Dat is een goed idee inderdaadquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Free, lukt het misschien om met de hand te kolven, misschien reageren je borsten daar beter op? (Ik kan me herinneren dat het jou wel eens gelukt was, op die manier)
En wellicht kun je een van de verloskundigenpraktijken op de lijst bellen. Daar heb je geloof ik geen verwijzing voor nodig, toch?
Wat goed dat je ineens zoveel had, dat zal wel een opluchting zijn.
Daar ging de PM aan freecell overquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:59 schreef WupWup het volgende:
Asyniur, ik wil je absoluut niet voor het blok zetten, dus ik hoop dat je het zo ook niet opvat. Maar zocht jij niet een oplossing voor je te klein wordende vriezer? Is het misschien een idee om wat aan Florian te schenken?
Asy-in-het-zonnetje-zet-postquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:52 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Daar ging de PM aan freecell over
Het probleem is alleen de afstand. Freecell en Tara wonen in Groningen en ik woon in Zuid-Limburg...![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Asy-in-het-zonnetje-zet-post![]()
Lezen jullie dit even goed? Lief hè?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:10 schreef freecell het volgende:
Ahá!Waar koop je die dingen?
Ik gebruik normaal geen kompressen meer, maar dit klinkt wel lekker
Had ik ook niet verwachtquote:Op zondag 21 maart 2010 10:57 schreef freecell het volgende:
Ik geef het nog niet op hoor
Al vindt zo ongeveer mijn hele omgeving dat wel een beter ideeIk kan het nu nog niet opgeven. Als het zo modderen blijft wel, maar als ik NU stop, weet ik nooit of het nog een kans gehad had...
Gelijk heb je.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:57 schreef freecell het volgende:
maar als ik NU stop, weet ik nooit of het nog een kans gehad had...[/sub]
Nee, dat is helemaal niet vreemd, Leander heeft een doodnormale tongquote:Op zondag 21 maart 2010 11:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
wat mij zo moeilijk lijkt is dat het met Leander juist wel zo lang is gelukt, vreemd toch??
Oh, dan heb ik niet ver genoeg terug gelezen, had niet meegrekegen dat hij tong problemen had.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet vreemd, Leander heeft een doodnormale tong
Het ligt niet aan mijn lijf dat het niet lukt, maar aan Florian
De omgeving vindt het vrijwel altijd een beter idee om te stoppen als het niet 100% perfect gaat. Of als het langer duurt dan 6 maanden, of als je weer gaat werken, of als, of als, of als...quote:Op zondag 21 maart 2010 10:57 schreef freecell het volgende:
Ik geef het nog niet op hoor
Al vindt zo ongeveer mijn hele omgeving dat wel een beter ideeIk kan het nu nog niet opgeven. Als het zo modderen blijft wel, maar als ik NU stop, weet ik nooit of het nog een kans gehad had...
Je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat wil niet zeggen dat ze geen last heeft van het tongriempje in een moeilijker situatie, bij bijvoorbeeld regeldagen. Die zullen dan wellicht gemiddeld langer duren dan bij iemand die wel een normale tongriem heeft.
Jup, hier ook 3 maanden kassa/check! Denk ik...quote:Op zondag 21 maart 2010 14:08 schreef lily het volgende:
Later vanochtend dacht ik; wacht ff, ze is morgen 3 maanden....ze is aan het regelen!
Sluit ik me bij aan!quote:Op zondag 21 maart 2010 14:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik wil trouwens ook nog even mijn bewondering uitspreken voor Davinia, Freecell en eventuele andere dames met Raynauds, die ook blijven doorvoeden ondanks de pijn die ze daarvan hebben. Chapeau!
Wat zij zegt! Ik heb bewondering voor je Free, zo met die dubbelop problemen, en die tong en Raynauds. Heb jammer genoeg geen tips voor je (ben bekend met Raynauds aan vingers en tenen en sporadisch eens aan tepels maar heb het destijds niet herkend als Raynauds en tegenwoordig nergens meer last van), maar zie gelukkig wel een paar (goeie) tips van anderen staan. Hoop dat je daar wat aan hebt. En nog meer hoop ik dat tong en tepels de bedoeling gaan begrijpen en dat je op een moment denkt; "He, ik heb er al een week niet bij nagedacht omdat het zo goed gaat". Laat de rest maar kletsen, jij geeft het tenminste een kans, kv kan altijd nog.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
De omgeving vindt het vrijwel altijd een beter idee om te stoppen als het niet 100% perfect gaat. Of als het langer duurt dan 6 maanden, of als je weer gaat werken, of als, of als, of als...Echt top dat je de handdoek niet in de ring gooit
![]()
Yep, enorme pijn... en het hoort erbij.... bij de bevalling!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:20 schreef NZmeid het volgende:
Misschien domme vraag - maar zijn er hier ook vrouwen die enorme pijn hebben ervaren? Ik ben nog jong, 21 jaartjes - maar vraag me soms af wat ik later zal doen wanneer ik een kind heb, borstvoeding of niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |