per toeval een liedje waarvan ik de naam nooit wist
Welke?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:09 schreef DeLuna het volgende:
WTF, ik vind per toeval een liedje waarvan ik de naam nooit wist
Word ook gebruikt in een reclame of niet?quote:
Ja van een autoreclame ofzo? Ik kon nooit achter de titel van het nummer komenquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Word ook gebruikt in een reclame of niet?
Goed nummer in ieder geval
In wel meer reclames.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Word ook gebruikt in een reclame of niet?
Goed nummer in ieder geval
*Gaat zoeken*quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In wel meer reclames.
Net zoals een aardig stapeltje mensen Blur - Song 2 wel kennen qua muziek, maar niet de titel.
die wist ik dan weer wel. Vroeger veel fifa gespeeldquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In wel meer reclames.
Net zoals een aardig stapeltje mensen Blur - Song 2 wel kennen qua muziek, maar niet de titel.
Fifa '98quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In wel meer reclames.
Je speelt liever scrabble?quote:
ik vind er ook niks meer aanquote:
vanavond Barcaquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik vind er ook niks meer aanallemaal te vermoeiend.
Voetbal kijken ftw!
Wordt het eigenlijk wel uitgezonden?quote:
Wutquote:
Nee, shooters en MMORPG.quote:
Ik own je met Tekken en Def Jam.quote:
Tekken op de PS1quote:
Sport 1quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wordt het eigenlijk wel uitgezonden?
MW2quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, shooters en MMORPG.
En nee, ik speel geen WoW
V-Rallyquote:
Heus niet.quote:
Destruction Derbyquote:
quote:
Ik speel hem ook op de PSP. Ook met Lilyquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heus niet.
Ik speel hem trouwens wel op de PSP. Tekken 5 Dark Resurrection.
Ik ben heel goed met Lily.
Nee alleen de echte echte.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Destruction Derby
Trackmania
[..]. MW2
voordeel van trackmania is dat je voor elk niveau wel wat hebtquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:35 schreef DeLuna het volgende:
Racegames zijn wel leuk maar ik kan het gewoon niet. Ik lig vaker in de berm dan dat ik op de weg ben.
quote:
Gokje. Need fo Speed?quote:
Goedemorgen schoonheidquote:
iRacing, Live for Speed en rFactor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gokje. Need fo Speed?
Of meer Gran Turismo?
Hoe is het met de autoquote:
Xaryna had al een andere betekenis verzonnenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:14 schreef Myraela het volgende:
Ik vind trouwens dat de SC hierna gewoon weer ONZ SC gaat heten. Want iedereen vind mij overal gewoon lief.
Wattan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Xaryna had al een andere betekenis verzonnen
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:54 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Users Die Overal Waardering Uitlokken
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:54 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Users Die Overal Waardering Uitlokken
Daarom melden wij ons ook weer inderdaadquote:
Comateusquote:
Het is maar goed dat je mij niet zo noemt, want dan had je echt een elleboog in je ballen gehad.quote:
Stiekeme slotjes plaatsen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:06 schreef eNGine10 het volgende:
Wat doen die NJ en Jogy eigenlijk voor ONZ? Ik zie ze namelijk nooit op het forum.
Zonder bericht eronder dus?quote:
Ik weet het.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zonder bericht eronder dus?
he wat flauw
Ze kunnen toch op z'n minst ff meezeuren dat dit een kut sc isquote:
Hey, doe eens niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ze kunnen toch op z'n minst ff meezeuren dat dit een kut sc is
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ze kunnen toch op z'n minst ff meezeuren dat dit een kut sc is
Wel.quote:
Nee, ik wacht tot het leuk wordt.quote:
dat beweer ik ook nietquote:
Iets met liters Hertog Janquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik wacht tot het leuk wordt.
udowuquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat beweer ik ook nietjeuj voor odowu (
) SC
Goed plan, vanavond verder me Ez; bier opzuipenquote:
Oke.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik wacht tot het leuk wordt.
Bier? Zei iemand bier?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed plan, vanavond verder me Ez; bier opzuipen
Jep. In combinatie met mijn naam, dus ik kom me maar even meldenquote:
ik zeg lekker odowu als ik dat wil. En als ik meer zin heb om uduwu te zeggen dan doe ik datquote:
Ja, daarom reageer ik er juist op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep. In combinatie met mijn naam, dus ik kom me maar even melden
Zei iemand Ez zijn bier opdrinken? Ik kom me maar even meldenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep. In combinatie met mijn naam, dus ik kom me maar even melden
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Users die overal waardigheid uitlokken
Waardering bedoel je.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Users die overal waardigheid uitlokken
uitzondelijk dwaze uwuquote:
Verdomme, jij ook alquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zei iemand Ez zijn bier opdrinken? Ik kom me maar even melden
Dat laatste gaat 'm niet wordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
uitzondelijk dwaze uwuen dat uwu moet je dan als een jankende wolf gillen
Het is dat jij zin had om naar de P3 te gaan, anders was alles op geweest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verdomme, jij ook al
Het krat ging met alleen Erwin en mij al hard![]()
Dat zei Chantal alquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, verdomme.
Oh, DW, m'n eigen SC doet het weer, onder een ander linkje. Zie homepageknopje
Er zijn ern og maar 5, die zijn voor mij! De huppels moeten me wel dronken voeren en misbruik makenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zei iemand Ez zijn bier opdrinken? Ik kom me maar even melden
Alsof jij het erg vond om naar de P3 te gaanquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het is dat jij zin had om naar de P3 te gaan, anders was alles op geweest.![]()
Dit is dus wat er bedoeld werd met kliekjesvorming e.d.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alsof jij het erg vond om naar de P3 te gaan![]()
Nee inderdaad. Iedereen op kantoor keek me heel vreemd aan toen ik aan het oefenen wasquote:
Dat zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alsof jij het erg vond om naar de P3 te gaan![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Iedereen op kantoor keek me heel vreemd aan toen ik aan het oefenen was
[..]
Nee inderdaad. Iedereen op kantoor keek me heel vreemd aan toen ik aan het oefenen was
[..]
Weet ik liefje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is dus wat er bedoeld werd met kliekjesvorming e.d.
Ja, onsquote:
Dan ook niet huilen als de SC weer dicht gaat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet ik liefje.
Maar af en toe een opmerking tussendoor moet kunnen. Is mijn mening tenminste.
En dan zit de SC straks weer dicht en kan je weer nergens heen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet ik liefje.
Beetje mij uitlachen om mijn gebrek aan hakskills hequote:Op woensdag 17 maart 2010 15:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
Ik heb het er naar mijn zin gehad.
Ik ben je liefjequote:Op woensdag 17 maart 2010 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet ik liefje.
Waar was je heen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beetje mij uitlachen om mijn gebrek aan hakskills he
Lach eens naar het vogeltjequote:
Hardcore resistancequote:
Nee, dan gaan zijn ballen pijn doenquote:
Ik zeg af en toe hè, geen half topic vol.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En dan zit de SC straks weer dicht en kan je weer nergens heen.
Die heb ik dan niet meer, aldus je beloftequote:Op woensdag 17 maart 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dan gaan zijn ballen pijndoen
Wat een tof vogeltjequote:Op woensdag 17 maart 2010 15:54 schreef eNGine10 het volgende:
Lach eens naar het vogeltje
[ afbeelding ]
piemels.quote:
Kut vogel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lach eens naar het vogeltje
[ afbeelding ]
Ik vind het denk ik leuker om ze pijn te doenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die heb ik dan niet meer, aldus je belofte
zomaar.quote:
Het was wel tof. En ik weet ;t niet eens meer, alleen Partyraiserquote:
Waar?quote:
Waar?!quote:
Mad dog zie ikquote:
nouhouquote:
quote:
Meerdere?quote:
NEE IK, IK WAS EERSTquote:
Ik zei eerder 'ik eerst'quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:00 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[..]
Meerdere?
[..]
NEE IK, IK WAS EERST
Ik had de s toch doorgehaaldquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:00 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[..]
Meerdere?
[..]
NEE IK, IK WAS EERST
Is dat niet positief dan?quote:
Jamaar ik vroeg er eerder naarquote:
Ik denk niet dat er veel vrouwen zijn die door 5 piemels tegelijk gepenetreerd willen worden.quote:
Nou enquote:
Niet te groot, dat doet pijn.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
Iets met..waar er twee vechten om een derde 'been'
Ga jij er mee heen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
Iets met..waar er twee vechten om een 'been'
Ik mag toch nietquote:
Dat is wel heel erg fijn, dus morgen kan je wel genieten van het mooie weer, heel misschien?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef Jotcha het volgende:
Beter, lekker uitgeslapen en de hele dag dus echt niets gedaan
Heel misschien? Toevallig is mam nu de trampoline aan het schoonmaken, en die ligt nogal beschut. Dus als het morgen zonnig is lig ik in de tuinquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg fijn, dus morgen kan je wel genieten van het mooie weer, heel misschien?
Is het morgen weer z'n goei weer?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg fijn, dus morgen kan je wel genieten van het mooie weer, heel misschien?
En wij dan? Laat je ons zomaar in de steek?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heel misschien? Toevallig is mam nu de trampoline aan het schoonmaken, en die ligt nogal beschut. Dus als het morgen zonnig is lig ik in de tuin
Been? Afgehakt kinderarmpjequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
Iets met..waar er twee vechten om een 'been'
Oh, ik lig dan met m'n ipod te fokken jwz.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:11 schreef onderjas het volgende:
[..]
En wij dan? Laat je ons zomaar in de steek?
Brabants?quote:
Je hebt het nu over je eigen broekinhoud?quote:
Jup.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt het nu over je eigen broekinhoud?
5 cm enzulks?quote:
Ik weet niet hoe groot jouw armpjes waren als baby, maar ik hoop toch wel wat groter dan 5 cm.quote:
doe maar brabantsquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:16 schreef onderjas het volgende:
[..]
MOOI!
[..]Maar ik kan ook wel Nederlands praten hoor.
quote:
Afgehakt he, er staat niks over waar afgehaktquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot jouw armpjes waren als baby, maar ik hoop toch wel wat groter dan 5 cm.
Dat zou ik toch nooit doen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beetje mij uitlachen om mijn gebrek aan hakskills he
ghe ghequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:18 schreef onderjas het volgende:
[..]
Okay das ook goei jong. Kumde gij ok uit brabant?
Carnavalstopicquote:
Jawel, want ik kan niet hakken. Ik heb Huppelmuts wel zien hakken vanmiddag.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit doen?![]()
![]()
Ik lachtte om andere mensen in de zaal die zichzelf voor lul zetten...![]()
quote:
op hakken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel, want ik kan niet hakken. Ik heb Huppelmuts wel zien hakken vanmiddag.
Leugenaarquote:
Nee is lachuh! wie maakt een nar smiley?quote:
Neequote:
Ik heb jou niet uitgelachen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel, want ik kan niet hakken. Ik heb Huppelmuts wel zien hakken vanmiddag.
Keep dreamingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |