quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:31 schreef Bastard het volgende:
Heb net even op youtube wat gekeken van metro2033 .. spreekt me afgezien van de graphix helemaal niet aan.
Tis alleen maar schieten in het donker ofzo
Roy werkt bij de Jamin?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Normaal als ik er kom (voor groene matten) zijn de spellen 300 euro+ dus denk het niet Roytje
Niet? Ik zie diverse wapens in gebruik en vage beesten in het donker, meestal in een tunnel (hence metro) .. nee kreeg er geen tinteling bij.quote:
Hehe, denk maar goed na. Twee jaar terug ofzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:18 schreef Wessiej het volgende:
Wie wat waar? Waar heb ik het ooit anders geprobeerd dan
Ja ze verkopen er nu games voor 30 euroquote:
Begint iets te dagenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:00 schreef Devz het volgende:
[..]
Hehe, denk maar goed na. Twee jaar terug ofzo.
Geen idee, ik zie een helicopter en wat flatgebouwen er in.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:00 schreef Aether het volgende:
Rumor: New Xbox 360 Model Slims Down
What do you think? Legitimate Chinese leak, ala the PS3 Slim, or just some punks pulling a stunt?
met zo'n grote koeler erop zou die niks dunner worden alleen wat minder breed , hij zou dan afkappen waar nu de power knop zit .quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:00 schreef Aether het volgende:
Rumor: New Xbox 360 Model Slims Down
[ afbeelding ]
These pictures apparently show the guts of a new model of the Xbox 360. The important bits? The fact that for the first time the console combines the CPU and the GPU in a single chip. Oh, and it's small.
The pic above shows the board in question, with the chip part of a rumoured redesign for the Xbox 360 console, testing of which has recently been completed in China. This isn't simply a new board for the existing hardware, either; it's reportedly a total redesign of the console. Think the PS3 Slim, only...for an Xbox 360.
Now, considering the source, there's every reason to be sceptical of the images, and the info. Then again, with Natal due later this year, rebooting the 360 itself to go along with it would make a lot of sense, especially if a reduction in size could come with a reduction in cost.
What do you think? Legitimate Chinese leak, ala the PS3 Slim, or just some punks pulling a stunt?
Die koeler rammen ze er nevernooit op, is puur om mee te testen, komt andere koeloplossing op dus hij kan een stuk dunner.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
met zo'n grote koeler erop zou die niks dunner worden alleen wat minder breed , hij zou dan afkappen waar nu de power knop zit .
en qua diepte zou het ook niks uitmaken aangezien het bord net iets langer is als een dvd drive .
Jammer van Metro, had wel wat meer verwachtquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die koeler rammen ze er nevernooit op, is puur om mee te testen, komt andere koeloplossing op dus hij kan een stuk dunner.
Daarnaast Bastard, Metro is idd schieten in het donker op beestjes, niet bijster veel verschillende wapens, geen echt geweldig plot... Morgen komt mn review op F!g, het is best een aardige game maar echt niet legendarisch (op de graphics soms na, want donker+rook+lichtjes doen ze heel goed)
Nou mooi toch, kunnen we geld besparen voor andere toppers dit jaar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die koeler rammen ze er nevernooit op, is puur om mee te testen, komt andere koeloplossing op dus hij kan een stuk dunner.
Daarnaast Bastard, Metro is idd schieten in het donker op beestjes, niet bijster veel verschillende wapens, geen echt geweldig plot... Morgen komt mn review op F!g, het is best een aardige game maar echt niet legendarisch (op de graphics soms na, want donker+rook+lichtjes doen ze heel goed)
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is dat Ed? Is die zo veel afgevallen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:56 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/pu-tv/Power_Unlimited_4_2010.aspx?id=32
Check de voorkant die is toffff
Baas Ed iddquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Is dat Ed? Is die zo veel afgevallen?
Niet Ed maar Niels is de baas.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Baas Ed idd![]()
Schijnbaar loopt/rent die veel ofzo.
Niet letterlijk baasquote:
Valt me vies van je tegen Spankmaster Cquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoezo? Het is geen spectaculair fantastische shooter, hij is best leuk als je van het genre houdt, maar over het algemeen laat het best irritante steken vallen en is het een typische 7,5 gamequote:Op donderdag 18 maart 2010 16:44 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Valt me vies van je tegen Spankmaster C
Ik sluit me bij hem aan! Ben ook teleurgesteld in jequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoezo? Het is geen spectaculair fantastische shooter, hij is best leuk als je van het genre houdt, maar over het algemeen laat het best irritante steken vallen en is het een typische 7,5 game
Dit was ook een beetje in de lijn van mijn verwachtingen. Ik kijk later wel wat ik met deze game doe, nu haal ik hem iedergeval (nog) niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoezo? Het is geen spectaculair fantastische shooter, hij is best leuk als je van het genre houdt, maar over het algemeen laat het best irritante steken vallen en is het een typische 7,5 game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |