Rot op man.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:09 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
analoog zekerquote:
Tilburg ligt uit radio en TV?quote:
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kap eens met dat UPC. Ik ben Dennis niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij ook nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:11 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Bij mij werkt digitaal zowel als analoog niet.
Godsamme, ik woon ook in regio Zwolle.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:11 schreef dino889 het volgende:
Ik heb nog net kans gehad om met de helpdesk van Ziggo te bellen.Ik kreeg een bandje te horen dat er een storing was in mijn regio en dat de verwachting is dat het TOT MORGENVROEG ZOU DUREN!!!
Ik baal flink want ik was net desperate housewives aan het kijken!
Ik ben in regio Zwolle overigens.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen?Wat mooi, en ga nu maar even trollen op het Oasis-forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook Den Haag?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:13 schreef StephanL het volgende:
Bij mij werkt zowel analoog en digitaal wel, Ziggo roeleert
En waar is bij mij?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:13 schreef StephanL het volgende:
Bij mij werkt zowel analoog en digitaal wel, Ziggo roeleert
Sinds we vorige week de diaprojector hebben verkocht.quote:
Oh fuck, nu gaat mijn oma ook wel weer bellen in paniek.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:13 schreef The_Voice_Within het volgende:
M'n moeder belde me in paniek op dat d'r tv stuk was.Dus ik heb d'r maar even gerustgesteld dat het niet aan d'r tv ligt.
WTF...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:11 schreef dino889 het volgende:
Ik heb nog net kans gehad om met de helpdesk van Ziggo te bellen.Ik kreeg een bandje te horen dat er een storing was in mijn regio en dat de verwachting is dat het TOT MORGENVROEG ZOU DUREN!!!
Ik ben in regio Zwolle overigens.
Telefonie hier ook nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:14 schreef Martijn_77 het volgende:
Alles van ziggo is dood alleen internet niet
Hier ook Emmen, zelfde euvelquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:16 schreef Zyron het volgende:
Telefonie prima
Internets prima
TV digitaal pleite
TV analoog pleite
Emmen, weliswaar.
livestream! op nosquote:
Jullie vragen er zelf omquote:
Hoe post je dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:17 schreef Glumac het volgende:
Heb geen telefoon, internet, geen digitale en anologe televisie op dit moment in Zwolle.
Hiep hoi voor alles in 1 van Ziggo!!!!!!
Heb ook alles in 1, maar alleen digitale televisie en radio werken hier niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:17 schreef Glumac het volgende:
Heb geen telefoon, internet, geen digitale en anologe televisie op dit moment in Zwolle.
Hiep hoi voor alles in 1 van Ziggo!!!!!!
Telefoon hier ook niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb ook alles in 1, maar alleen digitale televisie en radio werken hier niet.
Nee UPC staat bol van de stabiliteitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:17 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Jullie vragen er zelf om
Ziggo
Misschien tijd om over te stappen op upc
Via web and walk van T-Mobile met mijn Iphone. Waar heb je anders een telefoon voor ;-)!!!quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:17 schreef Glumac het volgende:
Hiep hoi voor alles in 1 keer plat van Ziggo!!!!!!
Dank je wel, dankzij mijn stabiele Ziggo internet heb ik weer een mooie kleurplaat voor de kinderen in de familie.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de faalhazen die Ziggo hebben.
Veel plezier en wel binnen de lijntjes jongens en meisjes
Het schijnt dat je met een telefoon kan bellen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:20 schreef Glumac het volgende:
[..]
Via web and walk van T-Mobile met mijn Iphone. Waar heb je anders een telefoon voor ;-)!!!
Heb je een iets makkelijkere?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de faalhazen die Ziggo hebben.
Veel plezier en wel binnen de lijntjes jongens en meisjes
* Flappekz kijkt ondertussen gewoon verder tv met Ziggo Digitale Televisiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
* SuperrrTuxxx kijkt ondertussen gewoon verder tv met Digitenne.
Ik heb alleen tv via Ziggo dus daar ligt het niet aan...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:18 schreef Flappekz het volgende:
Misschien is dat het wel, ik heb geen alles-in-1 van Ziggo, maar tv en internet los. Daarom doet ie t dus gewoon
Dan zou ik er voor kiezen om een boek te gaan lezen, ondanks dat ik een bloedhekel heb aan lezen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
NIet er langs lopen, dan stoort het.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Had je internet er maar bij moeten nemenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb alleen tv via Ziggo dus daar ligt het niet aan...
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef yosander het volgende:
Zwollywood ligt d'r ook uit.
Als ze maar weer terug zijn zodra My Name is Earl erop komt!
Zolang jij niet langs rijdt op je brommert heb ik geen storing.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
NIet er langs lopen, dan stoort het.
Bellen is maar een bijzaak. Bellen op je mobiele is zo eind jaren 90.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het schijnt dat je met een telefoon kan bellen.
Dan had ik nu niet kunnen Fokken... da's ook vervelendquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had je internet er maar bij moeten nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |