Veet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:11 schreef Aisumasen het volgende:
Exact wat ik laatst voorspeld had. Interessant, "geproduceerd door Arctic Monkeys". Belooft veel goeds.
Om mezelf maar eens te quotenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:57 schreef Arn0 het volgende:
Vaag idd. Ik was ook opzoek naar het artikel en ik kwam in een september editie van MOJO een interview/artikel tegen waarin gezegd wordt dat er 25 nummers tijdens de Humbugsessies opgenomen zijn. Dus er schieten er nog wel een paar over
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:10 schreef Aisumasen het volgende:
[..] En dat sommige nummers zijn overgebleven is waarschijnlijk met een reden. Arctic Monkeys is de band niet om oude sessies uit te knijpen. Tegen die tijd hebben ze eerder alweer 20 nieuwe songs opgenomen.
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:59 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Hoeft niet te betekenen dat de songs die nu worden uitgebracht (allemaal) voortkomen uit de "Humbug"-sessies. Misschien liggen er nog wel 10 nummers op de plank, waarvan er 5 nooit voltooid zullen zijn, wie weet.
De "Leave Before The Lights Come On"-single is ook opgenomen in juni 2006, terwijl dat nummer stamt uit eind 2005. De "Teddy Picker" B-kanten zijn ook geen outtakes van de FWN-sessies, maar opgenomen tussen het touren door, in de tweede helft van 2007. Ik dacht dat Alex in een interview van een tijdje terug ook zei dat hij bezig was met het schrijven van nieuwe songs voor de B-kanten.
Leuk interview!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:05 schreef Arn0 het volgende:
25 minuten durend interview in HD![]()
Ze hebben ook een akoestische sessie gedaan.. Hopelijk verschijnt die ook nog.
Oeh, erg tof! Ik ga misschien deze vakantie ook naar Sheffield. Is er daar nu echt veel AM gerelateerds te zien? Of zijn het niet meer dan 5 dingen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:18 schreef RabbitHeart het volgende:
Arctic Monkeys.
Ik vind ze echt charme hebben, van die echte Noord-Britse lads, bovendien met veel talent en leuk accent. Ik woon in "hun" stad en ik vind het echt fantastisch om dingen te herkennen. Gewoon kunnen meeschreeuwen met Fake Tales from San Francisco, en dan weten waar Hunters Bar is omdat je daar altijd hardloopt.
Ik ben nog niets AM gerelateerds tegengekomen :-) . Maar een obsessieve kennis woonde vlakbij hun studio en die heeft ze een paar keer gezien.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Oeh, erg tof! Ik ga misschien deze vakantie ook naar Sheffield. Is er daar nu echt veel AM gerelateerds te zien? Of zijn het niet meer dan 5 dingen?
Zo memorabel dat ik er nog nooit van heb gehoord ;-) . Wel van the Boardwalk natuurlijk. Het is best triest wat er aan concerten is hier. Yellow Arch is aan de verkeerde kant van de rivier, in Neepsend. Where the Sun Goes Down is geinspireerd door deze buurt, zegt genoeg toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:28 schreef Aisumasen het volgende:
Je hebt natuurlijk The Boardwalk, The Grapes, The Bowery, The Yellow Arch en 2 Fly Studio, maar of dat nu allemaal zo memorabel is...
Tja, maar het is maar 30 pond voor van Liverpool naar Sheffield te gaan.. Kan ik niet laten liggen vrees ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:28 schreef Aisumasen het volgende:
Je hebt natuurlijk The Boardwalk, The Grapes, The Bowery, The Yellow Arch en 2 Fly Studio, maar of dat nu allemaal zo memorabel is...
Bezoek dan Hunters Bar! Zit vast aan een leuke straat met een park, botanische tuin, veel winkeltjes/lunchrooms/restaurantjes.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:35 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Tja, maar het is maar 30 pond voor van Liverpool naar Sheffield te gaan.. Kan ik niet laten liggen vrees ik
Goed interview, de interviewer heeft z'n huiswerk goed gedaan. Vooral goed dat hij door blijft vragen naar een serieus antwoord als Nick weer eens constant domme grapjes blijft maken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:05 schreef Arn0 het volgende:
25 minuten durend interview in HD![]()
Ze hebben ook een akoestische sessie gedaan.. Hopelijk verschijnt die ook nog.
Bedoel je daarmee dat ze nu wel in degelijke kwaliteit zijn te krijgen? Ik ben in ieder geval razend benieuwd, ook wel in de kutkwaliteit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:54 schreef Aisumasen het volgende:
Was toch nog niet in de gelegenheid, dus het kwam mooit uit. Net even kunnen beluisteren:
Ja, maar ik ging naar Antwerpen om de single te kopen. De verkoper had mij verzekerd dat hij er zou zijn, niet dusquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:07 schreef Aisumasen het volgende:
Als je de previews al gecheckt hebt, valt er weinig in te houden aan die halve minuut nieuwe muziek.
Nee.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:57 schreef Merkie het volgende:
Zijn de B-sides er nou al in goede kwaliteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |