Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach het had ook iemand anders kunnen zijn. Was het eerste dat in mij opkwam. Sorry daarvoor
Neeeeeee!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:35 schreef FaceFister het volgende:
De vader is waarschijnlijk op dit moment alle users die in zijn ogen deelnemen aan dit kwaad op aan het schrijven in zijn black book of death.
quote:
Oh oh..... daar gaat m'n toekomstquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:35 schreef FaceFister het volgende:
De vader is waarschijnlijk op dit moment alle users die in zijn ogen deelnemen aan dit kwaad op aan het schrijven in zijn black book of death.
Ik zie geen bedreiging. Niet huillen kutje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:20 schreef Zero17 het volgende:
En bedreigt mij, lieve Fok'ers, de lieve Zero17 voor het plaatsen van de betreffende foto's.
[..]
Ik kan er echter ook wel een beetje om lachen.![]()
Klacht: Gepwnde vader pm't en bedreigt mij.
quote:
hihii totdat ze straks bij der vriendinnetjes gaat spelenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef MarMar het volgende:
* MarMar is zo blij dat ze de pc in de woonkamer heeft staan en alle ww's van der dochter weet
Webcam aan en chatrouletten!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:57 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
hihii totdat ze straks bij der vriendinnetjes gaat spelen
En ik ben blij dat ik niet zo'n moeder heb.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef MarMar het volgende:
* MarMar is zo blij dat ze de pc in de woonkamer heeft staan en alle ww's van der dochter weet
Er zit een typo in je sig, ik neem aan dat die l een d moet zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
EN NOU ALS DE DONDER ER AF HALEN !!!!!!!!1111
Dat gaat je niet helpen hoor. Trust me, ik als PC-nerd knowquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef MarMar het volgende:
pics van je dochter voor in het breezertopic svpquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef MarMar het volgende:
Afhankelijk van hoe oud een kind is, zal het misschien wel een stuk schelen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat gaat je niet helpen hoor. Trust me, ik als PC-nerd know
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef MarMar het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zijn er nog meer pics? Tiete of zo kunnen hier ook wel worden gepost!
Hoax dus jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat het die griet zelf is? Anders kan die papa wel wat extra Nederlandse les gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |