Ohja, make's sense! - bedankt voor je uitleg, ik ga er nog eens goed over nadenken!quote:Wil je een keertje wat meer drinken dan kun je altijd nog kolven en die melk weg gooien en melk van een ander moment via de fles geven.
Hier is het dus goed fout gegaan. Sorry, maar als ik m'n vingers in de flessenwarmer stop, doet het ook heel erg en lang pijn. Ook totaal verkeerd gebruik van iets.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:39 schreef NZmeid het volgende:
Oh, door dit soort verhalen haak ik dus meteen af;
''De kraamhulp gaf aan me te steunen in welke beslissing ik ook maakte, en liet me in mijn waarde. Mijn man ging snel op pad voor een kolf. Zodra hij thuis was probeerde ik het, maar het voelde net zo ellendig, of misschien nog wel erger. Na tien lange pijnlijke minuten en anderhalve druppel colostrum vond ik het best en zei tegen mijn man: maak het pak flesvoeding maar open, want ik stop ermee. Weer drie uur lang brandende tepels''........
LOL, hij is geweldig! Die wil ik aan mijn muur!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:44 schreef p_iglet het volgende:
ik kwam deze zojuist op borstvoeding.com tegen![]()
[ afbeelding ]
Jij drinkt toch ook gerust op een terrasje een drankje?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:46 schreef NZmeid het volgende:
Wat vinden jullie van borstvoeding geven in het openbaar?
Dit klinkt typisch als een van die verhalen die een kv-producent heeft verzonnen/verzameld en gepubliceerd heeft in een van die reclamebladen van hun (lees 'mama' of 'ouders van nu' of iets dergelijksquote:Op zondag 21 maart 2010 23:39 schreef NZmeid het volgende:
Oh, door dit soort verhalen haak ik dus meteen af;
''De kraamhulp gaf aan me te steunen in welke beslissing ik ook maakte, en liet me in mijn waarde. Mijn man ging snel op pad voor een kolf. Zodra hij thuis was probeerde ik het, maar het voelde net zo ellendig, of misschien nog wel erger. Na tien lange pijnlijke minuten en anderhalve druppel colostrum vond ik het best en zei tegen mijn man: maak het pak flesvoeding maar open, want ik stop ermee. Weer drie uur lang brandende tepels''........
Zou dat écht zo zijn?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dit klinkt typisch als een van die verhalen die een kv-producent heeft verzonnen/verzameld en gepubliceerd heeft in een van die reclamebladen van hun (lees 'mama' of 'ouders van nu' of iets dergelijks)...
Ze mogen namelijk geen rechtstreekse reclame maken voor zuigelingenvoeding voor onder de 6 maanden, dus doen ze het maar via ellendige verhalen in zulke bladen.
Vind je dat zo verrassend dan?quote:
Nou ja, eigenlijk wel. Ik zit niet zo in de materie, want heb geen kind en ook geen diëtiek gestudeerd, en zit vooral veel in OUD om te kijken wat me te wachten staat/ kan staan wanneer ik aan kinders begin. Dus ik vond het nogal schokkend ja. Fout ook uiteraard. Maar dat is de levensmiddelenindustie op het moment, kennelijk...quote:Op maandag 22 maart 2010 09:44 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Vind je dat zo verrassend dan?
Ik heb een blauwe maandag diëtetiek gestudeerd, maar ik werd-misselijk van alle verkapte reclame.
Voeden op verzoek willen ze zoveel mogelijk ontmoedigd zien, want dan is de kans groter dat de bv mislukt. Ze zullen dan ook hebben zitten balen als een stekker dat die richtlijn van laatst niet doorgevoerd is. Als dat op alle CB's gepropageerd werd, had ze dat heel wat klanten opgeleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |