abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79239380
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:22 schreef Yreal het volgende:
trouwens ben ik groot voorstander van een fatsoenlijke rijopleiding, danwel brommers minstens 18 jaar te maken, danwel verbieden voor middelbare scholieren.
Dat bestaat al, alleen noemen we dat "motor".
quote:
Serieus, die wijven kunnen echt NIET rijden.

Elke keer dat ik zoon blonde snol op zoon Sym ofzo zie, wil ik ze er eigenlijk het liefste afstompen
En om die blonde snollen tegen zichzelf te beschermen, kunnen die dingen dus niet harder dan 45.
pi_79239439
Zeker nooit op een 25kw motor of 125 cctje gereden?

Ik heb A, en ik vind mijn brommertje toch een stuk relaxter dan een 125cc. De top verschilt 30, en de brommer hoeft niet mee te komen op de snelweg, die kan gewoon tussen de fietsjes doorcrossen
pi_79239517
Gelukkig hebben ze bij orgaandonoren geen behoefte aan hersens.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:04:38 #29
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_79244194
derp
pi_79244604
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:04 schreef centenbakkie het volgende:
[ afbeelding ]
ja en nu?
pi_79247559
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:17 schreef Yreal het volgende:

[..]

ja en nu?
Nu comfortabel rijden met een onbetrouwbaar barrel zonder zadel.
pi_79264261
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:35 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Nu comfortabel rijden met een onbetrouwbaar barrel zonder zadel.
Wat is nu je punt? dat je brakke brommers hebt? Je hebt ook brakke auto's
pi_79264599
alleen voor nederland worden die dingen afgevoerd, in het buitenland rijden ze gewoon onbegrensd, zoals bedoeld.
pi_79264622
Dat is ook onzin, die constructie snelheid. Heb de rest van het topic niet gelezen, maar als ik het even over schakelbrommers heb. Hier mogen ze maar 45km/h kunnen rijden dan. Een groot argument hierbij is dat het boven die snelheden niet veilig meer is (technisch gezien).
Dat terwijn in (bijv.) Spanje EXACT dezelfde schakelbrommers rondrijden, maar dan zonder 'begrenzing' en gewoon 80 mogen rijden.

Bullshit

(Wat die kerel boven mij zegt dus )
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_79264952
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:56 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Dat is ook onzin, die constructie snelheid. Heb de rest van het topic niet gelezen, maar als ik het even over schakelbrommers heb. Hier mogen ze maar 45km/h kunnen rijden dan. Een groot argument hierbij is dat het boven die snelheden niet veilig meer is (technisch gezien).
Dat terwijn in (bijv.) Spanje EXACT dezelfde schakelbrommers rondrijden, maar dan zonder 'begrenzing' en gewoon 80 mogen rijden.

Bullshit

(Wat die kerel boven mij zegt dus )
hier vervangt iedereen zijn uitlaat en dan kunnen ze ook 80
pi_86758376
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 01:22 schreef Yreal het volgende:
trouwens ben ik groot voorstander van een fatsoenlijke rijopleiding, danwel brommers minstens 18 jaar te maken, danwel verbieden voor middelbare scholieren. Serieus, die wijven kunnen echt NIET rijden.

Elke keer dat ik zoon blonde snol op zoon Sym ofzo zie, wil ik ze er eigenlijk het liefste afstompen
of jij hebt geen goede opvoeding gehad
of je hebt geen plezier gehad in je jeugd
of je weet je niet te verplaatsen in jongeren
hield jij vroeger van fietsen?

vind het zeer onteregd om te zeggen dat het voor minstens 18 jaar is.
heb je misschien weleens gezien hoe 18 jarigen rijden?
en zolang het allemaal nog niet mag enzo is het hartstikke leuk om erop te rijden terwijl je geen 18 bent.
dus daar komen nog meer problemen van en ik ben zelf 15 en rij ook regelmatig op mijn scooter.
maar dat heeft er niks mee te maken dat ik zo rij als in jouw beschrijving ,dikke onzin dus
pi_86786320
Ik heb ook op mijn 15de (dus geen certificaat) op een onverzekerde, kentekenloze brommer zonder helm gereden.

wats je punt? :*
pi_86786637
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:32 schreef 109860 het volgende:

[..]

of jij hebt geen goede opvoeding gehad
of je hebt geen plezier gehad in je jeugd
of je weet je niet te verplaatsen in jongeren
hield jij vroeger van fietsen?

vind het zeer onteregd om te zeggen dat het voor minstens 18 jaar is.
heb je misschien weleens gezien hoe 18 jarigen rijden?
en zolang het allemaal nog niet mag enzo is het hartstikke leuk om erop te rijden terwijl je geen 18 bent.
dus daar komen nog meer problemen van en ik ben zelf 15 en rij ook regelmatig op mijn scooter.
maar dat heeft er niks mee te maken dat ik zo rij als in jouw beschrijving ,dikke onzin dus
Loop je nou serieus topics van een half jaar oud omhoog te schoppen om een beetje te kunnen trollen? :')__
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:49:54 #39
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_86799685
De zogenaamde "constructie" snelheid inderdaad

Wel vreemd dat dezelfde brommers op vakantie gewoon 100 rijden :')

Stouteriken dat zijn het !
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_86799842
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 00:43 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Omdat stoer.
'Nuff said
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear.
pi_86801509
Zelfs mijn snorfiets loopt 80.
pi_86802143
Goed topic, maar:
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 00:29 schreef Yreal het volgende:

een brommer kan X km/u , dus heeft hij Y KW vermogen en vanaf Z KW vermogen is hij opgevoerd. :')
Even voor de Record, mijn old timer heeft 5.3 KW vermogen, terwijl volgens de huidig standaard je bij 1.3 de shredder in gaat. Hij rijdt echter 60, tenzij je heeeeel hard door gaat trekken :')

Dat hele vermogens(kW)verhaal is niet meer van deze tijd.
Tegenwoordig wordt wel de snelheid gemeten en is het bij de derde keer +75km/h bruto (oftewel via OvJ) bromfiets inleveren. Dit geldt per bestuurder, dus als je al twee keer bent gepakt en op de brommer van iemand anders rijdt, kan het zijn dat die alsnog wordt ingenomen.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_86802327
Inderdaad, ik vraag me overigens sowieso af welk zwijn de directe link kW <-> snelheid heeft gelegd.
pi_86802399
Tiny en Lau hebben een Puch Maxi te koop.
Regel
Regel
Regel
Regel
pi_86802859
Bijna grappig om te zien dat oude topics na éénmaal gekickt te zijn vaak gewoon weer doorlopen alsof ze niet een half jaar dood zijn geweest.
pi_86803422
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef grindfreakje het volgende:
Bijna grappig om te zien dat oude topics na éénmaal gekickt te zijn vaak gewoon weer doorlopen alsof ze niet een half jaar dood zijn geweest.
Zolang er 2010 staat ben ik nog tevreden. :P
pi_86804902
Tokkietransport :P
pi_86804931
ja denk maar dat brommerrijders zich aan de snelheid houden als ze 70 kunnen... :')
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_86804958
Liever al die rijdende pisbakken van de weg!
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_86805094
Wacht gewoon totdat je 18 bent en koop dan een XT660X. Ik heb toch ook niet 2 jaar lang lopen zeiken over mijn brommer.. te weinig vermogen/te langzaam blabla, kom op zeg :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')