abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79268955
oeke dit oogt alsof kobus vooral met groeien bezig is nu...
zolang hij onbeperkt toegang tot borst en bijvoeding heeft zou ik me echt niet druk maken, dan regelt dat zich vanzelf wel.
Hij is super gegroeid, dus als hij zich ook goed ontwikkeld dan gaat het prima lijkt me.
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:30:15 #27
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_79269039
Ik zou hem misschien wat vaker aanleggen? Bijvoeding is vaak minder calorierijk dan bv en dan wordt het nog minder goed opgenomen ook omdat de darmen moeten wennen. En zeker tot het eerste jaar is bijvoeding ook echt BIJvoeding. Voor Annicka is het nog steeds bijvoeding, geloof ik...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_79269092
Oeke: is hij heel actief misschien?
Leander begon in die periode met kruipen en zich overal aan optrekken en minder slapen. En toen kwam hij ook een tijd wat minder goed aan.

Hier met Florian gaat het niet lekker. Hij krijgt dus gewoon te wéinig! En dat terwijl ik in het begin zoveel melk had!
Dus... Nu maar zoveel mogelijk stimuleren!
pi_79269305
Dank je Piglet. Ik heb, geloof ik, gewoon wat bevestiging nodig.

GWS, dat ga ik ook gewoon doen.
Ik geloof dat ik het hele concept bijvoeding maar lastig vind. Vooral hoeveel hij moet eten enzo. Als we aan tafel zitten zoals vanavond, dan eet hij een halve rijstwafel weg. Zijn broccoli aait hij even en dan strekt hij zijn armen naar me uit omdat hij wil drinken. En dan probeer je wat, door voor te doen hoe lekker broccoli is maar het werkt allemaal niet.
Hij heeft wel vanmiddag zo'n mini-banaantje weggewerkt in de doek lopend over de markt.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79269356
Jeetje Free, ik las het al een beetje in het babietjestopic. Wat heftig. Hopelijk komt hij snel aan.
pi_79269477
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:34 schreef oeke het volgende:
Dank je Piglet. Ik heb, geloof ik, gewoon wat bevestiging nodig.

GWS, dat ga ik ook gewoon doen.
Ik geloof dat ik het hele concept bijvoeding maar lastig vind. Vooral hoeveel hij moet eten enzo. Als we aan tafel zitten zoals vanavond, dan eet hij een halve rijstwafel weg. Zijn broccoli aait hij even en dan strekt hij zijn armen naar me uit omdat hij wil drinken. En dan probeer je wat, door voor te doen hoe lekker broccoli is maar het werkt allemaal niet.
Hij heeft wel vanmiddag zo'n mini-banaantje weggewerkt in de doek lopend over de markt.
dat klinkt alsof de bijvoeding gewoon gaat zoals het zou moeten.
Heerlijk met al jullie eetmomenten mee laten eten, en verder bv op verzoek. Super toch! Dat kan kobus dan echt verder zelf prima regelen!
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:40:58 #32
12913 GreatWhiteSilence
pi_79269627
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:31 schreef freecell het volgende:
Oeke: is hij heel actief misschien?
Leander begon in die periode met kruipen en zich overal aan optrekken en minder slapen. En toen kwam hij ook een tijd wat minder goed aan.

Hier met Florian gaat het niet lekker. Hij krijgt dus gewoon te wéinig! En dat terwijl ik in het begin zoveel melk had!
Dus... Nu maar zoveel mogelijk stimuleren!
Ik last het in het baby'tjes topic, stille ondervoeding?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_79269675
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:38 schreef p_iglet het volgende:
dat klinkt alsof de bijvoeding gewoon gaat zoals het zou moeten.
Heerlijk met al jullie eetmomenten mee laten eten, en verder bv op verzoek. Super toch! Dat kan kobus dan echt verder zelf prima regelen!
Stom eigenlijk, dat ik zo vaak het idee heb dat het dus niet goed gaat. Dan gaan we gewoon zo door, en lekker op Kobus vertrouwen.
pi_79270226
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ik last het in het baby'tjes topic, stille ondervoeding?
Denk het
Hij is blij, vrolijk, alert, volle luiers....
Niks wat er verderop wijst dat hij te weinig krijgt.
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:01:50 #35
12913 GreatWhiteSilence
pi_79270798
Ik vind het zo'n rare curve, eerst perfect het lijntje en dan opeens zo naar beneden. Hebben jullie een andere weegschaal geprobeerd? (heb niet alles gelezen, sorry)

Edit: ja dus. Dat was een onaangename verrassing dus...
pi_79277692
Moet ik het baby'tjestopic weer eens lezen? Gaat ik doen!

Hé leuke tip FF, die kende ik inderdaad nog niet. Ken jij d&v al?
  woensdag 17 maart 2010 @ 23:40:51 #37
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_79278861
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 23:09 schreef WupWup het volgende:
Moet ik het baby'tjestopic weer eens lezen? Gaat ik doen!

Hé leuke tip FF, die kende ik inderdaad nog niet. Ken jij d&v al?
Dragen & Voeden klinkt bekend.

BTW. laat mijn naam maar niet vallen op J&J
pi_79284584
Weet iemand hier de ins en outs van een uitstrijkje laten maken?
Ik wilde eigk niet wachten tot ik 30 was tot de oproep maar gewoon es gaan een keertje, maar zit daarbij wel met een dilemma. Ik heb begrepen dat dat eigk niet kan als je borstvoeding geeft? En ook niet als je zwanger bent?

Want ik was eerlijk gezegd toch wel van plan (als het goed blijft gaan) om nog een paar maanden door te voeden en ik hoop toch ook wel misschien over een paar maanden weer zwanger te zijn, daarna begint de hele riedel dus weer overnieuw van zwanger zijn en een tweede kindje borstvoeding geven enzo.
en wie weet daarna weer een derde kindje

Hoe zit dat? Ervaring?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79284667
Huup, ik heb vorige week een uitstrijkje laten maken. Had eigenlijk al een oproep gehad toen ik nog zwanger was en toen kon het idd niet, maar nu wist de arts ook dat ik borstvoeding geef en dat is verder niet erg zei ze.
.... met gevoel voor drama....
pi_79284748
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:31 schreef huuphuup het volgende:
ik hoop toch ook wel misschien over een paar maanden weer zwanger te zijn, daarna begint de hele riedel dus weer overnieuw van zwanger zijn en een tweede kindje borstvoeding geven enzo.
en wie weet daarna weer een derde kindje
wat leuk!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79284828
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:35 schreef Kersjes het volgende:
Huup, ik heb vorige week een uitstrijkje laten maken. Had eigenlijk al een oproep gehad toen ik nog zwanger was en toen kon het idd niet, maar nu wist de arts ook dat ik borstvoeding geef en dat is verder niet erg zei ze.
okay dankjewel! dan ga ik dus beter binnen nu en een paar maanden dan afwachten tot ik eventueel weer zwanger zou zijn. Good to know.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79284839
Oh Huup, wat leuk!
En goed dat je me eraan herinnert.Ga vandaag een afspraak maken.
pi_79285224
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:38 schreef Twinkly het volgende:

[..]

wat leuk!!
Mijn gedachte
pi_79285301
haha jullie zijn lief maar we zijn nog niet zover hè, nog heel ff wachten

trouwens, mn avent-bewaarbekertje heeft zichzelf vacuum gezogen ik krijg het !^@%$^#$kreng niet open... tips?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:59:46 #45
12913 GreatWhiteSilence
pi_79285343
Is de melk bevroren?
pi_79285439
Gaatje in prikken
pi_79285455
Even onder de hete kraan werkt trouwens vaak wel
pi_79285474
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is de melk bevroren?
was bevroren, is ontdooid nu in de koelkast.

Free ja dat gaatje prikken deed mn moeder vorige keer ook maar ik ben eigk van de recycle dus k wil hem graag nog es gebruiken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:07:47 #49
12913 GreatWhiteSilence
pi_79285613
Misschien het bekertje proberen samen te knijpen vlak onder het deksel?

Ik zet het potje altijd even op zijn kop in het water als het uit de vriezer komt, dan is het vacuum vaak zo verbroken. Maar ik weet niet of dit trucje nu nog werkt.
pi_79285645
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Misschien het bekertje proberen samen te knijpen vlak onder het deksel?

Ik zet het potje altijd even op zijn kop in het water als het uit de vriezer komt, dan is het vacuum vaak zo verbroken. Maar ik weet niet of dit trucje nu nog werkt.
oh je bent geweldig! dat eerste deed het hem!
pff
wel rode handen van t draaien nu maar goed

oh en het vacuum lijkt hier heel random te zijn? Sommige potjes wel maar de meeste niet. Geen idee waar het aan ligt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')