Exactlyquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:53 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat zou ook mogen gelden voor Gereformeerden. Hun wereldbeeld is ook zo verknipt als wat.
Noem er eens één.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik moet zeggen dat ze best aardige argumenten op tafel legt.
Omdat het een gestoorde angstige janksnol is die achter iedere boom een vijand ziet. Enorm irritant mens, bah!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zijn mensen hier zo anti-Ayaan.Stelletje moslimfundamentalisten.
Ik ben zelf vrij anti-godsdienstig, dus niet helemaal objectief in deze, maar toen ik die oude beelden van haar op dat schoolplein zag bedacht ik me dat idd ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:53 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat zou ook mogen gelden voor Gereformeerden. Hun wereldbeeld is ook zo verknipt als wat.
inderdaad opvallend veel idioten in dit topicquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zijn mensen hier zo anti-Ayaan.Stelletje moslimfundamentalisten.
Ik quote er nu 1.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
inderdaad opvallend veel idioten in dit topic
Nee, maar ik noem haar geen "haatclitoris".quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gelukkig. Ik sta hier niet alleen in mijn mening dat ik dat mens helemaal niks vind. Ze zet graag mensen tegen elkaar op en profiteert daar zelf van.
Dus? Wat is je punt?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:59 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nee, maar ik noem haar geen "haatclitoris".
En daarom vind jij het gerechtvaardigd om grappen te maken over haar besnijdenis?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies... daarom mijn reactie. Dit mens houdt er van om angst te zaaien. Daar geniet ze duidelijk van..... en mensen slikken het als zoete koek.
Ze hadden heel het baarmoedertje meteen moeten verwijderen. Kan ze ook niet voor nageslacht zorgen en haar (waan)ideeën aan haar kinderen doorgeven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En daarom vind jij het gerechtvaardigd om grappen te maken over haar besnijdenis?
Nou... dat valt best nog wel mee hoor. Heb wel gekkere dingen gelezen hier... en die had ik niet getypt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:05 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Het niveau hier zakt naar een dieptepunt, ja zelfs voor fok ja
http://www.dumpert.nl/med(...)islam_revolutie.htmlquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:11 schreef Xaobotnik het volgende:
Dat voorbeeld van Iran was natuurlijk gewoonweg lachwekkend.
Mooie quote van Dumpert:quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:13 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)islam_revolutie.html
quote:Ahhh... 1970, toen de Sjah nog aan de macht was, er nog geen islamteksten op de Iraanse vlag stonden, toen de mensen nog gemarteld konden worden zonder dat de koran er aan te pas kwam en mensen nog 'verdwenen' zonder dat het een religieuze achtergrond had.
TooledForTrouble 22-04-09 @ 12:25
Zo, dat gaat makkelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:23 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Oke ik ben om, het is nu beter toeven in Iran
Wellicht wel enigszins, maar dat is goed voor het evenwicht zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zo, dat gaat makkelijk.
Nee, natuurlijk is het niet beter toeven daar. Ik ben ook helemaal geen voorstander van geloof in extreme vorm. Ayaan maakt het allemaal alleen net ff erger dan dat het in werkelijkheid is. Ze fokt de boel op. Dat vind ik jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |