dit raakt kant nog walquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:29 schreef Yreal het volgende:
Brommers mogen sowieso niet op wegen waar je harder mag dan 50. Waarom is er dan in godsnaam een regel dat het voertuig niet gebouwd mag worden op snelheden boven de 45 per uur? Dat maakt het alleen maar gevaarlijker, want dan rijdt je de meeste tijd 40 tussen de auto's. Laat brommers lekker 70 kunnen, zolang ze zich maar aan de snelheids limieten houden.
Dat kan ik er niet uit opmakenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:36 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nee hoor, er staat: "Ik wil 70 rijden zonder iets aan me brommer te doen".
Omdat stoer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:40 schreef Meddo het volgende:
[..]
Dat kan ik er niet uit opmaken![]()
En waarom wil je 70 rijden? Je mag toch nergens harder dan 45...
60/70 kilometer wegenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:40 schreef Meddo het volgende:
[..]
Dat kan ik er niet uit opmaken![]()
En waarom wil je 70 rijden? Je mag toch nergens harder dan 45...
Er zit toch meer verschil tussen een RS50 en een RS125 dan alleen het blok, hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:50 schreef Yreal het volgende:
De gemiddelde Scooter word tegewoordig ook uitgebracht als Motor met 125cc, vespa's zelfs tot 300cc.
Schakelbrommers hebben ook grote broertjes die precies hetzelfde frame hebben.
En door dat de cilinder 75cc groter is is het ineens veilig om ermee over de snelweg te kunnen
Die verschillen zijn echt nihielquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:55 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Er zit toch meer verschil tussen een RS50 en een RS125 dan alleen het blok, hoor.
De een is een brommer de ander een lichte race motor ,slecht voorbeeld.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:55 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Er zit toch meer verschil tussen een RS50 en een RS125 dan alleen het blok, hoor.
Op je 18de tijdens het lessen mag je ook de snelweg op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:05 schreef Drinky het volgende:
Ja, laten we jochies zonder enig verkeersinzicht nog meer vrijheden geven, zodat ze zich op B wegen kunnen bevinden en zelfs de snelweg op kunnen, want dat mag dan legaal gezien als je 70 mag.
Scooters
ik zag ook niet max snelheid voor brommers omhoogquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:05 schreef Drinky het volgende:
Ja, laten we jochies zonder enig verkeersinzicht nog meer vrijheden geven, zodat ze zich op B wegen kunnen bevinden en zelfs de snelweg op kunnen, want dat mag dan legaal gezien als je 70 mag.
Scooters
stuur een brief naar de koningin, zij is de baas van het kabinet....of wacht,...quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:13 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het voorstel kent zoveel pluspunten het zou serieus eens aan de politiek voorgesteld moeten worden maar hoe doe je dat?
Hiermee mag je dan wel weer 120 rijden op de snelwegquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:14 schreef Yreal het volgende:
Owja , en Scooters!!!!
Ik praat hier over een
[ afbeelding ]
Hier 65 op rijden is wel Heul Heul Heul gevaarlijk
Het gaat niet om het apparaat, het gaat om het slag volk wat er op rijdt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:50 schreef Yreal het volgende:
De gemiddelde Scooter word tegewoordig ook uitgebracht als Motor met 125cc, vespa's zelfs tot 300cc.
Schakelbrommers hebben ook grote broertjes die precies hetzelfde frame hebben.
En door dat de cilinder 75cc groter is is het ineens veilig om ermee over de snelweg te kunnen
Nee want van het volk in auto's word je blijquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het gaat niet om het apparaat, het gaat om het slag volk wat er op rijdt.
Die hebben op zijn minst een soortement van opleiding daarvoor gehad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee want van het volk in auto's word je blij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |