abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:07:00 #26
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_79311742
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:44 schreef Subbu het volgende:
Morgen om 8 uur moet ik afrijden
Ik vind het eerlijk gezegd toch wel wat spannend worden, het is mijn eerste keer.
succes! 8 uur is erruuug vroeg. Overal schoolkinderen waar je goed op moet letten
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:07:57 #27
182939 BBoelie
Kampioen Dubbelpost
pi_79311799
Ja dat moet wel lukken, ik heb er nog een maand voor. Het enige probleem is dat ik de schijn had dat het regel is dat je je theorie hebt als je TTT gaat aanvragen, en of ik daarmee dus een probleem zou kunnen krijgen...

Bovendien heb ik ondanks dat het tijdens mijn eigen toetsweek viel, nog vrij veel kunnen voorbereiden dus hoop het gewoon te halen..
pi_79312252
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:44 schreef Subbu het volgende:
Morgen om 8 uur moet ik afrijden
Ik vind het eerlijk gezegd toch wel wat spannend worden, het is mijn eerste keer.
Suc6! Je gaat hem gewoon halen

Net voor het eerst alleen gereden. Was vandaag en gister al een paar keer als chauffeur ingeschakeld door mijn familie (like, McFlurry's halen bij de McDrive haha). Ben de auto al een stuk meer gewend Optrekken gaat redelijk smooth, moet gewoon flink wat gas bijgeven.
pi_79329391
Hier even een update!
Ik ben vanochtend 8:45 plaatselijke tijd in Heerenveen geslaagd.
Het rijden over het algemeen goed maar er was wel een klein foutje toen er een fietser van rechts kwam, ik zou remmen, dat deed hij ook. Toen dacht ik dat ik wel door kon rijden maar toen deed hij dat ook weer. Dat leverde een beetje een lastige situatie op. Gelukkig was het voor de rest vrij rustig op de weg en verliep het goed. Nu naar huist om het kaartje aan te vragen
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:31:47 #30
251095 Purdey
Better off alone..
pi_79346364
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:24 schreef Subbu het volgende:
Hier even een update!
Ik ben vanochtend 8:45 plaatselijke tijd in Heerenveen geslaagd.
Het rijden over het algemeen goed maar er was wel een klein foutje toen er een fietser van rechts kwam, ik zou remmen, dat deed hij ook. Toen dacht ik dat ik wel door kon rijden maar toen deed hij dat ook weer. Dat leverde een beetje een lastige situatie op. Gelukkig was het voor de rest vrij rustig op de weg en verliep het goed. Nu naar huist om het kaartje aan te vragen
Gefeliciteerd! Gaaf hoor,je eigen pasje

Ik heb vanmiddag les gehad,instructeur was een kwartier eerder.Had de eerste vier uur vrij,en had toen besloten lekker vroeg bij mij te zijn 'gewoon,omdat ik leuk gezelschap ben' .
Rijles ging wel lekker,op een bocht na..Ik reed ongeveer 50,en ineens zei hij 'hier naar links' Ik keek,maar dacht dat ik daar niet in kon,dus reed een stukje door,en zag toen ineens dat het wel kon.Dus ik met 50 km per uur,in z'n drie een freaking scherpe bocht nemen.Ik voelde me heel erg 'A-team' achtig bezig.De motor sloeg af,auto achter me schrok zich rot,en instructeur lief zei 'Zou je,dat nóóit meer willen doen? Dat was écht heel gevaarlijk!' (Stiekem vond ik het wel tof hihi )
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_79350492
gefeliciteerd Subbu !!!!

nog even en je mag zelf gaan rijden ! geniet ervan.
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_79361676
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:31 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik heb vanmiddag les gehad,instructeur was een kwartier eerder.Had de eerste vier uur vrij,en had toen besloten lekker vroeg bij mij te zijn 'gewoon,omdat ik leuk gezelschap ben' .
Rijles ging wel lekker,op een bocht na..Ik reed ongeveer 50,en ineens zei hij 'hier naar links' Ik keek,maar dacht dat ik daar niet in kon,dus reed een stukje door,en zag toen ineens dat het wel kon.Dus ik met 50 km per uur,in z'n drie een freaking scherpe bocht nemen.Ik voelde me heel erg 'A-team' achtig bezig.De motor sloeg af,auto achter me schrok zich rot,en instructeur lief zei 'Zou je,dat nóóit meer willen doen? Dat was écht heel gevaarlijk!' (Stiekem vond ik het wel tof hihi )
Het eerste wat mijn instructeur zei was dat ik vooral veilig moest rijden, als ik een afslag/uitrit mis moest ik vooral letten op veiligheid en niet op de route. Als het nog kan moet je het doen, maar als je het te laat merkt moet je gewoon voorbij rijden. Beter een afslag missen dan een gevaarlijke situatie creeëren. Ik heb nooit commentaar gehad op het missen van een afslag als ik het vergat.
En bedankt voor de felicitaties
  zaterdag 20 maart 2010 @ 03:51:20 #33
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_79364436
Heerenveen, daar moet ik waarschijnlijk ook afrijden. Vond je het lastig? In de zin van: was het druk op de weg, etc?

Ben vorige les voor het eerst de snelweg op gegaan. Erg tof, rijdt tenminste lekker door, alleen kijk ik nog teveel vooruit (waar ik heen ga) terwijl ik alle tijd heb om om me heen te kijken. Tevens ben ik nog teveel met het rijden zelf bezig om op de borden te letten, dus heb regelmatig geen idee hoe hard ik mag (A). Er zit wel vooruitgang in maar denk niet dat ik aan 30 lessen genoeg heb. Ben geen natuurtalent iig.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_79364970
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 03:51 schreef twiFight het volgende:
Heerenveen, daar moet ik waarschijnlijk ook afrijden. Vond je het lastig? In de zin van: was het druk op de weg, etc?

Ben vorige les voor het eerst de snelweg op gegaan. Erg tof, rijdt tenminste lekker door, alleen kijk ik nog teveel vooruit (waar ik heen ga) terwijl ik alle tijd heb om om me heen te kijken. Tevens ben ik nog teveel met het rijden zelf bezig om op de borden te letten, dus heb regelmatig geen idee hoe hard ik mag (A). Er zit wel vooruitgang in maar denk niet dat ik aan 30 lessen genoeg heb. Ben geen natuurtalent iig.
naar mijn idee kan je niet teveel vooruit kijken....Ok als je op een druk punt zit is het toch ook erg belangrijk om direct rondom je auto de boel in de gaten te houden. Maar verder is het voornaamste om vooruit te kijken zodat je op tijd op veranderingen , gevaarlijke situaties enz kan reageren.
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_79366379
19,5 les gehad van 1,5 uur...praktijk examen afgelopen dinsdag geslaagd!!!!
I know this sounds insane. But this is an insane world.
pi_79368273
Ik mag eind april een gooi doen naar het roze pasje
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_79370364
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:38 schreef DiabloSam het volgende:
19,5 les gehad van 1,5 uur...praktijk examen afgelopen dinsdag geslaagd!!!!
gefeliciteerd (nogmaals)
  zaterdag 20 maart 2010 @ 13:30:32 #38
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_79370801
Vandaag 4e rijles gehad, ging aan het begin erg goed. Auto werd door de persoon voor me op de stoep geparkeerd, met de voorwielen nog net op de weg. Was dus een beetje lastig wegrijden, maar ging wel goed. Later helaas wat problemen met snel wegrijden bij stoplichten, vergat m'n koppeling even stil te houden.

Tevens soort van hellingproef gehad. Ik stond stil (met rem) op een licht stijgende helling, dus dat was even lastig wegrijden.

Moest trouwens aan het eind van mijn vorige les de auto in een parkeervak neerzetten bij ons voor de deur. Geen probleem, heb ik mijn ouders vaak zat zien doen. Dus ik stuur eerst netjes de stoep op, en vervolgens mooi 't vak in . Instructeur was het er helaas niet mee eens, wist ik veel dat dat niet mocht .
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:08:27 #39
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79371822
Alle geslaagden gefeliciteerd! En GuitarJJ, zeker wel lekker dat je nu ein-de-lijk kan rijden?

Ik ben verliefd! Ik heb vanochtend een Opel Corsa C gekocht! Echt een we-reld deal. M'n vader heeft in de goede oude tijd motorvoertuigentechniek 'gestudeerd' en er is echt nikssss mis mee. Het is een zwarte uit het jaar 2002. 65.000 kilometer op de teller, zonnedakje, airco, ingebouwde radio/cd die via het stuur bediend kan worden, stuurbekrachtiging, centrale deurvergrendeling.. Echt, wauw!

Nu m'n roze papiertje nog,, maar m'n rijles ging heel goed gisteren! Ik was zelfs trots.. Ik kreeg alleen een eindpunt en mocht daar zelf naar toe rijden, 3 x achter elkaar best wel ver van elkaar verwijderd.. Echt heerlijk om zo zelfstandig een beetje te karren.

Bij interesse kan ik er (vanavond denk ik?) wel een paar fotootjes op knallen!

Blij!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:28:34 #40
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_79372454
quote:
Ik ben verliefd! Ik heb vanochtend een Opel Corsa C gekocht! Echt een we-reld deal. M'n vader heeft in de goede oude tijd motorvoertuigentechniek 'gestudeerd' en er is echt nikssss mis mee. Het is een zwarte uit het jaar 2002. 65.000 kilometer op de teller, zonnedakje, airco, ingebouwde radio/cd die via het stuur bediend kan worden, stuurbekrachtiging, centrale deurvergrendeling.. Echt, wauw!

Nu m'n roze papiertje nog,, maar m'n rijles ging heel goed gisteren! Ik was zelfs trots.. Ik kreeg alleen een eindpunt en mocht daar zelf naar toe rijden, 3 x achter elkaar best wel ver van elkaar verwijderd.. Echt heerlijk om zo zelfstandig een beetje te karren.

Cool, ben benieuwd naar de foto's!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:37:46 #41
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_79372677
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 14:08 schreef Kimpossible het volgende:
Alle geslaagden gefeliciteerd! En GuitarJJ, zeker wel lekker dat je nu ein-de-lijk kan rijden?

Blij!
Ben beniewd!

Ik ga waarschijnlijk binnenkort nog voordat ik mijn rjibewijs hopelijk heb over ander halve week een autootje kopen. Het is nu allen nog afwachten op de reactie van de verkoper, die wilde dat ik vandaag al langs kwam maar ik kan vandaag niet

edit: hoor net dat de auto verkocht is Balen iig.

[ Bericht 4% gewijzigd door monsterd. op 20-03-2010 15:36:00 ]
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  zaterdag 20 maart 2010 @ 16:26:02 #42
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_79375920
Tsja balen, kan gebeuren. Autoverkopers die per sé willen dat je snel beslist zijn 9 op de 10 keer oplichters die niet willen dat je de auto nauwkeurig bekijkt van te voren.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 18:23:15 #43
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_79379947
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:26 schreef twiFight het volgende:
Tsja balen, kan gebeuren. Autoverkopers die per sé willen dat je snel beslist zijn 9 op de 10 keer oplichters die niet willen dat je de auto nauwkeurig bekijkt van te voren.
Het was een particulier. Hij zei al dat ik vanochtend wel langs kon komen en hij noemde al een lagere prijs, dus ik vermoede al dat er ook iemand anders zou komen en dat hij mij achter de hand wilde houden.. Wel iig netjes dat hij laat weten dat de auto weg is . Naja niets aan te doen, ik ga nu gewoon proberen echt te wachten totdat ik het roze pasje heb. Anders maak ik mezelf helemaal gek
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_79381482
Gefeliciteerd iedereen die geslaagd is
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:31 schreef Purdey het volgende:

[..]

Whaha, zou ik ook wel eens willen proberen, gewoon een keertje lekker hard doorrijden overal .
Iemand die mij terugbracht, ging ook super hard door bochten. Instructeur: 'Zou je nog harder door die bocht kunnen gaan?' Meisje: 'Uh, vast wel? Moet ik dat doen dan ' ...

En er is eindelijk vooruitgang. Ik krijg er vertrouwen in dat ik mijn examen aan kan! Ik kan niet wachten tot ik op mag
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:18:34 #45
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79386635
Fotospam!!

(inclusief )

Pretty huh?

pi_79386830
Je hebt een auto gekocht nog voordat je je rijbewijs hebt gehaald?

Mooie auto trouwens
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:31:33 #47
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79387120
Ja, dit was zo'n unieke deal dat ik hem gewoon níet kon laten staan. Om het even kort te vertellen zou ik als ik hem morgen verkoop meer dan de helft winst kunnen maken..

Wellicht is dit wel het laatste steuntje in de rug .. Ik mag sowieso 'haast' afrijden.. Betaal nu nog maar per les etc.

Als jullie het te veel foto's vinden, stop ik 'm wel ffkes in een spoilertje
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:18:01 #48
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_79388962
Valt wel mee hoor, mooie auto!

Zijn er overigens ook mensen die moeite hebben met overschakelen van lesauto naar auto van ouders/zelfgekochte auto/whatever? Ik les in een vrij grote VW met dito motor er in, maar zal daarna never nooit niet zo'n auto kunnen betalen volgens mij gaat dat best een teleurstelling worden (alhoewel je eigen auto natuurlijk al tof genoeg is).
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:23:52 #49
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79389139
Ik heb helaas nog niet in m'n eigen autootje kunnen rijden (hoewel het echt enooooorm kriebelt, pff. Ik weet dat ik kán rijden, het is niet zo dat ik nog een gevaar op de weg ben, zeker niet op kleine stukkies), maar volgens mijn beide ouders rijdt hij echt super lekker.. Mijn pa rijdt een opel insignia uit januari van dit jaar en m'n corsaatje reed die er uit haha. Terwijl daar een 1.6motor in ligt en in die van mij maar een 1,2...

Ik heb er wel vertrouwen in! (De mondeo van m'n moeder heeft het ook weleens moeten ontgelden, en daarbij viel ik niet uit of wat ook, lekker paar rondjes gecrossed.. Alleen die schakelt heel anders en toen zat ik in m'n lesauto de dag daarna wel een beetje te kutten..)
pi_79390764
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:18 schreef twiFight het volgende:
Zijn er overigens ook mensen die moeite hebben met overschakelen van lesauto naar auto van ouders/zelfgekochte auto/whatever?
Jup, ik heb mn rijbewijs nu 3 dagen. Ik heb gelest in een VW Polo diesel, en nu rijd ik in een ford fiesta, een benzineauto. Het is ff wennen aan het kleinere formaat en ik heb nog wat problemen met wegrijden.

In de polo reed ik bevoorbeeld puur op de koppeling parkeervakken uit, in de fiesta kan ik de koppeling nog geen centimeter omhoog laten komen zonder gas bij of hij begint al te stotteren. Het went echter vrij snel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')