Hoiii!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:42 schreef MrSubtle het volgende:
Ik kwam eigenlijk maar even gedag zeggen, maar had de LAPO te pakken ... i'm being framed![]()
hoi
Helemaal goed, en met jou?quote:
Mooi zo!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Helemaal goed, en met jou?leuke UI heb je
Oh spannendquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi zo!Leuk dat je je weer ff laat zien hier
Haha thanks![]()
Ja, met mij ook goed! Heb maandag een kennismakingsgesprek bij een eventuele volgende werkgever, precies op de afdeling waar ik heeeeel graag zou willen werken, dus...... duimennnn![]()
![]()
Ja, en wat denk je dat schuldsanering gaat zeggen over 11 honden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:43 schreef DanseMacabre het volgende:![]()
@strega, enerzijds voelt hij zich ontzettend genaaid door haar maar anderzijds mist ie haar ook ontzettend. Er is nu gewoon echt een ontzettende beerput open getrokken.
Verpleegkundige op de afdeling geriatrie (ouderenzorg dus), want ik ben als het goed is eind juli klaarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh spannendga voor je duimen! wat is het voor een job?
Daar moet je toch niet aan denkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, en wat denk je dat schuldsanering gaat zeggen over 11 honden?![]()
Alleen de titel al is verre van grappig, t zal je maar gebeurenquote:
ik vraag me dan af. hoe iemand daarop komtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen de titel al is verre van grappig, t zal je maar gebeuren
Genoeg zuipen, dan komt het allemaal voor mekaarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vraag me dan af. hoe iemand daarop komt
Inderdaad, Muisquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:21 schreef Morretje het volgende:
Muis en MrS!![]()
voor de rest
![]()
Enfermera, goed gedaan dus je brief toendertijd!![]()
DM, wat een prutzooi!
Strega: ja, we hebben een leuke dag gehad, zaterdag feestje was helemaal top!
Ja, tis een comeback van lik mn vestjequote:
jij had gehoopt op een glitterpak en vuurwerk?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, tis een comeback van lik mn vestje
toch vraag ik me af hoe je zoiets doet als je lul korter is dan een meter ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen de titel al is verre van grappig, t zal je maar gebeuren
daar heb ik me aan laten opereren, het is heel moeilijk om broeken met drie pijpen te vindenquote:
Haha, ja inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:21 schreef Morretje het volgende:
Muis en MrS!![]()
voor de rest
![]()
Enfermera, goed gedaan dus je brief toendertijd!![]()
DM, wat een prutzooi!
Strega: ja, we hebben een leuke dag gehad, zaterdag feestje was helemaal top!
QFTquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Mor, je gaat ons toch niet laten smeken om trouw en buikfotos he?
Nou, idd...quote:
Bummer!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar heb ik me aan laten opereren, het is heel moeilijk om broeken met drie pijpen te vinden
LMAOquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar heb ik me aan laten opereren, het is heel moeilijk om broeken met drie pijpen te vinden
Wil je meeten???quote:
weet ik nog niet preciesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wil je meeten???
Van wanneer tot wanneer ben je hier?
Nee schatjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Mor, je gaat ons toch niet laten smeken om trouw en buikfotos he?
Ik snap niet dat je ze zelf niet onwijs graag wil zienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:30 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee schatje![]()
Ze komen, heus. Heb alleen ff geen zin in kabel zoeken, foto maken, uploaden etc. Ik waarschuw wel ff voor die tijd, ok?![]()
En volgens mij stond die gast op het bankje, en de agente ervoor, dus dan hoeft ze niet zooo diep te bukken om geswaffeld te worden
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
Christus, mn moeder belde net.
Ja nee liefje, ik durf het toch niet hoor, dat hondje, straks loopt ie weg als ie hier is![]()
Nou moet ze ook ophouden met mauwen dr over zeg
Ja nee echt zo kansloos he.quote:
Ik zie ze toch goed op m'n camera?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je ze zelf niet onwijs graag wil zien
Maak je wel elke week voor jezelf foto's voor later, en dat je kan zien hoe je buik groeit?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:58 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik zie ze toch goed op m'n camera?![]()
En je moeder!![]()
Ja inderdaad, m'n moeder slaapt er niet van gewoon. Die zoon heeft gewoon geen kans gehad om zichzelf fatsoenlijk te ontwikkelen. M'n moeder gaf 'm ooit een boekje voor z'n verjaardag maar hij hoefde niet te lezen van haar. Maarja, ik weet niet half wat er allemaal achterzit en volgens mij wil ik dat ook helemaal niet weten. Mijn oom is iig heel hard aan het hopen nu dat z'n zoon er niks mee te maken heeft. Want dat zou 'm zoveel pijn doen. Maar die zoon gaan ze nu helemaal natrekken waar hij allemaal mee bezig is want daar schijnt ook nog een hoop achter te zitten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn, DM das echt allemaal van kwaad naar erger he?
En die zoon, die kan zelf niks?
En twee langnietgeziene gezichten, hoi Muis, hoi Mr, waar was jij nou ineens al die tijd???
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maak je wel elke week voor jezelf foto's voor later, en dat je kan zien hoe je buik groeit?![]()
Op je camera zien ze er veeeeeeeeel minder mooi uit dan op Fok!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:58 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik zie ze toch goed op m'n camera?![]()
En je moeder!![]()
Nope, en in de rest van het land ook niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:08 schreef oh-oh het volgende:
En er is niks nada nakkes op tv, ik ga lekker lezen denk ik, mss nog tot strakjes
Ja, heb ik al zin in. En donderdag ben ik lekker vrij dus dat komt mooi uit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:07 schreef oh-oh het volgende:
Ah DM, dat viel toch best nog mee dan he, gelukkig, snel weer naar je eigen huisje![]()
Kun je mooi weer aan de PD ook
ja wat wil je wegtenquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op je camera zien ze er veeeeeeeeel minder mooi uit dan op Fok!
Trust me
Hier ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tv doet het hier niet, ziggo ligt er uit. Dus we gaan maar lekker op tijd naar bed denk ik
Heb alquote:
House als op sbs6?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook![]()
En House zou net zo leuk worden
Is er nieuws over Millie dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
House als op sbs6?
Daar komt nu Millie
Die ligt wrs. bij de buurman in huisquote:
Oh echt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die ligt wrs. bij de buurman in huis
Oh ik kwam al met psies dezelfde link aan.quote:
Ja, leuk...als je tenminste TV hebtquote:
Ze doen nog onderzoek. En er wordt in de tuin gegravenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, leuk...als je tenminste TV hebt![]()
Is ze dood?
Ze weten nu nog niks. Veel onderzoek, forensische instituut in de tuin met een witte tent enzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, leuk...als je tenminste TV hebt![]()
Is ze dood?
En hij verwees naar de uitzending waarin ze zeiden dat er nog niks bekend is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef JJH het volgende:
Frits Wester twitterde eerder dat ze overleden is.
Dus kastje, muur en nog niets weten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En hij verwees naar de uitzending waarin ze zeiden dat er nog niks bekend is.
Hoewel ik denk dat ie wel gelijk heeft
Ja, maar toch. Dat kan je niet aannemen tenzij dat echt gezegd is. En daar wachten ze mee totdat ze dat helemaal 100% zeker weten lijkt me.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En hij verwees naar de uitzending waarin ze zeiden dat er nog niks bekend is.
Hoewel ik denk dat ie wel gelijk heeft
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:27 schreef Qwea het volgende:
ik word nu wel moe van thunderbird
Voor het minimaliseren heb je een add on nodig, en voor het backuppen van e-mail een programma genaamd MOZBACKUP
Terwijl dat in outlook gewoon simpel gaat en er al in zit
Ja daarom is het zo raar dat hijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, maar toch. Dat kan je niet aannemen tenzij dat echt gezegd is. En daar wachten ze mee totdat ze dat helemaal 100% zeker weten lijkt me.
Kan ik die wel minimaliseren en backuppen zonder extra shit te hoeven installen?quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef Enfermera het volgende:
Maargoed, ik ga slapen. Moet morgen weer werken overdag. Ik zie het allemaal morgen wel..
Trusten!
ik kan niet meer vinden waar ik het las, maar de politie zou tegen de buren hebben gezegd dat ze is gevondenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja daarom is het zo raar dat hij
het twittert en verder niemand het meldt.
minimaliseren wel, en hier slaat hij gewoon de mail op op de laptopquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan ik die wel minimaliseren en backuppen zonder extra shit te hoeven installen?
Hij is er voor windowsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
minimaliseren wel, en hier slaat hij gewoon de mail op op de laptop
maar ehh, ik weet niet of hij er is voor windows
Mail op de laptop? Ja, in de client bedoel je?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
minimaliseren wel, en hier slaat hij gewoon de mail op op de laptop
maar ehh, ik weet niet of hij er is voor windows
http://twitter.com/AntoinRTLNieuwsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik kan niet meer vinden waar ik het las, maar de politie zou tegen de buren hebben gezegd dat ze is gevonden
Wij zijn ook leuk en gezellig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:48 schreef MrSubtle het volgende:
Nou, hierbij nog eens 15 minuten dan... ik was even eten, opruimen, etc
Maar ik heb sowieso besloten niet meer zo veel tijd hier te gaan doorbrengen hoordat was ik al vanaf het begin nooit van plan geweest (maar het was stiekem altijd zo leuk en gezellig dat ik toch maar terug bleef komen
)
ik zal eens voor je kijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mail op de laptop? Ja, in de client bedoel je?
Alleen kan ik bij outlook alle mails in een pst bestand zetten, en dan vervolgens weer uit laten lezen door outlook.
Zoiets wil ik dus ook met evolution. Met thunderbird kan het ook, alleen dan heb je weer een extra prog nodig
Ik zweer je, ik ga morgen aan de evolutionquote:
don't thank me, thank ubuntu repositoriesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer je, ik ga morgen aan de evolutionthnx men
Zal ik dan wat leuks vertellenquote:
heet jouw broer Froukje?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef Autidude het volgende:
[..]
Zal ik dan wat leuks vertellenGisteravond had ik bijna in mijn broek geplast, mijn broertje kwam langs.. en hij had een muts op. Zo'n Peruaanse met van die flapjes, tot over zijn oren
ja, heel even, daarna was hij meteen weer wegquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
Voor wie belangstelling heeft: Xena & het onbekende ongeluk![]()
En wat zien ik? MrS weer gesignaleerd?
Nee dat niet, maar ik moest er echt meteen aan denken en lach helemaal dubbel.. en dan zegt ie heel droog; WAT? en ik kan alleen maar lachen, die muts! die muts!! En hij weer .. ja.. WAT??quote:
UFO-S dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, heel even, daarna was hij meteen weer weg
Ik heb blijkbaar heel wat gemist de laatste tijdquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:33 schreef Pagan het volgende:
Ja, maar heel even. Bed word net opgepompt.
No shitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef Autidude het volgende:
[..]
Zal ik dan wat leuks vertellenGisteravond had ik bijna in mijn broek geplast, mijn broertje kwam langs.. en hij had een muts op. Zo'n Peruaanse met van die flapjes, tot over zijn oren
Whoeiii, leuk hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:39 schreef oh-oh het volgende:
80th International Dog Show www.uchl.lu
Les chiens suivants sont inscrits pour le concours :
Dimanche, le 28 mars 2010 Chinese Crested Dog, Hairless, Mâle/Rüde, Vétéran, Blandora Best Kept Secret, NHSB 2175789 (Imp.GB), Né le/geb.am: 24/01/98
Woeiiiiiiiiii![]()
J'ai recu le confirmation!
Whehe nee, ze wordt helemaal gek van de mails via dr sitequote:Op woensdag 17 maart 2010 08:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Whoeiii, leuk hoorEn dat het gelukt is met inschrijven
![]()
Heb je nog geoefend met stacken gister? Kan ie het nog?
Fijn dat je altijd de foto's van Appeltje postIk kijk elke dag op de site maar daar plaatst ze ze niet.
Spanning alom dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Wat trouwens wel echt jammer is is dat net dat weekend van Luxemburg wel 3 teven die ik ken zijn uitgerekend, dus mss mis ik wel 3 bevallingen
Veel plezier!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:07 schreef nokwanda het volgende:
LENTEEEEEEEEEE
![]()
Wij gaan vandaag een dagje aan de andere kant van het land doorbrengen.
Welke kant?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:07 schreef nokwanda het volgende:LENTEEEEEEEEEE
![]()
Wij gaan vandaag een dagje aan de andere kant van het land doorbrengen.
quote:
Tina Turner is niet de eerste de beste om mee vergeleken te worden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind de show spannender.
Tenminste, ik zou het heel erg vinden als zn ( wederom ) laatste show een afgang wordt![]()
Dusch moeten we ons stinkende best maar doen he ...
Op het chinezenforum wordt al lachend gezegd dat Chico de nieuwe Tina Turner is, die blijft maar laatste showkes doen
quote:
We moeten in de buurt van Nijmegen zijn. En i heb nu niemand gezegd dat we daar moesten zijn. Dus misschien even de stad in daar, of even de ooijpolder in. daar is normaal nooit tijd voor omdat er dan een lijst is van mensen om bij langs te gaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welke kant?
Tis dr een mooie dag voor ieg
Nice, lekker een drankje doen op een terrasje aan de Waalkadequote:Op woensdag 17 maart 2010 09:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We moeten in de buurt van Nijmegen zijn. En i heb nu niemand gezegd dat we daar moesten zijn. Dus misschien even de stad in daar, of even de ooijpolder in. daar is normaal nooit tijd voor omdat er dan een lijst is van mensen om bij langs te gaan.
mozbackup is overigens erg handigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mail op de laptop? Ja, in de client bedoel je?
Alleen kan ik bij outlook alle mails in een pst bestand zetten, en dan vervolgens weer uit laten lezen door outlook.
Zoiets wil ik dus ook met evolution. Met thunderbird kan het ook, alleen dan heb je weer een extra prog nodig
Jij woont zo lekker centraal, jij hoeft toch niet ver te gaan voor leuke dingen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:57 schreef Ynske het volgende:
k hoop dat t morgen ook nog zo'n mooi weer is, vandaag kan k niet t ver gaan ivm sporten vanavond
duinen? bij Soest?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij woont zo lekker centraal, jij hoeft toch niet ver te gaan voor leuke dingen?
Als ik jou was ging ik lekker naar Soest op een dag als vandaagDe duinen in
De Soesterduinenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
duinen? bij Soest?
k zat te denken over burgers ofzo
dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:25 schreef Qwea het volgende:
zoooo, office 2010 geinstalledmet outlook
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:29 schreef Maes het volgende:
Ik ga zo een rondje Kralingse plas doen, heerlijk![]()
En ik had alweer mail terug
Oh ik zou willen dat ik met je mee kon!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:29 schreef Maes het volgende:
Ik ga zo een rondje Kralingse plas doen, heerlijk![]()
quote:En ik had alweer mail terug
ach ermquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Taiga het volgende:
Ben gewoon jaloers op jullie...allemaal lekker naar buiten..en ik maar zweten hier.
Nee...was al laat omdat ik eerst naar het ziekenhuis moest, dus geen pauze voor mij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach erm
geen lunchpauze waarin je naar buiten kunt?
ik blijf outlook fanquote:
men mag toch geen pauzes schrappen voor ziekenhuis bezoek, dat valt toch onder kort verlof?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:50 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nee...was al laat omdat ik eerst naar het ziekenhuis moest, dus geen pauze voor mij.
Nou, ik mag ook maar een uurtje luchten straks hoor, maar vanavond ga ik denk ik nog wel ff naar het veld met de hele meutequote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Taiga het volgende:
Ben gewoon jaloers op jullie...allemaal lekker naar buiten..en ik maar zweten hier.
Oh ik zou misschien best een pauze mogen nemen hoor, maar ik ben best regelmatig later of eerder weg ivm met ziekenhuisbezoeken enzo. Dat compenseer ik een beetje met het niet nemen van een pauze.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
men mag toch geen pauzes schrappen voor ziekenhuis bezoek, dat valt toch onder kort verlof?
Ja misschien dat ik dat ook kan doen...maar dan ff naar strand vanavond.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik mag ook maar een uurtje luchten straks hoor, maar vanavond ga ik denk ik nog wel ff naar het veld met de hele meute
11 april gaan we met de mopsen wandelen op scheveningen...daar mogen ook wel een paar naakte chinezen komen hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Oooooh dat zou ik zeker doen als dat kon, ff naar het strand vanavond![]()
We proberen een wandeling te plannen op het naakthondenforum, maar april valt al helemaal af door pups / shows / etc.
Tis een drama
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:00 schreef Taiga het volgende:
[..]
11 april gaan we met de mopsen wandelen op scheveningen...daar mogen ook wel een paar naakte chinezen komen hoor
Haha nou die mag toch gewoon mee? Je zit dan wel tussen ongeveer 20 mopsen ofzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan nog niks!
Ik zal eens aan mn moeke vragen of zij mss zin heeft om samen met mij met de trein te gaan, zonder haar rolmops dan wel he
20 maar?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:03 schreef Taiga het volgende:
[..]
Haha nou die mag toch gewoon mee? Je zit dan wel tussen ongeveer 20 mopsen ofzo
Ja geen idee hoeveel er uiteindelijk komen. Vorig jaar waren het er een stuk of 35. Geweldig om zoveel mopsen bijelkaar te zien rennen en spelen. Er stonden de vorige keer een paar toeristen uit China of Japan, foto's te makenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
20 maar?
Ik zal es vragen aan Nanette of zij toevallig ook gaat, met Dolleke en Lola van dr mama.
En de mops van mn ma is 10, die loopt amper nog tot op de hoek van de straat en terug, dus die maken we daar echt niet blij mee
Wij hebben dr meestal minstens 50 of zo bij elkaar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:07 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja geen idee hoeveel er uiteindelijk komen. Vorig jaar waren het er een stuk of 35. Geweldig om zoveel mopsen bijelkaar te zien rennen en spelen. Er stonden de vorige keer een paar toeristen uit China of Japan, foto's te maken![]()
Hahaha ja leuk is dat! Ach ik vind het voor Bram vooral leuk, dan kijk hij ff met zijn eigen soortje ravotten. En op het strand hebben ze lekker de ruimte. Er komen ook altijd een paar engelse bullen mee. Ook altijd erg leuk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij hebben dr meestal minstens 50 of zo bij elkaar.
Je had ons moeten zien in de Ardennen toen we daar een weekend waren, het hele dorp liep uit elke keer als we over straat gingen
Oh mijn honden kunnen mopsen nog wel hebben , maar aan bullen hebben ze meestal een hekel, mss doe ik het beter maar nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:12 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hahaha ja leuk is dat! Ach ik vind het voor Bram vooral leuk, dan kijk hij ff met zijn eigen soortje ravotten. En op het strand hebben ze lekker de ruimte. Er komen ook altijd een paar engelse bullen mee. Ook altijd erg leuk.
Ja er is iemand die er 2 heeft, maar ik weet niet of zij komt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh mijn honden kunnen mopsen nog wel hebben , maar aan bullen hebben ze meestal een hekel, mss doe ik het beter maar niet
Bij ons gaat er ook heel vaak 1 mee, maar die laat zich altijd maar gewoon afzeiken door alle chinezen, das echt een sul een beetjequote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja er is iemand die er 2 heeft, maar ik weet niet of zij komt.
Haha, mijn ervaring met die wandelingen is eigenlijk dat de mopsen teveel met elkaar bezig zijn. Bram laat zich altijd berijden door een paar reuen en gaat dan achter de chickies aan. De bullen laten ze links liggen eigenlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij ons gaat er ook heel vaak 1 mee, maar die laat zich altijd maar gewoon afzeiken door alle chinezen, das echt een sul een beetje
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:28 schreef Taiga het volgende:
[..]
Haha, mijn ervaring met die wandelingen is eigenlijk dat de mopsen teveel met elkaar bezig zijn. Bram laat zich altijd berijden door een paar reuen en gaat dan achter de chickies aan. De bullen laten ze links liggen eigenlijk
Blijft grappig hoe honden reageren op andere honden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Wij hadden es een naakthondendag bij de fokster van Billy.
Daar renden 60 honden of zo vredig rond over het erf, tot haar vader zo dom was om hun bull naar buiten te laten , echt al die honden doken op die domme bull
Nou, die kortsnuitigen, die zijn wel vaak de sjaak bij andere honden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:32 schreef Taiga het volgende:
[..]
Blijft grappig hoe honden reageren op andere honden.
Haha ja zou je gelijk in kunnen hebben hoor. Al maakt Bram niet echt geluid...ja als hij slaapt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, die kortsnuitigen, die zijn wel vaak de sjaak bij andere honden.
Schijnbaar komt het doordat ze geen snuit hebben en daardoor vaak meteen te kort op andere honden staan om te snuffelen , plus dat ze vaak geen staart hebben waardoor ze dan ook weer niet echt af kunnen lezen wat een hond van ze wil. En dan de geluiden die ze maken erbij...
Tis wel sneu eigenlijk, gelukkig hebben ze dan ook weer de eigenschap dat ze zich vaak echt nergens wat van aan trekken, want die bull van Kelly's vader dacht echt gewoon YAAAAAAAH alle hondjes willen met me spelen, dolletjes
Whehehehe die van mn ma hoor je de hele dag doorquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:38 schreef Taiga het volgende:
[..]
Haha ja zou je gelijk in kunnen hebben hoor. Al maakt Bram niet echt geluid...ja als hij slaapt.
Ja joh? Nee hier niet gelukkig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe die van mn ma hoor je de hele dag door
Niet zoveel patat voerenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:OMG, ik heb Sjon net weer gewogen, normaal kwam ie 2 ons per week aan zowat, nu issie van 3580 naar 3906 gegaan in 8 dagen
![]()
En dat nog wel terwijl ie van 3 maaltijden per dag naar 2 is gegaan
Heeft ie heul niet gehad afgelopen weekquote:
Wat je gelijk hebt! Veel plezier met de mannen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:13 schreef oh-oh het volgende:Ik heb een roze tennisbal in mn tas gemikt, ik ga vanuit t postkantoor wel ff met de mannen langs de Maas lopen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:44 schreef oh-oh het volgende:Ik ga dalijk denk ik ff lekker naar het park met de mannetjes, en ik had nog een ijsje te goed van Pagan, dat ga ik dan maar scoren en vieren dat het lente is
Neem een lekkere, ik wilde dar ik ff met je mee kon!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:44 schreef oh-oh het volgende:Ik ga dalijk denk ik ff lekker naar het park met de mannetjes, en ik had nog een ijsje te goed van Pagan, dat ga ik dan maar scoren en vieren dat het lente is
Leuk! Hoeveel mopsen heb je?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:00 schreef Taiga het volgende:
[..]
11 april gaan we met de mopsen wandelen op scheveningen...daar mogen ook wel een paar naakte chinezen komen hoor
Ik heb 1 mops en een stafford, maar die gaat niet mee. Die heeft het niet op vreemde hondenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk! Hoeveel mopsen heb je?
Ik heb o.a. twee Franse Bullen
Mmmm, nee, ik kan zelf niet lopen op het moment.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:22 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ik heb 1 mops en een stafford, maar die gaat niet mee. Die heeft het niet op vreemde honden![]()
Maarre...franse bullen zijn ook welkomHoe meer honden, hoe meer vreugd!
Jammer! Ik kan ook niet goed lopen. (loop momenteel met een kruk en kan eigenlijk een lange wandeling niet aan, maar de honden lopen meer dan ons op het strand gelukkig) Waarom kan je niet lopen eigenlijk? (als ik zo brutaal mag zijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmm, nee, ik kan zelf niet lopen op het moment.
De Bullenclub heeft binnenkort ook ergens een wandeling maar dat zit er dit jaar niet in.
Hahaha! Erg herkenbaar!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:26 schreef oh-oh het volgende:Sjon die smiecht die kruipt altijd gelijk in Chico zn mandje als Chico opstaat.
Ging Chico eerst nog miepen dat Sjon moest optiefen, tegenwoordig gaat ie er gewoon bovenop liggen![]()
En tis een klein mandje.
Hoor je echt ineens JOENKS
Ik heb net een derde enkeloperatie achter de rug, ik mag zeker nog 6 weken niet staan en belasten, en daarna? Tja dan zien we wel weer. Maar ik zit er al bijna anderhalf jaar mee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:22 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ik heb 1 mops en een stafford, maar die gaat niet mee. Die heeft het niet op vreemde honden![]()
Maarre...franse bullen zijn ook welkomHoe meer honden, hoe meer vreugd!
Onze eerste Britskorthaar kater deed dit altijd, als ie niet kon winnen, ging hij er gewoon op zitten. (Dan won ie altijd, hij was nogal groot en zwaar, met een heel klein piepstemmetje)quote:
Joh? Das mooi klote!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb net een derde enkeloperatie achter de rug, ik mag zeker nog 6 weken niet staan en belasten, en daarna? Tja dan zien we wel weer. Maar ik zit er al bijna anderhalf jaar mee.
Ook een brit in huis? Hier ook! Een rode! En ja, zij gaat ook overal liggen waar zij dat wilt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Onze eerste Britskorthaar kater deed dit altijd, als ie niet kon winnen, ging hij er gewoon op zitten. (Dan won ie altijd, hij was nogal groot en zwaar, met een heel klein piepstemmetje)
Dit was onze eerste Brit, die is helaas al jaren wijlen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:45 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ook een brit in huis? Hier ook! Een rode! En ja, zij gaat ook overal liggen waar zij dat wilt.
Oh wat sneu zeg zo jong? Kan mij goed voorstellen dat je dan 1 te weinig vind...vind ik ook haha!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Dit was onze eerste Brit, die is helaas al jaren wijlen.
Ik heb zelf Britten gefokt. Maar fok al jaren niet meer.
Ons laatste Brits korthaar poesje Isis lag een paar maanden geleden ineens dood in de hal. Ze was nog maar 5.
Alles aan Brits is nu nog onze rode katermans, hij is half Brits, van een slipnest. Maar 1 van de 5 is weinig, dus ik wil eigenlijk wel weer graag een Brit erbij.
Ja, reuma is vreselijk, mijn vader had Bechterev.
Oh echt too cute!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:24 schreef DeZwabber het volgende:
ik wil deze echt eens een keer maken![]()
[ afbeelding ]
/random
ik ben nog niet erg opgeschoten, maar het is nu al weirdquote:
Hijs echt gestoord, en naar mate het weer beter wordt wordt ie gekkerquote:
tot aan de vijver met een boekquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Ben je nu nog lekker er op uit geweest Yns?
Oh nou das lekker zat toch?quote:
zeker lekkerquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou das lekker zat toch?
Ik moest dus lang wachten op dat stomme postkantoor, en toen bedacht ik dat ik de honden net zo goed lekker op de parkeerplaats kon laten zonnen en spelen ipv langs de maas.
Morgen ga ik wel echt een ijsje eten en naar t park
niets, althans niet echt speciaalquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Wat is er met je site dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind je site mooi hoor, Yns. Hij past bij je, vind ik.quote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
niets, althans niet echt speciaal
kweet niet of ik m zo moet houden of wat moet aanpassen
zou wel fijn zijn als je zoiets als preview erbij hebt lijkt me maar ja kweet niet enzo
dat van die pijltjes vind ik ook zwaar irritantquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind je site mooi hoor, Yns. Hij past bij je, vind ik.
Alleen jammer dat de pijtjes verspringen als je foto's bekijkt.
Misschien site gewoon zo houden, alleen andere album-software erop?
De site die je liet zien is ook mooi ja. Maar ik hou wel van een kader waar alles binnenvalt zeg maar, dat je niet naar beneden hoeft te scrollen.
oh-oh, wat is stacken? Ik zag dat net ergens langskomen.
was dat niet een manier waarop hij moet staan ofzo?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:33 schreef MissBliss het volgende:
oh-oh, wat is stacken? Ik zag dat net ergens langskomen.
Oh, is het in IE wel goed, dat is helemaal irritant, als browsers er niet mee om kunnen gaanquote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat van die pijltjes vind ik ook zwaar irritant
in IE staan ze netjes onder in t vakje waar ook de tekst staat maar krijg t niet voor mekaar om t in FF ook zo te krijgen.
hoe werkt dat dan met albumsoftware? dit is een jpg plaatje waar door een php pagina de foto op geplaatst word
Het klinkt als 'vetmesten', maar dat is het vast nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
was dat niet een manier waarop hij moet staan ofzo?
t enige wat ik nu doe is nieuwe pagina aan maken (oplaan als in kladblok, en mapnaam aanpassen)quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, is het in IE wel goed, dat is helemaal irritant, als browsers er niet mee om kunnen gaan
Hoe het werkt met software? Nou ja, ik heb het natuurlijk niet zelf gemaakt, maar volgens mij genereert simpleviewer een code die je dan ergens in je code plakt en dan staat daar het album
Mapjes vullen met foto's en thumbnails, heel simpel de gallery inrichten met ook wat code
<image>
<filename>3.jpg</filename>
<caption></caption>
</image>
en klaar is leonie.
als iets wel goed is in ie en niet in andere browsers, komt dat omdat ie er niet mee om kan gaan, het is officieel de slechtste browser ooit gemaaktquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, is het in IE wel goed, dat is helemaal irritant, als browsers er niet mee om kunnen gaan
Hoe het werkt met software? Nou ja, ik heb het natuurlijk niet zelf gemaakt, maar volgens mij genereert simpleviewer een code die je dan ergens in je code plakt en dan staat daar het album
Mapjes vullen met foto's en thumbnails, heel simpel de gallery inrichten met ook wat code
<image>
<filename>3.jpg</filename>
<caption></caption>
</image>
en klaar is leonie.
Dat is ook wel makkelijk ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
t enige wat ik nu doe is nieuwe pagina aan maken (oplaan als in kladblok, en mapnaam aanpassen)
die uploaden
en de foto's uploaden naar de map die in de pagina genoemd is, en de rest doet ie zelf
Ahaquote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Nee, stacken is idd je hond goed neerzetten op show
dan is dit de bevestiging dat ik te veel hier zitquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Nee, stacken is idd je hond goed neerzetten op show
Dus het is IE zn schuld dat het daar wél werkt?quote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als iets wel goed is in ie en niet in andere browsers, komt dat omdat ie er niet mee om kan gaan, het is officieel de slechtste browser ooit gemaakt
hij houdt zich niet aan de regels, en geeft dus dingen anders weer dan zou moeten
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:51 schreef Qwea het volgende:
echt waar, wat een kloten assistentes heeft die internist. Gaat ze ff heel bij de hand lopen doen. Nou, dat heeft ze geweten ook.
kutnsol
Nou, je weet maar nooit wanneer die kennis van pas gaat komenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan is dit de bevestiging dat ik te veel hier zit
Kutnsol, jeweettogquote:
nee, *probeert metafoor te verzinnen*quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus het is IE zn schuld dat het daar wél werkt?
Ik snapquote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 16:04 schreef oh-oh het volgende:
Kijk MB, mocht je t willen zien hier zie je allemaal gestackte honden .
Gewoon goed staand, zodat hun bouw goed te beoordelen is, sommige honden staan vrij, andere honden moet je ff neerzetten
quote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, *probeert metafoor te verzinnen*
IE is een beetje een "speciaal" browsertje, zo iemand die op zijn 15e nog in groep 4 zit zeg maar
IE interpreteert html etc. anders dan volgens de regels zou moeten
dus als je code typt, *plaats knopje hier*
en ie denkt: duhhhhh? [afbeelding] en plaats hem bijv, 10 pixels naar rechts ofzo, dan valt dat niet op, en als het er goed uit ziet is het prima
maar vervolgens leest bijv. firefox dezelfde code, en plaatst die knop op de plek die de code aangeeft, maar omdat je de plek bepaald hebt met internet explorer, staat hij ergens anders bij firefox
en firefox leest volgens de regels, en internet explorer niet
(als je bijvoorbeeld een site maakt, die er goed uit ziet in firefox, zal hij goed werken in alle goede browsers, en niet in ie)
de reden waarom internet explorer dit doet is omdat iedereen internet explorer heeft (omdat het in windows ingebakken zit), en als je site er goed uit zit in internet explorer, 90% van de mensen em goed kan zien, maar de rest niet, en daarom webdevvers een site ijken op ie, zodat de grootste groep mensen em "goed" kan zien
dat je code vervoglens ranzig is, doet er blijkbaar niet zoveel toe, en het monopolie van ie blijft in stand
puur om de mensen die geen internet explorer hebben te pesten dus
kijk maar naar de plaatjes, en stel je er bij voor dat internet explorer wat extra chromosoompjes heeft en een valhelm en een luierquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik probeer het verhaal van Zwabber niet eens te snappen.
Ik scrol scrol scrollllllllll
Uhuhquote:
X400 en SMTP logfiles aan het analyseren maar daar ben ik net klaar mee (voor vandaagquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:53 schreef Enfermera het volgende:
Zo damn, wat is het hier rustigwat is iedereen aan 't doen?!
mezelf aan t voerenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:53 schreef Enfermera het volgende:
Zo damn, wat is het hier rustigwat is iedereen aan 't doen?!
Al die topics?quote:
Ah... juistquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
X400 en SMTP logfiles aan het analyseren maar daar ben ik net klaar mee (voor vandaag)
Eten dus?quote:
Leuk!quote:
Zo, hard aan het werk geweest dus!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:17 schreef Pagan het volgende:
Zo, ik ben zo moe als een jong hondje na een dagje buitenspelen.
Strega lekker in de achtertuin in het zonnetje gezet en daarna de achtertuin eens een beetje aangepakt. Daarbij had ik de geweldige hulpvan vier honden die me werkelijk overal voor de voeten liepen, gereedschap, handschoenen, bezems en borstels ontvoerden en met hun neuzen aanwezen waar ik bepaalde dingen neer zou moeten zetten.
De kussenhoezen draaien nu een rondje in de wasmachine, inclusief de hoes van hun XL All Weather buitenkussen. De binnenhoes met vulling is goed doorgespoeld, deze rook een beetje muf en staat nu uit te lekken.
Ook heb ik nog even een lieve foto van Bullie in zijn eigen topic geplaatst.
Morgen weer verder in de tuin, het schiet niet hard op maar beetje bij beetje kom ik er wel, en dan is het maar wat gezellig dat Strega er iig. bij kan zitten.
Stukje bij beetje wat beter.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo, hard aan het werk geweest dus!
Fijn dat Strega lekker thuis is.Hoe gaat het verder?
Tegen het huis aan hebben we een klein stukje tuin, ongeveer 6X6 meter, twee meter hoge schutting erom en een deur met slot. Dat is echt bij mooi weer een extra kamer voor ons. Dat moet eerst maar eens op orde nu het betere weer komt. De rest wordt steeds meer onderhoudsarm, daar ga ik later wel mee aan de gang.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh lekker, het lijkt me zo heerlijk om een tuin te hebben waar in gewerkt kan moet worden![]()
Wij hebben lekker lang gewandeld vandaag, en heerlijk staan buurten, iedereen is weer buiten, sommige mensen zie je dan gewoon de hele winter niet![]()
En ik heb net een heerlijk maal op, noodles met gamba;s![]()
Gekookt met de deur open
Fijn. Houden zo, die stijgende lijn!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Stukje bij beetje wat beter.
[..]
Tegen het huis aan hebben we een klein stukje tuin, ongeveer 6X6 meter, twee meter hoge schutting erom en een deur met slot. Dat is echt bij mooi weer een extra kamer voor ons. Dat moet eerst maar eens op orde nu het betere weer komt. De rest wordt steeds meer onderhoudsarm, daar ga ik later wel mee aan de gang.
Eten klinkt lekker, voorjaarsachtig.
Die hebben we ook nog niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Maak morgen maar es tuinfoto's voor me dan
Morgen maken dus, dan is het mooi weerquote:
Ik hoop dat het meevalt met je moeder f_r, zijn best enge dingen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Goedeavond.
Ik kan straks nog wel wat tuin hulp gebruiken.
Mijn moeder moet vrijdag al een punctie laten maken en as maandag een ct scan. De internist vertrouwde het ook niet.
Oh bahquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Goedeavond.
Ik kan straks nog wel wat tuin hulp gebruiken.
Mijn moeder moet vrijdag al een punctie laten maken en as maandag een ct scan. De internist vertrouwde het ook niet.
even lijntjes harken, noem het een zen-tuin en presto, het is trendyquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:12 schreef ferrari_rood het volgende:
De tuin is volgens mij nooit onderhouden. Het is meer een zandhoop met een terrasje
Heey pssssst die grote grijze kei moet er nog bij.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
even lijntjes harken, noem het een zen-tuin en presto, het is trendy
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:37 schreef nieslief het volgende:
[..]
Heey pssssst die grote grijze kei moet er nog bij.....![]()
meh, een stoeptegel moet ook wel voldoende zijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:37 schreef nieslief het volgende:
[..]
Heey pssssst die grote grijze kei moet er nog bij.....![]()
Ik zie d'r al zo gaan mopperen als er een (buurt)poes voetstapjes komt maken op haar net zen geharkte tuin...quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
meh, een stoeptegel moet ook wel voldoende zijn
http://www.nu.nl/binnenla(...)entevoorproefje.htmlquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:35 schreef oh-oh het volgende:
It's a bjoetiful daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay , the sun is shiiiiiiining
Ik sta om 06.15 op en dan is het nog redelijk donker. Om 7 uur ga ik de deur uit en dan begint het al licht te worden. Dat vind ik echt het begin van de lente!quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Het is al een hele poos licht 's morgens toch?
Of vertrek jij nog vroeger dan ik?
Chico stond net hier naast heel boos te blaffen, op de typekamer.
De zon scheen tegen de kast en hij moest en zou daar liggen.
Dus nu hebben we hem op een stoel voor de kast geparkeerd, maar hij is het er niet mee eens want IN de kast schijnt veel meer zon, maar die kast is heel hoog, dus daar durven we hem niet in te leggen
Ben rond 5 uur thuis. Ik werk van maandag tot donderdag 8.5 uur zodat ik vrijdag eerder vrij ben.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh jezus, dat is wel echt vroeg ook zeg!
En hoe laat ben je dan thuis?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Het is al een hele poos licht 's morgens toch?
Of vertrek jij nog vroeger dan ik?
Chico stond net hier naast heel boos te blaffen, op de typekamer.
De zon scheen tegen de kast en hij moest en zou daar liggen.
Dus nu hebben we hem op een stoel voor de kast geparkeerd, maar hij is het er niet mee eens want IN de kast schijnt veel meer zon, maar die kast is heel hoog, dus daar durven we hem niet in te leggen
Ik begin liever vroeg, zodat ik ook weer vroeg vrij ben. Alleen is het opstaan niet altijd even makkelijk meer.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik ben een uur later weg en een uur later thuis
Dat gaat vanaf nu alleen maar beterquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:30 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ik begin liever vroeg, zodat ik ook weer vroeg vrij ben. Alleen is het opstaan niet altijd even makkelijk meer.
Heerlijk is dat als je dan wakker wordt van het licht ipv de wekker. Maar het moeilijke opstaan heeft meer met ochtendstijfheid te maken helaas.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat gaat vanaf nu alleen maar beterhet is straks gewoon licht buiten als we opstaan
YWquote:
Mogge, lekker weertje hequote:
Uh...quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Mn zusje mailt net, mijn beste vriendin van de middelbare woont nu ook bij mn zusje in Utrecht en is nu haar beste vriendin, ze is vanmorgen of vannacht bevallen van een tweeling. Ze had al een c a s , nu zijn sam en m a ts geboren.
Ik vind het een tikkeltje tè
Ik heb de namen ff met spaties gedaan vanwege google en zoquote:
Oh hahaha...nee dat is wel raar zo die namen...net zoals die reclame van Sven Kramer met die tweeling...Sven en Sven.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb de namen ff met spaties gedaan vanwege google en zo![]()
Kind 1 heet C a s
Tweeling heet S a m & M a t s.
Bietje veul van t zelfde toch?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:32 schreef Taiga het volgende:
[..]
Oh hahaha...nee dat is wel raar zo die namen...net zoals die reclame van Sven Kramer met die tweeling...Sven en Sven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |