quote:
Huh? Maar dát hoeft toch niet zo lang in de oven?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Het zijn maar drumstikkies hoor, en ze waren al gekruid vanaf de supermarkt, maar ik heb er nog wat extra kruiden (beetje peper, zout en chilipoeder) overheen gegooid
Ook de gastendoekjes? Hoe ben je de kerst doorgekomen?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:27 schreef Loveless85 het volgende:
ALLES IS WEGGGGGGGGGG
HELEMAAL NIETSSSSSSSSSSS
KANDELAARS, DEKBEDDEN, ZIJDEN BLOEMEN, ALLES!
En Willem-Alexander had die dekbedden ook he????????quote:Op maandag 15 maart 2010 18:27 schreef Loveless85 het volgende:
ALLES IS WEGGGGGGGGGG
HELEMAAL NIETSSSSSSSSSSS
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ook de gastendoekjes? Hoe ben je de kerst doorgekomen?
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:27 schreef Loveless85 het volgende:
ALLES IS WEGGGGGGGGGG
HELEMAAL NIETSSSSSSSSSSS
Omdat oven lekkerder.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Maar dát hoeft toch niet zo lang in de oven?
Waarom kwak je ze niet even minuutje of twintig in de pan dan?
Ik vind ze gebraden lekkerderderder. Aanbakken, bouillon er bij en kerrie, veel kerrie, tomaatje er door. Lekker laten pruttelen, droogt toch niet uit, en voila.quote:
Kan je nagaan, ik wist het bestaan van het liedje ook niet, maar Cohen was voldoende voor mij.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoorde er net een LIEDJE bij.
En toen...
[..]
Dat dus.
Dan kijk je toch niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
"Over mijn lijk"komt niet vanavond toch? Want dat kan ik nu even niet handelen
Ik wil alleen maar relaxtv![]()
Een liedje?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoorde er net een LIEDJE bij.
En toen...
[..]
Dat dus.
Nee komt niet hoor. Al staat de nieuwe aflevering wel al weer online.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
"Over mijn lijk" komt niet vanavond toch? Want dat kan ik nu even niet handelen
Ik wil alleen maar relaxtv![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee komt niet hoor. Al staat de nieuwe aflevering wel al weer online.
Maar wat Dirk al zegt, dan kijk je gewoon niet
(D'r is toch niets ergs ofzo, dat je het niet trekt?)
Lege wijnflesquote:Op maandag 15 maart 2010 18:37 schreef Goodbye het volgende:
Dirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrk, kom es hier!
Zeg, nu wilde ik zelf wraps gaan maken. Maar ik heb geen deegrollerTips?
Hi all
quote:
Tip is al gegeven.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:37 schreef Goodbye het volgende:
Hi all
Whatever floats your boat hunnie!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
, nou die heb ik toevallig wel. Mag een volle ook? Daar heb ik er nog zat van
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee was gewoon als "grapje" bedoelt, om vanavond even luchtige nonsens te kijken![]()
Morgen ben ik weer klaar voor
Een volle lijkt me zelfs makkelijker, hoef je niet zo hard te duwen.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
, nou die heb ik toevallig wel. Mag een volle ook? Daar heb ik er nog zat van
Ik heb net in de regen boodschappen gedaan voor een hele week. Op de fiets.![]()
In het recept staat 30 vs. 10, zal ik dat aanhouden of is 40 beter?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tip is al gegeven.
Leuk, ben benieuwdNiet te lang bakken he, eerste kan 40 seconden, tweede kant iets van 10/15
Beetje op gevoel, met ietsjes langer worden ze wat luchtiger, te lang worden ze droog.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In het recept staat 30 vs. 10, zal ik dat aanhouden of is 40 beter?
Ga eerst maar ff guacamole maken en dan Mr Gb bellen hoe laat hij thuis verwacht te zijnAnders sloof ik me te vroeg uit
En een beetje klotsen met die wijn?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Een volle lijkt me zelfs makkelijker, hoef je niet zo hard te duwen.
Precies, praktisch denken. Maar wel weer slecht voor de wijn, tenzij wit.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Een volle lijkt me zelfs makkelijker, hoef je niet zo hard te duwen.
Je bent een beetje de Martha Stewart van de ESF SC aan het worden he?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Beetje op gevoel, met ietsjes langer worden ze wat luchtiger, te lang worden ze droog.Leuk vind
Ja!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]Luchtige nonsens. Daarvoor heb je ons toch?
Julia Child meerquote:Op maandag 15 maart 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent een beetje de Martha Stewart van de ESF SC aan het worden he?
Kwakkemooluh!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In het recept staat 30 vs. 10, zal ik dat aanhouden of is 40 beter?
Ga eerst maar ff guacamole maken en dan Mr Gb bellen hoe laat hij thuis verwacht te zijnAnders sloof ik me te vroeg uit
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent een beetje de Martha Stewart van de ESF SC aan het worden he?
Het is inderdaad wel bizar dat ze je met een vrouw vergelijkt. Doe dan Pierre Wind ofzo.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, wij mannen moeten elkaar niet af gaan vallen he.
Euhm, gééén idee?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
Hoe heet die ene (Engelse?) kok nou ook alweer.
Die geweldig mooie dame, met dat lange donkere haar, die in haar programma's op tv ook rustig 's nachts nog uit de koelkast gaat staan etenZe is heel populair. Tikkie stevig.
Gordon Ramseyquote:Op maandag 15 maart 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
Hoe heet die ene (Engelse?) kok nou ook alweer.
Die geweldig mooie dame, met dat lange donkere haar, die in haar programma's op tv ook rustig 's nachts nog uit de koelkast gaat staan etenZe is heel populair. Tikkie stevig.
Gordon Ramsey voor zijn operatie?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeheeee
Goffer. Die ene, die ook altijd van al haar beslag likt
Die rechtsboven in hoekje, die op jou lijkt?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeheeee
Goffer. Die ene, die ook altijd van al haar beslag likt
Nee, wel een treinquote:Op maandag 15 maart 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
Het ging net op RTL Boulevard over 'op leeftijd zijnde dames die Herman van Veen adoreren'.
Heeft er iemand een spoorboekje?
Ik vind hem een goede zanger hoor.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
Het ging net op RTL Boulevard over 'op leeftijd zijnde dames die Herman van Veen adoreren'.
Heeft er iemand een spoorboekje?
Een lege proseccoflesquote:Op maandag 15 maart 2010 18:37 schreef Goodbye het volgende:
Hi all
De puppy heeft gewoon aan een half woord genoeg, die begrijpt mij gewoon meteen!quote:
Is ze leuk of is ze leuk?quote:
Er gaat geeneens alcohol in.quote:
Ik ken d'r wel een beetje.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ze leuk of is ze leuk?
Maar seriously Dirk, je moet ook eens wat filmpjes Youtuben op 'Nigella Lawson'.
Je kunt er vast inspiratie opdoen, ze vertelt het allemaal erg leuk
Zeker niet als inspiratie zulke knallers heeftquote:Op maandag 15 maart 2010 19:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ken d'r wel een beetje.
Inspiratie is echter nooit weg.
De pest is alleen dat ze de camera iedere keer naar het eten draaien. Inconsequente kolerelijers.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeker niet als inspiratie zulke knallers heeft
Ja dat kan, maar dan moet je er keukenpapier tussen doen (tussen iedere wrap) en gewoon op aanrecht bewaren. Die wraps hoeven niet warm te zijn, dus gewoon alvast bakken en stapelen maar.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:17 schreef Goodbye het volgende:
Zooooo, voorbereidingen gedaan. Zeg Dirk, kan ik die wraps ook alvast nu maken en in de koelkast/op het aanrecht zetten en dan pas in de pan als Mr Gb er is? Of nie? Hij is pas half negen thuis namelijk en ik wil zoveel mogelijk gedaan hebben voor ik begin met indutten
Met en zonder corsetjequote:Op maandag 15 maart 2010 19:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze echt een horse-ass.
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze echt een horse-ass.
Ohja, dat van dat keukenpapier is wel slim. Nou, ga ik dat zo ook nog even doen.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dan moet je er keukenpapier tussen doen (tussen iedere wrap) en gewoon op aanrecht bewaren. Die wraps hoeven niet warm te zijn, dus gewoon alvast bakken en stapelen maar.
Oh fuck, doe maar met corsetje dan.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Met en zonder corsetjeEn toch is ze tof.
[ afbeelding ]
Zij was toch zo'n metalmeisje?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes B&H!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, dat van dat keukenpapier is wel slim. Nou, ga ik dat zo ook nog even doen.
quote:
Dat doen ze dan ook voornamelijkquote:En ze moeten Nigella maar vooral van boven dr middel in beeld nemen
Ben je al een beetje trots op me?quote:
Heel!quote:
Post die hier ook? Helemaal onbekend is met de banden onderling.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
Als je maar niet beter gaat leren koken dan je moeder
Jaquote:Op maandag 15 maart 2010 19:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Post die hier ook? Helemaal onbekend is met de banden onderling.
Ik heb GB samen met Conleche ooit geadopteerd.quote:
Ik ben de hug ontgroeid. tijd voor een stapje verder.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
We gaan toch niet weer aan de group hug he?
Nu je toch aan het uitleggen ben, Conleche is???quote:Op maandag 15 maart 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb GB samen met Conleche ooit geadopteerd.
Dus we zijn parttime moeder
En ik neem d'r regelmatig mee naar de kroeg en twee weken geleden namen Co en ik onze dochter mee uit high tea-en!
Maar dan is het dus helemaal niet d'r biololologische moeder.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb GB samen met Conleche ooit geadopteerd.
Dus we zijn parttime moeder
En ik neem d'r regelmatig mee naar de kroeg en twee weken geleden namen Co en ik onze dochter mee uit high tea-en!
Fotoboek van conlechequote:Op maandag 15 maart 2010 19:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nu je toch aan het uitleggen ben, Conleche is???
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
Potentieel topicpareltje
De IJ-tunnel!
Zomaar een stijve?
Hmm, die mensen hebben vandaag net hun partijtje opgeheven.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:37 schreef m3nster het volgende:
Nu moet ik eerlijk zijn, vroegah had ik dit ook! Welliswaar niet in de IJ Tunnel, maar op school, vlak voor schooltijd.
Haha nee dat laat ik aan Vivi, Conleche, Greys en Goodbye overquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:06 schreef Greys het volgende:
Wie verhuist er mee? Het hele jaar door tussen de 20 en 25 graden!
[ afbeelding ]
Cocktailtje?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haha nee dat laat ik aan Vivi, Conleche, Greys en Goodbye over
Halloa Pisces en JJH!
quote:
Hu, nee dank je.quote:
Ja! En daar kent niemand ons (hoewel ik er wel vaker komquote:Op maandag 15 maart 2010 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys ik pik dit op uit een oud deeltje.
Een ESF MANSION!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ik was via de Active Topics in SEX beland en nu ben ik daar eens aan het bijlezenquote:
Waar is het eik?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! En daar kent niemand ons (hoewel ik er wel vaker kom) dus daar kunnen we ons lekker schandalig misdragen!
![]()
En dan gaan we heel Blue Lagoonerig zwemmen in dat poeltje
Jaja.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik was via de Active Topics in SEX beland en nu ben ik daar eens aan het bijlezen
Opquote:Op maandag 15 maart 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar is het eik?
Oh dan kunnen we ook in huis op full stereo de karaoke aanzetten met ESF hits, als niemand ons kent
![]()
Als we allemaal tegelijk zingen wordt het moooooooooi
Ik lees er ook wel eens 'gewoon' uit mezelf hoor.quote:
Oh jakkie!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:59 schreef Ml-etje het volgende:
Grrmmppff krijg de kachel gewoon niet aan de praat
Madeira is toch het bloemeneiland?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
OpMadeira
Echt, daar wil ik ooit wonen.
Ben er nu een paar keer geweest, je moet het zien als Schotland in de eeuwige lente (nou ja, behalve laatst dan, met de modderstromen). Het is een vulkaanpunt die boven de Atlantische Oceaan uitsteekt, het is maar drie uur vliegen en je zit in een heel andere wereld.
Discotheken hebben ze niet, je moet jezelf zien te vermaken. Terrasjes wel, natuurlijk. Het is maar 60 x 20 kilometer groot, maar aangezien het één en al berg is, rij je er niet zomaar even omheen.
Ik willut
Ja en het staat bekend als bejaardeneiland.quote:
Dat wilde ik dan net weer niet zeggen.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en het staat bekend als bejaardeneiland.
Toch gek dat ik er elke keer als ik er ben amper een bejaarde gezien heb
Die zitten dan vast in zo'n bepaald hotel en komen dat terras niet af ofzo, want over het eiland zijn ze amper te vinden. Veel jongere mensen juist. Of in elk geval van mijn leeftijd
Ik zit ook op mijn handen.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:06 schreef JJH het volgende:
Da
[..]
Dat wilde ik dan net weer niet zeggen.
Nope, dat wil ik ook niet, ik knuffel wel wat anders.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, ik ga niet met je knuffelen als je daar soms op aanstuurt.
Maar da's op tv bedoel je? Of op internet?quote:
Auto incassoquote:Op maandag 15 maart 2010 20:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vergeet jij de gasrekening niet te betalen?
tvquote:Op maandag 15 maart 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar da's op tv bedoel je? Of op internet?
Want die nu uitgezonden worden op tv heb ik allemaal al gezien
Aha. Nu snap ik het één en ander..........quote:Op maandag 15 maart 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Fotoboek van conleche
Ook irl vriendin. Samen met Vivi
Samen zijn we de Puppels (want we hebben alledrie roze sokken met van die puppels er op waardoor je niet zou moeten uitglijden, schrijf je mee?). En GB is onze mini-Puppel.
Is dat zo'n beetje ergens (met afstand uiteraard) boven de Canarische eilanden?quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
tven dat wist ik
bestaat er ook een smiley die zichzelf tegen het hoofd mept?
Zoek ook nog een nieuwe UI (lui wezen).
w / en dan zonder spatiequote:Op maandag 15 maart 2010 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Aha. Nu snap ik het één en ander..........![]()
En nu ik hier toch ben: hoe ging die shortcut van dat vlaggetje ook alweer?
w slashquote:Op maandag 15 maart 2010 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Aha. Nu snap ik het één en ander..........![]()
En nu ik hier toch ben: hoe ging die shortcut van dat vlaggetje ook alweer?
Oh ja, dat was het, ik frotte er nog een dubbele punt tussen, maar dat hoefde dus niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
w / en dan zonder spatie
Even in je fobo kijken, moment
Ongeveer 700 kilometer ten westen van Afrika en 1000 kilometer ten zuidwesten van de Portugese kust.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat zo'n beetje ergens (met afstand uiteraard) boven de Canarische eilanden?
Haaaiquote:
Dat zijn mijn eigen foto's jaquote:Op maandag 15 maart 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn dat echt je eigen foto's en geen commerciële gesoepte? Mooi
Natuur ziet er al zo mooi uit dat ik er wel heen wil.
Ik ben erbij
Boek maar, 2e t/m laatste week sept ben ik vrijquote:Op maandag 15 maart 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
Een greepje uit de vakantiefoto's. Nou, wie gaat er mee?
Bipsebaps en slipperdepipquote:Op maandag 15 maart 2010 20:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Hey Inkie!!!(als ik jou zie moet ik altijd aan bipsebaps denken!!)
Ingeping!quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Haaai![]()
Kind op bed en mams he-le-maal niets?
Mooi woord he?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Hey Inkie!!!(als ik jou zie moet ik altijd aan bipsebaps denken!!)
Nooit geweten dat je professioneel ansichtkaartenfotograaf bent.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
Een greepje uit de vakantiefoto's. Nou, wie gaat er mee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf het balkon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Em Elquote:
Lekker doelloos...en dan vooral lekkerquote:
Mooi zegquote:
Iedereen is daar professioneel ansichtkaartenfotograaf.... welke kant je ook op kiekt, het is altijd mooi.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je professioneel ansichtkaartenfotograaf bent.![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Iedereen is daar professioneel ansichtkaartenfotograaf.... welke kant je ook op kiekt, het is altijd mooi.
Dat was aan boord van een catamaran!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi zegJe maakt mooie kiekjes!
Die schildpad is tof
Anderen vast wel. Ik niet hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sta je er als persoon ook altijd gewéldig op?![]()
Ja geheel en al bij toeval, klikte op de AT en zulks........quote:Op maandag 15 maart 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Cat
Ing
Co, wat leuk dat je zo geheel spontaan () langs komt!
Ik zag net een voorstukje van rondrennende maddels langs grachtenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Em El![]()
[..]
Lekker doelloos...en dan vooral lekker
Het lijkt er wel verdacht veelop.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja geheel en al bij toeval, klikte op de AT en zulks........
Dit is eigenlijk het verlengde van de FF-SC of heb ik het mis?? En die Madeira foto's blijven prachtig!!en die koe zooo leuk!!
Kan je er dit jaar wel heen met al die weggeslagen bruggen? Anders raad ik je Corsica aan, ook echt een supermooi eiland!!
Daphne Deckers? Die van Krajiceck?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag net een voorstukje van rondrennende maddels langs grachtenMaar ik herkende Daphne niet, dat kan nooit alleen de plamuur zijn. Wat een vage belichting zeg als ze bij Tyra in de jury zit
De nieuwe serie slips van Greys; niet seksah, maar wel kjoetquote:Op maandag 15 maart 2010 20:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja zéér!!Slipperdepip is nieuw voor me. Wil ik weten wat het is?
Wel seksah!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De nieuwe serie slips van Greys; niet seksah, maar wel kjoet
Ik ben de enige die die nog niet gezien heeft?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De nieuwe serie slips van Greys; niet seksah, maar wel kjoet
quote:
Ga je mee naar Emsturrrdem!?quote:
quote:
Ze stuurt er een naar me op, als ik hem heb maak ik er wel een foto van als ik hem aan heb. Okay?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben de enige die die nog niet gezien heeft?
quote:
Bijna geen strandquote:Op maandag 15 maart 2010 20:27 schreef Dirkh het volgende:
Ziet er idd wel heel mooi uit. Kan het niet goed zien, maar zand of kiezel strand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wel toch nog meer gekloot dan ik dacht hoor, die wraps. Het deeg was te plakkerig in het begin, dat kun je vast wel voor je zienquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijna geen strand
Vulkaanpunt boven de zee uit he. Dus merendeel baaitjes met kiezel.
Wel ergens een kunstmatig zandstrandje.
Oh en Pisces, nog even ter bewijs dat de mooie omgeving geen garantie is dat je er dan zelf altijd prachtig op staat...
Ow GawdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi charming hoor
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ook leuk.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja oke, maar daarna wel met Grijs naar Maduuuurrah
[..]
Bijna geen strand
Vulkaanpunt boven de zee uit he. Dus merendeel baaitjes met kiezel.
Wel ergens een kunstmatig zandstrandje.
Oh en Pisces, nog even ter bewijs dat de mooie omgeving geen garantie is dat je er dan zelf altijd prachtig op staat...
Ik vind hem een beetje té overgeposeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en Pisces, nog even ter bewijs dat de mooie omgeving geen garantie is dat je er dan zelf altijd prachtig op staat...![]()
Ja he, met dat geföhnde haar ook enzoquote:Op maandag 15 maart 2010 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje té overgeposeerd.
Ah Yummyquote:Op maandag 15 maart 2010 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb zelf wraps gemaakt, met een receptje van Dirk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doing Blahhhh is niemand geheel flatteus.
Ohquote:Op maandag 15 maart 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Greys ik zie een overeenkomst met een Toppersfoto
quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
Co, check de nieuwe onderbroekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kun je heer G alvast een voorproefje sturen?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Co, check de nieuwe onderbroeken slipperdepipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Co, check de nieuwe onderbroekenDie zijn cute!!! Vooral met bruine billetjes drin!! Dan zijn ze eigenlijk ook best sekseh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die met de stipjes het leukst!
Die komt meteen naar huis.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kun je heer G alvast een voorproefje sturen?
quote:
Volgens mij is 15 graden nog niet echt bikiniweer, toch?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en Grijs goed voorbeeld die bikini.
Woensdag (dacht ik) 15 graden, JOEHOEEEEEEEEEEEEEEE
Bruine billetjes..Greys! Ga vast maar boekenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Die zijn cute!!! Vooral met bruine billetjes drin!! Dan zijn ze eigenlijk ook best sekseh.
He ho ff, we zijn niet van beton.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Die zijn cute!!! Vooral met bruine billetjes drin!! Dan zijn ze eigenlijk ook best sekseh.
quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij is 15 graden nog niet echt bikiniweer, toch?
Met bruine billetjes staat alles mooier....was het maar weer zomerquote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, slipperderpips zou ik ook niet gebruiken.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien als ze 'strings' ipv 'slips' als onderwerp bij de mail/mms zet
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, slipperderpips zou ik ook niet gebruiken.
Whahaha Drikh ben bang dat je uitgelachen wordt (*ik lag naast de bank vh lachen).quote:Op maandag 15 maart 2010 20:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh god, als dit je al opwindt...........
Welnee, ben je gek. Handwegwuifbeweging maakt.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh god, als dit je al opwindt...........
Die vindt dat echt géén opwindende slipperdepipsquote:Op maandag 15 maart 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kun je heer G alvast een voorproefje sturen?
*Foto-album dichtmiktquote:Op maandag 15 maart 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welnee, ben je gek. Handwegwuifbeweging maakt.
He, ik ben bij het ESF geweest, ik ben het gewend om uitgelachen te worden.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whahaha Drikh ben bang dat je uitgelachen wordt (*ik lag naast de bank vh lachen).
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vindt dat echt géén opwindende slipperdepips
Mijn Mr vond ze "schattig hoor"quote:Op maandag 15 maart 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vindt dat echt géén opwindende slipperdepips
Welk jaar dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, ik ben bij het ESF geweest, ik ben het gewend om uitgelachen te worden.
Met boeken regel ik dat 'bruin' gedeelte idd.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bruine billetjes..Greys! Ga vast maar boeken
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, ik ben bij het ESF geweest, ik ben het gewend om uitgelachen te worden.
Ben je al helemaal gerimpeld?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
Gedragen de koters zich hier nog een beetje?
Zonnebankje doet wonderen.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Met boeken regel ik dat 'bruin' gedeelte idd.
Het 'billetjes'gedeelte regel ik daar niet mee. Whoehoehoeeeeeee
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Ahahahaahaaaaaaaaaaahahaa
Ik kom net de map tegen van de vakantiefoto's toen ik met zussie naar Egypte was.
OMG, er zit werkelijk niet één normale foto tussen. Zelfs te ernstig gruwelijk om hier te plaatsen, sorry
Pff billetjes worden niet gewaardeerd heb ik begrepen dus laat dat tjes maar gewoon zitten hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hierrrr worden we nieuwsgierig van!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Ik kom net de map tegen van de vakantiefoto's toen ik met zussie naar Egypte was.
OMG, er zit werkelijk niet één normale foto tussen. Zelfs te ernstig gruwelijk om hier te plaatsen, sorry
Zonnebank geeft niet van dat mooie bruinquote:Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben je al helemaal gerimpeld?
[..]
Zonnebankje doet wonderen.
2008quote:
Zit ook te neuzen..heb zowaar 1 leuke gevondenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Nee?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zonnebank geeft niet van dat mooie bruin
EN TOEN EN TOEN EN TOEN?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
2008
Ze was na 7 jaar samenwonen gedumpt, dus toen gingen we samen op vakantie naar Egypte
Ik speel dat spelletje altijd alleen bij gebrek aan vrienden.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
IEUWWWWWWWWWWWW
Bamkwakken, wie kent t, of weet er van?
1 week vakantie is stukken beter dan 6 weken zonnebank kuur maarja ik ben blond dus ja..quote:
Das gewoon koekie-kwakquote:Op maandag 15 maart 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
IEUWWWWWWWWWWWW
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
1 week vakantie is stukken beter dan 6 weken zonnebank kuur maarja ik ben blond dus ja..
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
IEUWWWWWWWWWWWW
Kwamen we terug met honderden gruwelijke foto's.quote:
Is dat alles?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Kwamen we terug met honderden gruwelijke foto's.
Maar we hebben wel gelachen
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Kwamen we terug met honderden gruwelijke foto's.
Maar we hebben wel gelachen
Squirt jij nooit samen met je vriendinnen de sushi onder alvorens het te verorberen?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
Zijn er serieus mensen die dat doen, zulke spelletjes?![]()
Leuke tip voor familiedag.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
Zijn er serieus mensen die dat doen, zulke spelletjes?![]()
Nee.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Squirt jij nooit samen met je vriendinnen de sushi onder alvorens het te verorberen?
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Squirt jij nooit samen met je vriendinnen de sushi onder alvorens het te verorberen?
Of er een lekker soepje van maken?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Ik lees half en half dingen hier, dus ik wijs maar afquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
ATTENTION ATTENTION
SCOOTER HAS NOW ENTERED THE BUILDING
Beste keus van het jaar!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik lees half en half dingen hier, dus ik wijs maar af
I'll join the old fashionate clubquote:
quote:
quote:
quote:
Veeg me opquote:Op maandag 15 maart 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe groot heb jij je stokkies?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ja nou alle gekheid op een stokkie, maar er zijn toch werkelijk geen mensen die serieus zo'n spelletje doen.
Wellicht in een of andere duistere gaybar ofzo
stilletjes uit topic kruiptquote:Op maandag 15 maart 2010 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ja nou alle gekheid op een stokkie, maar er zijn toch werkelijk geen mensen die serieus zo'n spelletje doen.
Wellicht in een of andere duistere gaybar ofzo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |