Welke vaste lasten moet ik me daarbij voorstellen? Abonnementen op Sport1, EredivisieLive, de Telegraaf e.d.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:23 schreef Feitosa het volgende:
Stond ook een stukje bij van een gast die klaagde dat zijn geld niet toereikend was voor zijn vaste lasten.
Had vaste lasten van 1950 euro..........................![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe dom zijn sommige mensen. Voortplantingsverbod voor dat volk svp.
Ik gok eerder flinke woonlasten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Welke vaste lasten moet ik me daarbij voorstellen? Abonnementen op Sport1, EredivisieLive, de Telegraaf e.d.
Ja, dat las ik gisteren ook. Hij verdient 1.400 euro per maand en heeft vaste lasten van 1.950 euro... gevalletje van ver boven je stand leven en dat af willen schuiven op je werkgever dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:23 schreef Feitosa het volgende:
Stond ook een stukje bij van een gast die klaagde dat zijn geld niet toereikend was voor zijn vaste lasten.
![]()
![]()
![]()
Met dat inkomen is het sociale huur.quote:
Een aardbeving was er zeker niets bijquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:16 schreef Xaryna het volgende:
Ik snap best dat ze staken, maar ik vind het voral zeer storend dat zij zélf een enorme teringzooi op het station maken. Ik kon nauwelijks mijn perron bereiken door de ladingen verscheurde kranten en andersoortig afval dat ze overal demonstratief gedeponeerd hadden.
Dat zou je wel zeggen, maar het lijkt me erg sterk dat je met een paar honderd euro huur aan zo'n bedrag voor vaste lasten komt. Met allerlei kleine uitgaven zoals hier en daar een abonnementje kom je daar ook niet aan. Maandelijkse afbetalingen voor luxegoederen zijn nog wel een mogelijkheid.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met dat inkomen is het sociale huur.
Ach, ik geloof die man ook geen moment.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zou je wel zeggen, maar het lijkt me erg sterk dat je met een paar honderd euro huur aan zo'n bedrag voor vaste lasten komt. Met allerlei kleine uitgaven zoals hier en daar een abonnementje kom je daar ook niet aan. Maandelijkse afbetalingen voor luxegoederen zijn nog wel een mogelijkheid.
Ze zijn natuurlijk allemaal zo als die man..quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:23 schreef Feitosa het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat is niet leuk! Ik wilde net gevat reagerenquote:
zo snel was ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat is niet leuk! Ik wilde net gevat reageren
Ze hadden mijn sympathie al niet maar door die trieste actie nog minder. Ze maken niet schoon, alas. Dat zien ze enkele dagen aan en komen erachter dat ze eigenlijk niet echt belangrijk zijn. Dus moeten ze zelf troep creeren om mensen erop te attenderen dat ze niet meer schoonmaken? In en in triest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:56 schreef livelink het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ze mijn sympathie behoorlijk kwijt zijn geraakt met de enorme rotzooi die ze expres hebben gemaakt op Utrecht CS. Dat je staakt en de aanwezige rotzooi niet opruimt/schoonmaakt, daar kan ik allemaal nog wel inkomen. Maar om dan zelf er een bende van te maken, dan ben je de kinderschoenen nog echt niet ontgroeid.
Zodat ze nog meer krant kunnen verscheuren..quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:28 schreef Xaryna het volgende:
Hadden jullie gemerkt dat ze vandaag geen nieuwe kranten op Utrecht CS hebben neergelegd? Ze deelden ze bij de ingangen wel uit
Jullie zijn met z'n tweeën en verbruiken voor 270 euro aan gwl. Misschien eens wat lampen uitdoen als je gaat slapen. En welke uitvaartverzekering kost 40 euro per maand? Wil je in de ruimte geschoten worden ofzo?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:56 schreef paddy het volgende:
700 huur.(gewoon een klein huisje)200 gas en electra. 70 water 200 verzekering. 40 euro uitvaartverz. Telefoon minimaal 20 euro.
Ik weet niet of ze kinderen hebben, maar ik kom...zonder extra's al aan
Dus zit (zonder verdere kosten) al aan 1230. Heb ik geen internet etc gerekend. Volgens mij krijg je als stel zonder kinderen met dit geld geen huursubsidie.
1400 is wanneer je alleen bent goed van rond te komen, maar dan moet je al helemaal geen huis willen maar een één of twee kamer flat in Utrecht
Ach, er komt wel wat mee bij kijken om het fenomeen staken te begrijpen. Feit dat het een grondrecht is zou toch moeten zorgen voor een wat meer onderbouwde meningquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:36 schreef LuxAeterna het volgende:
Ben ik nou echt zo naïef om te denken dat staken een belachelijk fenomeen is? Je tekent toch zelf een contract waarin staat dat je 1400 euro per maand gaat verdienen? En dan lekker staken omdat het ineens te weinig is...
Ik heb respect voor schoonmakers, maar niet voor mensen die bewust troep maken om een punt te maken. Bekeuren voor vervuiling van een openbare gelegenheid, imo.
Bij mij of bij de stakers?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, er komt wel wat mee bij kijken om het fenomeen staken te begrijpen. Feit dat het een grondrecht is zou toch moeten zorgen voor een wat meer onderbouwde mening
Bij jou.quote:
Maar de NS steunt hun hier toch bij?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:37 schreef ijdod het volgende:
Ik vraag me af of de NS een lager tarief kunnen bedingen wegens het achterblijven van het gewenste resultaat.
Ik snap de staking, maar ik ben wel van mening dat alternatieven door de NS geen stakingsbreking is. De NS huurt de werkgever in, de schoonmakers hebben een conflict met de werkgever, niet met de NS.
Uiteraard niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maar de NS steunt hun hier toch bij?
Het is al opgeruimd..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:32 schreef iamredleader het volgende:
Wat mij vooral stoort is dat ze eerst zelf overal kranten hebben verscheurd en rondgeslingerd, en dan roepen dat het zo'n zooitje is als zij niet schoonmaken
En ze zijn zelf ook nog eens de dupe van bovengenoemde actie: wie gaat dat schoonmaken?
Omg was dat vandaag?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:37 schreef Paul het volgende:
Ze zijn nu echt boos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was hier ook flink pissig over. Liep beetje met het idee in m'n kop om een vuilniszak van thuis mee te nemen en die daar leeg te flikkeren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:16 schreef Xaryna het volgende:
Ik snap best dat ze staken, maar ik vind het voral zeer storend dat zij zélf een enorme teringzooi op het station maken. Ik kon nauwelijks mijn perron bereiken door de ladingen verscheurde kranten en andersoortig afval dat ze overal demonstratief gedeponeerd hadden.
Nou dat zou ik persoonlijk nog lager vinden hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 22:20 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ik was hier ook flink pissig over. Liep beetje met het idee in m'n kop om een vuilniszak van thuis mee te nemen en die daar leeg te flikkeren.
Uiteraard zou ik ze wel aansporen om het daarna voor me op te ruimen. Dat dan weer wel. Luie flikkers moeten gewoon gaan werken. Zijn hierheen gehaald om dit werk te doen.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nou dat zou ik persoonlijk nog lager vinden hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |