quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou Stiemie, het is ochtend! Update!
Ze is er dus in ieder geval wel om in slaap gevallen!Yay!
Uiteraard...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:03 schreef Deepfreeze het volgende:
Tazz, dat is wel jammer. Maar jullie gaan het vanavond ook weer gewoon proberen zonder luier?
Herkenbaar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef Tazz het volgende:
[..]
Uiteraard...
(Wij vonden het geen drama, mevrouw vond het zelf een drama terwijl wij hadden uitgelegt dat het niet erg was, als ze toch per ongeluk een plasje deed).
Oh, sneu is dat hè, als ze het zelf zo vreselijk vinden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef Tazz het volgende:
[..]
Uiteraard...
(Wij vonden het geen drama, mevrouw vond het zelf een drama terwijl wij hadden uitgelegt dat het niet erg was, als ze toch per ongeluk een plasje deed).
Handje geven. Was blij dat ze vanmorgen naar de psz mocht. Had al twee driftbuien voor kwart over acht hier en toen papa er ook nog iets van zei ging het volume nog 3 tandjes hoger. Maar goed nu met hardgekookte eitjes naar school om te gaan verven met zijn allen.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:42 schreef Lenaatje het volgende:
Vanmorgen was Mahre weer droog! Dus het gaat helemaal goed komen!
Maar verder is het hier niet zo gezellig.... We zijn nog geen 2 uur uit bed en er zijn al 3 driftbuien geweest.... Omdat papa er niet is, omdat er geen Dora op tv is en ik ergens zit waar zij wil zitten. Heb haar op haar kamer gezet en het lijkt rustig te worden nu, ze is aan het spelen. Maar men als de dag al zo begint vrees ik voor de rest van de dag.....
Je hebt toch van die speciale 'plankjes' die je erop kan klikken?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Fijn Ik80, dat jullie het leuk hebben gehad!
En Anna ook goedgekeurd op het CB! Fijn dat ze de driftbuien ook thuis liet....
Meike valt net voor de 2e keer deze week uit haar bed (en de 3e keer in totaal)
Wat moet je daar nou weer mee?
zo'n rekje wat je onder het matras schuift?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Fijn Ik80, dat jullie het leuk hebben gehad!
En Anna ook goedgekeurd op het CB! Fijn dat ze de driftbuien ook thuis liet....
Meike valt net voor de 2e keer deze week uit haar bed (en de 3e keer in totaal)
Wat moet je daar nou weer mee?
quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:54 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Moet je er persé MET iemand in?
In dat geval met aeque.
Want niemand wist dat nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |