Peeling heette dat toch? *Heeft er ook last van*quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had het altijd, splitting nails noemen ze dat geloof ikZ?
ik heb uiteindelijk acryl genomen...
Whut?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
inlogpost, de hele straat vol technische recherge, ambulances die leeg zijn weggereden, de rest van de straat weer beter leren kennen buiten
you livez bij milly boelen in de buurt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
inlogpost, de hele straat vol technische recherge, ambulances die leeg zijn weggereden, de rest van de straat weer beter leren kennen buiten
Holo'squote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:49 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu.oh #66![]()
tikkie crappy foto, zonnetje was wat minder dan ik dacht.
no millyz. Wel hadden we dit issue in augustus ook al. Kortom: goeie investering!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
you livez bij milly boelen in de buurt?
senksquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
no millyz. Wel hadden we dit issue in augustus ook al. Kortom: goeie investering!
Mooie nagelts trouwens jij
Indeedzquote:
hebben hebben hebbenquote:
Very nicequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:49 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu.oh #66![]()
tikkie crappy foto, zonnetje was wat minder dan ik dacht.
ow my, wrom een paars over je ruby pumps?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:45 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
mijn nageltjes tot een uurtje geleden
Rubypumps met daar over heen Naamloos paars lakje..
hij was prachtig
even fototjes zoeken van mn net binnengekregen lakjes
Zow dan, lekkere aanvullingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef liiszle het volgende:
enkele hiervan gaan zo in het ruil topic verschijnen..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van de China glaze, de hele rechter, is dat peri-winkle? mocht je die swappen dan ben ik de eerste die zich aanmeld!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef liiszle het volgende:
enkele hiervan gaan zo in het ruil topic verschijnen..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Kleintje19 op 17-03-2010 00:09:07 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:13 schreef Linnie20v het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
van de China glaze, de hele rechter, is dat peri-winkle? mocht je die swappen dan ben ik de eerste die zich aanmeld!Aah sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het gaat lekker met die kerels hier...
Aids.
ik was bij vriendje, wilde die paars op.. zag at ie niet dekte, alleen ruby pumps bij je hebben.. die er dus maar onder. maar t gaf een erg mooi effect in de zonquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow my, wrom een paars over je ruby pumps?
via iemand die collectie kwijt deed.. klein bedrag betaald en een hoop leuks gekregenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:51 schreef Linnie20v het volgende:
leuke collectie zo, allemaal gekregen?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
van de China glaze, de hele rechter, is dat peri-winkle? mocht je die swappen dan ben ik de eerste die zich aanmeld!oeiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vevrelend.. sterkte
en eh, dat is de enige die geen stickertje aan de onderkantheeft... ik ga morgen even swatchen en kijken wat ik er van vind, zo niet hou ik je in gedachten
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What if the hokey-pokey is really what it's all about?
goddelijk spul hč?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:25 schreef Mss het volgende:
Seche Vite is trouwens geniaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |