Zeker 1 uit rusland voor 350 roebelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik loop 26 euro mis, daarvan kon ik een arme Aquila een goedkope hoer schenken.
Is een goede game, maar geen goede Splinter Cell. Het is meer een actiegame met een paar stealth elementen geworden.quote:
En mocht Microsoft dat niet gratis willen fixen kun je anders gewoon ergens goedkoop een Arcade op de kop tikken, alles overklikken en je kunt weer verder. (Dixons heeft hem nu voor 140 euro staan zie ik)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:55 schreef Opie het volgende:
Nou, het is zover. Als ik mijn 360 opstart begint hij te zoemen als altijd, maar er komt geen beeld meer tevoorschijn. Zowel de composiet als de component instellingen werken niet meer. Mijn Samsung tv ontvangt wel een signaal denk ik, want er staat "mode not supported" in plaats van "no signal".
Maar ja, geen RROD, gewoon een 360 die wel opstart maar geen beeld of geluid meer produceert.. Wat nu?
Je speelt al je stealthgames met acid trippy music?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:06 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Met is het spel goed te doen hoor
Je hebt een hoer thuis liggen? Laat er eens werken, dan kun je een Techwood kopenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zeker 1 uit rusland voor 350 roebel![]()
Die heb ik hier ook nog liggen en zelfs 357,50 roebels
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je speelt al je stealthgames met acid trippy music?
EN DAT terwijl dat spel juist een goede musical score hadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:00 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Hitman Blood Money speelde ik bijvoorbeeld vaak onder de muzikale begeleiding van Electric Six.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:35 schreef Dynd het volgende:
[..]
Is een goede game, maar geen goede Splinter Cell. Het is meer een actiegame met een paar stealth elementen geworden.
Goed?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
Nu krijgen we dus met Splinter Cell ook weer dat Banjo-Kanzooie Nuts & Bolts gedoe![]()
Die was ook niet goed omdat het geen platformer was zoals de eerdere games! Maar wat maakt het uit als Splinter Cell: Conviction gewoon vet is?
wtf, blijven ze bezig met screens :/? Als ze nou gewoon aan de game werken ipv nieuwe plaatjes uitbrengen!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf, blijven ze bezig met screens :/? Als ze nou gewoon aan de game werken ipv nieuwe plaatjes uitbrengen!
Dit is een game die ik vanaf dag 1 ga halen, kijk er erg naar uitquote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf, blijven ze bezig met screens :/? Als ze nou gewoon aan de game werken ipv nieuwe plaatjes uitbrengen!
Hitman, ik hoop echt dat we dit jaar iets gaan horen over een nieuw deel... Toch wel een van mn favoriete series.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:00 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Hitman Blood Money speelde ik bijvoorbeeld vaak onder de muzikale begeleiding van Electric Six.
mee eensquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:38 schreef Devz het volgende:
[..]
Hitman, ik hoop echt dat we dit jaar iets gaan horen over een nieuw deel... Toch wel een van mn favoriete series.
Alle aandacht gaat nu uit naar Kane & Lynch 2, maar ben benieuwd, al helemaal omdat het nu onder de handen van Square Enix is.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:38 schreef Devz het volgende:
[..]
Hitman, ik hoop echt dat we dit jaar iets gaan horen over een nieuw deel... Toch wel een van mn favoriete series.
Sowieso! Maar bedoel meer van, ze stellen de game uit en bijna elke dag komen er nieuwe plaatjes uit :/! Weet niet eens wanneer ie nu uitkomtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dit is een game die ik vanaf dag 1 ga halen, kijk er erg naar uit
Ze mogen van mij alle tijd nemen![]()
Ook weer niet alle..
Maar nee hoor, toch is en blijft GTA San Andreas de beste GTAquote:Op zondag 21 maart 2010 21:34 schreef Klonk het volgende:
nondeju, wat zijn de controls van GTA San Andreas toch kut, pas als je daarna GTA 4 speelt merk je de vooruitgang in 4 jaar tijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |