En koud dat het is, koud!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:34 schreef Jian het volgende:
Ow, mensen wat spannend, hij zag een schaduw voorbij schieten, ik zit er helemaal in![]()
Oooew, hij zag een vlekje
das dus twee keerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:34 schreef Disana het volgende:
http://streams.selfip.com/sv.asp
http://www.studiovlemmix.tv/livetv.html
Nou ja, beter dan géén keerquote:
Kom op manquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:37 schreef Jian het volgende:
Hij nam de energie van die ene mevrouw (of man) over en ze ging helemaal shaken, want het is zo koud![]()
Man, man, dit is spannend zeg![]()
Zien jullie nou wel , ongelovigen
Hoe heet zo'n spook ook alweer dat vrouwen in hun slaap neemt... een succubus? Iets anders zal ze niet kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kom op man![]()
Dit is gewoon een list van die zeug om ook eens een kerel op haar slaapkamer te krijgen. Ze had alleen vast niet verwacht dat er ook nog anderen zouden meekomen.
Done.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ships, 116 onderweg verloren, kan iemand het even veranderen zoals het hoort?
The Entity, gave filmquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n spook ook alweer dat vrouwen in hun slaap neemt... een succubus? Iets anders zal ze niet kunnen krijgen.
Mijn god die stemmen.
Ja ja, spot er maar meequote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kom op man![]()
Dit is gewoon een list van die zeug om ook eens een kerel op haar slaapkamer te krijgen. Ze had alleen vast niet verwacht dat er ook nog anderen zouden meekomen.
Zou Casper komen kijken als ik zeg dat ik bliepjes onder m'n bed hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij kunt toch wel een kerel op je slaapkamer krijgen?
Die bliepjes komen van de pacemaker van Hansie, sufferd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou Casper komen kijken als ik zeg dat ik bliepjes onder m'n bed hoor
Incubus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:39 schreef Disana het volgende:
Hoe heet zo'n spook ook alweer dat vrouwen in hun slaap neemt... een succubus? Iets anders zal ze niet kunnen krijgen.
Mijn god die stemmen.
Ow, ....... die zijn gisterenavond opeens gestoptquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die bliepjes komen van de pacemaker van Hansie, sufferd.
Ja, Alsido moest even testenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, ....... die zijn gisterenavond opeens gestopt
Bedankt! Ik ga nu een notitie maken dat ik ook nog stofzuigerzakken nodig heb.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er ook vandoor, ik ga nieuwe veters kopen. En stofzuigerzakken! Wat leid ik toch een boeiend bestaan
echt spannend, en veel plezier vanavond he in de melkwegquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er ook vandoor, ik ga nieuwe veters kopen. En stofzuigerzakken! Wat leid ik toch een boeiend bestaan
Misschien wel 2quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef Jian het volgende:
Ik hoor een vreemd geruis op de achtergrond bij de stream, ik weet bijna zeker dat het een geest is
Stofzuigerzakken zijn coolquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:12 schreef Disana het volgende:
Harry Loco zit vanuit Nashville te chatten.
Weet je heel erg zeker dat het niet Alsido was die weer aan de knoppies heeft gezeten? Zag hem net met de hand in zijn haar door het beeld lopen, wat hij met die andere hand deed kon ik zo snel niet zien maar zal zoals gewoonlijk wel niets zijn geweest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef Jian het volgende:
Ik hoor een vreemd geruis op de achtergrond bij de stream, ik weet bijna zeker dat het een geest is
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor, over 5 uur gaat zijn vlucht naar huis.
Zul je altijd zien: mag er een keer vliegtuigaanslag plaatsvinden, gebeurt het niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:15 schreef Disana het volgende:
Bereid je maar vast voor, over 5 uur gaat zijn vlucht naar huis.
Broadway Nashville?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:18 schreef Jian het volgende:
3:17 harryloco: met band gespeeld op Broadway !!!!!!!!!!!!!
I rest my case
Deze http://kellyclarkson.com/? Kan het nauwelijks geloven..........quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:15 schreef Jian het volgende:
3:13 harryloco: nog een nummer geschreven voor Kelly Clarkson...........
Hier, dat doet Harry toch maar weer even, muzikaal genie die manKan je sommigen hier niet wijsmaken, maar hij staat er toch maar
ws voor haar geschreven en niet door spamfilter van dr platenmaatschappij gekomenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:15 schreef Jian het volgende:
3:13 harryloco: nog een nummer geschreven voor Kelly Clarkson...........
Hier, dat doet Harry toch maar weer even, muzikaal genie die manKan je sommigen hier niet wijsmaken, maar hij staat er toch maar
Ja en de doorman kende hem ook al ( wellicht uit SV suggereerde Harry) en liet hem toen met de band spelenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Deze http://kellyclarkson.com/? Kan het nauwelijks geloven..........
Misschien ligt Broadway op een berg.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:22 schreef pullup het volgende:
Ja en de doorman kende hem ook al ( wellicht uit SV suggereerde Harry) en liet hem toen met de band spelen
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:23 schreef beequeen het volgende:
Misschien ligt Broadway op een berg.
3:18 harryloco: maar in Nashville is BRoadway het hoogste wat je kunt bereiken
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien ligt Broadway op een berg.
3:18 harryloco: maar in Nashville is BRoadway het hoogste wat je kunt bereiken
Maar daarvan willen we dan wel beeldenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:33 schreef Toverheks het volgende:Harry had paar weken terug ook al C.D. van hemzelf opgestuurd naar B.Obama, misschien heeft hij inmiddels al een bezoekje gebracht aan het Witte Huis, zal er echt niet raar van opkijken
Voor geld houdt die ook van Harry. Zélfs van Harry!quote:
Clarkson .......quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor geld houdt die ook van Harry. Zélfs van Harry!
Da's een vet varken.quote:
Bob's glorie vergaat nooitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:17 schreef Copycat het volgende:
Hou jij je nu maar bezig met vergane glorie als Bobbie D.
Hoe daar in die toko ook met de term 'fans' wordt gegooid. Jaap heeft het er ook al over. Ik mag toch hopen dat hier niemand zich in his or her right mind fan van SV dan wel Jaap noemt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:35 schreef spuitje het volgende:
Lijkt wel DGK----------Johan leest de post voor van al zijn "lieve fans"
Maar verder gaat het goed met je?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:38 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk vind ik dat er namens Fok ook nog een kaartje moet worden gestuurd. Ik zal het aan Danny voorleggen
Tis hartstikke lente hier, ik vind vandaag iedereen aardigquote:
Hier ook schitterend weer! Heb buiten gezeten vanmiddag met mijn kop in de zon! Zouden Alsido en Liesbeth ook eens moeten doen, je wordt er gelijk een stuk vrolijker door!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis hartstikke lente hier, ik vind vandaag iedereen aardigbehalve Alsido en Liesbeth natuurlijk
Behalve dan in de week dat hij er niet was, maar dat weet hij natuurlijk niet want hij was er nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Alsido kan er maar niet over uit: "Als we testen is het geluid goed, maar als we live gaan is het ineens niet goed meer!"
Wat een idiootquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:47 schreef spuitje het volgende:
Dacht dat Johan het rustig aan ging/moest doen? Maar zie hem al ongeveer de hele dag door SV stuiteren!
Ik had niet anders verwacht. Die man heeft in zijn leven al zoveel waarschuwingen gehad, van scheiding tot ziekbed, maar die verandert niet. Wil hij niet, maar kan ie vooral niet.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:45 schreef spuitje het volgende:
Behalve dan in de week dat hij er niet was, maar dat weet hij natuurlijk niet want hij was er niet
Er is een chatter die zich SVfan noemtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe daar in die toko ook met de term 'fans' wordt gegooid. Jaap heeft het er ook al over. Ik mag toch hopen dat hier niemand zich in his or her right mind fan van SV dan wel Jaap noemt?
Piet de Jong moet vanavond gewoon alle potmeters vastlijmen met superlijm.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt, wat een sukkel zeg. Iedere week opnieuw het wiel uitvinden. Het geluid stónd gewoon goed, maar hij kan nergens met zijn poten vanaf blijven.
Zeg me dat het geen FOK!ker is. Maar echt, hoe kún je er fan van zijn?quote:
Oh? Ik dacht altijd dat hij Aldi-bier zong.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:17 schreef Toverheks het volgende:
, hoor nu michael jackson, met all be thereMooi
Er wordt nu wel lekkere oude soul gedraaid, ach heerlijk zomergevoelquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht altijd dat hij Aldi-bier zong.
Concert begint om 9 uur en het is ongeveer 20 minuten lopen. Ik heb nog wel evenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Er wordt nu wel lekkere oude soul gedraaid, ach heerlijk zomergevoel![]()
moet jij niet richting melkweg, mis je wel al die bere goede artiesten bij Marian op haar podiumpje
oh gelukkig, kan je nog het begin van Open Podium meebeleven, als er natuurlijk niks mis gaat en alles volgens de draaiboeken draaid.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Concert begint om 9 uur en het is ongeveer 20 minuten lopen. Ik heb nog wel even
Als er niks misgaat vind ik er niks aan. Maar Alsido doet vanavond de regie dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gelukkig, kan je nog het begin van Open Podium meebeleven, als er natuurlijk niks mis gaat en alles volgens de draaiboeken draaid.
Gaat helemaal lukken.quote:Veel plezier alvast he in de Melkweg.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie Twiki lopen met een koffiekan en een paar mokken en ik moet ineens aan Harrie Nak denken.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie Twiki lopen met een koffiekan en een paar mokken en ik moet ineens aan Harrie Nak denken.
Ach, sommige mensen zijn nogal snel fan van iets of iemand. En wat misschien nog erger is: ze blijven het ook nog nadat iemand meerdere keren een ander heeft mishandeld of zo iets! Dus ja: geen raarder spul als mensen, je kunt er apen mee vangen, zou mijn opa hebben gezegd als hij nog had geleefd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg me dat het geen FOK!ker is. Maar echt, hoe kún je er fan van zijn?
ja dat vind ik zo triest, Marian is echt de *lul* met zulke gasten die nog niet eens een stekker van een lichtknopje kunnen onderscheiden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor op de achtergrond Harrie Nak en Alsukkel nog steeds lullen over het geluid. Ik denk dat we Peter de Jong wel af kunnen schrijven voor vanavond.
Dat wordt weer smullen.Maar, arme Waterkokert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |