En er is deze keer geen letter van verzonnen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vermakelijk verhaal Ringo.
Dat zijn nou de verhalen die het later nog goed doen op feesten en partijenquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef Ringo het volgende:
Die kleptomanie is begonnen met de legendarische McDonald's kraskaarten. Drie vragen die je goed moest beantwoorden en dan een volgend vakje openkrassen, waarmee je óf een milkshake, óf een friet, óf een hamburger kon winnen. Die kaarten zaten bij wijze van reclamestunt in alle televisiegidsen. Wij (een vriendje, mijn broertje en ik) liepen dan een tabakszaak in, of een supermarkt, pakten een stapel televisiegidsen op en haalden daar in rap tempo, zeer methodisch en absoluut vingervlug, alle kraskaarten uit.
Thuis krasten we de goede antwoorden open, en het extra vakje. Op een gegeven moment kenden we alle antwoorden uit ons hoofd en wisten we heel precies onder welk vakje de milkshake zat, waar de hamburger en waar de friet.
We hebben zeker anderhalve maand gratis in de McDonald's rondgehangen, totdat het personeel uit frustratie onze kaartjes niet meer accepteerde. Toen werd het tijd om de resterende kaartjes (zeker nog een stuk of honderd) voor één gulden per stuk aan klasgenoten te verkopen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef Ringo het volgende:
Ik was kleptomaan op mijn veertiende. Jatte uit de plaatselijke supermarkt alles wat los en vast zat. Chocolade, kauwgom, snoep, koek, strips, autobladen, Playboy's. Ik had op school een beginnend clandestien handeltje, waar ik heel aardig aan leek te kunnen gaan verdienen. Medeleerlingen en klasgenoten deden bij mij een bestelling, die ik de volgende dag leverde. Uiteraard tegen betaling. Onder winkelprijs welteverstaan.
Een échte ondernemerquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef Ringo het volgende:
Toen werd het tijd om de resterende kaartjes (zeker nog een stuk of honderd) voor één gulden per stuk aan klasgenoten te verkopen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef Ringo het volgende:
Die kleptomanie is begonnen met de legendarische McDonald's kraskaarten. Drie vragen die je goed moest beantwoorden en dan een volgend vakje openkrassen, waarmee je óf een milkshake, óf een friet, óf een hamburger kon winnen. Die kaarten zaten bij wijze van reclamestunt in alle televisiegidsen. Wij (een vriendje, mijn broertje en ik) liepen dan een tabakszaak in, of een supermarkt, pakten een stapel televisiegidsen op en haalden daar in rap tempo, zeer methodisch en absoluut vingervlug, alle kraskaarten uit.
Thuis krasten we de goede antwoorden open, en het extra vakje. Op een gegeven moment kenden we alle antwoorden uit ons hoofd en wisten we heel precies onder welk vakje de milkshake zat, waar de hamburger en waar de friet.
We hebben zeker anderhalve maand gratis in de McDonald's rondgehangen, totdat het personeel uit frustratie onze kaartjes niet meer accepteerde. Toen werd het tijd om de resterende kaartjes (zeker nog een stuk of honderd) voor één gulden per stuk aan klasgenoten te verkopen.
kattekwaad uithalen in je eentje is niet zo leuk blijkbaarquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij was altijd het heilige boontje. Zelfs toen je puberde?
Ben jij een kloon van Braun? Wat ontzettend crimineelquote:
Toch een aardig rijtje.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:36 schreef Lexjuuuh het volgende:
- snoepjes stelen
- brandstichting-
- vandalisme
- inbraak
- autodiefstal
- verduistering
- drugshandel
- mishandeling
ja, maar ik heb al zeker 3 jaar geen noemenswaardige shit uitgehaald, ben aardig bijgedraaid en rustig geworden, tot grote verbazing van mijzelf en mijn sociale omgeving etcquote:
Je komt uit Palestina?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:33 schreef Dolichologofobie het volgende:
Bank in de fik gezet -> naar huis -> dikke zwarte rookwolk -> ik ging kijken -> ik hielp met 'zand erover gooien' -> brandweer kwam -> weer naar huis.
Voor de rest was ik gewoon heel slecht in stenen gooien, waardoor er weleens een raam sneuvelde. Niets boeiends dus.
En je reclasserings agent uiteraard.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:48 schreef Lexjuuuh het volgende:
[..]
ja, maar ik heb al zeker 3 jaar geen noemenswaardige shit uitgehaald, ben aardig bijgedraaid en rustig geworden, tot grote verbazing van mijzelf en mijn sociale omgeving etc
Valt imo niet onder de noemer 'crimineel', bijna iedereen krijgt wel eens een boete, de een wat vaker dan de ander.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef Ellatjuh het volgende:
nu ben ik minder netjes.
rijd zwart in het ov waar het kan en rijd als ik met de auto ga redelijk door.
heb voor beide dingen al de nodige boetes
Ik heb nog nooit een boete gehad. Nog nooit in aanraking met de politie geweest zelfs, behalve om aangifte van diefstal te doen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Valt imo niet onder de noemer 'crimineel', bijna iedereen krijgt wel eens een boete, de een wat vaker dan de ander.
Jij rebel!quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef Ellatjuh het volgende:
nu ben ik minder netjes.
rijd zwart in het ov waar het kan en rijd als ik met de auto ga redelijk door.
heb voor beide dingen al de nodige boetes
whehehquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:51 schreef athlonkmf het volgende:
Oh, een keer, heel heel lang geleden, was de printplaat van m'n Trust () Ergo toetsenbord kapot. Ik kocht in de winkel een nieuwe, schroefde deze uit elkaar en verving mijn oude. Toen teruggebracht en geld terug gevraagd
![]()
Bespaarde me wel 50 gulden toendertijd! Tegenwoordig natuurlijk wel een toetsenbord van een goed merkquote:
Zo was dat ook met de broodjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:51 schreef athlonkmf het volgende:
Bij de V&D 1x een tijdschrift (donald duck dacht ik) meegenomen. Best wel stom ingericht, de V&D namelijk. Je neemt een tijdschrift dat je wilt kopen mee naar de kassa, maar ja.. of je nou betaald had of niet, dat weet natuurlijk niemand, dus als je dat ding gewoon opvouwt en in je handen meeneemt...
Ik heb nooit wat 'gestolen' moet ik zeggen. maar dat is toch ook wat vaak gebeurt met mensen? Ze denken: heeyyyy wat makkelijk, en dan worden ze overmoedig en raken ze betrapt. Wel dom trouwens om zoiets op je strafblad te riskeren voor een paar euro eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zo was dat ook met de broodjesIk heb heel wat gratis broodjes op
![]()
Winkeldiefstal heb ik me veelvuldig schuldig aan gemaakt. Het duurste wat ik ooit gejat heb was een paar schoenen van 170 guldenIk stopte ze in mijn tas en liep naar buiten. Toen ik betrapt werd op het jatten van een fles parfum had ik een tas vol zooi van een andere winkel. De politie vroeg toen of ik daar wel voor betaald had, waarop ik 'ja maar ik heb geen bonnetje' zei. Ze lieten het er maar bij zitten
![]()
Maar ik was wel gelijk genezen. Gelukkig maar, want het ging net even iets té makkelijk
Hoezo is dat geheel terecht? Dat is net zoiets als zeggen, ik ben weleens geslagen op deze wereld dus nu heb ik het recht om willekeurige personen te slaan. Het feit dat jij op 'het internet'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:35 schreef Wesleyz het volgende:
Op latere leeftijd begon ik erg veel met yu-gi-oh kaarten te doen, onder andere soms mensen op internet oplichten je weet wel hoe dat gaat.... MAar daarbij ben ik zelf ook vaak genaait op het internet dus geheel terecht.
Ik was nog jong, ik heb geen strafblad hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:10 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat 'gestolen' moet ik zeggen. maar dat is toch ook wat vaak gebeurt met mensen? Ze denken: heeyyyy wat makkelijk, en dan worden ze overmoedig en raken ze betrapt. Wel dom trouwens om zoiets op je strafblad te riskeren voor een paar euro eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |