De eerste keer dat ik die video zag was ik echt zwaar gefascineerd door die dudequote:
Het was een kinderachtige kutwedstrijd met veel overtredingen en weinig spanning.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zelfs het Nick-GizMo stukje staat niet meer in de op, hoor er nog steeds niet bij!
Btw Ed, was Drogba was zo goed dan? Hoor ze alleen maar praten over Wesley. En dat Kalou nog gevaarlijker was in 15 min dan Drogba in de hele wedstrijd
En nu weerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik die video zag was ik echt zwaar gefascineerd door die dude
we worden gewoon genegeerdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zelfs het Nick-GizMo stukje staat niet meer in de op, hoor er nog steeds niet bij!
Dorgba had in de eerste helft prachtige aannames, het was niet dat hij briljant voetbalde. Dat viel deze wedstrijd ( helaas ) mee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw Ed, was Drogba was zo goed dan? Hoor ze alleen maar praten over Wesley. En dat Kalou nog gevaarlijker was in 15 min dan Drogba in de hele wedstrijd
Je moet ook eerst Silverligth van MS installerenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb ik ook gedaan, toen werkte hetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je moet ook eerst Silverligth van MS installeren
Anders werkt het niet op die NOS site.
Stem PVV OPEN UW OGENquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef badboynova het volgende:
Hey cool een game sc met een D66 tint.
Ik had een stukje over jou geschreven en dat heeft ook in de Wiki OP gestaan. Geen idee wie dat er weer uit heeft gegooid...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
ik weet dat jij hem erin had gezetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:04 schreef koei het volgende:
[..]
Ik had een stukje over jou geschreven en dat heeft ook in de Wiki OP gestaan. Geen idee wie dat er weer uit heeft gegooid...
editquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:11 schreef Sigmund666 het volgende:
Nick-Gizmo. De meest laue inwoner van (.....) en meest awesomme chatter sinds mensenheugenis. Als Alexander Bell de telefoon niet had uitgevonden ,had hij het wel gedaan. Sterker nog:
De over over over over over over overgrootvader van Nick heeft de eerste internetlijn van Appingedam naar Tietsjerksteradeel nog meegemaakt. Je moest 5 cent en een halve zak piepers betalen.
De eerst verzonden data betrof trouwens een pikante door de schooldirecteur geschoten kiek van de 5 dochters van de burgemeester terwijl zij in de Sappingerplas skinnydipten.
O ja. Het was een halve Florijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
edit! Maar toen hadden ze nog geen centen
! Maar leuk geprobeerd
!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
O ja. Het was een halve Florijn![]()
Stom van me! Thx.
Een halve zak piepers was vroeger 2 weken eten hoor!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]! En maar een halve zak piepers
!
Ik ga Fifa 10 er eens ingooien
Rosseflos in das verdämmte Haus!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:45 schreef Rossdale het volgende:
T to the motherfucking P! Met een V in't midden!
Je was er nietquote:
Binnen 15 min ja!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Een halve zak piepers was vroeger 2 weken eten hoor!![]()
(net als dat mijn grootouders voor 10 gulden een huis huurde in 1920) Als je daar tegenwoordig mee adverteert is het huis binnen het uur verhuurd.
En in mijn vaders jeugd koste bier een kwartjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Een halve zak piepers was vroeger 2 weken eten hoor!![]()
(net als dat mijn grootouders voor 10 gulden een huis huurde in 1920) Als je daar tegenwoordig mee adverteert is het huis binnen het uur verhuurd.
Dat is op dit moment ook de gemiddelde prijs in Hengelo. Ik heb trouwens nog 2,- gulden betaald voor bierquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:33 schreef koei het volgende:
Toen ik voor het eerst in de kroeg kwam koste een biertje 2,25 in guldens. Tegenwoordig in diezelfde kroeg 2 euro (al is de laatste keer dat ik daar was ook alweer een tijd geleden dus het kan ondertussen nog wel wat duurder zijn geworden)
Ah ja het vermogen van de oren om ons aan te passen aan andere perceptuele stimuli. Psychologiequote:
Er zit altijd een vijf in de klokquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:27 schreef Nebo het volgende:
Er gaat niets boven praten over bier op de vroege woensdagochtend. Zolang ik het nu maar niet hoef te drinken.
Sodeju, GR betaal je geloof ik op de Grote Markt tussen de 2,20 en 2,40. Ook veel te veel natuurlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:57 schreef Tain het volgende:
In de bar van de hogeschool was het 2 gulden voor een biertje en later met de invoering van de euro werd het 1 euro, maar dat is alweer een behoorlijke tijd geleden. Laatste keer dat ik op een terrasje op Nieuwmarkt heb gezeten was een biertje 3.30
Die uitspraak heb ik nog nooit gehoord maar het zal iets van 'nooit te vroeg voor...' betekenen? :pquote:
Ik betaal hier meestal rond de 2 euro per pils. Sommige plekken maar 1.70 zelfs.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sodeju, GR betaal je geloof ik op de Grote Markt tussen de 2,20 en 2,40. Ook veel te veel natuurlijk.
ben je gek, dat betalen we hier voor een vaasjequote:Op woensdag 17 maart 2010 09:10 schreef Poit het volgende:
2,20 voor een fluitje?? voor een vaasje leg ik het wel neer maar voor een fluitje? damn..
Als het goed is zit er in een fluitje en in een vaasje allebei 25clquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:10 schreef Poit het volgende:
2,20 voor een fluitje?? voor een vaasje leg ik het wel neer maar voor een fluitje? damn..
Nee, fluitje is 20clquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Als het goed is zit er in een fluitje en in een vaasje allebei 25cl
Oh wij hadden in de soos fluitjes waar evenveel inging als vaasjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Dan zijn het geen fluitjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Oh wij hadden in de soos fluitjes waar evenveel inging als vaasjes
ahquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan zijn het geen fluitjeseen fluitje is per definitie 20cl
Zit je veter weer los?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:55 schreef badboynova het volgende:
Het is mooi weer en in me favo topic gaat het over bier, het enige wat ik nu mis is één van de dames die hier werken onder me buro
Yep er moet weer een knoop in me schoen gezogen wordenquote:
Ga eens een vrouw zoeken, of vraag aan je eigen vrouw of ze wat vaker wil schoonmakenquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:55 schreef badboynova het volgende:
Het is mooi weer en in me favo topic gaat het over bier, het enige wat ik nu mis is één van de dames die hier werken onder me buro
Iedere vrouw heeft het recht op iets goeds in haar, daarom bied ik me steeds vrijwillig aanquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga eens een vrouw zoeken, of vraag aan je eigen vrouw of ze wat vaker wil schoonmaken
Alleen maar als jij er in zit toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Iedere vrouw heeft het recht op iets goeds in haar, daarom bied ik me steeds vrijwillig aan.
Ik las in haar haarquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Iedere vrouw heeft het recht op iets goeds in haar, daarom bied ik me steeds vrijwillig aan.
Da's daarnaquote:
Als je haar maar goed zit!quote:
Middag bijnaquote:
Legendaryquote:
Zon? Waar?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:40 schreef Poit het volgende:
Damn wat is dat zonnetje lekker! Trek in pils op een terras met een heerlijk uitzicht op schone deernes
Buiten je kelderquote:
Zon/dames/korte rokjes/terras/pilsquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:40 schreef Poit het volgende:
Damn wat is dat zonnetje lekker! Trek in pils op een terras met een heerlijk uitzicht op schone deernes
Ik zit niet in mijn kelderquote:
Rotterdam is ook veel zonnigerquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zit niet in mijn kelder! Het is hier in DH gewoon hardstikke bewolkt
Ooh, dat hebben we aan jou te danken?? En ik maar denken dat de stand van de aarde en de atmosfeer er iets mee te maken had..quote:
dat dus, het terras hier voor de deur staat in elk geval nog vol met busjes van arbeidersquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:40 schreef Poit het volgende:
Dus kan jij lekker naar bouwvakkersdecolleté gaan starenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:52 schreef Misan het volgende:
[..]
dat dus, het terras hier voor de deur staat in elk geval nog vol met busjes van arbeiders
Het is rokjesdag en vandaag overigens nog nietquote:
Waar werk je dan als ik dat mag vragen?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook een beetje opmaar wel leuk dat je met zulke dingen kunt experimenten. Komen de mooiste dingen uit voort, zie ik geregeld op mijn werk. Daar kan ik best van genieten. Misschien mag ik vandaag wel iets nieuws proeven
Snackbar "De Grizzly"quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:03 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Waar werk je dan als ik dat mag vragen?
echt welquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:18 schreef Rossdale het volgende:
Juist, het is heul geen rokjesdag, morgen misschien
ze werken binnen gelukkigquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus kan jij lekker naar bouwvakkersdecolleté gaan staren
Zodat je niet naar buiten hoeft om te staren?quote:
Nee, bij die tent hier aan de overkant (van het terras weetjewel) werken ze binnenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Zodat je niet naar buiten hoeft om te staren?
Ben zelf al grappig genoegquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:46 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, bij die tent hier aan de overkant (van het terras weetjewel) werken ze binnen
Heeft iemand nog wat grappigs op de internets gevonden trouwens?
Haha, zo grappig ben ik nietquote:
quote:
quote:March 12th 01:20 (CEST) Completed and shipped
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Games komen meestal één dag voor release uit. Ik had Bad Company 2 ook al een dag eerder.quote:
GameMania verkoopt de games die op donderdag/vrijdag officieel hier uitkomen vaak al op de dinsdag ervoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Games komen meestal één dag voor release uit. Ik had Bad Company 2 ook al een dag eerder.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:38 schreef Poit het volgende:
volgens mij is er een enorme koning jarig op de 19e.. klopt dat??
Was het nou een hele grote dag of was die al geweestquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:38 schreef Poit het volgende:
David Livingstonequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]Tommy Cooper (Als hij nog leefde)
Maar Bruce Willis is doodquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:59 schreef Tain het volgende:
[..]
David Livingstone
Rinus Israel
Bruce Willis
Yolanthe Cabau van Kasbergen
Daar doelde ik op jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:58 schreef Tain het volgende:
Als je 30 worden een hele grote dag vind dan is het een hele grote dag
http://en.wikipedia.org/wiki/Bruce_Willisquote:
GODFUCKINGDAMMIT!!!!!!!!!!!quote:"Beste klant, vanaf nu kun je je gereserveerde exemplaar van God of War III ophalen bij de door jou geselecteerde winkel."
quote:
September ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:38 schreef Poit het volgende:
Ja, niet dus. Kan hem morgen pas ophalen omdat ik momenteel in een giga-release zit en m'n baas het dus niet zo'n toffig idee vindt om mij even op en neer naar haarlem te laten rijden.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, niet dus. Kan hem morgen pas ophalen omdat ik momenteel in een giga-release zit en m'n baas het dus niet zo'n toffig idee vindt om mij even op en neer naar haarlem te laten rijden.
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, niet dus. Kan hem morgen pas ophalen omdat ik momenteel in een giga-release zit en m'n baas het dus niet zo'n toffig idee vindt om mij even op en neer naar haarlem te laten rijden.
en je redt het niet om voor 1800 even de winkel aan te tikken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wil naar huis, ergens GoW III oppikken en de hele avond poppen uit elkaar trekken!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil naar huis.... Lost downloaden en direct kijken
Was een kleintje niet genoeg?quote:
Feestje bij Rossdale!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben net door de directeur op mijn vingers getikt
Ik had te weinig geld gedeclareerdIk had recht op veel meer dan ik dacht, omdat ik een vaste dagvergoeding krijg voor zakenreizen en je daar je eten van moet betalen.
Ik had alleen braaf mijn drank en eten gedeclareerd. Dus nu heb ik het opnieuw ingevuld en maak ik gewoon 180 euro winst op een week cursus in engeland wat al volledig betaald was
neequote:
Ja, housewarming/BBQ in mijn nieuwe huisje/tuin in juli ergensquote:
Dikke ultra vette shit!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, housewarming/BBQ in mijn nieuwe huisje/tuin in juli ergens
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, housewarming/BBQ in mijn nieuwe huisje/tuin in juli ergens
nja, de release lijkt goed te zijn gegaan, dus ik peer hem rond 17.00 wel, half uurtje naar de winkel scheuren, half uurtje terug, SB oppikken, naar huis scheuren, shoarma naar binnen harken en dan GOD OF MOTHERFUCKING WAR BITCHES!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef Misan het volgende:
[..]
en je redt het niet om voor 1800 even de winkel aan te tikken?
Ik zou de SB stap overslaan als ik jou wasquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nja, de release lijkt goed te zijn gegaan, dus ik peer hem rond 17.00 wel, half uurtje naar de winkel scheuren, half uurtje terug, SB oppikken, naar huis scheuren, shoarma naar binnen harken en dan GOD OF MOTHERFUCKING WAR BITCHES!!!!!!!!!!!!
To release the Godess of Warquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou de SB stap overslaan als ik jou was
quote:
Waren het maar twee zwepenquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zie d'r al staan met twee zwepen.. Daar kan Bayonetta niet aan tippen
Wat zijn het dan???quote:
Dragon's Lair was zo vet.. Net als Space Acequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Jij als je een ban wiltquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:06 schreef Flodder450 het volgende:
wie gaat er meedoen het twilight-topic te trollen met castlevania ?
Trust me, you don't want to know.quote:
asootjequote:Op woensdag 17 maart 2010 18:20 schreef Poit het volgende:
Deze baas zit in de trein met twee Ultimate Trilogy editions van God of War!
juist erg sociaal dacht ik eerder om hem mee te nemen voor een maat van me..quote:
Alsnog ben je asociaal omdat ik hem nog niet binnen hebquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:37 schreef Poit het volgende:
[..]
juist erg sociaal dacht ik eerder om hem mee te nemen voor een maat van me..
Nee, Peter Timofeeff gaf me de tipquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ooh, dat hebben we aan jou te danken?? En ik maar denken dat de stand van de aarde en de atmosfeer er iets mee te maken had..
Daar word het nu ook tijd voorquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:08 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil naar huis.... Lost downloaden en direct kijken
erg aardig van je jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:37 schreef Poit het volgende:
[..]
juist erg sociaal dacht ik eerder om hem mee te nemen voor een maat van me..
Nicequote:Op woensdag 17 maart 2010 19:34 schreef Misan het volgende:
Als ik de financiering rond krijg dan ga ik binnen twee maanden verhuizen. Alleen ff het financiële plaatje afwachten
Huis in A'foort beviel? Of is het iets anders geworden?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:34 schreef Misan het volgende:
Als ik de financiering rond krijg dan ga ik binnen twee maanden verhuizen. Alleen ff het financiële plaatje afwachten
Aww, dat vind ik nou lief van je, dat je de Ultimate Trilogy edition voor me mee hebt genomenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:20 schreef Poit het volgende:
Deze baas zit in de trein met twee Ultimate Trilogy editions van God of War!
Dirk the Daringquote:
Ja, prima woningquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Huis in A'foort beviel? Of is het iets anders geworden?
ja kopen of huren maakt niet uit, voornaamste is dat ik een nieuwe woning nodig hebquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef koei het volgende:
huurprijs? Je ging toch juist kopen?
Maar wel fijn dat je iig iets naar je wens hebt gevonden! Nu alleen hopen dat er een deal gemaakt kan worden!
Hoezo? Almere is juist dé stad om te wonen binnenkort aangezien de PVV daar de baas is! Dat wordt een grote uittocht van Moslims!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:48 schreef Misan het volgende:
[..]
ja kopen of huren maakt niet uit, voornaamste is dat ik een nieuwe woning nodig heb
In Almere gaat echt geen uittocht van moslims plaatsvinden hoor en daarnaast is het gewoon een rotstad met pokkevolkquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:10 schreef koei het volgende:
[..]
Hoezo? Almere is juist dé stad om te wonen binnenkort aangezien de PVV daar de baas is! Dat wordt een grote uittocht van Moslims!
Maar ben je op zoek naar een overbruggingshuis of een huis waar je nog wel de komende tig jaar wil blijven wonen? In dat laatste geval lijkt de keuze tussen kopen en huren me juist wel een belangrijke...
149quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:25 schreef Poit het volgende:
tain, heb er 149 voor betaald bij de media markt. hadden er nog wel wat staan in rotterdam centrum. voor de aasgieren, 2e ex emplaar is opgehaald. een euro en een patatje winst gemaakt
ben nu bezig op hard, godver wat is het gruwelijk! fucking heerlijk! eerste god is neer
Awesome, stuur mij eens even een PM'etje met het exacte adres (of alleen straatnaam), dan weet ik in wat voor huis je woont! Nieuwland is weer een baas rijkerquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:20 schreef Misan het volgende:
[..]
Ja, prima woningAlleen nog even de vraag wat de voorwaarden en huurprijs exact zijn
Dat is me ook geen 75 euro extra waardquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:52 schreef Poit het volgende:
maar je hebt geen doos van pandora, 3 cd's met soundtrack, artwork en extra costuums
Nope, geen voetbal voor moi de komende tijd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Edje, ook weer voetbal aant kijken?
Barcelona loopt er weer makkelijk over heen.
Wel grappig in dat stadion, hahaha hihihi madrid madrid!
Ik zie een perfect carnavalsoutfit voor Fallenquote:
Ik denk dat het komt omdat bepaalde personen tegenwoordig een "leven" hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:50 schreef koei het volgende:
Wat gaat dit topic tegenwoordig vroeg dood zeg. Misschien tijd om de wervingsposter maar weer eens van stal te halen...
ik wist niet dat we met zoveel zijn hierquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:48 schreef Rossdale het volgende:
49% van de SC moet werken/studeren en de andere 49% speelt GoW3 denk ik
Oh en alleen Koei blijft wel stug doorposten
Kut spel dus?quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:56 schreef Poit het volgende:
GOOOD OFF WAAAAAAAAR!!!!!!
Wie is de man?? KRATOS is de man.. en damn
Kudt! dan zal ik wel heel vaak "You are dead" op mijn scherm zienquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:11 schreef Poit het volgende:
heel naar. zeer pittig op hard. zit nu bij de demo en die is in de game behoorlijk pittiger dan de demo. heerlijk..
Hard in games betekent 9 van de 10 keer dat je energybar sneller leeg loopt (2 slagen en je bent dood) of minder ammo krijgtquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:12 schreef Rossdale het volgende:
Hard betekend toch gewoon sneller buttonmashen?
Was het maar zo'n feest.. Simpel op vierkantje en driehoekje duwen is er niet bijquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:12 schreef Rossdale het volgende:
Hard betekend toch gewoon sneller buttonmashen?
En dat ook.. Maar wat is ammo??quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hard in games betekent 9 van de 10 keer dat je energybar sneller leeg loopt (2 slagen en je bent dood) of minder ammo krijgt
Als ik een PC had wel ja..quote:
honderdmiljoenmiljard!!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Verkoop m op ebay voor honderden euro's
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Verkoop m op ebay voor honderden euro's
En die preview gaat er misschien ook wel komen ook! Maar vanavond is eerst Zeus aan de beurt om een kopje kleiner gemaakt te worden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij moest SD nog steeds een preview over Starcraft 2 schrijven naar aanleiding van de Beta die maar niet kwam
Je gaat zo hard genietenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En die preview gaat er misschien ook wel komen ook! Maar vanavond is eerst Zeus aan de beurt om een kopje kleiner gemaakt te worden.
Dat valt me soort van tegen..quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:09 schreef Tain het volgende:
ebay staat redelijk vol met die key's en hoogste geboden prijs is 10,50... Althans wat ik kan zien...
Oh dat valt me tegen, ik dacht dat ze voor flink geld over ebay gingenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:09 schreef Tain het volgende:
ebay staat redelijk vol met die key's en hoogste geboden prijs is 10,50... Althans wat ik kan zien...
Kratos heeft last van het Paris Hilton syndroomquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kratos heeft last van het Paris Hilton syndroomHij kijkt op elke plaatje precies hetzelfde
Dan gebruik je toch je potloodje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:17 schreef lkb9000 het volgende:
2e keer alweer dat ik t pennetje van mn telefoon ergens vergeet
Godmiljaar! Ik vertrouw nooit geen eBay meerquote:
Dubbele ontkenningquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Godmiljaar! Ik vertrouw nooit geen eBay meer
Ja seg saag, u bent niet plezant!quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja seg saag, u bent niet plezant!
alleen kun je wel op tijd de tekening opslaan? Ivm batterijquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:29 schreef lkb9000 het volgende:
Ennnnnn nu kan ik ook photoshoppen op mn telefoon, wat een fucking bazenapparaat is dit toch
Ik was eerstquote:
Maar heb je ook God Of War III?quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kratos heeft last van het Paris Hilton syndroomHij kijkt op elke plaatje precies hetzelfde
Nog geen GOW III. Maar goed dat je het zegt; Ik moet mijn batterijtjes opladen, want anders word ik er iedere keer uitgepleurd vanaf in mijn matches BF:BC2quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik was eerst![]()
[..]
Maar heb je ook God Of War III?
Zoniet, geen reden om thuis te zijn, ga buiten spelen kerel, het is mooi weer!!
Als je hem zelf niet gebruikt graagquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:07 schreef Tain het volgende:
Maar poity je wil de key voor je vriendje?
Batterijenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nog geen GOW III. Maar goed dat je het zegt; Ik moet mijn batterijtjes opladen, want anders word ik er iedere keer uitgepleurd vanaf in mijn matches BF:BC2
'Reconnect controller'
PM je mail adres even dan stuur ik het mailtje even doorquote:
Ja. Dat is beter dan je PS3 controller die wireless is, en niet eens een fucking accu heeft die je zelf niet kunt vervangen. Nee, je moet meteen een hele nieuwe kopen. (of bedraad gaan spelen)quote:
Je zin klopt niet of je vind dubbele ontkenningen echt geniaal.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:13 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja. Dat is beter dan je PS3 controller die wireless is, en niet eens een fucking accu heeft die je zelf niet kunt vervangen. Nee, je moet meteen een hele nieuwe kopen. (of bedraad gaan spelen)
Maar gelukkig kan je hem vervangenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:20 schreef Tain het volgende:
Mijn accu voor mijn 360 controller is dood
Zolang ik hem niet gebruik hoef ik hem ook niet te vervangenquote:
True that!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Zolang ik hem niet gebruik hoef ik hem ook niet te vervangen
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
alleen kun je wel op tijd de tekening opslaan? Ivm batterij?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
True that!
Ik zie je PS3 trouwens wel behoorlijk regelmatig aanspringentevreden mee?
Dat de PS3-controller een superieure accu heeft die bijna niet stuk kan, is natuurlijk een non-argument Poit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Je zin klopt niet of je vind dubbele ontkenningen echt geniaal.
Maar desalniettemin een behoorlijk nonargument. Heb echt nog niemand horen klagen over de accu die in de controller zit..
Dat was ik bijna vergeten ja. De accu van een PS3 controller is zo krachtig dat je een Afrikaans dorp 3 weken van stroom kunt voorzien.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat de PS3-controller een superieure accu heeft die bijna niet stuk kan, is natuurlijk een non-argument Poit.
Gast, minstens 100 jaar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat was ik bijna vergeten ja. De accu van een PS3 controller is zo krachtig dat je een Afrikaans dorp 3 weken van stroom kunt voorzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Als je hem aansluit op de TECHWOOD IF 22883 dan schijnt het zelfs dat je er mee in de tijd kan reizen!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat was ik bijna vergeten ja. De accu van een PS3 controller is zo krachtig dat je een Afrikaans dorp 3 weken van stroom kunt voorzien.
Ik heb gehoord dat het universum zichzelf dan zelfs zou herschikken!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je hem aansluit op de TECHWOOD IF 22883 dan schijnt het zelfs dat je er mee in de tijd kan reizen!
Je kunt sowieso 400 miljard miljoen lichtjaren reizen met 2 PS3 controllers aan de TECHWOOD in slechts een aardse minuutquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het universum zichzelf dan zelfs zou herschikken!
Da's godverdomme een heel stuk fietsen!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je kunt sowieso 400 miljard miljoen lichtjaren reizen met 2 PS3 controllers aan de TECHWOOD in slechts een aardse minuut
Gewoon een kabeltje, niks geen gezeik met accu's of batterijen die leeg zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:37 schreef Poit het volgende:
Maar even serieus Sigmund666.. Batterijen zijn toch niet meer van deze tijd kerel
Bekabeld gamenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Gewoon een kabeltje, niks geen gezeik met accu's of batterijen die leeg zijn
Dat kan ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Gewoon een kabeltje, niks geen gezeik met accu's of batterijen die leeg zijn
Ik heb een USB kabel thuis liggen van meer dan 3 meterquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bekabeld gamen
ik zou het niet eens meer kunnen, afstand tot m'n TV is te groot, moet ik er een verlengsnoer tussen gaan leggen
Als SD een USB kabel van 3 meter aan het einde vast pakt raakt het andere einde niet eens de grond!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb een USB kabel thuis liggen van meer dan 3 meter
oh! Dat had ik niet gezien, maar dan is ie idd voor jouquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik was eerst![]()
[..]
Maar heb je ook God Of War III?
Zoniet, geen reden om thuis te zijn, ga buiten spelen kerel, het is mooi weer!!
Inderdaadquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
oh! Dat had ik niet gezien, maar dan is ie idd voor jou!
Broederliefdequote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef Misan het volgende:
Huis geaccepteerd, per 1 april krijgen we de sleutel!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef Misan het volgende:
Huis geaccepteerd, per 1 april krijgen we de sleutel!
Ik bedoel meer, ik had niet door dat je al zo lang aan het zoeken was, dus het kwam op mij over als razendsnel een huis gevonden en genomenquote:
Idd. TB-patiënten lieten ze vroeger in een zonneweide liggen omdat ze dachten dat je dan genasquote:
4 euro?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:42 schreef Reintji het volgende:
Die FF13 faceplate was die alleen voor de snelle beslissers? Zag net bij Saturn nog een aantal van die speciale versies liggen (met 250GB HDD) van dat witte FF13 Elite pakket. Mooi pakket voor een leuke prijs
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. TB-patiënten lieten ze vroeger in een zonneweide liggen omdat ze dachten dat je dan genas
ik ben al bijna drie jaar op zoek naar een geschikte woningquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, ik had niet door dat je al zo lang aan het zoeken was, dus het kwam op mij over als razendsnel een huis gevonden en genomen.
Maar grats iig
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:22 schreef Poit het volgende:
Oeh, heerlijk gewandeld net..
En grats Misan!!
quote:
Bedankt ookquote:
329, maar met 250GB Hdd, twee controllers en FF13 natuurlijk. En een zwarte headsetquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:42 schreef Reintji het volgende:
Die FF13 faceplate was die alleen voor de snelle beslissers? Zag net bij Saturn nog een aantal van die speciale versies liggen (met 250GB HDD) van dat witte FF13 Elite pakket. Mooi pakket voor een leuke prijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was afgelopen weekend 280 ofzo bij wehkampquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Reintji het volgende:
[..]
329, maar met 250GB Hdd, twee controllers en FF13 natuurlijk. En een zwarte headset
Vanmidag een halfuur zitten wachten op een fucking tosti bij de drie gezustersquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Reintji het volgende:
[..]
329, maar met 250GB Hdd, twee controllers en FF13 natuurlijk. En een zwarte headset
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Post der koningen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil die rocket boots ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Rocket Bootsquote:
Ze werken best goed, fuck trappen en liftenquote:
QFT!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:00 schreef Rossdale het volgende:
Feli Misan![]()
Ik had niet verwacht dat jij nog eerder een housewarming moet houden dan mij. Want JA, JIJ HOUDT EEN HOUSEWARMING!
Dat je het ff weet
Awesome! Ik mag hem welquote:
thanks, maar wanneer we de housewarming doen hangt er even vanaf wanneer we echt klaar zijn met de inrichting en wanneer het lekker weer is want we gaan BBQen en bier drinkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:00 schreef Rossdale het volgende:
Feli Misan![]()
Ik had niet verwacht dat jij nog eerder een housewarming moet houden dan mij. Want JA, JIJ HOUDT EEN HOUSEWARMING!
Dat je het ff weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |