Was zeker mooi weer, tenminste dat zag ik vanaf kantoor...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:16 schreef knnth het volgende:
heerlijk zonnig dagje vandaag!
goed hardloopweer, morgen ook!
Dit MOEST je gewoon even zeggen he....@$^&&%&$#@$quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:22 schreef zeemonster het volgende:
Op en zit nu overvol. Morgen is het alweer weekend , fijn
Inderdaad, zometeen languit naar Chelsea-Inter kijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit MOEST je gewoon even zeggen he....@$^&&%&$#@$![]()
@Flap: lekker even douchen en dan onderuit voor de tv, heerlijk toch? (voor anderen natuurlijk want ik lig sowieso op de bank)
Je mag het voetbal van mij houden.. als je er maar niet over begint.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hoge thee .... ben geen homoZoiets is leuk voor vrouwen maar mannen kijken liever (even generaliseren) naar voetbal met een flesje pils
Geen PM hierquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Een PM, een OP en alweer een berg posts om terug te lezen
Jij bent geen vrouwquote:
Gelukkig heb ik geen fans dus dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Een PM, een OP en alweer een berg posts om terug te lezen
Maar het is nog geen naamtopicquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij hebt de eer om mede verantwoordelijk te zijn voor de titel
Truequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook nét te gek zijn
Ik vind koffie heul niet lekker ..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:52 schreef Flappekz het volgende:
We kunnen eigenlijk best een keer een after-diner-coffee-meet houden op Kijkduin met dit weer
Thee mag ook. Of wijn. Of Hot Chocolate. Of iets andersquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:36 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik vind koffie heul niet lekker ..
Theequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Thee mag ook. Of wijn. Of Hot Chocolate. Of iets anders
Orange Jaipurquote:
Gadverdamme....het zou je gebeuren....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Gatsie, in dit soort gevallen is het niet fijn om gelijk te hebben. Zei twee dagen geleden al dat Milly waarschijnlijk in de kelder van de buurman zat. Aangezien iemand niet doelloos rond gaat rijden en ergens aanbeld in de hoop dat er een meisje alleen thuis is. Nu waarschijnlijk gevonden en begraven in de tuin twee (!!) deuren verwijderd van d'r huis
Vreselijk nieuws en verschrikkelijk sneu voor d'r famllie,
In je nieuwe bolide?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ja hoor MissMsx durf je met mij mee te rijden?
Ik had niet verwacht dat ze levend teruggevonden zou worden, maar twee huizen verderop begraven in de tuin is wel echt van het kaliber horrorfilmquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Gatsie, in dit soort gevallen is het niet fijn om gelijk te hebben. Zei twee dagen geleden al dat Milly waarschijnlijk in de kelder van de buurman zat. Aangezien iemand niet doelloos rond gaat rijden en ergens aanbeld in de hoop dat er een meisje alleen thuis is. Nu waarschijnlijk gevonden en begraven in de tuin twee (!!) deuren verwijderd van d'r huis
Vreselijk nieuws en verschrikkelijk sneu voor d'r famllie,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |