quote:
Idd, pics van jezelf ouwe, of we geloven je niet!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:25 schreef TeleluvR het volgende:
De 'vader' is waarschijnlijk gewoon een kloon...
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:14 schreef Zero17 het volgende:
Update uit het Breezahtopic.
[ afbeelding ]
Ik hoop het, anders gaat hij mij een draai om de oren geven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
alsdedondererafhalen is volgens mijn gewoon een relkloon.
Spuit #81234quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:25 schreef TeleluvR het volgende:
De 'vader' is waarschijnlijk gewoon een kloon...
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens, ik erger mij dan ook al een hele tijd aan dit topic. Belachelijk dat foto's van nakende meisjes hier zomaar gepost mogen worden, de moderatoren laten het gewoon toe en doen volgens mij ook nog vrolijk mee. Ik heb alle foto's opgeslagen en ik denk dat veel posters hier nog wel wat van de politie zullen horen, smerige pedofielen.
Moraalridder...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens, ik erger mij dan ook al een hele tijd aan dit topic. Belachelijk dat foto's van nakende meisjes hier zomaar gepost mogen worden, de moderatoren laten het gewoon toe en doen volgens mij ook nog vrolijk mee. Ik heb alle foto's opgeslagen en ik denk dat veel posters hier nog wel wat van de politie zullen horen, smerige pedofielen.
Een trollende Penisbaard serieus nemen.quote:
Alsof hij geen gelijk heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:29 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Een trollende Penisbaard serieus nemen.![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:14 schreef Zero17 het volgende:
Update uit het Breezahtopic.
[ afbeelding ]
Ga jij maar lekker fappen op minderjarige nakende meisjes dan, vuige pedofiel. Ik hoop dat je er nog zo van kan genieten als je in de cel zit.quote:
Dat is een heel ander verhaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |