Ik heb zo'n ding ook nogquote:Op maandag 22 maart 2010 17:44 schreef Dynd het volgende:
Ik zag vandaag bij de FRS voor 10 euro zo'n HD-Dvd ding liggen, wat houdt dit precies in en is het het waard? Ik kan me nog herinneren dat die dingen best duur waren namelijk daarom is het misschien een goede deal?
GODMILJAAR. Gecondoleerd.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:05 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Het is zover hoor, ik ben gezegend met de Red Ring of Death, tweede keer al![]()
Valt gelukkig nog net binnen de garantie
Dan wordt het nog wel (veel) beter, misschien verandert je mening nog.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb er nu een uurtje opzitten, ik doe wel mijn best om alles rustig even te bekijken en niet echt rushen.
Ik ga het wel proberen uit te spelen.
Dankje...quote:
[Limited edition Dead Space 2 onthult]quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linkquote:Xbox 360 Arcade voor 149,-
Bestel nu de Xbox 360 Arcade inclusief 2 games voor de tijdelijke actieprijs van 149 euro!
OMG wat vetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jij hebt echt een helm fetish hequote:
Toch is een nieuwe of 2dehands kopen het bestequote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:45 schreef Opie het volgende:
Godverkut. Net met Microsoft gebeld en die wisten te melden dat mijn garantie in september 2009 is afgelopen. En aangezien mijn 360 geen RROD of E74 error toont, maar gewoon geen videosignaal geeft (of zeer verstoorde kleuren) kom ik niet in aanmerking voor dat extra jaar garantie.
91 EURO. Om dat kreng te laten repararen. Alleen te voldoen via creditcard. Nice...
Iemand een idee of dit beter/gemakkelijker kan?
"Ja, je kan ook gewoon een nieuwe kopen", zegt die knakker.. Nee, alsof dat goedkoper is.
Je kan proberen met zo'n RROD-fix, wat nieuwe koelpasta eronder doen en de fans wat beter vastzetten, kijken of dat helpt? Kost je in het aller-allerslechtste geval 15 euro...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:45 schreef Opie het volgende:
Godverkut. Net met Microsoft gebeld en die wisten te melden dat mijn garantie in september 2009 is afgelopen. En aangezien mijn 360 geen RROD of E74 error toont, maar gewoon geen videosignaal geeft (of zeer verstoorde kleuren) kom ik niet in aanmerking voor dat extra jaar garantie.
91 EURO. Om dat kreng te laten repararen. Alleen te voldoen via creditcard. Nice...
Iemand een idee of dit beter/gemakkelijker kan?
"Ja, je kan ook gewoon een nieuwe kopen", zegt die knakker.. Nee, alsof dat goedkoper is.
HDD gewoon overklikkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:54 schreef Opie het volgende:
Als ik een XBOX 360 Arcade koop.. kan ik daar dan mijn huidige harde schijf van 20GB in doen of zit ik vast aan die schamele 256MB geheugen?
Maar met overklikken bedoel je dat ik mijn huidige HDD eruit makkelijk uit kan halen (hoe eigenlijk)? Om hem vervolgens in de ARCADE te stoppen? Is het echt zo makkelijk?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:56 schreef gamefreek het volgende:
[..]
HDD gewoon overklikken![]()
En ff je DRM licenties overzetten en klaar is Opie
Boven aan de voorkant zit zo'n knopje, die indrukken en dan HDD omhooghalen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:59 schreef Opie het volgende:
[..]
Maar met overklikken bedoel je dat ik mijn huidige HDD eruit makkelijk uit kan halen (hoe eigenlijk)? Om hem vervolgens in de ARCADE te stoppen? Is het echt zo makkelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |