Dat had ik niet verwacht, normaal deden ze dat nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat had je ook op 3FM.nl kunnen lezen, aangezien de DJ van dienst daar tegenwoordig netjes wordt aangepast bij wijzigingen.
Sinds de nieuwe site is het makkelijker aan te passen per uitzending, ipv direct dat het direct vast is aangepast, en dus weer terugveranderd moet worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht, normaal deden ze dat niet
En dan ook nog pics die al gewoon online stondenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:55 schreef Captain_Slow het volgende:
Zooow, ff 1000 euro vangen voor foto's van je vrouw
Drugs are bad, mmmmkay?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:56 schreef Paul het volgende:
IK WERD GEBELD ONDER VARA PRIVE, MICHIEL ZEND HET FF NOG EEN KEER UIT!
Als het goed is staat het op de 3FM/eetvermaak sitequote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:56 schreef Paul het volgende:
IK WERD GEBELD ONDER VARA PRIVE, MICHIEL ZEND HET FF NOG EEN KEER UIT!
Ja, en?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:58 schreef Paul het volgende:HIJ PRAATTE DOOR DOOR HET RIEDELTJE VAN DE RECLAME
1!!1
Of Mumford en Sons - The Cavequote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Volgende week moet echt Licht Uit óf LINDSTRØM & CHRISTABELLE - Lovesick de MH worden![]()
Óf de nieuwe van Temper Trap![]()
Yeasayer - O.n.equote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:58 schreef Paul-89 het volgende:
Heb ik nog niet gehoord hoe die plaat van zojuist heet, iemand een idee ?
Nouuuwwww waarom net als ik een keer op dat tijdstip niet kan luisteren?quote:
Of boven Love like semtexquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:33 schreef alors het volgende:
omg hoe kun je dit nou verkiezen boven Creep...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |