En dan ook nog iemand die vrijwel naast je woont. Dan vraag ik me helemaal af hoe je nou ongezien zonder dat iemand wat ziet of hoort een lijk kan wegwerken... ook al is het 's nachts, dan nog hoor je dingen als je in een blok met rijtjeshuizen woont leek mij.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef Pvoesss het volgende:Ik vind het zo afschuwelijk , zeker dat het een agent is.
linkje?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb de foto's van die kerel gezien en het valt me dan toch op dat dit soort personen in mijn gedachtes veel en veel enger zijn van uiterlijk en uitstraling. Erg slecht eigenlijk maar het is wel zo.
Nou, niet snel genoeg? Wie zegt dat? Amber alert is waarschijnlijk t laat ingeschakeld, ze zullen voor de rest gerust wel hun werk gedaan hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 06:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Weet je wat me nog het ergste lijkt voor de ouders in dit geval de wetenschap dat je dochter al die tijd gewoon 2 deuren verder was en joost mag weten wat die vent met haar heeft gedaan terwijl die radeloze ouders aan de keukentafel zaten te huilen om de vermissing waar door de politie niet snel genoeg op is gereageerd.
Nou dat dus idd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:01 schreef moussy het volgende:
In dit geval was er waarschijnlijk niets vreemds gezien, anders hadden buren toch al wel alarmgeslagen? Mijn dochter loopt ook wel bij de buren naar binnen...
Overduidelijk, t springt steeds angstig van het board af..quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:44 schreef Kimpossible het volgende:
Idd KD, echt belachelijk! Dat beest heeft daar toch helemaal geen zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |