En ik weeg "ergens in de 50" kwam ik vrijdag achterquote:
Frank Sinatra muziekjesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel groot, ik ben 1.82 en hij komt ook ver boven mij uit. Dus dat komt niet alleen door Maxine
En zou je hem idd niet geven he, 50?
Hoewel je het hier wel een PIETSIE kunt zien hoor
Ergens in de vijftig... als vrouwen dat zeggen kan het zomaar twinitig kilo in de vijftig zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik weeg "ergens in de 50" kwam ik vrijdag achter
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
omg die namen daar in de buurt
Stompe toren, knollendam
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ergens in de vijftig... als vrouwen dat zeggen kan het zomaar twinitig kilo in de vijftig zijn.
Kan zeg ik he, kan!
Ja, da's 1 op 1.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Frank Sinatra muziekjes![]()
Maar is het dan 1 op 1? En is hij getrouwd? Gewoon even voor het beeld hoor![]()
Ik bedoel meer dat dat ook een stomme naam isquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
omg die namen daar in de buurt
Stompe toren, knollendam
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt geen recht van spreken, we weten waar je woont
Nee joh gekkie, zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En Heer G brengt me ook rustig weg als ik met hem afgesproken heb ergens, die kennen elkaar ook.
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat dat ook een stomme naam is
quote:
Daar woon jij toch niet, dan durf ik het te zeggenquote:
Ik ben ineens vrij, heb zin om uitgebreid te kokenquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:35 schreef Ml-etje het volgende:
Ben pleitos! Eens verzinnen of het broccoli of pastaschotel wordt vanavond![]()
Heel veel kleffe meidenseries vanavond dus
quote:
quote:
Ik kan geen uil meer zien idd zonder aan jullie te denken...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die geknepen ogen ook![]()
Oh ik was gister op een kantoor waar een hoop dieren op doek hingen, waaronder een uil... Met heule grote ogen. Had even een ESF-momentje
quote:
[jambers]quote:
Dat heb ik nou met Flurriesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik kan geen uil meer zien idd zonder aan jullie te denken...
Hahahahaha, ik zag laatst inderdaad een reclame voor een flurry en ik dacht meteen aan jou...quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:39 schreef Greys het volgende:
Wie hield er nou van Sinatra? Pisces?
http://www.youtube.com/user/marschouten#p/a/u/0/hQu9m5_5H0o
hahahahahaha, en die arme Ll is er niet eensquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
oh ik ben briljant, ik heb adblocker pro aangezet, alle ads voor fok uit de filter gehaald, zodat die wel laden
en als enige voorwaarde alle uilen van Loveless er in gezet, ik zie geen uilen meer
OOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
oh ik ben briljant, ik heb adblocker pro aangezet, alle ads voor fok uit de filter gehaald, zodat die wel laden
en als enige voorwaarde alle uilen van Loveless er in gezet, ik zie geen uilen meer
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOH
ZWABBEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!
[ afbeelding ]
maar mooi dat je m nog even gezien hebtquote:
Klagen doen we hier niet hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:53 schreef Dirkh het volgende:
Kan ik ook klagen hier, ik sta al een kwartier in de wacht bij een bewindvoerder, whhhaaaaaaa
Maassluis, 20km westwaards van Rotterdamquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Zwabberttttt in welke regio woon jij?
Oh wacht, iets van urkerkneuzenveen, maar welke provincie is dat?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maassluis, 20km westwaards van Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |