Dat bestaat al, alleen noemen we dat "motor".quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:22 schreef Yreal het volgende:
trouwens ben ik groot voorstander van een fatsoenlijke rijopleiding, danwel brommers minstens 18 jaar te maken, danwel verbieden voor middelbare scholieren.
En om die blonde snollen tegen zichzelf te beschermen, kunnen die dingen dus niet harder dan 45.quote:Serieus, die wijven kunnen echt NIET rijden.
Elke keer dat ik zoon blonde snol op zoon Sym ofzo zie, wil ik ze er eigenlijk het liefste afstompen
Wat is nu je punt? dat je brakke brommers hebt? Je hebt ook brakke auto'squote:Op woensdag 17 maart 2010 11:35 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nu comfortabel rijden met een onbetrouwbaar barrel zonder zadel.
hier vervangt iedereen zijn uitlaat en dan kunnen ze ook 80quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:56 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Dat is ook onzin, die constructie snelheid. Heb de rest van het topic niet gelezen, maar als ik het even over schakelbrommers heb. Hier mogen ze maar 45km/h kunnen rijden dan. Een groot argument hierbij is dat het boven die snelheden niet veilig meer is (technisch gezien).
Dat terwijn in (bijv.) Spanje EXACT dezelfde schakelbrommers rondrijden, maar dan zonder 'begrenzing' en gewoon 80 mogen rijden.
Bullshit
(Wat die kerel boven mij zegt dus)
of jij hebt geen goede opvoeding gehadquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:22 schreef Yreal het volgende:
trouwens ben ik groot voorstander van een fatsoenlijke rijopleiding, danwel brommers minstens 18 jaar te maken, danwel verbieden voor middelbare scholieren. Serieus, die wijven kunnen echt NIET rijden.
Elke keer dat ik zoon blonde snol op zoon Sym ofzo zie, wil ik ze er eigenlijk het liefste afstompen
Loop je nou serieus topics van een half jaar oud omhoog te schoppen om een beetje te kunnen trollen?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:32 schreef 109860 het volgende:
[..]
of jij hebt geen goede opvoeding gehad
of je hebt geen plezier gehad in je jeugd
of je weet je niet te verplaatsen in jongeren
hield jij vroeger van fietsen?
vind het zeer onteregd om te zeggen dat het voor minstens 18 jaar is.
heb je misschien weleens gezien hoe 18 jarigen rijden?
en zolang het allemaal nog niet mag enzo is het hartstikke leuk om erop te rijden terwijl je geen 18 bent.
dus daar komen nog meer problemen van en ik ben zelf 15 en rij ook regelmatig op mijn scooter.
maar dat heeft er niks mee te maken dat ik zo rij als in jouw beschrijving ,dikke onzin dus
Dat hele vermogens(kW)verhaal is niet meer van deze tijd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:29 schreef Yreal het volgende:
een brommer kan X km/u , dus heeft hij Y KW vermogen en vanaf Z KW vermogen is hij opgevoerd.![]()
Even voor de Record, mijn old timer heeft 5.3 KW vermogen, terwijl volgens de huidig standaard je bij 1.3 de shredder in gaat. Hij rijdt echter 60, tenzij je heeeeel hard door gaat trekken![]()
Zolang er 2010 staat ben ik nog tevreden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef grindfreakje het volgende:
Bijna grappig om te zien dat oude topics na éénmaal gekickt te zijn vaak gewoon weer doorlopen alsof ze niet een half jaar dood zijn geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |