zelfde prijs als in winkel volgens mijquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Is deze verkoper goed, denk jullie?
http://link.marktplaats.nl/326853729
in de goedkoopste winkel waar ik die kon vinden wassie 139quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zelfde prijs als in winkel volgens mij
Bij mij ¤160quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
in de goedkoopste winkel waar ik die kon vinden wassie 139
Had je ze niet beter eerst een paar dagen tussen een paar zware boeken kunnen leggen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:43 schreef mschol het volgende:
alleen de stickers zijn ruk (het velletje was helemaal verkreukeld in de doos) en laten nu dus (deels) los
misschien wel.. maar niet gedaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 05:43 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Had je ze niet beter eerst een paar dagen tussen een paar zware boeken kunnen leggen?
Zo! Mazzelpikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:42 schreef mschol het volgende:
Lego 10185 + 10197 voor 275,-
is niet een superdeal maar veel goedkoper ga je ze niet vinden nieuw in doos.
-edit- ik heb ook nog het hotel/cafe corner meegenomen....
wel een berg geld.. maar wel tof
En hij doet het ook echtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=363539
met de cafe corner erbij was ik in totaal 540 kwijt... ik heb em niet gratis gekregenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zo! Mazzelpik.
Ik was daar 440 euro voor kwijt.
Vooral de Cafe Corner is niet makkelijk meer te vinden voor een leuke prijs.
Ik zou overigens bij de Cafe Corner beginnen, dan Green Grocer en dan de Kazerne.
Anders raak je misschien teleurgesteld over de gedetailleerdheid.
En dan doe je de cafe corner geen eer aan.
Vergeet niet dat er een jaar of 4 zit tussen de releasedatum van de Cafe Corner en de kazerne en Lego ook een hoop bijgeleerd heeft in die tijd.
het bouwen: ingineus gebruik van standaard stenen om b.v. tot die schuine hoek te komen... (een rechte "muur" met ramen/deuren maken en die op een draai plateu zetten om hem schuin te zetten.. dat ik daar nooit eerder op ben gekomenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:33 schreef bleiblei het volgende:
en wat vond je van het bouwen en het resultaat?
Dat is toch die held die vrachtwagens van Lego bouwt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ga eens googlen op dennis bosman. en nee, het zijn geen sets.
Jap, held inderdaad. Morgen komt mijn Tow Truck binnen + die lieve sneeuwschuiverquote:Op zondag 28 maart 2010 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is toch die held die vrachtwagens van Lego bouwt?
Dat je dat kan: "nu ff leren", ik had de boeken allang weggesmetenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:39 schreef Niveath het volgende:
Net mijn pakketje ontvangen (dag later dan ik dacht). Heb nu na een uur alles gesorteerd, want alles was los in de doos. Pff wat een grote hoeveelheid parts
Nu ff leren en dan straks lekker beginnen met bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |