abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:18:40 #51
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_79258633
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vermakelijk verhaal Ringo.
En er is deze keer geen letter van verzonnen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_79260416
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef Ringo het volgende:
Die kleptomanie is begonnen met de legendarische McDonald's kraskaarten. Drie vragen die je goed moest beantwoorden en dan een volgend vakje openkrassen, waarmee je óf een milkshake, óf een friet, óf een hamburger kon winnen. Die kaarten zaten bij wijze van reclamestunt in alle televisiegidsen. Wij (een vriendje, mijn broertje en ik) liepen dan een tabakszaak in, of een supermarkt, pakten een stapel televisiegidsen op en haalden daar in rap tempo, zeer methodisch en absoluut vingervlug, alle kraskaarten uit.

Thuis krasten we de goede antwoorden open, en het extra vakje. Op een gegeven moment kenden we alle antwoorden uit ons hoofd en wisten we heel precies onder welk vakje de milkshake zat, waar de hamburger en waar de friet.
We hebben zeker anderhalve maand gratis in de McDonald's rondgehangen, totdat het personeel uit frustratie onze kaartjes niet meer accepteerde. Toen werd het tijd om de resterende kaartjes (zeker nog een stuk of honderd) voor één gulden per stuk aan klasgenoten te verkopen.
Dat zijn nou de verhalen die het later nog goed doen op feesten en partijen
pi_79261721
Bank in de fik gezet -> naar huis -> dikke zwarte rookwolk -> ik ging kijken -> ik hielp met 'zand erover gooien' -> brandweer kwam -> weer naar huis.

Voor de rest was ik gewoon heel slecht in stenen gooien, waardoor er weleens een raam sneuvelde. Niets boeiends dus.
pi_79264738
wat mensen koud gemaakt.
met ijsblokjes wel te verstaan.

oh en raad eens wie de moeder van bambi doodschoot?
Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef porsche1 het volgende:
:D Eewaa hij is vet vriend. Respect voor jou Pino.
Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
^O^ Hulde! ^O^
pi_79264884
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef Ringo het volgende:
Ik was kleptomaan op mijn veertiende. Jatte uit de plaatselijke supermarkt alles wat los en vast zat. Chocolade, kauwgom, snoep, koek, strips, autobladen, Playboy's. Ik had op school een beginnend clandestien handeltje, waar ik heel aardig aan leek te kunnen gaan verdienen. Medeleerlingen en klasgenoten deden bij mij een bestelling, die ik de volgende dag leverde. Uiteraard tegen betaling. Onder winkelprijs welteverstaan.
quote:
Toen werd het tijd om de resterende kaartjes (zeker nog een stuk of honderd) voor één gulden per stuk aan klasgenoten te verkopen.
Een échte ondernemer

Toen ik nog heeeeel jong was af en toe snoepjes ed, wat iedereen wel eens gedaan heeft. Niks bijzonders en het ging dan letterlijk om centen.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_79266403
In 1997 ofzo kregen wij onze eerst CD-recorder (toen nog een aankoop van dik 800 gulden als ik me niet vergis). Maar ja, zo'n kale CD was ook maar niks. Dus heb ik wel eens wat CD-boekjes gejat bij de bibliotheek enzo

Daarnaast natuurlijk de verkoop van illegale cd's die ik mooi had opgenomen van de wekelijkse Top 40 uitzending op TMF (er was destijds nog geen kabelinternet bij ons in het dorp, dat kwam pas in 2001/2002 als ik me niet vergis). Mooi handeltje was dat. Een keer per maand nam ik de hele top 40 op van de TV op de minidisc-recorder van m'n vader, sloot dat ding aan op de PC en maakte zo mijn eigen Hit Explosion/MTV Braun Eurochart cdtjes. Per cd verkochten we er dan een stuk of 10-15 voor een gulden of 8 als ik me niet vergis. Toch een mooi zakcentje als 12-jarige
Nee.
pi_79268271
quote:
Die kleptomanie is begonnen met de legendarische McDonald's kraskaarten. Drie vragen die je goed moest beantwoorden en dan een volgend vakje openkrassen, waarmee je óf een milkshake, óf een friet, óf een hamburger kon winnen. Die kaarten zaten bij wijze van reclamestunt in alle televisiegidsen. Wij (een vriendje, mijn broertje en ik) liepen dan een tabakszaak in, of een supermarkt, pakten een stapel televisiegidsen op en haalden daar in rap tempo, zeer methodisch en absoluut vingervlug, alle kraskaarten uit.

Thuis krasten we de goede antwoorden open, en het extra vakje. Op een gegeven moment kenden we alle antwoorden uit ons hoofd en wisten we heel precies onder welk vakje de milkshake zat, waar de hamburger en waar de friet.
We hebben zeker anderhalve maand gratis in de McDonald's rondgehangen, totdat het personeel uit frustratie onze kaartjes niet meer accepteerde. Toen werd het tijd om de resterende kaartjes (zeker nog een stuk of honderd) voor één gulden per stuk aan klasgenoten te verkopen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_79268747
Beetje pyromaan spelen, maar ik woon dan ook in een dorp met weilanden van hectares groot.
Een keer een hele pokemon kaart gestolen (nou ja, jongen was op bezoek, had die kaart ergens anders gelegd, zodat die die was 'vergeten')
Verder eigenlijk nooit iets eigenlijk.
Behalve dan enkele verkeersborden meegenomen.

Oh en boete voor openbaar dronkenschap. Kwam 's nachts terug op de fiets van een café. De tweemaandelijkse politieronde had me eruit gepakt.
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:27:27 #59
69994 seto
-|||--------|||-
pi_79268894
Beetje typische dingen voor kwajongens:

- Fikkie steken naast een sloot, niet realiserend dat er allemaal droog gras lag. Brandweer moest erbij komen om het te blussen, agenten zeiden dat we gebeld zouden worden om langs te komen bij HALT, gelukkig nooit gebeurd.

- Snoep/knikkers stelen bij de lokale tabakszaak. Ook een keer bij de ALDI, toen werden we gepakt

- Er werd hier een keer een gebouwtje in de buurt gerenoveerd, heb toen met mijn vrienden daarbinnen alles gesloopt, ruiten eruit gegooid enzo. Moesten wegrennen voor de politie.

- Op bouwterreinen gereedschap gestolen.

- In de zomer brandweerkranen opendraaien.

Dat was het wel zo'n beetje denk ik. Overigens nu een hele nette jongen
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_79271351
Brandstichting (liep wat uit de hand ), zware mishandeling.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:59:34 #61
291790 Maaslander
Maaslander Kaas
pi_79273950
Tvp. Leuke verhalen :d

zelf nog nooit wat gedaan. Natuurlijk.
pi_79279381
Vroeger echt heel vaak bouwterreinen verkend. Nooit schade maken ofzo, het waren gewoon geweldige plekken om te spelen vonden we Oorlogje en verstoppertje zijn op die terreinen veul gaver
Fikkie steken vaak gedaan, met zo nu en dan gejatte lucifers omdat we ze niet meekregen Verder wel eens wat snoep gejat enzo.
What Would Goku Do
pi_79279599
Oh en snoepjes en luciferdoosjes jatten bij een hotel. Stonden op de balie.
Alleen voor de 10e keer op een dag naar binnen lopen was iets te veel van het goede.
  donderdag 18 maart 2010 @ 07:58:46 #64
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_79282825
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:19 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Jij was altijd het heilige boontje. Zelfs toen je puberde?
kattekwaad uithalen in je eentje is niet zo leuk blijkbaar
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:09:47 #65
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_79284054
Permanent markers gejat. Hart zat in mijn keel.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:16:35 #66
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_79284220
Knikkers bij de Intertoys gejat. En andere onzin gadgets van 1-6 euro.
Best wel spijt van eigenlijk.
Kwam door 'n slechte vriend
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:17:59 #67
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_79284249
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 19:38 schreef PimD het volgende:
Braun
Ben jij een kloon van Braun? Wat ontzettend crimineel
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:20:40 #68
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_79284323
We hebben nog wel eens hondepoep rond een deurklink gesmeerd en dat met een aansteker verwarmd zodat het "vastbakte"
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_79292586
Sja, wat meerdere dingetjes gedaan. Maar gasten uit mijn klas maakte het wel bonter, die liepen met pistolen rond :|
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:36:53 #70
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_79293139
Hmm where to start:

in (voorzover ik goed herinner) redelijk chronologische volgorde:

- snoepjes stelen
- brandstichting-
- vandalisme
- inbraak
- autodiefstal
- verduistering
- drugshandel
- mishandeling

Bijna alles zonder gepakt te worden overigens op 1 afgefikte speeltuin en de verduistering na
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:42:32 #71
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_79293381
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:36 schreef Lexjuuuh het volgende:

- snoepjes stelen
- brandstichting-
- vandalisme
- inbraak
- autodiefstal
- verduistering
- drugshandel
- mishandeling
Toch een aardig rijtje.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:48:39 #72
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_79293621
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:42 schreef Ringo het volgende:

[..]

Toch een aardig rijtje.
ja, maar ik heb al zeker 3 jaar geen noemenswaardige shit uitgehaald, ben aardig bijgedraaid en rustig geworden, tot grote verbazing van mijzelf en mijn sociale omgeving etc
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:32:31 #73
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_79295273
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:33 schreef Dolichologofobie het volgende:
Bank in de fik gezet -> naar huis -> dikke zwarte rookwolk -> ik ging kijken -> ik hielp met 'zand erover gooien' -> brandweer kwam -> weer naar huis.

Voor de rest was ik gewoon heel slecht in stenen gooien, waardoor er weleens een raam sneuvelde. Niets boeiends dus.
Je komt uit Palestina?
pi_79295507
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:48 schreef Lexjuuuh het volgende:

[..]

ja, maar ik heb al zeker 3 jaar geen noemenswaardige shit uitgehaald, ben aardig bijgedraaid en rustig geworden, tot grote verbazing van mijzelf en mijn sociale omgeving etc
En je reclasserings agent uiteraard.
pi_79295996
Snoepjes gestolen (paar keer)
Fikkie gebouwd (vaak)
Over de stoep gefietst (mag blijkbaar niet, want kreeg een waarschuwing van de agent )
Buiten het seizoen gevist (ook al een waarschuwing)

Zwaar illegaal allemaal dus !!

Blijkt maar weer dat degene (zoals ik) die kleinere illegale dingen doen altijd worden gepakt
pi_79298673
Ohja mijn 2 cents, ook niet veel schokkends:
-blikjes cola/bier gejat
-(verkeers)borden gejat
-stoeptegels uitgegraven en gejat
-heel veel uit café's meegenomen: allerlei soorten bierglazen, shotglazen, een pul, zo'n afroomstok, decoratie, een fles Apfelkorn welke ik in mijn tuin kapot had laten vallen (knetterlam), soms vind ik nog steeds stukken glas
-ook wel 1 of 2 keer een fiets 'gevonden'
-fikkie steken, beetje dingen kapotmaken al dan niet met vuurwerk in dronken buien
-verkeersovertredingen lijken me te licht om mee te tellen anders blijf ik bezig

Al met al toch nog wel een paar dingen dus.
pi_79304150
Kleinschalige drugshandel en ben zelfs een keertje achtervolgd door de politie
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_79304387
Ik kan me nog herinneren dat ik rond de 5 a 6 jaar oud was en aan het spelen was bij een grasveld, beetje naar de grasmaaier kijken enzo. Op een gegeven moment moest die grasmaaier naar een ander grasveldje over een fietspad, daar stonden van de afhaalbare paaltjes. Nou die haalde hij eraf, legde ze naast in het gras en ging verder met maaien.

Toen kwamen er een paar grote jongens aan die tegen mij zeiden dat die meneer in de grasmaaier graag wou dat ik de paaltjes oppakte en ergens ver achter in de bosjes gooide, ik met m'n naïve geest geloofde dit en deed het. Die gast werd kwaad zeg niet normaal, beetje overspannen ofzo.

Dat is mijn meest crimineelste daad.
pi_79307210
was altijd redelijk rustig en heb weinig fout gedaan op fikkie stoken, en chcolade jatten bij de aldi na
nooit gepakt gelukkig.

nu ben ik minder netjes.
rijd zwart in het ov waar het kan en rijd als ik met de auto ga redelijk door.
heb voor beide dingen al de nodige boetes
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  donderdag 18 maart 2010 @ 19:53:00 #80
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_79308269
Leuk topic!

Zelf nooit gedaan maar er wel bij geweest dat vrienden met vuurwerk dingen gingen opblazen.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_79318328
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef Ellatjuh het volgende:

nu ben ik minder netjes.
Valt imo niet onder de noemer 'crimineel', bijna iedereen krijgt wel eens een boete, de een wat vaker dan de ander.
  donderdag 18 maart 2010 @ 23:14:18 #82
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_79318398
Ik heb ooit een stimorol kauwgum gejat als kind en werd meteen gepakt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_79318413
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Valt imo niet onder de noemer 'crimineel', bijna iedereen krijgt wel eens een boete, de een wat vaker dan de ander.
Ik heb nog nooit een boete gehad. Nog nooit in aanraking met de politie geweest zelfs, behalve om aangifte van diefstal te doen.

Wil echter niet zeggen dat ik nooit anderszins voor crimineel gedrag bestraft ben...

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2010 23:15:16 ]
pi_79321525
Bij de V&D 1x een tijdschrift (donald duck dacht ik) meegenomen. Best wel stom ingericht, de V&D namelijk. Je neemt een tijdschrift dat je wilt kopen mee naar de kassa, maar ja.. of je nou betaald had of niet, dat weet natuurlijk niemand, dus als je dat ding gewoon opvouwt en in je handen meeneemt...

Bij de blokker ook snel een boekje onder m'n trui meegenomen.

Was toen < 10

Oh, een keer, heel heel lang geleden, was de printplaat van m'n Trust ( ) Ergo toetsenbord kapot. Ik kocht in de winkel een nieuwe, schroefde deze uit elkaar en verving mijn oude. Toen teruggebracht en geld terug gevraagd
pi_79328122
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef Ellatjuh het volgende:
nu ben ik minder netjes.
Jij rebel!
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:10:02 #86
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_79328717
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:51 schreef athlonkmf het volgende:

Oh, een keer, heel heel lang geleden, was de printplaat van m'n Trust ( ) Ergo toetsenbord kapot. Ik kocht in de winkel een nieuwe, schroefde deze uit elkaar en verving mijn oude. Toen teruggebracht en geld terug gevraagd
wheheh
pi_79329525
toen ik een jaar of 8 was...naar de speeltuin geweest en ik zag een fles bier...halfvol die hebben we tegen het clubhuis kapot gegooid haha en iemand zag het, en toen moesten we het opruimen (rebels he;)

en zoals iedereen hier kleine dingetjes gestolen met een vriendinnetje toen ik ong 10 was haha

en ben eens op het dak van de kerk geklommen met stel vrienden om bier te drinken haha (dak was niet hoog hoor;))

en nu idd zwart reizen waar het maar kan
~ Bonito La Risa ~
pi_79329855
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:10 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

wheheh
Bespaarde me wel 50 gulden toendertijd! Tegenwoordig natuurlijk wel een toetsenbord van een goed merk
pi_79332355
Oh bij de V&D heb je zo'n met beurzen. De prijsstickers zitten er los op.
Dus toen ik een nieuwe had, had ik een mooie leren gepakt en prijsstickertje omgewisseld met die van een el-cheapo beurs.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:02:09 #90
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_79333350
een portemonnee een beurs noemen
pi_79333923
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:02 schreef Holy_Goat het volgende:
een portemonnee een beurs noemen
Ben soms een beetje ouderwets
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:35:26 #92
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_79334591
Ik ben en was altijd een nette jongen, maar natuurlijk heb ik ook welleens wat fout gedaan...

Het begon allemaal op de basisschool in groep 2 nota bene, ik zag een knikkerzak liggen vol met knikkers. Hij was van niemand, was wat ik dacht. Dus nam ik deze maar mee naar huis, de volgende dag op school knikkerend op het schoolplein met mn nieuwe aanwist zag een jongen dat die knikkerzak van een maatje van hem uit een andere klas was.. Dat jongetje huilen ik deze knikkerzak (inmiddelds zonder inhoud) terug geven, en alles was weer goed.

Toen ik enkele maanden laten in de supermarkt kwam, zag ik daar golfballen liggen, die waren natuurlijk goed voor de 'knikkerhandel' deze nam ik mee en onder het knikkeren kwamen we erachter dat hij van zeep was. Hier hadden we natuurlijk niets aan, want het regende. Daardoor moesten we maar even langs de speelgoedwinkel, wat knikkers bij binnenkomst, even kijken naar de knikkers die ze verkochten... 3 zakjes in mijn zakken en 1 betalen easy easy ...

Op latere leeftijd begon ik erg veel met yu-gi-oh kaarten te doen, onder andere soms mensen op internet oplichten je weet wel hoe dat gaat.... MAar daarbij ben ik zelf ook vaak genaait op het internet dus geheel terecht. Maar in de speelgoed winkels zaten in de gameboy spellen altijd 'promokaarten' die erg veel waard waren. Elke keer als er weer een nieuw spel uitkwam wisten ik en me maatjes deze kaarten te bemachtigen..

Rond die tijd begon het illegale vuurwerk ook een rol te spelen in mn leven. Ik ging op mn fietsje naar duitsland kocht er een paar doosjes vuurwerk en begon het te verkopen. Als verkoper moet je natuurlijk ook weten wat je aanbied, daardoor kwam het bommetjes maken niet geheel onverwachts. Dingen opblazen je weet wel.

Op oud en nieuw ging het net zo, lopend naar het schoolplein met 10talle bommen in mn zak en dingen opblazen. Echt een super dag gehad, maar toen een week erna politie aan de duer stond vond ik het minder tof. Met 10 man allemaal een geldbedrag betalen en 20 uur taakstraf ofzooo.

Zwaar dat het was, poeeehh hé in de brandde zon in de zomer een zandbak leegscheppen en de volgende week met nieuw zand volscheppen. En dan heb ik het niet over een kleine zandbak.
Het zand moest in kruiwagens naar een container 50meter verderop vervoerd worden, en ik was kapot aan het einde van de dag. Daardoor geen vuurwerk meer voor mij

Verder eigenlijk altijd netjes geweest
Ze noemen me Wesley,
Hoi
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:00:09 #93
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_79335542
die golfbal van zeep! !
pi_79335730
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:51 schreef athlonkmf het volgende:
Bij de V&D 1x een tijdschrift (donald duck dacht ik) meegenomen. Best wel stom ingericht, de V&D namelijk. Je neemt een tijdschrift dat je wilt kopen mee naar de kassa, maar ja.. of je nou betaald had of niet, dat weet natuurlijk niemand, dus als je dat ding gewoon opvouwt en in je handen meeneemt...

Zo was dat ook met de broodjes Ik heb heel wat gratis broodjes op

Winkeldiefstal heb ik me veelvuldig schuldig aan gemaakt. Het duurste wat ik ooit gejat heb was een paar schoenen van 170 gulden Ik stopte ze in mijn tas en liep naar buiten. Toen ik betrapt werd op het jatten van een fles parfum had ik een tas vol zooi van een andere winkel. De politie vroeg toen of ik daar wel voor betaald had, waarop ik 'ja maar ik heb geen bonnetje' zei. Ze lieten het er maar bij zitten
Maar ik was wel gelijk genezen. Gelukkig maar, want het ging net even iets té makkelijk
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:10:00 #95
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_79335920
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Zo was dat ook met de broodjes Ik heb heel wat gratis broodjes op

Winkeldiefstal heb ik me veelvuldig schuldig aan gemaakt. Het duurste wat ik ooit gejat heb was een paar schoenen van 170 gulden Ik stopte ze in mijn tas en liep naar buiten. Toen ik betrapt werd op het jatten van een fles parfum had ik een tas vol zooi van een andere winkel. De politie vroeg toen of ik daar wel voor betaald had, waarop ik 'ja maar ik heb geen bonnetje' zei. Ze lieten het er maar bij zitten
Maar ik was wel gelijk genezen. Gelukkig maar, want het ging net even iets té makkelijk
Ik heb nooit wat 'gestolen' moet ik zeggen. maar dat is toch ook wat vaak gebeurt met mensen? Ze denken: heeyyyy wat makkelijk, en dan worden ze overmoedig en raken ze betrapt. Wel dom trouwens om zoiets op je strafblad te riskeren voor een paar euro eigenlijk.
pi_79335983
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:35 schreef Wesleyz het volgende:
Op latere leeftijd begon ik erg veel met yu-gi-oh kaarten te doen, onder andere soms mensen op internet oplichten je weet wel hoe dat gaat.... MAar daarbij ben ik zelf ook vaak genaait op het internet dus geheel terecht.
Hoezo is dat geheel terecht? Dat is net zoiets als zeggen, ik ben weleens geslagen op deze wereld dus nu heb ik het recht om willekeurige personen te slaan. Het feit dat jij op 'het internet' bent opgelicht rechtvaardigt toch totaal niet dat jij mensen die daar waarschijnlijk niets mee te maken hadden hebt opgelicht?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:23:26 #97
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_79336503
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:00 schreef Holy_Goat het volgende:
die golfbal van zeep! !
dat was kut
Ze noemen me Wesley,
Hoi
pi_79337205
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:10 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Ik heb nooit wat 'gestolen' moet ik zeggen. maar dat is toch ook wat vaak gebeurt met mensen? Ze denken: heeyyyy wat makkelijk, en dan worden ze overmoedig en raken ze betrapt. Wel dom trouwens om zoiets op je strafblad te riskeren voor een paar euro eigenlijk.
Ik was nog jong, ik heb geen strafblad hoor
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:57:50 #99
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_79373261
ik probeerde een mobiel te stelen van iemand maar ik werd betrapt
kauwgum gestolen bij AH
sigaretten gestolen bij me stage
zwart gereden in de metro

[ Bericht 11% gewijzigd door Anonymousz op 20-03-2010 23:11:17 ]
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 20 maart 2010 @ 15:56:40 #100
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_79375030
TVP
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')