Bijna, nog maar 4,5 dag werken.quote:
Zeeland gemeente Landerd?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:34 schreef Inu het volgende:
Komend weekend naar Zeeland als we een auto kunnen lenen
Nieuw-Zeeland waarschijnlijkquote:
das zuid holland...quote:
oja...van de Ouddorp Posse met Def Tquote:
Met de auto? Wow restecp.quote:
Osdorpquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:41 schreef FUFR het volgende:
Zeeuws Jaar van de Fiets
2010 is het Zeeuws jaar van de fiets.
Dus, Inu...
Oh het gewone durp dus!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Wij zitten meer op het grote eiland volgens mij...
Nee, een camping met huisjesquote:
Nee, het oude dorpquote:
vind je het gek daar waar jij woont, daar wil niemand komenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, een camping met huisjes
En wederom heeft KPN een afspraak ingepland die niet doorgaatAls het zo doorgaat ben ik straks allang weer verhuisd voor ik internet heb
Er wonen toch echt zo'n 700 mensen nuquote:Op maandag 15 maart 2010 13:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vind je het gek daar waar jij woont, daar wil niemand komen![]()
is wel echt vlakbij vanaf mijn werk, 15 minuten met de auto
thuis heb ik nog een ansichtkaart.....quote:
waarop mijn vrouw staat met een baardquote:
gewoon cancelen, het heeft nu lang genoeg geduurdquote:Op maandag 15 maart 2010 13:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, een camping met huisjes
En wederom heeft KPN een afspraak ingepland die niet doorgaatAls het zo doorgaat ben ik straks allang weer verhuisd voor ik internet heb
neem gewoon een dingle donglequote:Op maandag 15 maart 2010 13:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Er wonen toch echt zo'n 700 mensen nu
Maar ik ga het denk ik annuleren en toch Ziggo nemen... Bij KPN moet je minimaal een jaar afnemen en ik weet niet of ik er nog wel een jaar woon en om nu straks 50 euro per maand te gaan betalen voor een aansluiting die niet mee kan verhuizen vind ik toch een beetje idioot..
Als ze nu meteen hadden geleverd in oktober, wat ze beloofden, dan vond ik het wel prima, maar als ik straks in april pas internet krijg dan is dat een stukje langer...
Die mocht ik hebben, maar die werkte niet, omdat ik een UMTS slot heb en die dude wist de inlogdingen nietquote:
Ja, maar glasvezel is zoveel sneller dan Ziggoquote:Op maandag 15 maart 2010 13:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
gewoon cancelen, het heeft nu lang genoeg geduurd
schijnbaar niet!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Die mocht ik hebben, maar die werkte niet, omdat ik een UMTS slot heb en die dude wist de inlogdingen niet
[..]
Ja, maar glasvezel is zoveel sneller dan Ziggo
ja...als..quote:
Bij mij ligt het er al, maar ze maken zelf telkens fouten met het activerenquote:Op maandag 15 maart 2010 14:12 schreef ArTiC het volgende:
ja...ik wacht al een jaar tot ze die kabel gaan graven
en blijft je website zoals je wil als je een andere browser en/of resolutie gebruikt?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:17 schreef Inu het volgende:
Ik snap mn CSS en iframe en hoe ik de website precies krijg zoals ik wil zonder de ontwikkelaar in te schakelen
In IE en FF iig wel, alleen ben ik er nog niet achter waarom hij de <li> dingetjes niet laat zien in IE en wel in FFquote:Op maandag 15 maart 2010 14:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en blijft je website zoals je wil als je een andere browser en/of resolutie gebruikt?
Nee, want ze kreeg IE al niet aan de praat.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en blijft je website zoals je wil als je een andere browser en/of resolutie gebruikt?
wehehehequote:Op maandag 15 maart 2010 14:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, want ze kreeg IE al niet aan de praat.![]()
WIe gebruikt er dan ook IEquote:Op maandag 15 maart 2010 14:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, want ze kreeg IE al niet aan de praat.![]()
Toch wel dus. Inu rocks.![]()
*zwaait*quote:
gelukkig is SQ nog niet wakkerquote:
Bleeerghquote:
ben jij dat!quote:
Bij ons ligt die er al 1 jaar, en op ons nieuwe adres wordt het ook al aangelegdquote:Op maandag 15 maart 2010 14:12 schreef ArTiC het volgende:
ja...ik wacht al een jaar tot ze die kabel gaan graven
Oh ja, ga ik het gebruiken? NEEquote:Op maandag 15 maart 2010 14:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bij ons ligt die er al 1 jaar, en op ons nieuwe adres wordt het ook al aangelegd
quote:
Helemaal naar Helliemond?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
graaf hem uit en leg de kabel naar mij toe!
hedde wa te doen jongequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |