quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh wat je zelf doet bemoei ik me niet mee, al neem je een brandende kaars als icon. Maar zodra er collectief gerouwd gaat worden, doe ik even een stapje opzij.
Dan is het goed, ik had nog niets meegekregen van je "uit eten verhaal". En hij was degene die als eerste bij me opkwam.quote:
quote:
quote:
Ik neem géén brandende kaars!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh wat je zelf doet bemoei ik me niet mee, al neem je een brandende kaars als icon. Maar zodra er collectief gerouwd gaat worden, doe ik even een stapje opzij.
Oh, was je met hem.quote:
Ik heb nog niet gereageerd sinds hij vroeg 'En volgende week dan'.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeftie al kalm gereageerd op het nee-berichtje?
Ik ook!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch moet ik er altijd een tikje om lachen als ik het weer zie
Wat een volhouwerttttquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gereageerd sinds hij vroeg 'En volgende week dan'.
Wat is er onduidelijk aan het woord collectief?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg je doet net of er al 2 weken gerouwd wordt, er is net amper bekend dat ze in die tuin ligt en dood is, overdrijven is ook een vak zeg
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is er onduidelijk aan het woord collectief?
Ben jij met Franklin Brown uit eten geweest?quote:
Euhh Greys, met die leuning ohoog laptopt het lekker, dat slaapt ehmm ja k u tquote:
quote:
Een laptop die beweegtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is het dom als ik vraag wat leining is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |