Ik heb geen buikhaar.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb er niet voor niets een blanco paint bij gedaan
Waarom eet je de kopjes en schoteltjes en zo ook op?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:46 schreef Lindgren. het volgende:
Paint hier wat er in je maag zit (niet helemaal letterlijk natuurlijkbeetje overdreven paints mogen best
)
Blanco maag: Klik (Ja ik weet dat een maag er niet zo uitziet.)
TS begint!
[ afbeelding ]
Spinazie met Vlees en Aardappelen,
Monatoetje
3 Koekjes
Cola
Broodje Ei
Broodje pindakaas
2 koffie
1 thee
Confronterend dit.![]()
Ik quote mezelf maar evenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom eet je de kopjes en schoteltjes en zo ook op?
Maar dat maakt 't wel duidelijk. Ik ga geen prutje paintenquote:(niet helemaal letterlijk natuurlijkbeetje overdreven paints mogen best
)
Doe jij dat niet danquote:Op maandag 15 maart 2010 20:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom eet je de kopjes en schoteltjes en zo ook op?
Beter dat dan dat ik zeg muggenverwijderaarruitenvloeistofquote:
was wel aannemelijker geweestquote:Op maandag 15 maart 2010 21:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
Beter dat dan dat ik zeg muggenverwijderaarruitenvloeistof
ik moest stiekem ook wel even 3 x lachen ;dquote:
wat de fuck heb jij nou in je maag zitten dan?quote:
je moet de dopjes ook niet opvretenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:51 schreef eucalyptus het volgende:
Een maag op de zaterdagavond
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:03 schreef HaJee het volgende:
Beetje last van brandend maagzuur![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Hameren_Yzer op 16-03-2010 19:47:28 ]
hey, dat koekje wat jij in je maag hebt op dat plaatje.. die heb ik als mijn achtergrond..quote:Op maandag 15 maart 2010 20:46 schreef Lindgren. het volgende:
Paint hier wat er in je maag zit (niet helemaal letterlijk natuurlijkbeetje overdreven paints mogen best
)
Blanco maag: [ afbeelding ] (Ja ik weet dat een maag er niet zo uitziet.)
TS begint!
[ afbeelding ]
Spinazie met Vlees en Aardappelen,
Monatoetje
3 Koekjes
Cola
Broodje Ei
Broodje pindakaas
2 koffie
1 thee
Confronterend dit.![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 06:53 schreef Snaavel het volgende:
[..]
hey, dat koekje wat jij in je maag hebt op dat plaatje.. die heb ik als mijn achtergrond..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |