En ik weeg "ergens in de 50" kwam ik vrijdag achterquote:
Frank Sinatra muziekjesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel groot, ik ben 1.82 en hij komt ook ver boven mij uit. Dus dat komt niet alleen door Maxine
En zou je hem idd niet geven he, 50?
Hoewel je het hier wel een PIETSIE kunt zien hoor
Ergens in de vijftig... als vrouwen dat zeggen kan het zomaar twinitig kilo in de vijftig zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik weeg "ergens in de 50" kwam ik vrijdag achter
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
omg die namen daar in de buurt
Stompe toren, knollendam
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ergens in de vijftig... als vrouwen dat zeggen kan het zomaar twinitig kilo in de vijftig zijn.
Kan zeg ik he, kan!
Ja, da's 1 op 1.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Frank Sinatra muziekjes![]()
Maar is het dan 1 op 1? En is hij getrouwd? Gewoon even voor het beeld hoor![]()
Ik bedoel meer dat dat ook een stomme naam isquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
omg die namen daar in de buurt
Stompe toren, knollendam
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt geen recht van spreken, we weten waar je woont
Nee joh gekkie, zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En Heer G brengt me ook rustig weg als ik met hem afgesproken heb ergens, die kennen elkaar ook.
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat dat ook een stomme naam is
quote:
Daar woon jij toch niet, dan durf ik het te zeggenquote:
Ik ben ineens vrij, heb zin om uitgebreid te kokenquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:35 schreef Ml-etje het volgende:
Ben pleitos! Eens verzinnen of het broccoli of pastaschotel wordt vanavond![]()
Heel veel kleffe meidenseries vanavond dus
quote:
quote:
Ik kan geen uil meer zien idd zonder aan jullie te denken...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die geknepen ogen ook![]()
Oh ik was gister op een kantoor waar een hoop dieren op doek hingen, waaronder een uil... Met heule grote ogen. Had even een ESF-momentje
quote:
[jambers]quote:
Dat heb ik nou met Flurriesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik kan geen uil meer zien idd zonder aan jullie te denken...
Hahahahaha, ik zag laatst inderdaad een reclame voor een flurry en ik dacht meteen aan jou...quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:39 schreef Greys het volgende:
Wie hield er nou van Sinatra? Pisces?
http://www.youtube.com/user/marschouten#p/a/u/0/hQu9m5_5H0o
hahahahahaha, en die arme Ll is er niet eensquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
oh ik ben briljant, ik heb adblocker pro aangezet, alle ads voor fok uit de filter gehaald, zodat die wel laden
en als enige voorwaarde alle uilen van Loveless er in gezet, ik zie geen uilen meer
OOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
oh ik ben briljant, ik heb adblocker pro aangezet, alle ads voor fok uit de filter gehaald, zodat die wel laden
en als enige voorwaarde alle uilen van Loveless er in gezet, ik zie geen uilen meer
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOH
ZWABBEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!
[ afbeelding ]
maar mooi dat je m nog even gezien hebtquote:
Klagen doen we hier niet hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:53 schreef Dirkh het volgende:
Kan ik ook klagen hier, ik sta al een kwartier in de wacht bij een bewindvoerder, whhhaaaaaaa
Maassluis, 20km westwaards van Rotterdamquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Zwabberttttt in welke regio woon jij?
Oh wacht, iets van urkerkneuzenveen, maar welke provincie is dat?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maassluis, 20km westwaards van Rotterdam
Ik zou heel hard SHALALIE in die hoorn gaan zingen tot vlak nadat ze opneemt!quote:
zelf een bandje afdraaien, even geduld aub, ik ben even koffie halen, en dan vervolgens haar een half uur aan de lijn latenquote:
ik heb een vermoeden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik weet van wie meneerdeuil een kloon is![]()
Dat zál toch zeker wel???quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
Greys hoe zit het met Madeira, heb je al geinformeerd, is er groepskorting voor zangkoren?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik weet van wie meneerdeuil een kloon is![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
Greys hoe zit het met Madeira, heb je al geinformeerd, is er groepskorting voor zangkoren?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zál toch zeker wel???
Hoezo, kunnen wij zingen dan? ()
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry, je bent al automatisch inbegrepen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:03 schreef Dirkh het volgende:
Maar dan wil ik ook mee. Als fluffer
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou heel hard SHALALIE in die hoorn gaan zingen tot vlak nadat ze opneemt!
Ah, Dirk en ik zijn een done deal, begrijp ik?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent met Greys ook al automatisch inbegrepen.
Wat is "De elsje"?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij laatst de elsje in de krant gezien?
Jij dacht dat het een nieuw iemand was?quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, Dirk en ik zijn een done deal, begrijp ik?
Ah, prima.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, prima.
Vingertoppen iets wat nat maakt.
Een stripje in de krant... Daar gingen ze laatst, toen ze heel lang in de wacht stonden, heel hard shalalie zingen en toen kwam die mevrouw aan de lijn en hoorde ze alleen shalaliequote:
Dat heb ik die fluffer op het NSF heel niet zien doen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, prima.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:
Rondleiden kan hoor, ik ken alle plekkies daar inmiddels wel ongeveer uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
Greys jij moet ons ten slotte sowieso rondleiden daar?
En zonder Greys geen ESF, dus ja.
Misschien kunnen we shownieuws bellen als we vertrekken in fluf-stijl vanaf Schiphol??
Jij had volgens de fluffer ook iets te veel aandacht voor het homostel uit Belgie. Maes echter heeft de rest van de avond met een grijns op haar gezicht gezeten, en jij weet niet waarom?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik die fluffer op het NSF heel niet zien doen?
Een echte gentleman.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, prima.
Jij zit op school nu. Leren jij.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:09 schreef Greys het volgende:
En ze verhuren er ook huisjes met eigen zwembad
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij post hier elke dag dus dan ben je ook automatisch inbegrepen.
Er loopt een muis in de collegezaal dus de juf staat op haar bureau...quote:
Ik wil echt!!!!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar we gaan toch we allemaal in een enorm mansion?Of moeten we in aparte huisjes?
Enorme mansions bestaan niet op Madeira.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar we gaan toch we allemaal in een enorm mansion?Of moeten we in aparte huisjes?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Enorme mansions bestaan niet op Madeira.
Wacht, ik zoek wel even waar we gaan slapen...
dat had ik ook bij mijn nederlands examen, allemaal gilletjes van meiden die em zagen rennenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er loopt een muis in de collegezaal dus de juf staat op haar bureau...
Dacht jij nou werkelijk dat ik zelf met mijn bagage ging sjouwen? Nee hoor, ik ben blij dat je mee gaat en ook zo enthousiast.quote:
Dat ligt wel een beetje ver weg van alles...quote:
*geeft Yoko routekaartje naar de collegezaal*quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er loopt een muis in de collegezaal dus de juf staat op haar bureau...
Aan je usericon te zien, geef je Yoko zelfs een " duwtje"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*geeft Yoko routekaartje naar de collegezaal*
Ik zeg DOEN!quote:
Mijn Yoko is niet zwart.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Aan je usericon te zien, geef je Yoko zelfs een " duwtje"
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze dan?
http://www.madeira-vakantie.com/vakantiewoningen/villa002.html
Dat wordt gezellig.quote:Slaapkamers 3 slaapkamers met twin bed.
dus 6 personen? Greys, Pisces, Cat, Dirk, Ingetje en Ik?quote:
Nee nee nee, doe die roze maar. Mooier uitzicht en past dan goed bij mijn fluffertaken. Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze dan?
http://www.madeira-vakantie.com/vakantiewoningen/villa002.html
Wat? Geen mannen? Ik heb nu al zin.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dus 6 personen? Greys, Pisces, Cat, Dirk, Ingetje en Ik?
Ik ga nu naar huis, spring in auto, doe pc uit, spring weer in de auto, en dan zie ik als ik thuis kom wel waar ik slaap.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dan moeten we het vast even over de slaapkamerindeling hebben
eh...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga nu naar huis, spring in auto, doe pc uit, spring weer in de auto, en dan zie ik als ik thuis kom wel waar ik slaap.
met zn 2en in bed...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:26 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat we wat meer mensen mee moeten nemen nog.
En wat betreft die zes slaapplaatsen moeten we dan maar wat inventief zijn.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:26 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat we wat meer mensen mee moeten nemen nog.
En wat betreft die zes slaapplaatsen moeten we dan maar wat inventief zijn.
Ik vind alles bestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja 6 was niet wat ik in m'n hoofd had, ik dacht eerder aan 12.
Een écht ESF koorgezelschap
Daar zijn die bedden voor bedoeld al, dus da's niet erg inventief.quote:
Strand bestaat amper op Madeira (sorry, Dirk, maar een zwembad hou je het vast ook wel mee vol) en we huren d'r een autootje bij, want op Madeira doe je alles met de auto. Lekker rondcrossenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat ligt wel een beetje ver weg van alles...![]()
Maar de vraag is of we strand en een dorp nodig hebben natuurlijk.
LEUK!!!!!!! Als ik vanavond niet uit eten ga (stiefzusje in alkmaar heeft een sms of we naar die tent gaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zijn die bedden voor bedoeld al, dus da's niet erg inventief.
Ik zou wel pen en papier meenemen als ik jou was, daar kon nog wel eens een heel nieuw boekje uit rollen!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga nu naar huis mijn werk, spring in auto de trein, doe pc uit allang gedaan, ga mensen trainen, spring weer in de auto trein, en dan zie ik als ik thuis kom wel waar ik slaap.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:32 schreef Greys het volgende:
Ik zou wel pen en papier meenemen als ik jou was, daar kon nog wel eens een heel nieuw boekje uit rollen!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:35 schreef Greys het volgende:
Ik zie de inrichting nu pas![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Strand bestaat amper op Madeira (sorry, Dirk, maar een zwembad hou je het vast ook wel mee vol) en we huren d'r een autootje bij, want op Madeira doe je alles met de auto. Lekker rondcrossen
quote:
DUH! Anders krijgt de helft ruzie thuisquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan nog steeds dat stukje erbij van iets over waarheden en toevallig enzo
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
DUH! Anders krijgt de helft ruzie thuis
quote:
er zijn partners die op fok zitten...quote:
We hebben nog maar 6 bedden vergeven, en ze willen met 12 man... dusse...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent ff weg en ze plannen meteen een vakantie zonder je
En zeker niet even zeggen wie?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en dan kom je thuis heeft er een van die draakjes op en naast t kattenmeubel zitten kakken
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee. Dus alletwee geen vreten tot er eentje gaat praten
Dat klinkt al beter dan die andere bijnaamquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee. Dus alletwee geen vreten tot er eentje gaat praten
We moeten nog even *inventief* doen met de bedden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent ff weg en ze plannen meteen een vakantie zonder je
Misschien moeten we maar stapelenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
We moeten nog even *inventief* doen met de bedden.
Flurry?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, mijn partner leest volgens mij stiekem mee. Maar dat kan me geen reet schelen, ik wil mee naar Madeira, fluffen.quote:
Duidelijke taal Dirk, daar houden we van!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, mijn partner leest volgens mij stiekem mee. Maar dat kan me geen reet schelen, ik wil mee naar Madeira, fluffen.
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Duidelijke taal Dirk, daar houden we van!
Oh, mij uit bed schoppen noem je inventief.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
We moeten nog even *inventief* doen met de bedden.
Flurry?
Waar heb ik je uit een bed geschopt dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, mij uit bed schoppen noem je inventief.
Ll, als je me zoekt, ik zit bij het zwembad.
Ja, je hebt mn poekies vergiftigdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
Ll, dat gepoep, dat kan toch zeker niet van dat ene likje flurry komen dat ik ze gegeven heb zaterdag he?
Ik denk dat ze me missen gewoon.
Nou, doe eens niet zo lelijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, je hebt mn poekies vergiftigd![]()
Er ligt er nu ook eentje te schuimbekken, kan dat kwaad?
blt? Als je dat ook zo uitspreekt klinkt het heel ranzig. bltquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:05 schreef Ml-etje het volgende:ontdekte bij thuiskomst een rare blt in mijn gezicht
![]()
Bedankt Tombo (postmeneer belt om die envelop eruit te vissen).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dus 6 personen? Greys, Pisces, Cat, Dirk, Ingetje en Ik?
bultquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
blt? Als je dat ook zo uitspreekt klinkt het heel ranzig. blt
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bedankt Tombo (postmeneer belt om die envelop eruit te vissen).
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens zie ik daar een beetje bier zuipen aan het zwembad ook wel zitten
Neeeeeeee, ging erom dat hij een gewoon strand voor het zonnen wilde, dat dacht ik althans.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar heb ik je uit een bed geschopt dan?
Pisces had jou op het strandbed gepland hoor, daar moet je mij niet op afrekenen![]()
Overigens stond er wel zon + strandbed = dirk, geloof ik, en 's nachts is er toch geen zon?
Greys in een rieten rokje en kokosnoten-BH die dat brengt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De hele dag koude Corona's aan laten rukken, niet bewegen anders klotst het. Prima vakantie gaat dat worden.
aan laten rukken? Daar leen ik me niet voor hoor, dat zeg ik je nu alvastquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De hele dag koude Corona's aan laten rukken, niet bewegen anders klotst het. Prima vakantie gaat dat worden.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
Wat moet ik nou toch weer áán vanavond.
Zucht.
/wijf
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aan laten rukken? Daar leen ik me niet voor hoor, dat zeg ik je nu alvast
ah mooi, kan ik ook luierenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys in een rieten rokje en kokosnoten-BH die dat brengt.
Kan ik mee leven.
En ik heb nu toch geen katten meer waarvoor ik thuis moet blijven
Ik zou NOOIT zonder jou gaan natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
NEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die SATC jurk, bijna lente, dus het kan nu greysie
Daar is het nog veel te koud voorIk deed ook alleen piepen over lelijk doen zodat ie weer wat goed te maken had.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zou toch al veel eerder dodelijk voor ze moeten zijn hoor...Das heul niet nu pas van zaterdag
We hebben al zeker twee dagen geen ruzie gehad, dat kan niet hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zou toch al veel eerder dodelijk voor ze moeten zijn hoor...Das heul niet nu pas van zaterdag
Vrouw van huis en haar kat (en de ander) meteen dood, ongelofelijk
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
hahahahahaha, jij gaat er van uit dat nu hij geslaagd is en meer geld heeft/krijgt hij nu jou een flurry komt brengen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE
Daar is het nog veel te koud voor
[..]
Ik deed ook alleen piepen over lelijk doen zodat ie weer wat goed te maken had.
We hebben al zeker twee dagen geen ruzie gehad, dat kan niet hoor
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
50 is toch heul niet oud!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe bloter hoe beter Greys.
Alhoewel hij natuurlijk wel al oud word, dus pas op voor z'n hartslag
Duidelijk waar je NIET je katten moet laten als je op vakantie gaatquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrouw van huis en haar kat (en de ander) meteen dood, ongelofelijk
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Duidelijk waar je NIET je katten moet laten als je op vakantie gaat
Studerende mannen, zo voorspelbaar ook
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou NOOIT zonder jou gaan natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
fixedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Studerende mannenjongens, zo voorspelbaar ookJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Oke LL gaat dus mee, hebben we verder nog mensen die mee willen in het koor?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Erik moet ook als fluffer
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oke LL gaat dus mee, hebben we verder nog mensen die mee willen in het koor?Lijstje
tot nu toe:
Pisces,
Greys
Cat
DirkH
Ml-etje
Loveless
Tombolafan
Erik
(ik mis iemand!!!! WIE???)
Ik wil NIET gefluffed worden door Erik.
Tenminste, niet als ik dusdanig nuchter ben dat ik nog het verschil tussen mannen en vrouwen opmerk![]()
Ik wil die flurry zelf wel betalen hoor, maar met Ll flurries eten is gewoon leukquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha, jij gaat er van uit dat nu hij geslaagd is en meer geld heeft/krijgt hij nu jou een flurry komt brengen?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lijstje
tot nu toe:
Pisces,
Greys
Cat
DirkH
Ml-etje
Loveless
Tombolafan
Erik
ING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
BLOND EN HUPPELIGquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lijstje
tot nu toe:
Pisces,
Greys
Cat
DirkH
Ml-etje
Loveless
Tombolafan
Erik
En Greys d'r popple/pupple/popje; GB
Truequote:
En GB wil vast ook mee
Lijstje
tot nu toe:
Pisces,
Greys
Cat
DirkH
Ml-etje
Loveless
Tombolafan
Erik
Ingetje
GoodByeJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou NOOIT zonder jou gaan natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BIATCHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Nog 2Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat wordt een rustige vakantie danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
Oh gaarne wil ik die > cup C regel toepassen op het lijstje
Het gaat om het zingen he, niet om de borstomvang
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
Oh gaarne wil ik die > cup C regel toepassen op het lijstjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
True
En GB wil vast ook mee
Lijstje
tot nu toe:
Pisces
Greys
Cat
DirkH
Ml-etje
Loveless
Tombolafan
Erik
Ingetje
GoodBye
Krimpt wel flink in hé
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2010 17:23:43 ]![]()
thuis blijftquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
Oh gaarne wil ik die > cup C regel toepassen op het lijstje
Die C-cup wil ik dus wel zien hé..quote:Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wordt een rustige vakantie dan
Het gaat om het zingen he, niet om de borstomvangJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:
Ik sta schuin, waarom is dat?
Ja, wel apart dat Dirk, Erik en Ll wel cup C hebbenquote:
Ow Greys, lees je nog wel eens pm?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Omdat ik het van jou niet weet. Ik heb je nog nooit gezien en je ging niet direct zoals Cat, Ing, en ML hier vorige keer roepen 'NOU DAN VAL IK AF' toen het over hetzelfde gingquote:![]()
![]()
Ik denk dat hij niet weet wat je cupmaat isquote:
Maar Cat heeft toch wel een C-cup???J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Jij komt als latere aanzetten en bepaalt nu hoe wij de lijst samenstellen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
Oh gaarne wil ik die > cup C regel toepassen op het lijstje![]()
Dat ga ik inspectééruhhh!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wel apart dat Dirk, Erik en Ll wel cup C hebben
Neent wij passen die regel toe zoals geschreven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
Godver, het gaat natuurlijk om de vrouwen dat snappen jullie toch wel
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat ik het van jou niet weet. Ik heb je nog nooit gezien en je ging niet direct zoals Cat, Ing, en ML hier vorige keer roepen 'NOU DAN VAL IK AF' toen het over hetzelfde gingoh, niet dus...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar Cat heeft toch wel een C-cup???Ik stem voor uitsluiten van mee-gaan als er belachelijke eisen gesteld wordenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij komt als latere aanzetten en bepaalt nu hoe wij de lijst samenstellen?![]()
Ja, ik heb nul nieuwe?quote:
De laatste die ik van jou kreeg ging over MrPink geloof ik
Of niet? Ik ga even checken of ik er eentje gemist heb dan
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
Godver, het gaat natuurlijk om de vrouwen dat snappen jullie toch welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij komt als latere aanzetten en bepaalt nu hoe wij de lijst samenstellen?
Hoezo is je blauwe oogschaduw op dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok, deal.
Alleen dan ga ik ook inspecteren vrijdag
???quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoezo is je blauwe oogschaduw op dan?
![]()
quote:
Gaat hij ook nog een stukje zingen vanavond?
Wat wordt het nu?quote:Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:dames leg hem dit eens uit?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, ik zie dat ik er idd eentje gemist had van je
Nu niet meer
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoezo is je blauwe oogschaduw op dan?![]()
![]()
![]()
Ik hoop het niet zeg.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaat hij ook nog een stukje zingen vanavond?
Heeft ie ooit wel een keer gedaan, toen we ergens anders wat gingen eten. En toen kwam de eigenares van dat tentje vragen of ie wat wilde zingen. Ik vind dat altijd nogal genant eerlijk gezegd.
Sowieso vind ik het altijd irritant als hij dat doet. We waren een keer in Carré bij een Gilbert o'Sullivan concert en toen moest ik hem ook toesissen of hij wilde ophouden met meezingen. Zo ook bij Herman van Veen
Dus ik hoop op een zangvrij avondje. In de auto mag het wel. Gut, wat ben ik toch een makkelijk mens.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Weet ik nog niet. Vandaar dat ik me ook nog niet omgekleed hebquote:
Maar hij is als het goed is rond kwart over zeven hier, dus ik heb nog ff.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Nou ja, als ie gevraagd wordt snap ik het wel... maar meezingen zou ik ook niet op prijs stellenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg.
Heeft ie ooit wel een keer gedaan, toen we ergens anders wat gingen eten. En toen kwam de eigenares van dat tentje vragen of ie wat wilde zingen. Ik vind dat altijd nogal genant eerlijk gezegd.
Sowieso vind ik het altijd irritant als hij dat doet. We waren een keer in Carré bij een Gilbert o'Sullivan concert en toen moest ik hem ook toesissen of hij wilde ophouden met meezingen. Zo ook bij Herman van Veen
Dus ik hoop op een zangvrij avondje. In de auto mag het wel. Gut, wat ben ik toch een makkelijk mens.
Dat meen je niet he...quote:
Over Gilbert O'Sullivan gesproken... na dat concert heeft ie zelf een nummer van Gilbert in zijn repertoire opgenomen
Nou leg die blauwe oogschaduw grap eens uit.
Toch niet dat ze me een blauw oog gaat meppen, die is te simpel![]()
![]()
Waaruit mag je kiezen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Vandaar dat ik me ook nog niet omgekleed heb
Maar hij is als het goed is rond kwart over zeven hier, dus ik heb nog ff.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
Nou leg die blauwe oogschaduw grap eens uit.
Toch niet dat ze me een blauw oog gaat meppen, die is te simpel
simpel en direct
Overnschotel voor 30 minuutjes in de oven => naar de AHtot straks!
Ga vanavond heerlijk bankhangen
Maar we zaten daar gewoon ff wat te eten. En er was een gitarist, een Spaanse. En dan was het de bedoeling van die dame dat hij samen met die gitarist wat ging zingen. Totaal niet elkaars genre, zeg maar. Uiteindelijk heeft ie Sex Bomb gezongen en die gitarist tokkelde maar wat mee maar die hoorde je niet meerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als ie gevraagd wordt snap ik het wel... maar meezingen zou ik ook niet op prijs stellen
Ik vind het eigenlijk genant omdat ik daar dan in mijn uppie nog aan tafel zit
Dat geloof je zelf niet..quote:
Succesquote:, nu echt weg is
Ik zal wel vragen of hij van de week ff hier komt kleppen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als ie gevraagd wordt snap ik het wel... maar meezingen zou ik ook niet op prijs stellen
En of hij dan even een youtubeje maakt van als hij Herman van Veen nadoet
Dat ligt er natuurlijk een beetje aan HOE jij dat gaat controlerenquote:Hahahahaha, ja, dat is wel een beetje raar ja... Nog nooit in de prive/story etc gezet als zijnde maitresse van???quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar we zaten daar gewoon ff wat te eten. En er was een gitarist, een Spaanse. En dan was het de bedoeling van die dame dat hij samen met die gitarist wat ging zingen. Totaal niet elkaars genre, zeg maar. Uiteindelijk heeft ie Sex Bomb gezongen en die gitarist tokkelde maar wat mee maar die hoorde je niet meer
Ik vind het eigenlijk genant omdat ik daar dan in mijn uppie nog aan tafel zit
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk een beetje aan HOE jij dat gaat controlerenquote:
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2010 17:41:32 ]![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:40 schreef tombolafan het volgende:
Hahahahaha, ja, dat is wel een beetje raar ja... Nog nooit in de prive/story etc gezet als zijnde maitresse van???
Daar is ie niet beroemd genoeg voor denk ik
quote:
Ik denk dat elke vrouw jou een blauw ook slaat als je dat incorrect controleert hoor...
Ik bedoelde eigenlijk gewoon zoiets als in de auto ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg.
Dus ik hoop op een zangvrij avondje. In de auto mag het wel. Gut, wat ben ik toch een makkelijk mens.![]()
Niet tijdens het eten nee
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat elke vrouw jou een blauw ook slaat als je dat incorrect controleert hoor...
Als hij correct de C wilt controleren ook
Ja, snel je post aanpassenquote:
Zeg, jij moet ons nog even uitsluitsel gevenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als hij correct de C wilt controleren ook
![]()
mmmmm, je krijgt toch geld voor tips???quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor
Daar is ie niet beroemd genoeg voor denk ik
* Camera en tomtom pakt *
Shabu toch?
Ja Pisces, vertel maar aan ome Ll wat je cupmaat is...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg, jij moet ons nog even uitsluitsel geven
Oh ja dan wel ja. Altijd wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk gewoon zoiets als in de auto ofzo![]()
Niet tijdens het eten nee
Als ie niet zingt leeft ie niet meer
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg, jij moet ons nog even uitsluitsel geven
Oh daarom stond ik nog schuin in de lijst?
Ik organiseer met Greys de lijst en de reis, dus ik ga automatisch mee
Daar gedragen we ons veel te keurig voor hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmmm, je krijgt toch geld voor tips???
* Camera en tomtom pakt *
Shabu toch?
Je mag ook mee? Moet je wel opschieten
quote:
Ik vroeg gister ook wat dat vliegtuigmaisjuh was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja Pisces, vertel maar aan ome Ll wat je cupmaat is...
Zoveel vragen, zoveel vragen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar gedragen we ons veel te keurig voor hoor.
Je mag ook mee? Moet je wel opschietenDat zeg je nu!
![]()
Ik zit nog op school en mn haar zit stom en ik heb niks om aan te trekken en en en
[/greyswijf]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
En ik ben zo open als een boek, dus dat wist je.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vroeg gister ook wat dat vliegtuigmaisjuh was.
Zoveel vragen, zoveel vragen.
![]()
![]()
HEE!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh daarom stond ik nog schuin in de lijst?
Ik organiseer met Greys de lijst en de reis, dus ik ga automatisch mee
IK organiseer de lijst he...
Dus ik mag toch ook automatisch mee dan? Toch? TOCH? TOCH???J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Thuis!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
NEEquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEE!
IK organiseer de lijst he...
Dus ik mag toch ook automatisch mee dan? Toch? TOCH? TOCH???
![]()
Jij gaat ook mee naar Madeira toch?quote:
Dit is de lijst:
Greys
Pisces
Ml-etje
Goodbye
Cat
Ingetje
Erik
Dirk
Tombolafanquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik ben zo open als een boek, dus dat wist je.
Ja vandaar dat er gister geen antwoord kwam
Jij hebt er niks over te zeggen ja!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
Vooralsnog Gb en Greys, en Pisces is een twijfelgeval
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt er niks over te zeggen ja!
Ja... *mompelt ook nog iets over leeftijd*Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Als ik het goed lees zit er nu iemand in haar blote reet op school, katholieke school?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zeg je nu!
![]()
Ik zit nog op school en mn haar zit stom en ik heb niks om aan te trekken en en en
[/greyswijf]
![]()
Vooralsnog ik wat?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
Vooralsnog Gb en Greys, en Pisces is een twijfelgeval
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Pisces...quote:Allerliefste organisator van deze reis
Ik mag toch mee he???
cupmaat gelijk aan of groter dan Cquote:NEE!!! HOO!!! Anders kan GB niet mee!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja... *mompelt ook nog iets over leeftijd*Volgens mij nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik het goed lees zit er nu iemand in haar blote reet op school, katholieke school?
Nee, over LLquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
NEE!!! HOO!!! Anders kan GB niet mee!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pisces...Allerliefste organisator van deze reis
Ik mag toch mee he???
Jij stond toch al vast in de lijst?
Kunnen we trouwens een FOK!ESF-SC wiki maken, ik weet verdomme soms niet eens meer tegen wie ik nou wat heb gezegd.![]()
Huh?quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:01 schreef Dirkh het volgende:
Kunnen we trouwens een FOK!ESF-SC wiki maken, ik weet verdomme soms niet eens meer tegen wie ik nou wat heb gezegd.
maar GB is nog jongerquote:Dat wilde ik even horenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij stond toch al vast in de lijst?Ik onthoud redelijk veel dus vraag maarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:01 schreef Dirkh het volgende:
Kunnen we trouwens een FOK!ESF-SC wiki maken, ik weet verdomme soms niet eens meer tegen wie ik nou wat heb gezegd.
Nu even niet, ik mag nu namelijk naar huis
Dan ben jij mijn personal wiki.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:03 schreef tombolafan het volgende:
Ik onthoud redelijk veel dus vraag maar
Nu even niet, ik mag nu namelijk naar huis
![]()
![]()
Nee, LL bemoeit zich met de lijst. Ik mompel dan ook nog over z'n leeftijdquote:![]()
GB doet er niet toeVrouwen gaan automatisch mee, soort van
quote:
Dat was toch al zo?
Ik haak wel weer af!
Ik koop een happy meal voor je als je de deur open doet en zegtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
*tring*
'Hoe heet die straat ook alweer, waar jij woont?'
"yo dawg, I herd u liek mudkipz"
En het filmt![]()
Ah, begint lekker. Ach, hij weet je telefoonnummer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
*tring*
'Hoe heet die straat ook alweer, waar jij woont?'
![]()
En anders geen happy meal?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik koop een happy meal voor je als je de deur open doet en zegt
"yo dawg, I herd u liek mudkipz"
En het filmt
(Uhuh!)
Jij bent mod, grijp in!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
Oh, het gaat hier over hippe dingen waar ik niets vanaf weet.
*afdruipt*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: