quote:
quote:Geslacht: Man
Neequote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:20 schreef Zooootje het volgende:
Ts is zelf homo en voelt zich aangesproken
Dit topic makenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat wil je er tegen proberen te doen?!
Dit is gewoon een goed topic.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:27 schreef truedestiny het volgende:
kon je niet iets beters bedenkendit is gewoon jammer van de ruimte.
Jullie hebben lekker geen dak, jaloerse homoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Er schoot mij zojuist een prima topic te binnen, dus bij deze! Ik stoor me aan het feit dat ajacieden supporters van andere clubs te pas en te onpas betitelen als homo. Ik citeer: "homo's lopen hand in hand" alsmede "alle boeren zijn homo".
Echter zijn juist niet zij degene die als homo betiteld zouden moeten worden, met hun dak op het stadion zodat ze het niet koud hebben in de winter en ze geen "last" hebben van de 2 druppels regen die zo nu en dan uit de lucht vallen?
Ik heb laatst wel voetbal gekeken. Een hele wedstrijd, voor het eerst.quote:
Wij hebben echte mannen in ons elftal inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:30 schreef cheqy het volgende:
[..]
Jullie hebben lekker geen dak, jaloerse homo
Dat magquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mag ik je stoer noemen, dat je zo lekker rebels tegen de ajacieden in gaat?
Waarom vallen vrouwen altijd op die fagquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel voetbal gekeken. Een hele wedstrijd, voor het eerst.
Cristiano Ronaldo was zo boeiend.
Gelukkig ligt die janknicht er wel uit met zn club van 400 miljoen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel voetbal gekeken. Een hele wedstrijd, voor het eerst.
Cristiano Ronaldo was zo boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |