Zie net op een fijne regionale Maastrichtse zender dat het ' onduidelijk is hoe lang de storing gaat duren ' ..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:36 schreef Dromer het volgende:
[..]
Misschien beginnen ze bij het zuidelijkste puntje omhoog te werken.
Misschien zijn ze gewoon eerlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:42 schreef DahBigKahuna het volgende:
[..]
Zie net op een fijne regionale Maastrichtse zender dat het ' onduidelijk is hoe lang de storing gaat duren ' ..
Een ' we doen er alles aan om de storing zo snel mogelijk te verhelpen ' kan er al niet eens vanaf
Nee, ...het is denk ik toch die chinese karate film die ik in mijn ps3 heb gestopt om te kijken...quote:
ik ook!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef _Loki het volgende:
Ik kijk nu iets met paarden op Deventer Tv. Dit is echt awesome.
Kun je dan niet beter naar een regionale zender over paarden kijken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:44 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Nee, ...het is denk ik toch die chinese karate film die ik in mijn ps3 heb gestopt om te kijken...
Toen ik zei dat de Aziaten zouden komen nam niemand mij serieus, eens kijken wie er nou gelijk heeft. De Aziaten komen, ze komen met velen.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef Vaith het volgende:
OOG TV heeft mij doen inzien dat ik socialer moet omgaan met mijn mede-stadjers en ze af en toe een biertje moet aanbieden!
quote:Zo’n 1,5 miljoen huishoudens kunnen vanavond geen televisie kijken. Door een grote storing bij kabelaar Ziggo kunnen abonnees geen televisie kijken of radio luisteren. De kabelaar verwacht tot woensdagmiddag nodig te hebben om de storing te verhelpen. Ziggo heeft 3,2 miljoen aansluitingen. De storing concentreert zich in het oosten van het land, van Groningen naar Limburg.
Op Twitter regent het klachten over de kabelaar. Vrijwel elke seconde wordt er een bericht geplaatst over Ziggo, wat een indicatie geeft van de impact van deze storing.
Ja, Maar heb net omroep brabant opgezocht.. heb ik kunnen vinden maar daar zit un ruis door heen... nie normaal..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter naar een regionale zender over paarden kijken?
Ik ga toch maar in mijn schuilkelder zittenquote:
Compensatie! Reparations! Onze fietsen terug!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef Tourniquet het volgende:
http://zappen.blog.nl/alg(...)iljoenen-huishoudens
[..]
Hij spreekt vloeiend frans...(ik niet)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:48 schreef _Fonz het volgende:
[..]
wow .. ik kan via internet met NEDERLANDS COMMENTAAR de championsleague streamen op mijn 2 meter brede plasma .. nu jij weer.
Maan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:51 schreef Snaavel het volgende:
Jongens... ik zie nu opeens een groot rond ding in de lucht hangen...
HEEEEL GROOTTTT!!!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
quote:De storing concentreert zich in het oosten van het land, van Groningen naar Limburg
Woensdagmiddag?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |