Wij jou ook voor dit complete faaltopic.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:14 schreef dude125 het volgende:
ik ben al een tijdje verliefd op mijn lerares economie maar ik durft niet zo goed tegen haar praten ik ben bang dat ze me gaat uitlachen dat komt omdat ik nogal verlegen ben niet altijd want ik kan goed om met vrouwen maar als ik haar zie val ik stil..... ik heb geprobeerd haar te vergeten maar het lukt niet telkens als ik haar zie voel ik opnieuw kriebels in mijn buik
kunnen jullie mij helpen A.U.B
ik ben jullie eeuwig dankbaar
Haar aanbod is groter dan jouw vraagquote:Op maandag 15 maart 2010 17:17 schreef TNA het volgende:
Ze zal je afwijzen op basis van marktwerking.
Een verliefdheid op een lerares is haske normaal. Realiseer je alleen goed dat je zo goed als uitgesloten is dat 't ooit wat wordtquote:
weet ik, maar wat doe je er aanquote:Op maandag 15 maart 2010 17:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een verliefdheid op een lerares is haske normaal. Realiseer je alleen goed dat je zo goed als uitgesloten is dat 't ooit wat wordt.
bij mij is het 7 jaar. moet lukkenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:37 schreef BeSimple het volgende:
Ik vind mijn lerares ook een mokkel, die 4 jaartjes dat ze ouder is kunnen mij niets boeie. Alleen lukt het mij maar niet om haar te versieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |