Sjiek zegquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:17 schreef miss_bleu het volgende:
[..]de vertraging zit hem in de houtenvloer beneden. De dekvloer moet daarvoor droog genoeg zijn
bouwmarkt de groenen in veldhovenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:24 schreef Panoptis het volgende:
coole lampen, waar komen die vandaan?
classen live kasteel eiken. Komt bij esco houtenvloeren vandaanquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:42 schreef samara het volgende:
hoi blue
Ziet er mooi uit! Mag ik vragen wat voor merklaminaat dat is en de naam van de kleur.
nee de onderste. De bovenste foto heeft de kamer veel minder licht van buitenquote:Op maandag 3 mei 2010 10:49 schreef Dichterbijer het volgende:
De kleur van het laminaat, ik denk dat de bovenste foto de echte kleur aangeeft dan de onderste?
Ik blijf het mooi vinden! Ik had ook zo´n kleur bedacht, maar nu weet ik het zeker. Alleen krijgen de muren bij mij allemaal een lichte kleur.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:57 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nee de onderste. De bovenste foto heeft de kamer veel minder licht van buiten
En de foto's komen uit mijn telefoon
Zitten jullie nog steeds te twijfelen over een woning in de lieven?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:20 schreef samara het volgende:
[..]
Ik blijf het mooi vinden! Ik had ook zo´n kleur bedacht, maar nu weet ik het zeker. Alleen krijgen de muren bij mij allemaal een lichte kleur.
Camera kwijt? Lang leve verhuizen hequote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef Kaat_84 het volgende:
soooo, vandaag ragden ze ineens de hele straat even open..opzich wel prima, dan is de ergste modder iig weg over een weekje op 2...
vandaag hebben ze hier de schuifdeurenwanden geplaatst..supervet..! als ik mn camera weer teruggevonden heb in de zooi hier vlam ik wel even foto's erop
Volgens mij hebben wij hetzelfde laminaat. Heeft het jouwe ook reliëf? Ik vind het in elk geval prachtig.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:57 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nee de onderste. De bovenste foto heeft de kamer veel minder licht van buiten
En de foto's komen uit mijn telefoon
jepquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:26 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij hetzelfde laminaat. Heeft het jouwe ook reliëf? Ik vind het in elk geval prachtig.
Toevallig voor een vriendin ook opgezocht. Het is een kleur van de karwei: sikkens E8.05.70quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Starr het volgende:
Mooi hoor miss_bleu! Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat worden verder. Wel fijn zeker om alles helemaal zelf te kunnen bepalen bij zo'n nieuwbouw woning? Wij moeten nog één jaartje wachten en dan wordt ons huis ook opgeleverd als het goed isdus ik spiek hier alvast met je mee wat ik allemaal kan verwachten!
Mooie kleur heb je ook op de muren! Mag ik vragen welke kleuren je gebruik hebt?
nee joh eindhoven is me te ver. Ik blijf in amsterdam en de huizenprijzen zijn hier asociaal hoog voor een lucifersdoosje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:56 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Zitten jullie nog steeds te twijfelen over een woning in de lieven?
Nu nog wel, met 1 dag in de week zometeen thuis werken. Het is even afwachten hoe ik dit ga trekkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:43 schreef samara het volgende:
[..]
nee joh eindhoven is me te ver. Ik blijf in amsterdam en de huizenprijzen zijn hier asociaal hoog voor een lucifersdoosje.
Reis jij wel gewoon elke dag van eindhoven naar amsterdam voor je werk?
Door jouw fijne topic doe ik echt veel inspiratie op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |