Ja en een foutje van de makro, dus waarschijnlijk als jij er dan staat zeggen ze, ja 70 euro please en dan zit jij zo vanquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:41 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Met personeelskorting ofzo? Anders wil ik er ook wel ééntje hebben
Om precies te zijn 24,63quote:
Spijtigquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja en een foutje van de makro, dus waarschijnlijk als jij er dan staat zeggen ze, ja 70 euro please en dan zit jij zo van
quote:
ok, geen idee, adviesprijs is 60 geloof ik dus vandaar mijn gokquote:
okquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
ok, geen idee, adviesprijs is 60 geloof ik dus vandaar mijn gok
Denk eerder dat je moederbord er de geest aan geeft.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:03 schreef Opie het volgende:
Als je tijdens het spelen ineens allerlei weirde groene textures/vlekken krijgt, dan zit een RROD er zeker vrij snel aan te komen of niet?
Gaat het me geld kosten als ik 'm wil laten repareren? Nee, heb geen kassabon meer en volgens de registratiegegevens die ik heb ingevoerd op Xbox.com is de standaardgarantie verlopen. Kan me niet voorstellen dat ik dat ding al meer dan 3 jaar heb, maar goed.
Microsoft bellen, lief doen en hopen dat ze coulance tonen.. deden ze ook toen mijn 360 een half jaar buiten garantie om een rrod kreegquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:55 schreef Opie het volgende:
Nou, het is zover. Als ik mijn 360 opstart begint hij te zoemen als altijd, maar er komt geen beeld meer tevoorschijn. Zowel de composiet als de component instellingen werken niet meer. Mijn Samsung tv ontvangt wel een signaal denk ik, want er staat "mode not supported" in plaats van "no signal".
Maar ja, geen RROD, gewoon een 360 die wel opstart maar geen beeld of geluid meer produceert.. Wat nu?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:55 schreef RickoKun het volgende:
ik heb drank gehad. raak mij genitalisch aan.
lucky bastard, ik moest 90 euro betalenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:30 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Microsoft bellen, lief doen en hopen dat ze coulance tonen.. deden ze ook toen mijn 360 een half jaar buiten garantie om een rrod kreeg
Dan moet je moederbord vervangen worden, heb ik namelijk ook gehad. Gewoon even MS bellen dusquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:55 schreef Opie het volgende:
Nou, het is zover. Als ik mijn 360 opstart begint hij te zoemen als altijd, maar er komt geen beeld meer tevoorschijn. Zowel de composiet als de component instellingen werken niet meer. Mijn Samsung tv ontvangt wel een signaal denk ik, want er staat "mode not supported" in plaats van "no signal".
Maar ja, geen RROD, gewoon een 360 die wel opstart maar geen beeld of geluid meer produceert.. Wat nu?
Dus?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:48 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb hem dan gekocht voor 50, kon hem zo kopen voor 24.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |