okquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik meende anders laatst wel een Accord te hebben gezien met hybride motor...
krijg je wel lekker snel je erfenis als je de nieuwsberichten mag gelovenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:43 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
klacht : vader wil een prius kopen.
Ja, het bestaat schijnbaar toch welquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Je weet dat een Prius inwerkelijkheid 44% meer verbruikt dan volgens fabrieksspecificaties wordt opgegeven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:51 schreef ebke het volgende:
Wees blij,
Nu bespaard hij geld op benzine en belastingen.
Krijg je de volgende keer misschien een playstation voor je verjaardag
Koop een Mercedes 300D uit 1985, geen bijtelling, geen wegenbelastingquote:
En wanneer komt die op de markt?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:40 schreef Esbeliben het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Wankelmotor draait een constant toerental van vijfduizend omwentelingen per minuut. Voor de brandstofvoorziening in de auto is een twaalf liter metend benzinetankje aanwezig. Audi heeft in deze hybride auto gekozen voor een Wankelmotor als verbrandingsmotor vanwege de trillingsvrije werking en het lage gewicht. De complete motor weegt 70 kg en verhoogt de actieradius van de auto tot zo’n 200 km. Het benzineverbruik bedraagt 1,9 liter per 100 km voor de extra kilometers, wat overeenkomt met een koolstofdioxide-uitstoot van 45 g/km.
Met de elektromotor heeft de aandrijving vanaf het wegrijden een koppel van 150 Nm en het maximale koppel bedraagt 240 Nm. De Audi A1 e-tron is een zogenaamde ‘plug-in hybride’, die met 380 V netstroom in drie uur tijd geladen kan worden. De lithiumionaccu werkt met 380 V spanning en levert 12 kWh stroom. De accu bestaat uit 96 prismatische cellen en weegt minder dan 150 kg.
Hiermee kan de Audi A1, die 1190 kg zwaar is, 50 km emissievrij rijden met een topsnelheid tot zo’n 130 km/h. De acceleratie vanuit stilstand naar de 100 km/h kan de elektrisch aangedreven Audi A1 in 10,2 seconden volbrengen.
Ik zet m in mn signaturequote:
Feb 2078...quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En wanneer komt die op de markt?
Hey perry daar ben jequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:45 schreef PerryVogelbekdier het volgende:daar dacht ik gister dus nog aan
Niet in Nederland iig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
neequote:
ziet er wel beter uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |