abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 15 maart 2010 @ 12:51:51 #1
145738 superworm
is erbij
pi_79165159
Ja, hoi.

Met stijgende verbazing bekeek en las ik de afgelopen weken het nieuws over de machtswisseling in de PvdA. Ik ben er zelf helemaal niet blij mee - honderd keer liever Bos dan die starre, altijd een beetje boos klinkende Cohen. Toch lijkt de PvdA hiermee een goede zet te hebben gedaan; in de peilingen stijgen ze weer een aantal zetels.

Het lijkt alsof tienduizenden mensen tegelijk, dankzij Cohen, collectief vergeten wat voor streken de PvdA ons in de afgelopen jaren in het bijzonder, maar over de hele geschiedenis in het algemeen heeft geflikt.

Daarom dit topic: ter hulde van de fouten, blunders, missers, leugens, draaipartijen en einzelgänger-megaprojecten van onz' aller Partij van de Arbeid. Zodat eventuele stemmers een wat correcter beeld van zaken krijgen.

Wie begint?
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 15 maart 2010 @ 12:54:12 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79165236
Acute terugtrekking uit Uruzgan.
Is voor mij reden genoeg om niet op de pvda te stemmen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_79165269
quote:
Op maandag 15 maart 2010 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
Acute terugtrekking uit Uruzgan.
Is voor mij reden genoeg om niet op de pvda te stemmen.
Dat sowieso. Daarnaast ben ik nooit fan geweest van de PvdA en hun standpunten.
pi_79165471
Weblog van een Rotterdams PvdA raadslid...
quote:
In de gevangenis

12 maart 2010

Gisteren was ik in de gevangenis, in de Schie. Samen met een jongerenwerker bezocht ik een kennis van mij die nu 13 maanden vast zit vanwege betrokkenheid bij een overval die zijn neven in Carnisse, Charlois gepleegd hadden. Bijzonder spijtig omdat hij met een opleiding bezig was en net vader was van een dochtertje. Na een strenge controle mochten we in de bezoekersruimte plaatsnemen, waarna de mannen binnen druppelden. Hij vond het leuk me weer te zien en een uurtje met elkaar te praten. Er waren opvallend veel kinderen meegekomen met de diverse bezoekers. Het lijkt me heel erg als je vader of moeder in de gevangenis zit. Er komt nog hoger beroep, dus ik hoop dat de straf van 5 jaar verminderd wordt. Positief is een mogelijke overplaatsing naar Krimpen, waar meer mogelijkheden zijn een opleiding tijdens detentie te volgen. Hij was nog opvallend positief, hoewel het mij zeer geestdodend lijkt. Een uur per dag een luchtje scheppen, maaltijden op je kamer in je eentje en na vijf uur op cel tot de volgende ochtend. Hij was dankzij kranten en tv wel redelijk op de hoogte van de verkiezingen.

Toevallig had ik ook een gesprek die ochtend gehad met een mevrouw uit Delfshaven die wegens huurachterstand uit huis dreigt te worden gezet. Haar huur was niet doorbetaald, omdat ze tijdens detentie geen uitkering kreeg. Ze heeft twee kinderen die naar de basisschool gaan. Geld voor het openbaar vervoer heeft ze nauwelijks. Gelukkig doet Bureau Nazorg van de gemeente zijn best om te voorkomen dat zij met de kinderen het huis uit moet. Dat is wel lastig, omdat de huurschuld behoorlijk groot is. Ik hoop dat de Kredietbank wat kan regelen want als zij en haar kinderen in de maatschappelijke opvang gaan, zijn we verder van huis.
quote:
Matthijs van Muijen

Functie: Raadslid
xxxxxxxxx@hotmail.com

Woordvoerder WMO, Sport & Recreatie

Lid van de raadscommissies:
Maatschappelijke Opvang, Volksgezondheid en Participatie (MVP) en Fysieke Infrastructuur, Buitenruimte en Sport (FIBS)
Om aan te tonen dat het inderdaad een knuffelmaatschappij is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage maandag 15 maart 2010 @ 13:02:42 #5
145738 superworm
is erbij
  maandag 15 maart 2010 @ 13:02:59 #6
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79165510
Hun allochtoon-knuffel-acties. Laatst nog in Amsterdam, toen ze 10 kansenjongeren ( ) naar NYC wilde sturen om daar knopen te leren leggen op een boot ofzo. Idee uiteindelijk wel afgeschoten door Van der Laan (PvdA), maar dat was pas omdat de publieke opinie zich er tegen keerde.

Ander voorbeeldje van hoe die PvdA-ers de plank misslaan staat bijvoorbeeld op GeenStijl. Nu is dat niet een hele goeie bron, maar de link naar die blog van die knakker zegt genoeg. Goh, wat jammer voor die vriend van me, dat hij 5 jaar vastzit. Erg spijtig.
  maandag 15 maart 2010 @ 13:04:48 #7
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_79165582
Alleen de kreet al "Iedereen telt mee".

In een relatief dichtbevolkt, klein land moet je niet willen dat mensen die zichzelf buiten de maatschappij plaatsen, gewoon meetellen. Die moet je buiten de maatschappij houden.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_79165808
De PVV wordt dan de grootste en kan ons land er zo weer bovenop helpen
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_79165869
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:02 schreef Omnifacer het volgende:
Hun allochtoon-knuffel-acties. Laatst nog in Amsterdam, toen ze 10 kansenjongeren ( ) naar NYC wilde sturen om daar knopen te leren leggen op een boot ofzo. Idee uiteindelijk wel afgeschoten door Van der Laan (PvdA), maar dat was pas omdat de publieke opinie zich er tegen keerde.

Ander voorbeeldje van hoe die PvdA-ers de plank misslaan staat bijvoorbeeld op GeenStijl. Nu is dat niet een hele goeie bron, maar de link naar die blog van die knakker zegt genoeg. Goh, wat jammer voor die vriend van me, dat hij 5 jaar vastzit. Erg spijtig.
Er wordt dan ook niet stilgestaan bij het feit dat hij een overval heeft gepleegd. Dat soort mij het meeste. En die situatie met die 10 kansenjongeren werd idd pas afgeschoten omdat het publiek het niet pikte, zelf stonden ze nog steeds achter het idee
pi_79165894
Ik ben tegen de oorlogen maar nu we eraan begonnen zijn moeten we de boel ook netjes achterlaten. Verder heb ik nooit vertrouwen gehad in Bos en was ik zeker ook niet van plan om op de PVDA te stemmen.

Was..... Nu Cohen er zit wordt het een stuk interessanter. Ik ben zelf wel gecharmeerd van hem en als hij lijsttrekker zou worden zou hij best eens mijn stem kunnen krijgen. Ik ben nog steeds niet dol op de partij maar in mijn ogen is hij wel de enige die een succesvol premier kan worden. Balkenende heeft iig laten zien dat hij er niet geschikt voor is. Ook niet ongeschikt maar als er betere zijn, zoals Cohen, dan moet je die het werk laten doen.

Ik wacht de aankomende maanden rustig af wat er zich ontwikkeld maar het is sowieso een goede zet van de PVDA om Bos aan de kant te flikkeren en Cohen er neer te zetten. Of zijn er nog mensen die geloven dat hij vrijwillig aan de kant is gegaan?
  maandag 15 maart 2010 @ 13:13:04 #11
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79165897
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:10 schreef lurf_doctor het volgende:
Treurig dat PVV-tegenstanders altijd in zo'n rare kramp schieten, dat ze koste wat het kost de PVV erbij moeten halen en moeten benadrukken hoe slecht die is voor Nederland
pi_79165924
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:13 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Treurig dat PVV-tegenstanders altijd in zo'n rare kramp schieten, dat ze koste wat het kost de PVV erbij moeten halen en moeten benadrukken hoe slecht die is voor Nederland
In een PvdA topic nog wel Hoe bedoel je offtopic.
  maandag 15 maart 2010 @ 13:13:59 #13
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79165927
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Er wordt dan ook niet stilgestaan bij het feit dat hij een overval heeft gepleegd. Dat soort mij het meeste. En die situatie met die 10 kansenjongeren werd idd pas afgeschoten omdat het publiek het niet pikte, zelf stonden ze nog steeds achter het idee
Inderdaad x2. Alsof je trouwens ook zomaar vijf jaar krijgt hier in Nederland, voor een simpele straatroof.
pi_79166233
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:10 schreef lurf_doctor het volgende:
Want als je tegen de PvdA bent ben je automatisch voor de PVV... Of moet je nu PvdA gaan stemmen om de krachten te bundelen om het grote kwaad van de PVV te bestrijden? Een soort geallieerde troepen verzameling? Als dat de angst is dan zegt dat meer of de PvdA stemmers dan over de rest van Nederland...
  maandag 15 maart 2010 @ 13:28:10 #15
225540 Pugg
Friends forever
pi_79166437
Het bashen zal niet helpen, ze worden de grootste , terecht!!
pi_79166457
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:28 schreef Pugg het volgende:
Het bashen zal niet helpen, ze worden de grootste , terecht!!
Heb je het nou over de PvdA of de PVV
  maandag 15 maart 2010 @ 13:28:41 #17
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_79166460
Job Cohen is genoeg reden om niet op de PvdA te stemmen.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  maandag 15 maart 2010 @ 13:30:45 #18
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_79166542
Tja, wat zijn goede redenen? Ik ben zelf geen PvdA fan, maar als ik uit 2 kwaden zou moeten kiezen (CDA of PvdA), zou het de PvdA zijn... Realistisch gezien is er zonder 1 van de 2 geen kabinetsvorming mogelijk (of er moeten hele gekke dingen gebeuren)... Dat de heer Cohen immers boos kijkt is natuurlijk een rare stelling en zie hem liever als lijsttrekker dan Bos...

Ik hoop op een paars kabinet als de enige andere keuze een nieuw religieus conservatief en hypocriet belerend bolwerk is, zoals we het het afgelopen kabinet hebben mogen ervaren...

Dat artikel van een raadslid van de Rotterdamse PvdA is natuurlijk bizar omdat hij niet stilstaat bij de criminele acties van de zogenaamde kennis, maar er zijn meer lokale raadsleden, ook van andere partijen en zelfs mensen in Den Haag die je op enorm kromme denkwijzen en uitspraken kan betrappen... Helaas is het niet mogelijk om in iedere raad louter nuchtere weldenkende rationele mensen te hebben...

[ Bericht 4% gewijzigd door B-FliP op 15-03-2010 13:39:44 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_79166589
De A staat voor Allochtonen.

Reden genoeg om als autochtoon met een grote boog om die partij heen te lopen.
pi_79166871
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heb je het nou over de PvdA of de PVV
De PvdA lijkt me. Dit topic is immers niets meer of minder dan een PvdA bashtopic, ondanks dat de OP z'n best doet om het anders te laten lijken.
  maandag 15 maart 2010 @ 13:41:34 #21
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79166948
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:39 schreef Antaresje het volgende:
Dit topic is immers niets meer of minder dan een PvdA bashtopic, ondanks dat de OP z'n best doet om het anders te laten lijken.
Tsjonge, wat een onzin weer. Mensen geven gewoon hun redenen om niet op PvdA te stemmen, en als je dan een verhandeling verwacht van 30 A4's over het falen van sociaal-democratie moet je even elders kijken.
  maandag 15 maart 2010 @ 14:01:01 #22
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_79167735
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:31 schreef MrX1982 het volgende:
De A staat voor Allochtonen.

Reden genoeg om als autochtoon met een grote boog om die partij heen te lopen.
Ik heb ook altijd een beetje het idee dat de PvdA mij haat omdat ik geen allochtoon ben en niet in de stad woon. Ik voel me totaal niet door ze aangesproken.

Het ergste vind ik eigenlijk nog dat ze de bezuinigingen voor de vergrijzing op de lange baan willen schuiven, terwijl we er nu al véél te laat mee zijn.
  maandag 15 maart 2010 @ 14:04:45 #23
294141 tarantism
hups in die kont
pi_79167864
lekker om te zien ook dat binnen dit topic geenstijl als betrouwbare bron wordt aangehaald. Kom op, de houding van geenstijl t.o.v. de PvdA is allesbehalve objectief te noemen, toch?
  maandag 15 maart 2010 @ 14:06:28 #24
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79167937
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:04 schreef tarantism het volgende:
lekker om te zien ook dat binnen dit topic geenstijl als betrouwbare bron wordt aangehaald. Kom op, de houding van geenstijl t.o.v. de PvdA is allesbehalve objectief te noemen, toch?
Er wordt geciteerd uit de blog van een PvdA-politicus, er wordt niet geciteerd van GeenStijl. Als je toch intelligent wil doen, doe het dan goed.
pi_79168002
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:13 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch helemaal niet
Lurf is the message and the message is Lurf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')