En dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ach ja ik ben zelf een meisje van 15/16 geweest en dan doe je domme dingen. Ik heb mijn arme vadertje tot absolute wanhoop gedreven dus ik snap deze gast wel
Hij maakt er wel speciaal een account voor aan, kan me voorstellen dat ie briezend voor zn scherm zit, zich kwaad te maken over wat jullie allemaal doen met/zeggen over de pics van "zijn kleine meisje".
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:06 schreef Urquhart het volgende:
Ik kreeg gisteren ook PMNa mijn redelijk onschuldige reactie in het Breezah-topic op de foto die TS plaatste:
[..]
Kreeg ik deze PM:
[..]
![]()
En zo shockerend vond ik die foto's eigenlijk niet, als je ziet wat er normaal gesproken altijd voorbij komt
Nee, dat is ze niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:56 schreef NoahsKwark het volgende:
Wait a minute...
Is dit die dochter?
[ afbeelding ]
Fucking respect voor die vader dan
Dit is ze alleen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 06:42 schreef VatosLoco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie het ook is, ik gaf ze allemaal, en hard, zo hard dat ze een week niet meer konden lopen
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:31 schreef Lariekoek het volgende:
Beter kijkt die kerel hier naar:
[ afbeelding ]
Waarom zou hij zich dan nog druk maken om foto's van zijn dochter?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:56 schreef NoahsKwark het volgende:
Wait a minute...
Is dit die dochter?
[ afbeelding ]
Fucking respect voor die vader dan
Van users onderling, waarom niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat, mag het openbaar maken van PM's opeens?
Brr3ezaHh T0ppickk #122 : tijd voor Nederlandsche BreEzaHz!1quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:45 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
Als het om deze fotos gaan vind ik idd ook dat je deze moet weghalen. Zijn gewoon een groepje chicks en fotos van iemands hyve weghalen en dan op fok plaatsen die best "normaal"zijn zoals deze is gewoon triest.
TS is een loser
"dochter vindt haar vader op het KPD forum"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wie maakt even de lemming aan van 'vader vindt zijn dochter op het KPD forum' ?
Ieuwquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
"dochter vindt haar vader op het KPD forum"
Dat was een grapje lieve schatquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rot op.![]()
Ik heb zelfs een FoBo hier.
Ach het had ook iemand anders kunnen zijn. Was het eerste dat in mij opkwamquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Prima, maar ik zie het verband niet tussen Scanman en deze vent. Boeiend verder..
Spuit 11quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:31 schreef Nobu het volgende:
De grote vraag is natuurlijk wat die kerel in dat vieze pedotopic deed toen hij zijn dochter ontdekte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |