Bijna, nog maar 4,5 dag werken.quote:
Zeeland gemeente Landerd?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:34 schreef Inu het volgende:
Komend weekend naar Zeeland als we een auto kunnen lenen
Nieuw-Zeeland waarschijnlijkquote:
das zuid holland...quote:
oja...van de Ouddorp Posse met Def Tquote:
Met de auto? Wow restecp.quote:
Osdorpquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:41 schreef FUFR het volgende:
Zeeuws Jaar van de Fiets
2010 is het Zeeuws jaar van de fiets.
Dus, Inu...
Oh het gewone durp dus!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Wij zitten meer op het grote eiland volgens mij...
Nee, een camping met huisjesquote:
Nee, het oude dorpquote:
vind je het gek daar waar jij woont, daar wil niemand komenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, een camping met huisjes
En wederom heeft KPN een afspraak ingepland die niet doorgaatAls het zo doorgaat ben ik straks allang weer verhuisd voor ik internet heb
Er wonen toch echt zo'n 700 mensen nuquote:Op maandag 15 maart 2010 13:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vind je het gek daar waar jij woont, daar wil niemand komen![]()
is wel echt vlakbij vanaf mijn werk, 15 minuten met de auto
thuis heb ik nog een ansichtkaart.....quote:
waarop mijn vrouw staat met een baardquote:
gewoon cancelen, het heeft nu lang genoeg geduurdquote:Op maandag 15 maart 2010 13:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, een camping met huisjes
En wederom heeft KPN een afspraak ingepland die niet doorgaatAls het zo doorgaat ben ik straks allang weer verhuisd voor ik internet heb
neem gewoon een dingle donglequote:Op maandag 15 maart 2010 13:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Er wonen toch echt zo'n 700 mensen nu
Maar ik ga het denk ik annuleren en toch Ziggo nemen... Bij KPN moet je minimaal een jaar afnemen en ik weet niet of ik er nog wel een jaar woon en om nu straks 50 euro per maand te gaan betalen voor een aansluiting die niet mee kan verhuizen vind ik toch een beetje idioot..
Als ze nu meteen hadden geleverd in oktober, wat ze beloofden, dan vond ik het wel prima, maar als ik straks in april pas internet krijg dan is dat een stukje langer...
Die mocht ik hebben, maar die werkte niet, omdat ik een UMTS slot heb en die dude wist de inlogdingen nietquote:
Ja, maar glasvezel is zoveel sneller dan Ziggoquote:Op maandag 15 maart 2010 13:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
gewoon cancelen, het heeft nu lang genoeg geduurd
schijnbaar niet!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Die mocht ik hebben, maar die werkte niet, omdat ik een UMTS slot heb en die dude wist de inlogdingen niet
[..]
Ja, maar glasvezel is zoveel sneller dan Ziggo
ja...als..quote:
Bij mij ligt het er al, maar ze maken zelf telkens fouten met het activerenquote:Op maandag 15 maart 2010 14:12 schreef ArTiC het volgende:
ja...ik wacht al een jaar tot ze die kabel gaan graven
en blijft je website zoals je wil als je een andere browser en/of resolutie gebruikt?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:17 schreef Inu het volgende:
Ik snap mn CSS en iframe en hoe ik de website precies krijg zoals ik wil zonder de ontwikkelaar in te schakelen
In IE en FF iig wel, alleen ben ik er nog niet achter waarom hij de <li> dingetjes niet laat zien in IE en wel in FFquote:Op maandag 15 maart 2010 14:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en blijft je website zoals je wil als je een andere browser en/of resolutie gebruikt?
Nee, want ze kreeg IE al niet aan de praat.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en blijft je website zoals je wil als je een andere browser en/of resolutie gebruikt?
wehehehequote:Op maandag 15 maart 2010 14:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, want ze kreeg IE al niet aan de praat.![]()
WIe gebruikt er dan ook IEquote:Op maandag 15 maart 2010 14:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, want ze kreeg IE al niet aan de praat.![]()
Toch wel dus. Inu rocks.![]()
*zwaait*quote:
gelukkig is SQ nog niet wakkerquote:
Bleeerghquote:
ben jij dat!quote:
Bij ons ligt die er al 1 jaar, en op ons nieuwe adres wordt het ook al aangelegdquote:Op maandag 15 maart 2010 14:12 schreef ArTiC het volgende:
ja...ik wacht al een jaar tot ze die kabel gaan graven
Oh ja, ga ik het gebruiken? NEEquote:Op maandag 15 maart 2010 14:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bij ons ligt die er al 1 jaar, en op ons nieuwe adres wordt het ook al aangelegd
quote:
Helemaal naar Helliemond?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
graaf hem uit en leg de kabel naar mij toe!
hedde wa te doen jongequote:
wauw! dat dat ook al online kan! it is amazingquote:Op maandag 15 maart 2010 14:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben al druk bezig met het laminaat e.d. te verwijderen in sommige kamers, is al werk zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:08 schreef Levitation het volgende:
Oh... My... GOD!
The super-sized 43st mother who is determined to become the world's fattest woman
Foto in spoiler tags...En met welk doel? Jong sterven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, maar haar vent is duidelijk een feeder en zij denkt blijkbaar dat het normaal is.quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:08 schreef Levitation het volgende:
Oh... My... GOD!
The super-sized 43st mother who is determined to become the world's fattest woman
Foto in spoiler tags...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
dan is ze te laat...quote:
quote:
dat is niet zo florizand iddquote:Op maandag 15 maart 2010 15:23 schreef FUFR het volgende:
hoe kun je je kinderen zoiets aan doen?
hoe kun je zo uberhaupt (Duits) kinderen op de wereld zetten
tafeltje in het midden, stok kaarten, bier, asbakquote:
gezellie!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tafeltje in het midden, stok kaarten, bier, asbak
Vanwaar de fail?quote:
vervang IJsland door Zweden en je zou denken dat r8 weer post hierquote:Op maandag 15 maart 2010 15:44 schreef Inu het volgende:
In een hele leuke kroeg in IJsland is ook zo'n wc, maar dan naast elkaar. Erg vreemd idd
Oh, ik kan ook wel zo obsessief gaan doen hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 15:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vervang IJsland door Zweden en je zou denken dat r8 weer post hier
Nou al last van hooikoorts?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:54 schreef Levitation het volgende:
Mijn ogen jeuken, zou het dan écht lente aan het worden zijn?(mooie zin
)
Straks maar even langs de drogist voor anti-allergie pilletjes.
Ga je toch naar de normale variant?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:57 schreef Blueman het volgende:
Alice schiet Avatar voorbij
Snap ik... die film is best prijzig!
Wilde daarheen met Sas maar dan ben je dus al 21 euro kwijt.
Zelfs op woensdagmiddag is die zo duur!
en als je eerst bij sizzling gaat eten?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:57 schreef Blueman het volgende:
Alice schiet Avatar voorbij
Snap ik... die film is best prijzig!
Wilde daarheen met Sas maar dan ben je dus al 21 euro kwijt.
Zelfs op woensdagmiddag is die zo duur!
ja of download de miniserie Alice.quote:
Je bedoeld de niet 3D versie?quote:
en dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
en als je eerst bij sizzling gaat eten?
dan krijg je een bioskaartje kado!quote:
Hmm even de voorwaarden lezen dan daarvan!quote:
blote hoofd:quote:Op maandag 15 maart 2010 16:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmm even de voorwaarden lezen dan daarvan!
Bij een 3D film komt 2,50 kosten bij per kaartje...
Moet je wel eerst een 3 gangen menu a 22,50 pp pakken.quote:
Jaquote:Op maandag 15 maart 2010 16:04 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je bedoeld de niet 3D versie?
ik wilde eerst drie D typen, maar zag er zo raar uit
Ook een optie!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja
Of je laat je vriendin gewoon dr eigen kaartje betalen
Ach, als je ook nog Imax erbij doet wordt het nog duurder..quote:Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ook een optie!
Vind die 2,50 extra omdat het 3D is stom!
ja de mcdutch burger oidquote:Op maandag 15 maart 2010 16:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja
Of je laat je vriendin gewoon dr eigen kaartje betalen
Ja klopt...dan is het ineens 5 euro meer!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Ach, als je ook nog Imax erbij doet wordt het nog duurder..
En toch vind ik dat een meesterlijke reclame!quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
En toch vind ik dat een meesterlijke reclame!
Al vind ik de mummiepak reclame van Bol.com nog beter!
je wil toch toffe sex na de film?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:09 schreef Blueman het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een 3 gangen menu a 22,50 pp pakken.
Hmmm
Heb nu als berichttoon (je weet wel, als een smsje binnenkomt): "een mummiepak"quote:
Oh werkt dat zo!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
je wil toch toffe sex na de film?
dan moet je ze ook voeren!
en je glimmende fallusquote:Op maandag 15 maart 2010 16:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo!
Ik dacht de film, beetje chocola en mezelf voldoende was!
ze? Jij hebt er altijd meerdere?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
je wil toch toffe sex na de film?
dan moet je ze ook voeren!
ZE als in HAAR/HEUR/DAT VROUWMENSquote:
je vergeet de popcornquote:Op maandag 15 maart 2010 16:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo!
Ik dacht de film, beetje chocola en mezelf voldoende was!
da wijfquote:
taalnazi!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan zou het grammaticaal gezien 'haar' moeten zijn in die zin
je neukerdquote:Op maandag 15 maart 2010 16:27 schreef ArTiC het volgende:
dienne
dat zeikwijf wat niet wil slikkenquote:
dat hoeft ook niet perse Articquote:
niks...slikken moet ze, het is geen accuzuurquote:Op maandag 15 maart 2010 16:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet perse Artic
ze mogen er gerust trots een half uurke mee op het gezicht rondlopen.
Nee, die zinnen van jou zijn goedquote:
das vrij brabants en dient dus niet door studentenmeisjes verbeterd te wordenquote:
dat is gewoon middeleeuws helmondsquote:
Het is ook "vrij" fout.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
das vrij brabants en dient dus niet door studentenmeisjes verbeterd te worden
Oh. Dus chocochips is niet goed genoeg.quote:
Ik ben al afgestudeerdquote:Op maandag 15 maart 2010 16:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
das vrij brabants en dient dus niet door studentenmeisjes verbeterd te worden
iddquote:
Dus als we het een tijd lang over schijten, poep en bolussen leggen hebben, dan heb jij zin in zo'n zeeuwse bolus?quote:
das iets heel gays... chips met chocoladequote:Op maandag 15 maart 2010 16:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oh. Dus chocochips is niet goed genoeg.
Je weet niet wat lekker isquote:Op maandag 15 maart 2010 16:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
das iets heel gays... chips met chocolade
En nu zet ik lekker een nummer van Metrostation op!quote:
welles!quote:
Jij kan het beter denken, dan iemand met z'n volle verstand he!quote:
zijn boik bewijst hetquote:Op maandag 15 maart 2010 17:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jij kan het beter denken, dan iemand met z'n volle verstand he!
Ja he..quote:Op maandag 15 maart 2010 17:33 schreef febster het volgende:
Teeveepee
Tip: The Baseballs hedendagse nummers in een jaren 50 jasje, erg tof. Vooral Umbrella en Crazy in Love zijn tof!
Nou wat een lolquote:
Wacht maar!quote:
Ik vind die onderste er nogal kwetsbaar uit zien.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:57 schreef Blueman het volgende:
Wat zou nou handiger zijn...
16 USB poorten in zo'n boxje
[ afbeelding ]
of 80 USB poorten op een printplaat?
[ afbeelding ]
Dat komt misschien ook door die vrouw.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind die onderste er nogal kwetsbaar uit zien.
ja leer es lezenquote:
160 dollar voor 16 poorten...quote:Op maandag 15 maart 2010 17:57 schreef Blueman het volgende:
Wat zou nou handiger zijn...
16 USB poorten in zo'n boxje
[ afbeelding ]
of 80 USB poorten op een printplaat?
[ afbeelding ]
zit je weer naar die biggetjes te kijken?quote:
Nee vrouwlief, maar ik hoor wel het gekrijs.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zit je weer naar die biggetjes te kijken?
Nee...crewquote:
alles goed?quote:
Doe je bestquote:
er staan nu regenplassen in...waar blijft de lente?quote:
Nog 4 nachtjes slapen.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er staan nu regenplassen in...waar blijft de lente?
in een pot of in de grond?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:45 schreef Juup© het volgende:
Ik heb vanavond 1 van de bananenplanten buiten gezet, nu maar hopen dat het niet nog eens heftig gaat vriezen.
Grond in een speciekuip in de grondquote:
pas op voor de taalchineesquote:Op maandag 15 maart 2010 21:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Grond in een speciekuip in de grondIk graaf niets meer in omdat wij gaan verhuizen. Bij het nieuwe huis gaan alle planten op 1 na definitief de grond in. 1 bananenplant hou ik als reserve en die overwinterd binnen.
ik werk nu bij de andere BVquote:Op maandag 15 maart 2010 21:47 schreef Juup© het volgende:
Hoe gaat het met u? Hoe zit het nou met jouw werk?
Wat verdiend febquote:Op maandag 15 maart 2010 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik werk nu bij de andere BV
vandaag wel naar het UWV omdat dat verplicht enzo is...hoop zooi inleveren, formulieren invullen.
salaris van Feb krijg ik over een week of 3 a 4. Vakantiegeld, vakantiedagen en declaraties over 4 maanden ofzo
ik kijk het een paar maanden aan...kan altijd nog op zoek naar wat andersquote:Op maandag 15 maart 2010 21:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat verdiend feb
Nu serieus, wat een geregel allemaal. Maar jij blijft bij dat bedrijf?
Dat is waar. Ga bij FUFR werken of wordt collega van bb?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kijk het een paar maanden aan...kan altijd nog op zoek naar wat anders
bij FUFR of voor FUFR?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is waar. Ga bij FUFR werken of wordt collega van bb?
Zegt mij allemaal nietsquote:Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bij FUFR of voor FUFR?
Ik ben geen SAP'er
Microsoft Dynamics AX
houden zoquote:
Gelukkig aan de beterende hand na 3 weken van luchtweginfectie die verergerd werd door haar astma.quote:
oeh nasty...gelukkig gaat het beterquote:Op maandag 15 maart 2010 22:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig aan de beterende hand na 3 weken van luchtweginfectie die verergerd werd door haar astma.
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:19 schreef ArTiC het volgende:
De inloggegevens zijn niet juist. Je kunt nu 15 minuten lang niet inloggen.
internet is groter dan alleen fokquote:
Doe er wat meequote:Op maandag 15 maart 2010 22:22 schreef ArTiC het volgende:
google ads![]()
Leer Autisme Begrijpen
Een unieke blik in het hoofd van iemand met Autisme of Asperger
www.whyamime.com
doe er je voordeel meequote:
nog 6 minutenquote:
bron?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:39 schreef FUFR het volgende:
[ afbeelding ]
rip.
ben je niet alleen de kleinste, maar ook de doodste
alle kranten..quote:
behalve het ed waarschijnlijkquote:
dat lokale weekblaadje... triest blad iddquote:
quote:De kleinste man ter wereld, de 21-jarige Chinees He Pingping, is overleden.
De man was in Italië voor tv-opnames, toen hij klaagde over pijn in de borstkas. Hij overleed in een ziekenhuis in Rome, zo maakte Guinness World Records bekend. Guinness roemde He Pingping als 'een van de meest iconische en geliefde recordhouders' uit de afgelopen jaren.
He Pingping werd een paar jaar geleden 'ontdekt' door een lokale journalist in Binnen-Mongolië. In maart 2008 werd hij met zijn 74,61 centimeter officieel door Guinness World Records erkend als de kleinste man ter wereld. Wie nu de kleinste man ter wereld is, is nog niet bekend.
zijn moeder zag hem voor het eerst en riep: hey, pinguin!quote:
pingpongquote:Op maandag 15 maart 2010 22:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zijn moeder zag hem voor het eerst en riep: hey, pinguin!
daar was ie te klein voorquote:
gefeliciteerd, welke spot? het openbare toilet in het park?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:28 schreef febster het volgende:
Ja jongens, ik ben eindelijk mayor geworden op Foursquare
Edison natuurlijkquote:Op maandag 15 maart 2010 23:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gefeliciteerd, welke spot? het openbare toilet in het park?
r8alitypleinquote:Op maandag 15 maart 2010 23:35 schreef febster het volgende:
[..]
Edison natuurlijkOf hoe heet die andere plein/straat
misschien kun je het twitteren?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:22 schreef amaranta het volgende:
Maar wat is het, en is het voor hippe mensen? Want dan moet ik ook meedoen
Square is toch juist "unhip"?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:22 schreef amaranta het volgende:
Maar wat is het, en is het voor hippe mensen? Want dan moet ik ook meedoen
Foursquare twittert zichzelf. Zie regelmatig tweets voorbij komen van mensen die burgemeester zijn geworden.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Square is toch juist "unhip"?![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Square_(slang)
Zijn pillen voor, ik heb nog Oxazepam liggenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:57 schreef Levitation het volgende:
Kun je niet gewoon een dimmer of geluidsdemper op zo'n kind bestellen, als accessoire?
Made in China, daar zijn de tijden andersom dus daar heb ik niks aan. Heb die teruggesstuurt met het verzoek een europese versie toe te zenden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:57 schreef Levitation het volgende:
Kun je niet gewoon een dimmer of geluidsdemper op zo'n kind bestellen, als accessoire?
Is Fab nog niet regiovrij gemaakt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Made in China, daar zijn de tijden andersom dus daar heb ik niks aan. Heb die teruggesstuurt met het verzoek een europese versie toe te zenden.
Het zal wel weer raar zijn dat ik hier echt niks van begrijp?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:00 schreef amaranta het volgende:
Bank
"KIJK UIT, KIJK UIT, KIJK UUIIIIIIIITTTTTTTTTT'"
(ze praat tegen de tv)
nee, ik snap er ook niks van. Ik betaal nog eens voor priority.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is Fab nog niet regiovrij gemaakt?Bummer
Er stond gisteren een brief in de Metro van iemand die graag op zaterdag de krant ging lezen in de bieb, omdat ze er doordeweeks geen tijd voor had en zich stoorden aan de kinderen die er ook kwamen. Of mensen ze gewoon niet even thuis konden latenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:57 schreef Levitation het volgende:
Er valt niks te snappen. Iemand (Eva) is tv aan hetkijken, en roept de hele tijd. KIJK UIT! KIJK UIT!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het zal wel weer raar zijn dat ik hier echt niks van begrijp?
Ik denk dat Eva naar de tv zit te roepen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het zal wel weer raar zijn dat ik hier echt niks van begrijp?
Die moet een mobiele geluidsdichte ruimte meenemen naar de bieb.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Er stond gisteren een brief in de Metro van iemand die graag op zaterdag de krant ging lezen in de bieb, omdat ze er doordeweeks geen tijd voor had en zich stoorden aan de kinderen die er ook kwamen. Of mensen ze gewoon niet even thuis konden laten
Dan snap ik 'bank' nog niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er valt niks te snappen. Iemand (Eva) is tv aan hetkijken, en roept de hele tijd. KIJK UIT! KIJK UIT!
Die moet gewoon een abonnement nemen op de krant en hem thuis aan de keukentafel lezenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die moet een mobiele geluidsdichte ruimte meenemen naar de bieb.
Mán wat krijg ik hier een geniale productideeën.
NERDquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:10 schreef Inu het volgende:
Pff, na een heel gekloot over bullets in IE kom ik er nu achter dat ik alleen list-style-position: inside; hoefde toe te voegen in de CSS en dat dat alles oplost
Waarom doet die ontwikkelaar dat niet meteen?
zoiets bestaat al. HEet een rokerscabine.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die moet een mobiele geluidsdichte ruimte meenemen naar de bieb.
Mán wat krijg ik hier een geniale productideeën.
Dat was de locatie.quote:
Ja, uh, met dat soort oplossingen vind ik natuurlijk nooit een gat in de markt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Die moet gewoon een abonnement nemen op de krant en hem thuis aan de keukentafel lezen
mobiel?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
zoiets bestaat al. HEet een rokerscabine.
Daar zit (springt) ze op als ze TV kijken.quote:
Zo was ik ook op die leeftijd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar zit (springt) ze op als ze TV kijken.
Ze zit of vanaf te bank tegen de TV te gillen (SWIEBER NIET STELEN)
of ze gaat pal voor de tv staan om tegen de tv te gillen (DORA EN BOOOOOOOOOTS)
Onze tv is zo'n heel veel inch tv. Ik kan me niet voorstellen dat ze ook maar iets ziet als ze op 10 cm afstand gaat zitten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo was ik ook op die leeftijd.![]()
En als het heeeeeeel spannend werd ging ik vlak voor de tv staan.
Tot ergernis van mijn 3 oudere broers.![]()
Jij wordt toch opgeleid tot nerd?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, uh, met dat soort oplossingen vind ik natuurlijk nooit een gat in de markt.![]()
Praktisch denken is zo nerd...
quote:Dag,
We ontvingen uw reactie over het gratis bewaardoosje van Liga. We zijn u graag van dienst en sturen u gratis een doosje toe.
Deze kunt u binnen 2 weken tegemoet zien. De optie van het gratis bewaardoosje via het O-magazine is verwijderd van de website.
Er werd onterecht gebruik van gemaakt. Excuses dat u daar op dit moment ongemak van had.
Was deze grap te moeilijk?quote:
Vieske.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:26 schreef Inu het volgende:
De stoppen springen telkens bij Job thuis en dus ook vanochtend weer en de nieuwe waren op en nu heb ik niet kunnen douchen![]()
Wassen met koud water aan de wastafel is toch echt niet hetzelfde als lekker warm douchenIk hoop echt dat hij het vanavond weer gefixt heeft, dan ga ik echt een uur douchen
Ik zou er eens een professional bij halen als de stoppen telkens springen. Lijkt mij dat er dan iets grondig mis is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:26 schreef Inu het volgende:
De stoppen springen telkens bij Job thuis en dus ook vanochtend weer en de nieuwe waren op en nu heb ik niet kunnen douchen![]()
Wassen met koud water aan de wastafel is toch echt niet hetzelfde als lekker warm douchenIk hoop echt dat hij het vanavond weer gefixt heeft, dan ga ik echt een uur douchen
Is hij al echt van de site gehaald, anders stuur ik die klacht ook op!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:25 schreef Juup© het volgende:
In O-Magazine stond reclame van Liga dat jij een streepjescode kom invullen op hun website en dan gratis een Liga bewaardoosje zou krijgen.
Kom ik op de website blijkt na invullen dat ik er ¤2.49 voor moet betalen. Dat is dus niet gratis
Heb ik maar een klacht naar Liga gestuurd en dit is hun antwoord:
[..]
Ik vind deze zin wel raarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:25 schreef Juup© het volgende:
In O-Magazine stond reclame van Liga dat jij een streepjescode kom invullen op hun website en dan gratis een Liga bewaardoosje zou krijgen.
Kom ik op de website blijkt na invullen dat ik er ¤2.49 voor moet betalen. Dat is dus niet gratis
[..]
quote:Er werd onterecht gebruik van gemaakt.
Nee, ik snapte hem wel, maar jij hebt zelf besloten nerd te worden, dus haal je je eigen ideeen onderuitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Was deze grap te moeilijk?Sorry, zal proberen betere grappen te maken.
Bij mij werkte die code wel, 2 jaar geledenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij dacht gisteren dat het lag aan de verwarming, die stond onder 1 bar, maar toen ik dus vanochtend de Senseo aanzette sprong weer alles...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zou er eens een professional bij halen als de stoppen telkens springen. Lijkt mij dat er dan iets grondig mis is.
Ik denk dat het een principekwestie is...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij mij werkte die code wel, 2 jaar geleden
Ik weet alleen niet meer waar het doosje ligt. Anders mocht je het wel hebben.
Het leuke is dat ik niet eens geklaagd had over de site, maar over de reclame van Liga in O-Magazine. Dus als jij aangeeft dat het in O-Magazine staat dan maak jij kansquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Is hij al echt van de site gehaald, anders stuur ik die klacht ook op!
Nou, je moet een pak kopen (in principe) voor een streepjescode.quote:
Hij was te moeilijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik snapte hem wel, maar jij hebt zelf besloten nerd te worden, dus haal je je eigen ideeen onderuit
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij mij werkte die code wel, 2 jaar geleden
Ik weet alleen niet meer waar het doosje ligt. Anders mocht je het wel hebben.
Gare Senseo? Teveel apparatuur op 1 groep?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij dacht gisteren dat het lag aan de verwarming, die stond onder 1 bar, maar toen ik dus vanochtend de Senseo aanzette sprong weer alles...
De streepjescodes op die pakken zijn allemaal gelijk, en anders kon ik ook wel naar de winkel gaan en de streepjescode overschrijven en dan invullen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, je moet een pak kopen (in principe) voor een streepjescode.
Maar die codes circuleerden ook gewoon op internet. Dus op 1 code werden er wss meerdere doosjes bestelt.
Dus mensen kochten die liga helemaal niet.
Volgens mij hebbben ze inderdaad elk jaar dezelfde jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan heb ik een oude uitgave van O-Magazine dus
Ah okay!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
De streepjescodes op die pakken zijn allemaal gelijk, en anders kon ik ook wel naar de winkel gaan en de streepjescode overschrijven en dan invullen.
Zo'n blad wat je het op het consultatiebureau krijgt over baby's enzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:37 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ah okay!
Mmm nah het zal wel..
Misschien een rare vraag maar wat is het O-magazine?
Als ik erop Google dan vind ik alleen het Opray Magazine..
Ik ken ook alleen die...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:37 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ah okay!
Mmm nah het zal wel..
Misschien een rare vraag maar wat is het O-magazine?
Als ik erop Google dan vind ik alleen het Opray Magazine..
Nja, we waren er dus nog niet achter wat er precies voor zorgde dat ze sprongen, maar ik gok nu idd ook op gare Senseoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gare Senseo? Teveel apparatuur op 1 groep?
Stapsgewijs elimineren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, we waren er dus nog niet achter wat er precies voor zorgde dat ze sprongen, maar ik gok nu idd ook op gare Senseo
Ja, vandaar dat alle stoppen op warenquote:
Oh okay!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo'n blad wat je het op het consultatiebureau krijgt over baby's enzo.
Het was zelfspot.quote:
Oh, maar dat moet je niet doenquote:
ik ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, we waren er dus nog niet achter wat er precies voor zorgde dat ze sprongen, maar ik gok nu idd ook op gare Senseo
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, maar dat moet je niet doen![]()
Ik neem gewoon altijd aan dat iedereen hier elkaar voor de gek houdt, niet zichzelf
Of een senseo en bijvoorbeeld een boilertje op dezelfde groep, als die gelijktijdig aanspringen kan het al voldoende zijn om de stop te laten knallen.quote:
Nja, het is al anderhalf jaar hetzelfde in de keuken eigenlijk...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Of een senseo en bijvoorbeeld een boilertje op dezelfde groep, als die gelijktijdig aanspringen kan het al voldoende zijn om de stop te laten knallen.
en dan nu pas gaan uitzoeken wat het is?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, het is al anderhalf jaar hetzelfde in de keuken eigenlijk...
Uh, meer als in; het staat al een tijdje precies zo aangesloten en de stoppen springen pas sinds een paar dagen, dus het is sowieso vreemd dat het nu ineens gebeurt...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:04 schreef Blueman het volgende:
[..]
en dan nu pas gaan uitzoeken wat het is?![]()
Wat kost een stop tegenwoordiger?
dat zou heel erg raar zijn..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Of een senseo en bijvoorbeeld een boilertje op dezelfde groep, als die gelijktijdig aanspringen kan het al voldoende zijn om de stop te laten knallen.
zit gewoon ergens kortsluiting, in je senseo, wietplantage of een ander apparaatquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Uh, meer als in; het staat al een tijdje precies zo aangesloten en de stoppen springen pas sinds een paar dagen, dus het is sowieso vreemd dat het nu ineens gebeurt...
Ik denk de wietplantage!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
zit gewoon ergens kortsluiting, in je senseo, wietplantage of een ander apparaat
Ik ga voor de Senseoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
zit gewoon ergens kortsluiting, in je senseo, wietplantage of een ander apparaat
ontkenning! dat doen al die kwekersquote:
Is het al bewezen?quote:
Nee, ik ben gewoon naar mn werk gegaan terwijl Job stond te kloten in de meterkast...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Is het al bewezen?
Heb je trouwens gekeken of het zo'n Senseo was van de terugroepactie?
How rude!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon naar mn werk gegaan terwijl Job stond te kloten in de meterkast...
Ik denk alleen niet dat het helpt als ik onnozel naast hem ga staan bij die meterkast, daar weet ik toch niks vanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
How rude!![]()
Zeker als jij het gedaan had vanmorgen toen je koffie wilde maken!
interesse tonen in je vriendje!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat het helpt als ik onnozel naast hem ga staan bij die meterkast, daar weet ik toch niks van
Dus ik klik op het linkje om te kijken hoe en wat, en tegenwoordig kijk ik eerst naar de plaats waar het is voordat ik het helemaal geweldig vind en er dan achter kom dat het in Stadskanaal is. Is deze vacature in Hazerswoude Dorp. Nou is me dat wel wat ver weg, en ik sluit niet aan bij het profiel dat ze zoeken, maar je zult er maar wonen!quote:TheaRent BV is op zoek naar een 'Projectleider (tent)stoffering (m/v)'.
nee maar als ie vast hangt aan de stroom kun je hem wel met een bezem losslaan..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat het helpt als ik onnozel naast hem ga staan bij die meterkast, daar weet ik toch niks van
Gewoon met blote voeten op de grond en dan vriendlief opzij duwen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee maar als ie vast hangt aan de stroom kun je hem wel met een bezem losslaan..
Hazerswoude, daar wonen allemaal boerkes.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:01 schreef Blueman het volgende:
Ik krijg in mijn mail verschillende mails van verschillende organisaties wat betreft vacante vacatures.
Krijg ik deze binnen:
[..]
Dus ik klik op het linkje om te kijken hoe en wat, en tegenwoordig kijk ik eerst naar de plaats waar het is voordat ik het helemaal geweldig vind en er dan achter kom dat het in Stadskanaal is. Is deze vacature in Hazerswoude Dorp. Nou is me dat wel wat ver weg, en ik sluit niet aan bij het profiel dat ze zoeken, maar je zult er maar wonen!
Maargoed... wat zijn de taken voor de persoon die ze zoeken:
- het realiseren van plafond- en wandstoffering van tijdelijke evenementaccommodaties;
- het onderhoud en beheer van stofferingsmaterialen;
- het realiseren van overige projecten van TheaRent.
Iemand interesse?
niet zo spannend verhaal, maargoed wilde het toch mededelen
Ik had al zo'n vermoeden aangezien het om Hazerswoude DORP gingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hazerswoude, daar wonen allemaal boerkes.
Je hebt ook nog Hazerswoude Rijndijk en daar wonen ook boerkes.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden aangezien het om Hazerswoude DORP ging
Dus er is geen nieuwe Senseo nodig!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:50 schreef Inu het volgende:
Het mysterie is opgelost, het was niet de Senseo
Er zat in de meterkast een draad die was doorgebrand en die los zat en de schakelaar van mijn nachtlampje was stoek. Maar nu werkt alles weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |