Ik zat Blik op de weg te kijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:31 schreef TheKC het volgende:
Het is allemaal de schuld van WillFerrell, hij is met zijn bus tegen het kabel-TV-verdeelstation aangereden
Het duurt tot morgenvroeg blijkbaar..quote:
NOESquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het duurt tot morgenvroeg blijkbaar..
Bron?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het duurt tot morgenvroeg blijkbaar..
dat lijkt me dan wel weer grappig, WO III breekt dan uitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Je zal dit maar meemaken tijdens de kwartfinale op het aankomende WK: Nederland - Brazilië
En je was de bus aan het besturen, je kunt ook geen twee dingen tegelijk doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zat Blik op de weg te kijken.
Valse scores = ban.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:33 schreef WhAzAaA het volgende:
1-0!!!! GGGGGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLL
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:33 schreef WhAzAaA het volgende:
Het is hier 3-1quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:33 schreef WhAzAaA het volgende:
HEAUMEAUS!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:33 schreef jeoff het volgende:
Heel Limburg zit zonder inkomend televisiesignaal. Ook andere delen van het land zitten zonder signaal. Dit komt door een grote stroomstoring bij televisiemaatschappij Ziggo. Alleen de regionale omroepen zijn via de kabel te bekijken. Hoe lang de storing bij Ziggo gaat duren, is nog onduidelijk
niu... ik heb anders geen enkele zender...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:33 schreef jeoff het volgende:
Alleen de regionale omroepen zijn via de kabel te bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |