abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79285713
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh je bent geweldig! dat eerste deed het hem!
pff
wel rode handen van t draaien nu maar goed

oh en het vacuum lijkt hier heel random te zijn? Sommige potjes wel maar de meeste niet. Geen idee waar het aan ligt
Bekend
En hoe langer je ze hebt, hoe minder vaak ze vacuum gaan. Ze worden dus echt ouder
pi_79285887
Op den duur gaan ze ook lekken

Mijn dinnetje heeft kloven (baby is van 6 maart) volgens mij is de begeleiding inhet ziekenhuis weer eens slecht geweest. Ik heb nu gezegd dat ze hulp moet zoeken maar of ze dat doet? Anders ga ik zelf nog wel heen,misschien heb ik zelf wel een goede tip.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_79285974
Jeps, als ze gaan lekker wordt het tijd om ze weg te flikkeren

Wie weet trouwens hoeveel Florian zou moeten drinken? Ik bedoel: nu drinkt hij duidelijk te weinig, maar wat is dan wél genoeg?
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:26:11 #54
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_79286120
Het is een beetje lastig te zeggen, maar toen ik fultime kolfde dronk Annicka in het begin vaak zo rond de 550 ml per dag, later zat dat meer rond de 700 ml. Zelfs een keer een uitschieter gehad naar 800 ml, en op de eerste dag dronk ze maar 375 ml. (Ja, ik heb een groot deel bijgehouden. )

In het begin ongeveer 60 ml per voeding, later zo rond de 100 ml, maar nooit meer dan 140 ml.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_79286372
Amélie drinkt eigenlijk ook nooit echt veel meer dan 140/150 ml. Wel eens een keer 180 aangeboden maar dan laat ze het laatste beetje staan.
Heel in het begin kreeg ze 30 ml en later idd 60 ml ongeveer.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79286773
Wij zijn begonnen met het afbouwen van de borstvoeding. Finn krijgt nu nog 's avonds, 's nachts en 's ochtends borstvoeding, overdag krijgt hij een flesje kv en dit is eigenlijk hoe ik het wil houden tot zijn eerste verjaardag.
Nu heb ik sinds gister ineens onwijs pijn in mijn borst en er is aan de onderkant een hele rode plek gekomen. Het voelt niet heel erg hard aan, een klein beetje maar.

Hoe moet ik dit nu aanpakken? Normaal geef je die borst wat vaker natuurlijk, maar ik wil overdag de bv juist niet stimuleren en hij zal dus eigenlijk vanavond pas rond een uur of 8 weer gaan drinken.
Iemand tips??
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:58:04 #57
12913 GreatWhiteSilence
pi_79287116
Misschien probeer je iets te snel af te bouwen? Pijn in de borst met een rode plek doet mij denken aan een (dreigende) BO, ik zou zelf toch even aanleggen of kolven, om erger te voorkomen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_79287429
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Misschien probeer je iets te snel af te bouwen? Pijn in de borst met een rode plek doet mij denken aan een (dreigende) BO, ik zou zelf toch even aanleggen of kolven, om erger te voorkomen.
Ik heb zelf niet het idee dat we te snel gaan, de eerste voeding tussen de middag hebben we 4 weken geleden vervangen voor kv en rond etenstijd vorige week. Er heeft dus 3 weken tussen gezeten.
Een BO was ook het eerste waar ik aan dacht. Misschien dat ik hem vanmiddag dan toch maar even aanleg.
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:23:38 #59
12913 GreatWhiteSilence
pi_79288069
Ja, met een paar weken ertussen zou het wel moeten lukken, zou je denken. Misschien een gevalletje van pech? Dat kan helaas ook, natuurlijk.
  donderdag 18 maart 2010 @ 19:10:30 #60
12913 GreatWhiteSilence
pi_79306436
Freecell, misschien een vreemde vraag, maar is de placenta in zijn geheel naar buiten gekomen? Dat er geen stukjes achter zijn gebleven?
  donderdag 18 maart 2010 @ 19:13:24 #61
108648 cattie
lieve moeder
pi_79306545
Freecell, je schreef dat Florian 1 kant niet goed pakt. Ive had dat ook, die bleek een vast nekwerveltje te hebben waardoor hij niet goed zijn nekje kon draaien. Was met 1 klein tikje van de kinderchiropractor meteen over. Misschien heb je hier iets aan.
pi_79312173
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:34 schreef huuphuup het volgende:
Amélie drinkt eigenlijk ook nooit echt veel meer dan 140/150 ml. Wel eens een keer 180 aangeboden maar dan laat ze het laatste beetje staan.
Heel in het begin kreeg ze 30 ml en later idd 60 ml ongeveer.
Maar ik kan me nog een fotootje van een fles van jouw melk herinneren; dat was bijna voor de helft vet!

Lente drinkt ook nooit meer dan 150. Maar ze groeit goed verder.

Die Aventbekers gaan idd lekken... En in de vaatwassert worden ze ovaal.
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:21:12 #63
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79312510
Beisan heeft nooit meer gedronken dan 170 ml, maar vaak 150 ml per voeding was normaal, al liepen bij mij de voedingen vaak verspreid over een uur. Even drinken, even miepen, even drinken, wat langer miepen. Nooit een goede drinker geweest, zelfs niet aan de fles dus

In het begin ook vaak flesjes van 50 -70 ml, zoals GWS en om de 4 uur ofzo. Maar daar deed ze dus ook vaak weer een uurtje over.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_79312816
Een collega vertelde dat mensen bij haar uit de straat hun zoon C o n i j n hebben genoemd... Da's toch van de gekken?

En de dochters van een andere collega heten P u k en P i p. Gaat me dan ook iets te ver.

Ik vond Lente al gewaagd...
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:29:16 #65
12913 GreatWhiteSilence
pi_79312992
En die ambtenaar stond dat toe? Wat een mafkees... Die andere twee namen zou nog wel kunnen, daar zit verder geen betekenis aan ofzo...
pi_79313238
Whehe Ssserpente verkeerde topic? wel idioot ja

En die melk is nog steeds heel erg vet heb ik het idee. En inmiddels is ook mn vermoeden bevestigd dat Amélie uit rechts veel meer drinkt dan uit links. Ze was een week of twee om nachtvoedingen gekomen en toen ineens weer niet en toen had ik alleen rechts een ploftiet ziet er niet uit alsof je niet genoeg geld had voor de hele boobjob zeg maar
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:39:53 #67
12913 GreatWhiteSilence
pi_79313637
Gisteren was ik de hele dag weg, van half 7 tot 16 uur. Links was plof, rechts was gewoon normaal. Heb 200 ml kunnen kolven. Ik heb de laatste tijd moeite met kolven, ik krijg geen tsr meer, of anders met veel moeite. Dan heb ik eindelijk een tsr, maar ook een lamme hand (handkolf )...
pi_79315787
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:32 schreef huuphuup het volgende:
Whehe Ssserpente verkeerde topic? wel idioot ja

En die melk is nog steeds heel erg vet heb ik het idee. En inmiddels is ook mn vermoeden bevestigd dat Amélie uit rechts veel meer drinkt dan uit links. Ze was een week of twee om nachtvoedingen gekomen en toen ineens weer niet en toen had ik alleen rechts een ploftiet ziet er niet uit alsof je niet genoeg geld had voor de hele boobjob zeg maar
Huh, heb ik het omgewisseld dan?

Naja, 't is weer bedtijd geloof ik.
pi_79324821
HA gebeld, neusspray komt goed
En de lactatiekundige komt vanmiddag en als het zo doorgaat heeft zoon in kwestie dan ook ongeveer honger
pi_79325144
Ik moet die neusspray ook nog halen. Ga ik echt nodig hebben vanaf april.
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:32 schreef huuphuup het volgende:
en toen had ik alleen rechts een ploftiet ziet er niet uit alsof je niet genoeg geld had voor de hele boobjob zeg maar

ik heb dat ook wel eens, ziet er inderdaad niet uit, en ik heb dan ook een heel scheef decollete
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:33:33 #71
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79325153
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:19 schreef freecell het volgende:
HA gebeld, neusspray komt goed
En de lactatiekundige komt vanmiddag en als het zo doorgaat heeft zoon in kwestie dan ook ongeveer honger
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:11:42 #72
62233 Jelief
ikke lief!
pi_79326324
Fijn Freecell, ikhoopdat ze zinnige aanwijzingen hgeeft

[ Bericht 6% gewijzigd door Jelief op 19-03-2010 10:26:41 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_79331437
neusspray check
De ha had geen idee waar ik het over had met een oxytocine spray en schreef iets heel anders voor
een of andere spray tegen bedplassen. Ik zag het recept en dacht Dus ik zei: dit is niet die ik bedoelde.
Doktersassistent: nee, maar het doet wel hetzelfde!

Ik in de apotheek: 'klopt dit?' Zij: nee Absoluut niet. HA gebeld, nieuw recept gefaxt,opgelost
pi_79331849
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:08 schreef freecell het volgende:
neusspray check
De ha had geen idee waar ik het over had met een oxytocine spray en schreef iets heel anders voor
een of andere spray tegen bedplassen. Ik zag het recept en dacht Dus ik zei: dit is niet die ik bedoelde.
Doktersassistent: nee, maar het doet wel hetzelfde!

Ik in de apotheek: 'klopt dit?' Zij: nee Absoluut niet. HA gebeld, nieuw recept gefaxt,opgelost
lol
gelukkig heb je nu wel de juiste gekregen!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:19:07 #75
12913 GreatWhiteSilence
pi_79331909
Daarom ging ik ook met naam en toenaam van dat middel naar de HA destijds. Dat was echt zo'n arts die je alles voor moest kauwen. Heel handig voor gevalletjes zoals ik die precies weten wat ze willen, maar niet zo handig als je dat niet weet, dan sta je met lege handen bij die gast (of je krijgt het verkeerde mee ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')