Alsjeblieft zeg, neem alles niet zo enorm serieus en persoonlijk.quote:
Wie neemt het nou persoonlijk? Je opmerking sneed gewoon geen hout.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, neem alles niet zo enorm serieus en persoonlijk.
Ik moest gewoon lachen om de verontwaardigde tendens over iets wat al lang een voldongen feit is. That's it.
Voor mij sneed ie wel hout. Ik moest erom lachen, jij niet. Kan. Geen reden voor een fuzz.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:27 schreef Disana het volgende:
Wie neemt het nou persoonlijk? Je opmerking sneed gewoon geen hout.
Ook als ik onze posts teruglees zie ik geen tendens en geen verontwaardiging over het kijken naar een lege bar.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor mij sneed ie wel hout. Ik moest erom lachen, jij niet. Kan. Geen reden voor een fuzz,.
gedaanquote:Op maandag 15 maart 2010 11:23 schreef Disana het volgende:
http://streams.selfip.com/sv.asp
http://www.studiovlemmix.tv/livetv.html
Is prima hoor Goofy, misschien lukt het je bovenstaande links in je OP te zetten?
Jij zit nog helemaal in die sfeer he?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch maar even een TT geplaatst, anders wordt 't zo saai.
Dan hebben we daar duidelijk een andere kijk op.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:29 schreef Disana het volgende:
Ook als ik onze posts teruglees zie ik geen tendens en geen verontwaardiging over het kijken naar een lege bar.
Klaar
Da's niet eerlijk, ik was eerder klaarquote:Op maandag 15 maart 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan hebben we daar duidelijk een andere kijk op.
Klaar.
En dan maar hopen dat iedereen er met zijn fikken afblijft als het eenmaal goed staat.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:37 schreef danaqui het volgende:
Neef Harrie is aan het zingen om het geluid te testen
Het geluid stónd goed maar Alsido kan er niet met zijn poten vanaf blijven. Fo zit op te chat zich ook al te verbazen over de verrichtingen van Alsido.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:42 schreef Pearlbitch het volgende:
En dan maar hopen dat iedereen er met zijn fikken afblijft als het eenmaal goed staat.
Maar dat zal wel weer ijdele hoop zijn..
jammer, echt hij verknald werkelijk allesquote:Op maandag 15 maart 2010 11:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het geluid stónd goed maar Alsido kan er niet met zijn poten vanaf blijven. Fo zit op te chat zich ook al te verbazen over de verrichtingen van Alsido.
Lees de posting van Disana.
Hij staat bij mij ook op mute hoor, niet om aan te horen zo slecht.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
En daar is Johan.
Beequeen, ik zet het net aan en er zit een brom op. Zo raar dat niemand die Alsido tegen kan houden als hij weer met zijn fikken ergens aan gaat zitten.
Ja maar waarschijnlijk niet door toedoen van hem, zodat hij het eerst weer moet verprutsen om dan de boel weer goed te zetten zodat hij tenminste kan zeggen dat hij dat heeft gedaanquote:Op maandag 15 maart 2010 13:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij staat bij mij ook op mute hoor, niet om aan te horen zo slecht.
Ik vraag me trouwens af waar hij zich mee bemoeit en in opdracht van wie. Het geluid stond gewoon goed.
Een audioman heeft het in het weekend goed ingesteld. Ik heb het geloof ik vaker gezegd: Alsido is een piskater die overal zijn vlag uitzet. Hij is zo dom dat hij geen idee van zijn beperkingen heeft en hij voelt zich de koning te rijk door goede krachten buiten de deur te houden; soms lukt dat niet, en dan zet hij dus zijn pisvlag weer uit.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar waarschijnlijk niet door toedoen van hem, zodat hij het eerst weer moet verprutsen om dan de boel weer goed te zetten zodat hij tenminste kan zeggen dat hij dat heeft gedaan
Ik ook, toen hij zich nog met kabelgootjes bezighield. Tegenwoordig doet hij of die tent van hem is en schoffeert de streamers en chatters. Samen met zijn vriendinnetje.quote:
doet me ook een beetje aan een ambtenaar denken die zo nodig overal even overheen moet piesenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Een audioman heeft het in het weekend goed ingesteld. Ik heb het geloof ik vaker gezegd: Alsido is een piskater die overal zijn vlag uitzet. Hij is zo dom dat hij geen idee van zijn beperkingen heeft en hij voelt zich de koning te rijk door goede krachten buiten de deur te houden; soms lukt dat niet, en dan zet hij dus zijn pisvlag weer uit.
En het lijkt wel dat zoveel te meer wij roepen dat Alsido met zijn vingers overal af moet blijven, zoveel temeer hij er aan gaat zitten! Die jongen heeft gewoon geen goed gehoor!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
En daar is Johan.
Beequeen, ik zet het net aan en er zit een brom op. Zo raar dat niemand die Alsido tegen kan houden als hij weer met zijn fikken ergens aan gaat zitten.
Hij is bang dat hij overbodig raakt als alles al goed is gedaan door een ander. Nu kan hij zeggen dat het geluid ondanks dat een vriend van Johan zich er mee bezig gehouden heeft, nog steeds niet goed is.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:05 schreef spuitje het volgende:
[..]
En het lijkt wel dat zoveel te meer wij roepen dat Alsido met zijn vingers overal af moet blijven, zoveel temeer hij er aan gaat zitten! Die jongen heeft gewoon geen goed gehoor!
Om daarna weer in de put te geraken doordat hij net weer gezien heeft hoeveel geld er weer uit is gegaan. Mijn vader kreeg ook altijd een armoede-aanval als hij de belastingen en allerlei jaarlijkse afrekeningen betaald had, dan moest je even een paar weken opletten dat je niet ergens per ongeluk het licht aanlietquote:Op maandag 15 maart 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
Alle rekeningen op de bar, shalalalie, shalalala!
ach, tja wat zal ik hier eens op zeggen, ach zeg maar ff niks.quote:
Lekker naar een accountant brengen.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach, tja wat zal ik hier eens op zeggen, ach zeg maar ff niks.
Witte wel wa da kost?quote:
quote:
Ach waarschijnlijk komt het daar weer in de algemene mail terecht en maakt Liesbeth die mail weer kwijt.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:22 schreef Copycat het volgende:
Als je je op die site aan wil melden voor Jaap, meld je je volgens de subject line aan voor het open podium.
Dan laat maar.
Dat is ook weer zo. Eigenlijk heel efficiënt.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach waarschijnlijk komt het daar weer in de algemene mail terecht en maakt Liesbeth die mail weer kwijt.
Het is allemaal logisch verklaarbaar, net als Liesbeth die op de chat meldt dat ze de chat nooit leest behalve om te kijken wat wij van SV vinden. Volstrekt logisch.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Eigenlijk heel efficiënt.
Want anders zou je...?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, het is hoerendag vandaagJammer dat het regent.
Even een bloemetje langsbrengenquote:
En morgen nog een hele dag om te klungelen en dingen van de ene plek op de andere plek leggen tot ze daar ook weer in de weg liggen.quote:Alsido is nog steeds aan het ongedaan maken wat anderen goed hadden gedaan testen. Er staat nu een felle schijnwerper op het podium gericht.
What else is new. Prutsers zijn het, maar ze staan er toch maar mooi. (plac)(plac)quote:Op maandag 15 maart 2010 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen zitten ze weer met de handen in het haar en hopen ze dat die Jacques Herb look-a-like het om een uur of 5 nog een keer goed kan inregelen.
Je begrijp best wat ik bedoel Kees.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je jaloers bent op Peter ben je diep gezonken. Wat zeg ik? Dan heb je de bodem bereikt.
Kees heeft weinig zin meer in SVquote:Op maandag 15 maart 2010 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je begrijp best wat ik bedoel Kees.
Wie wel? De hele dag Harrie of een lege bar, het is allebei even erg imo. De chat gaat nergens over, al dagen niet, dus...........quote:
Al veel langer niet hoor. Nooit eigenlijk... ja die ene keer dat ik te vroeg wakker werd en Peter de hele nacht staan draaien.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Of zijn er mensen die na afgelopen weekend nog iets positiefs over SV kunnen zeggen?
Dat is erger dan liegen, dat is bedriegen.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan vraagt tijdens het eten hoe het in het weekend is gegaan. Alsido zegt dat ze gewoon hun dingetjes hebben gedaan zoals altijd en een beetje aan de nieuwe chat hebben gewerkt.
Johan vraagt of Peter zaterdagmiddag nog geweest is tijdens de opnamen met X-CLUSIVE. Nee, we hadden hem niet nodig, zegt Liesbeth.
Ik ben gauw tevreden maar zou het wel prettig vinden als er iets bewoog op de stream en er niet urenlang een donker hoekje voorgeschakeld zou zijn met een camerastatief in beeld.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Al veel langer niet hoor. Nooit eigenlijk... ja die ene keer dat ik te vroeg wakker werd en Peter de hele nacht staan draaien.
Ja maar heb je het ooit goed gevonden? Het is toch een optelsom van mislukkingen en schofferingen? En heb je je ooit betrokken gevoeld zoals bij een personage in een echte rls?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben gauw tevreden maar zou het wel prettig vinden als er iets bewoog op de stream en er niet urenlang een donker hoekje voorgeschakeld zou zijn met een camerastatief in beeld.
Toen we het kantoor nog mochten zien en horen was het onbedoeld leuk.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar heb je het ooit goed gevonden? Het is toch een optelsom van mislukkingen en schofferingen? En heb je je ooit betrokken gevoeld zoals bij een personage in een echte rls?
Het kolderieke van de hele situatie is toch priceless?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar heb je het ooit goed gevonden? Het is toch een optelsom van mislukkingen en schofferingen? En heb je je ooit betrokken gevoeld zoals bij een personage in een echte rls?
Geregisseerd en met een doel (wie wint er) heeft ook mijn voorkeur.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen we het kantoor nog mochten zien en horen was het onbedoeld leuk.
Ik zit me nu even af te vragen of ik me wel betrokken voelde bij kandidaten in andere rls's. Ik weet het nog niet maar ik denk wel dat dat in SV sowieso moeilijker is omdat die dagelijkse gang van zaken niet of nauwelijks geregisseerd in beeld kwamen/komen. Dat is ook de reden waarom ik bij die nieuwe If I can Dream-site ook niet langer dan een paar minuten blijf hangen.
De laatste tijd niet meer, en dit weekend spant werkelijk de kroon. Peter niet nodig hebben, hoe bedenk je het.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het kolderieke van de hele situatie is toch priceless?
Als ie nou wil dat iedereen 'm met rust laat, doet ie dat niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:12 schreef Marrije het volgende:
Hij behandelt zn fanmail.
Dat is leuk hoor, maar ik wil natuurlijk het verhaal van Johan's kant horen.
Hij zit daar voor de Vraag maar raak begreep ikquote:Op maandag 15 maart 2010 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ie nou wil dat iedereen 'm met rust laat, doet ie dat niet.
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:14 schreef Marrije het volgende:
Hij zit daar voor de Vraag maar raak begreep ik
Mijn postzegels waren op.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig was er ook nog een anonieme streamer die een kaartje heeft gestuurd. Zo zitten we allemaal geramd.
Als we nou echt willen dat Johan erbovenop komt laat 'm lekker z'n gang gaan met doelloze kaarten en gebabbel. Van ziekenhuisverhalen knapt niemand op. Maar ik begrijp dat je 't naadje van de kous alweer wil weten, het is immers vraag maar raak.quote:
Ik hoorde het alleen, en ik dacht aan muzieksmurfquote:Op maandag 15 maart 2010 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Alsido kondigt Vraag Maar Raak aan.
Oplettende luisteraartjes herkenden duidelijk de klanken van The Last Post
[ afbeelding ]
Ik wil het wel weten en blijkbaar de mensen op de chat ook. Natuurlijk willen we ook dat hij er bovenop komt. Maar dat moet ie zelf doen he. Bij een vraag maar raak kun je het niet gek gaan vinden dat mensen vragen stellen over zn ziekenhuisopname.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als we nou echt willen dat Johan erbovenop komt laat 'm lekker z'n gang gaan met doelloze kaarten en gebabbel. Van ziekenhuisverhalen knapt niemand op. Maar ik begrijp dat je 't naadje van de kous alweer wil weten, het is immers vraag maar raak.
Gelijk heeft ie. Was wel even leuk toch.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
20 minuten. Langer houdt Johan het niet vol
De rest van de avond de bar, denk ik.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie. Was wel even leuk toch.
Nah, misschien een tikkie overdreven van ons Jo?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
20 minuten. Langer houdt Johan het niet vol
Volgens mij niet. Hij praatte wat moeilijker en zag er niet zo best uit (die lijnen langs zijn mond zijn dieper geworden). Zo'n schrik en ziekenhuisopname gaan je ook niet in je koude kleren zitten, denk ik.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, misschien een tikkie overdreven van ons Jo?![]()
Maar het is een beetje stom en onverantwoordelijk om meteen alweer hooi op de vork te nemen, geheid dat hij deze week zich overal weer mee gaat bemoeien en 24 uur op de stream te zien zal zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Hij praatte wat moeilijker en zag er niet zo best uit (die lijnen langs zijn mond zijn dieper geworden). Zo'n schrik en ziekenhuisopname gaan je ook niet in je koude kleren zitten, denk ik.
Ik denk ook dat-ie wel iets onder de leden heeft maar ja, hoe harder wij roepen dat hij beter kan stoppen met SV hoe meer hij er in volhardt er mee door te gaan.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Hij praatte wat moeilijker en zag er niet zo best uit (die lijnen langs zijn mond zijn dieper geworden). Zo'n schrik en ziekenhuisopname gaan je ook niet in je koude kleren zitten, denk ik.
Ja, hij zegt dat hij het rustig aan gaat doen en kondigt meteen weer aan morgen de zolder aan te pakken (veiling) en als hij kan SV Actueel te doen.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar het is een beetje stom en onverantwoordelijk om meteen alweer hooi op de vork te nemen, geheid dat hij deze week zich overal weer mee gaat bemoeien en 24 uur op de stream te zien zal zijn.
(wel leuk die kaartjes)
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:35 schreef beequeen het volgende:
Komp kaya ook uit EHV en heeft iemand een vertaling?
7:33 kaya35: lufhandels kan ie de valkabel bij paaldansen aan haken hoedje op zwarte sokken zie hem al hangen
Hmm... zou het omgekeerde ook werken? Allemaal roepen dat hij vooral Liesbeth en Alsido moet aanhouden?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk ook dat-ie wel iets onder de leden heeft maar ja, hoe harder wij roepen dat hij beter kan stoppen met SV hoe meer hij er in volhardt er mee door te gaan.
Copycat gaat het nog druk krijgen hierquote:Op maandag 15 maart 2010 19:35 schreef beequeen het volgende:
Komp kaya ook uit EHV en heeft iemand een vertaling?
7:33 kaya35: lufhandels kan ie de valkabel bij paaldansen aan haken hoedje op zwarte sokken zie hem al hangen
Dat snap ik, ik wilde het gewoon wat luchtiger maken.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:33 schreef Disana het volgende:
dat bedoel ik dus, hij kan het niet laten maar hij moet er dan ook niet raar van staan opkijken als hij vandaag of morgen weer een klapper krijgt.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hij zegt dat hij het rustig aan gaat doen en kondigt meteen weer aan morgen de zolder aan te pakken (veiling) en als hij kan SV Actueel te doen.
Ik kwam niet verder dan lufhandels = love handles?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh maar Kaya is lief, ze heeft een soort deslexie of hoe je het ook schrijft.
Lulhannes kan in de valkuil bij paaldansen aan haken hoedje op en zwarte sokken aan zoiets denk ik.
Bij pubers wil dat nog wel eens werken.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm... zou het omgekeerde ook werken? Allemaal roepen dat hij vooral Liesbeth en Alsido moet aanhouden?
Toch denk ik dat Johan binnen een week weer aan het racen en razen is.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik wilde het gewoon wat luchtiger maken.
Tuuk schrik je je kapot, maar ik denk dat bijna iedereen die streamt het aan heeft zien komen. Er waren zellfs streamers die hem waarschuwden het rustiger aan te doen.
Prima manier van het lichaam, dit seintje.
Ik doe nu een schietgebedje.......oh wacht.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:38 schreef Disana het volgende:
Hmm... zou het omgekeerde ook werken? Allemaal roepen dat hij vooral Liesbeth en Alsido moet aanhouden?
Ik denk dat het over een man met lovehandles gaat, die handig zouden zijn om de veiligheidskabel (niet dat je die gebruikt bij paaldansen) aan vast te maken bij het paaldansen met een hoedje op en zwarte sokken aan. Zij ziet dat al voor haar.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lulhannes kan in de valkuil bij paaldansen aan haken hoedje op en zwarte sokken aan zoiets denk ik.
Denk dat het weinig helpt BQ, zijn proffesionele uitvreters/misbruikers/lekkeropiemandanderszijnzakteren, dus die blijven nog wel even zitten waar ze zitten hoor.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe nu een schietgebedje.......oh wacht.
Ik ga eens kijken of er iets leuks op tv is. Iemand nog tips?
FOK! laat het weer schandelijk afweten.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:13 schreef beequeen het volgende:
De post voorlezen als DGK.
[ afbeelding ]
Post van beertjejan, nena, kiekenkot, jennie en een anonieme.
Nieuws, nieuws, weer, Netwerk, NOVA, P&Wquote:Op maandag 15 maart 2010 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe nu een schietgebedje.......oh wacht.
Ik ga eens kijken of er iets leuks op tv is. Iemand nog tips?
Lulhannes is ook mannelijkquote:Op maandag 15 maart 2010 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat het over een man met lovehandles gaat, die handig zouden zijn om de veiligheidskabel (niet dat je die gebruikt bij paaldansen) aan vast te maken bij het paaldansen met een hoedje op en zwarte sokken aan. Zij ziet dat al voor haar.
wie zegt dat de anonieme niet van FOK is???? ja ken toch ( ik was het niet)quote:
Zometeen De Lullo's in DWDD, geloof ik. Nu De Jakhals bij Brusselmans, zijn sabattical heeft precies 3 weken geduurdquote:Op maandag 15 maart 2010 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nieuws, nieuws, weer, Netwerk, NOVA, P&W
Nou Jian gister waren er 3 man aan het chatten dus loopt wel terug hoor met tijd en wijlle.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:46 schreef Jian het volgende:
En we zien weer de bar in beeld. Eigenlijk is het best wel een treurig gebeurenMa ja, de chat- en kijkcijfers lijden er niet onder schijnbaar, die zijn stabiel
Jaap heeft rond dit tijdstip 80 kijkers meerquote:Op maandag 15 maart 2010 19:46 schreef Jian het volgende:
En we zien weer de bar in beeld. Eigenlijk is het best wel een treurig gebeurenMa ja, de chat- en kijkcijfers lijden er niet onder schijnbaar, die zijn stabiel
Nieuws, weer en P&W. Ik ben allergisch voor Clairy.quote:
Ik vind Clairy een topinterviewer.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nieuw, weer en P&W. Ik ben allergisch voor Clairy.![]()
Tussendoor zap ik wel.
Kijkcijferkanon dat het isquote:Op maandag 15 maart 2010 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap heeft rond dit tijdstip 80 kijkers meer
Je hebt Erik ( persoonlijk ben ik een beetje verliefd op Erik) dan heb je frank maar die zie je nog weinig, dan meisje met bruin haar ook weinig in beeld.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Clairy een topinterviewer.
Scrute, ik weet niet wie de Jakhals is.
Snap niet dat RTL of SBS een vet contrakt aanbieden en zorgen dat hij Prime Time op zaterdagavond een sjow krijgt.quote:
Je spreekt voor mij in raadselenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je hebt Erik ( persoonlijk ben ik een beetje verliefd op Erik) dan heb je frank maar die zie je nog weinig, dan meisje met bruin haar ook weinig in beeld.
Clair Polak die gaat de straat op zeg maar gaat intervieuws doen, ja ja was hele rel maar zij verheugd zich er nu mateloos op.
Claire is dochter van wijlen Alexander polak.
Ik ook.quote:
De Jakhalzen is een onderdeel in DWDD, die lui in het zwart met een rode stropdas.quote:Scrute, ik weet niet wie de Jakhals is.
Ik vond dat ronduit vals en discriminerend. Ze zou ook niet knap genoeg zijn. Belachelijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb me jaren terug kapotgeërgerd aan de kritiek die ze toen kreeg dat ze te oud zou zijn en zo. Dat vond ik zó beledigend en zó onwaar. Clairy is intelligent, heeft humor, één van de mooiste stemmen van de media en prachtige ogen. Kortom: een prachtwijf.
[..]
De Jakhalzen is een onderdeel in DWDD, die lui in het zwart met een rode stropdas.
Scrutinizer heeft het al netjes uit gelegd.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Je spreekt voor mij in raadselen
Ja, de dochter van en een uitstekend doorzaagster. Ze gaat de interviews doen in het programma dat NOVA gaat vervangen.
Maar dit is natuurlijk allemaal off-topic, laten we het over de bar hebben!
Ik werd zelfs een beetje verlegen van haar. Ik heb haar één keer ontmoet, een hele innemende vrouw.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond dat ronduit vals en discriminerend. Ze zou ook niet knap genoeg zijn. Belachelijk.
Omdat ze zo slim en aardig is waarschijnlijk. En wel zo dat je voelt dat ze een beetje door je heen kijktquote:Op maandag 15 maart 2010 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik werd zelfs een beetje verlegen van haar. Ik heb haar één keer ontmoet, een hele innemende vrouw.
Ik wil erik, en vooral zijn stem vind ik lekker om naar te luisteren, zit mooie klank inquote:Op maandag 15 maart 2010 20:03 schreef Jian het volgende:
De Jakhalzen zijn top, vooral Frank![]()
Clairy mogen ze houden
Het is gewoon een grote persoonlijkheid en heel hartelijk. Ik ben niet zo bang voor mensen die door mij heen zouden kunnen kijken, ik heb genoeg zelfspot en ben best behoorlijk eerlijk tegen mezelf.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat ze zo slim en aardig is waarschijnlijk. En wel zo dat je voelt dat ze een beetje door je heen kijkt
Ik ben bang dat daar heel veel oude corpsballen naartoe gaanquote:Op maandag 15 maart 2010 20:24 schreef beequeen het volgende:
Ik wil naar de "Jiskefet- Heb je nog geneukt" in de MHH.![]()
Die kan ik wel handelen hoor en daar kom ik ook niet voor.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben bang dat daar heel veel oude corpsballen naartoe gaan
En dat is de laatste tijd dus steeds zo geweest, hij zegt het een en doet het ander. . .quote:Op maandag 15 maart 2010 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hij zegt dat hij het rustig aan gaat doen en kondigt meteen weer aan morgen de zolder aan te pakken (veiling) en als hij kan SV Actueel te doen.
Ik weet zeker dat dit in de SC moestquote:Op maandag 15 maart 2010 20:37 schreef Dementor het volgende:
Nu doet Liesje het altijd met een modje.
Ja klopt maar goed ik laat het lekker staan!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dit in de SC moest![]()
Ik ben te oud voor remlof maar anders.........
Over kaya hebben we het al eerder gehadquote:Op maandag 15 maart 2010 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Meen je dat echt?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:38 schreef Disana het volgende:
Ik ben te oud voor remlof maar anders.........
Nou ja, misschien wil ik ook wel mod worden hè en dat krijg je niet gratisquote:Op maandag 15 maart 2010 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meen je dat echt?
Ondertussen in SV.
[ afbeelding ]
Oh, ik schrok al.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef Disana het volgende:
Nou ja, misschien wil ik ook wel mod worden hè en dat krijg je niet gratis
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Over kaya hebben we het al eerder gehadJaag haar maar eens flink op de kast, heeft ze absoluut geen dyslexie meer!
en de stream geeft ook storing aan, ja we missen niks daar niet vanquote:
Ach, er was toch niets te zien.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en de stream geeft ook storing aan, ja we missen niks daar niet van
Dat is Ansje Liek. Het is een beetje een beroerde foto van haar op de site, die zal Liesbeth wel uitgezocht hebben.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:02 schreef spuitje het volgende:
BTW: je schijnt nu ook live aanwezig te kunnen zijn bij het programma van Jaap. Kosten ¤ 5,-- inclusief twee consumpties. En de organisatie van het programma is in handen van ene mevrouw Angelique de Rouw. Nooit van gehoord, maar ik geloof het onmiddelijk!
En dit zijn de gasten voor het Open Podium morgen.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:59 schreef spuitje het volgende:
De gasten bij Jaap aankomende woensdag:
http://www.studiovlemmix.(...)2010/tabularasa.html
Vileine vrouwelijke trekjes: een foto uitkiezen waar een andere vrouw zo onflatteus mogelijk op staat.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is Ansje Liek. Het is een beetje een beroerde foto van haar op de site, die zal Liesbeth wel uitgezocht hebben.
Geef mij Johan dan maar!!quote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef snetje het volgende:
Tis net Huubje... maar dan wat ouder
![]()
[ afbeelding ]
Erg hè.. Hebben Liesbeth en die Kruknegert de hele dag zo hard gewerkt dat ze het niet eens even kunnen opbrengen om het Vraag Maar Raak-decor op te ruimen?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ondertussen, ruim 3 uur later bij VlemmixTV;
[ afbeelding ]
Maar na zo'n beetje de 20ste herhaling worderen zelf de mooiste meisjes saaiig&zurig...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
De uitzending op de HiDiHo website is een stuk leuker dan de officiële stream.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neef Harrie doet morgen ochtend het SV nieuws zei hij.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Neef Harrie heeft zich aangemeld op de chat.
Journalist dacht ik, maar er zou toch ook iemand van de KNVB komen zoiets las ik ergens???quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:17 schreef spuitje het volgende:
En nu is Johan druk in gesprek met iemand, het valt dus mee of hij doet alsof het meevalt.
Kijk!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:51 schreef Chanel5 het volgende:
Er komt oranje gras in SV.
Dit heeft Johan geregeld.
nou leuk, hoop dat de gasten die de Toko bezoeken dan wel buiten hun voeten vegen voordat ze het heilige gras betredenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:51 schreef Chanel5 het volgende:
Er komt oranje gras in SV.
Dit heeft Johan geregeld.
Anderzijds gaat het wel weer over oranje en voetbal en hij heeft het over 'onze insteek'.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Journalist dacht ik, maar er zou toch ook iemand van de KNVB komen zoiets las ik ergens???
nou we wachten wel af wat er nog allemaal gaat gebeuren, als het WK begint hoop ik wel dat Johan zover hersteld is er ook van te genieten en niet onder een eigen graszerkje komt te leggen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Anderzijds gaat het wel weer over oranje en voetbal en hij heeft het over 'onze insteek'.
Oranje gras
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:09 schreef Disana het volgende:
Oh nou zei hij wie 'wij' zijn en verstond ik het niet. Ze draaien op lokaties waar het spookt. Het team zou aanwezig zijn en ze gaan filmpjes draaien waarop kijkers mogen reageren.
Dit is Richard van Haunted Holland en een enorme eikel. Hij zat gisteren op de chat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:09 schreef Disana het volgende:
Oh nou zei hij wie 'wij' zijn en verstond ik het niet. Ze draaien op lokaties waar het spookt. Het team zou aanwezig zijn en ze gaan filmpjes draaien waarop kijkers mogen reageren.
Hij zei 'wij zijn .....' en dat verstond ik dus niet, jij wel? Dankjewel beequeen.quote:
Die is al geweest Disana, de man van de KNVB. Is inmiddels alweer vertrokken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:13 schreef Disana het volgende:
Hij zei 'wij zijn .....' en dat verstond ik dus niet, jij wel? Dankjewel beequeen.
Heeft deze man dan helemaal geen hol met voetbal te maken en zo nee, waarom zei Johan dan dat er vandaag om 11.00 uur iemand van de KNVB zou komen.
Oh kennelijk zit hij nu de chat te lezen.
Mag ik opmerken dat ik die stem van Alsido niet meer kan luchten.
Ja het kwartje was al gevallen: twee kerelsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die is al geweest Disana, de man van de KNVB. Is inmiddels alweer vertrokken.
+1.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Oranje gras? Echt? Nou, als SV nu geen succes wordt weet ik het ook niet meer.
Hoe frisser kan een nieuwe start worden dan op oranje gras.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Oranje gras? Echt? Nou, als SV nu geen succes wordt weet ik het ook niet meer.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
want hij blijft maar gewoon eigenwijs doorgaan als ik het zo bekijk en allemaal lees.
Het kan nog wel grappig worden. Het zou kunnen dat Alsido het gaat leggen, dan is het is zo half augustus wel klaar. Of het goedje is erg brandbaar en komen we er zo achter dat Johan nog steeds rookt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe frisser kan een nieuwe start worden dan op oranje gras.
Zelfs dit is niet meer grappig.
Hij heeft vast op een katholiek internaat gezeten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:42 schreef Toverheks het volgende:
wat een luilebol is die gozer, weer zo een zweefhomo zonder werk maar met een *spannende* hobby.
Het is me een raadsel waarom hij niet gewoon werkt. Hij zegt dat hij huisman is, het lijkt me een luie donder die liever gewoon wat rondhobby't.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:42 schreef Toverheks het volgende:
wat een luilebol is die gozer, weer zo een zweefhomo zonder werk maar met een *spannende* hobby.
Jezelf met deze gladde aal vergelijken. Doe maar nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben ook een luie donder en ook nog een huisman van lik me vestje
Nee, ik ben veel harigerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Jezelf met deze gladde aal vergelijken. Doe maar niet
Leuk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik ben veel hariger![]()
Vanavond weer een reggae-concert in De Melkweg, ik denk dat ik vanavond m'n haar maar weer eens in coupe d'ananas ga doen.
Oh leuk veel plezierquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik ben veel hariger![]()
Vanavond weer een reggae-concert in De Melkweg, ik denk dat ik vanavond m'n haar maar weer eens in coupe d'ananas ga doen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Die gosthunters hebben ook nooit een goede jas aan, hè? Altijd dat gelul van "ik voel nu een koude stroom" en zo.
Oeh scary !!!quote:
Hij heeft filmpjes meegenomen. Deze kwam uit de Gevangenpoort.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:05 schreef Copycat het volgende:
Zijn ze nu daar spontaan aan het ghost hunten?
Overtuigend ook, hè? De hele tijd hoor je muziek op de achtergrond en dan vragen ze het spook twee keer te kloppen en dat hoor je dan ook. Ik ben meer benieuwd naar die geesten die die muziek maakten.quote:
Haha. Het probleem vind ik dat deze filmpjes helemaal niet spannend zijn als je niet in geesten gelooft. Je hebt totaal niet het gevoel dat er elk moment wat kan gebeuren ook al proberen zij die spanning op te voeren met muziek en hysterisch gefluister.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Overtuigend ook, hè? De hele tijd hoor je muziek op de achtergrond en dan vragen ze het spook twee keer te kloppen en dat hoor je dan ook. Ik ben meer benieuwd naar die geesten die die muziek maakten.
Ah okay. Denk ik. Lekker spontane actie!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:07 schreef Disana het volgende:
Hij heeft filmpjes meegenomen. Deze kwam uit de Gevangenpoort.
Ik heb net de geesten in mijn huis gevraagd om binnen 10 minuten een tram hier door de straat te laten rijden. Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha. Het probleem vind ik dat deze filmpjes helemaal niet spannend zijn als je niet in geesten gelooft. Je hebt totaal niet het gevoel dat er elk moment wat kan gebeuren ook al proberen zij die spanning op te voeren met muziek en hysterisch gefluister.
Ik denk dat Liesbeth het niet in haar strak omlijnde programmagids kon frottenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Denk ik. Lekker spontane actie!
Vijf minuten geleden is het 8-uur-journaal begonnen op Nederland 1. De NOS wilde ook wel eens z'n kijkers verrassen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Denk ik. Lekker spontane actie!
Wow, laat ons de uitkomst weten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb net de geesten in mijn huis gevraagd om binnen 10 minuten een tram hier door de straat te laten rijden. Ik ben benieuwd
Je zou toch denken dat ze op een gegeven moment wel íets snappen ... maar helaas.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Vijf minuten geleden is het 8-uur-journaal begonnen op Nederland 1. De NOS wilde ook wel eens z'n kijkers verrassen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn een stuk lelijker dan jij dus het zal wel een andere kring zijn.
Van die gemene die kindertjes laten schrikkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja klopt, ze zijn ook de Efteling uitgezet
we willen ons groepje wel knus en gezellig houden en zulke Heksen verpeste alleen maar de boel
Ja, maar jij! Jij vindt Harry Loco ook leuk.quote:
Nah, dan zullen die geesten toch wel meegedeporteerd zijn ....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog twee minuten. Het stikt hier van de geesten, deze hele wijk is in WO 2 gedeporteerd
Och ik vind Harry niet onaardig, maar ik geloof niet dat ie kan zweven, anders was ie wel met zijn Benz over die riolering "heengezwoven"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar jij! Jij vindt Harry Loco ook leuk.
Wat ik wat raar vind is dat ze een K2-meter gebruiken. Die K2-meter zou dan elektromagnetische activiteit meten. Met een camcorder in de buurt zou ik het vreemd vinden als die meter niets zou opvangen.quote:
Je vond hem zelfs een goed muzikant.quote:
Nou je kan toch spanning in de lucht meten.. en als die spanning heel erg fluctueert (dus omhoog en omlaag gaat) dan heb je dus een energiefluctuatie (dat gebeurt bijvoorbeeld in de buurt van bepaalde elektrische apparatuur)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:23 schreef Disana het volgende:
Wat zijn in vredesnaam energiefluctuaties.
Ah. Hmm. Er zijn toch mensen en er is toch apparatuur?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou je kan toch spanning in de lucht meten.. en als die spanning heel erg fluctueert (dus omhoog en omlaag gaat) dan heb je dus een energiefluctuatie (dat gebeurt bijvoorbeeld in de buurt van bepaalde elektrische apparatuur)
Hij zei dat ie dat alleen niet kon verklaren in een lege ruimte waar geen elektriciteit aanwezig is....
Ik zal 'm eens met mijn K9 komen opmeten, de charlatan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat ik wat raar vind is dat ze een K2-meter gebruiken. Die K2-meter zou dan elektromagnetische activiteit meten. Met een camcorder in de buurt zou ik het vreemd vinden als die meter niets zou opvangen.
Ik vind het leuke nummers die hij speelt omdat ik van Bob Dylan hou (met name zijn teksten) en dat doet hij niet slecht. Dient bij opgemerkt te worden dat de nummers van Bob technisch niet heel moeilijk zijn. Als je een beetje basisaccoorden op een gitaar kunt spelen en je kan een beetje zingen dan kom je een heel eind (Scrut begrijpt dat wel)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je vond hem zelfs een goed muzikant.
Ja, hallo, ik zeg niet dat ik het meet ..... ik vind alleen dat ie niet zo zweverig doetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Hmm. Er zijn toch mensen en er is toch apparatuur?
659 jaar op de kop af en als je wijwater over hem heen gooit verschrompeld iequote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe oud zou deze man eigenlijk zijn?
Geef nou maar gewoon toe, je wil zoenen met Harryquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het leuke nummers die hij speelt omdat ik van Bob Dylan hou (met name zijn teksten) en dat doet hij niet slecht. Dient bij opgemerkt te worden dat de nummers van Bob technisch niet heel moeilijk zijn. Als je een beetje basisaccoorden op een gitaar kunt spelen en je kan een beetje zingen dan kom je een heel eind (Scrut begrijpt dat wel)
Muziektechnisch is Harry zeker geen grootheid !
Dobro, Dobro, Dobro
Dat is waar, hij doet niet zweverig. Eerder sensatiebelust. Ik wed dat hij in zijn vuistje lacht om al die zotte wijven die menen geesten waar te nemen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik zeg niet dat ik het meet ..... ik vind alleen dat ie niet zo zweverig doet
O, dan ziet hij er nog jong uit. Ik had hem maximaal 430 jaar oud verwacht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:33 schreef Jian het volgende:
[..]
659 jaar op de kop af en als je wijwater over hem heen gooit verschrompeld ie
Ja, maar alleen met tongquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe, je wil zoenen met Harry
Juist. Al dat eromheen gelul terwijl Jian gewoon zijn tong diep in de keel van Loco wilde steken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Geef nou maar gewoon toe, je wil zoenen met Harry
Harry speelt alles in G en Jian helpt hem zijn G-spot te ontdekken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Al dat eromheen gelul terwijl Jian gewoon zijn tong diep in de keel van Loco wilde steken.
Bob bla bla Dylan, mooie bla bla teksten , Jian loves Harry en wil Harry geven. Hard en diep!
Ja maar het mag geen medium zijn en ik voel me nog meer medium dan die hele Richardquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:41 schreef Jian het volgende:
Hij wil iemand in zijn team van spokenjagers, ik stem op Disana
Je droomt af en toe van me hè, geef het maar toequote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Al dat eromheen gelul terwijl Jian gewoon zijn tong diep in de keel van Loco wilde steken.
Bob bla bla Dylan, mooie bla bla teksten, Jian loves Harry en wil Harry geven. Hard en diep!
Zulks een gezelligheid aan de bar!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:44 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
druk druk druk in de toko.
Richard moest zijn praatje even stoppen want er zijn gasten. Straks gaat hij weer verder.
Johan rent heen en weer.
Ja. En dan word ik badend in het angstzweet wakker.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:44 schreef Jian het volgende:
Je droomt af en toe van me hè, geef het maar toe
Wordt wel een G-mineur spotje danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Harry speelt alles in G en Jian helpt hem zijn G-spot te ontdekken.
Je moet je ook niet tegen je gevoelens verzetten. vertrouw op je diepere ik, adem in, adem uit, .... en love, love, lovequote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En dan word ik badend in het angstzweet wakker.
Een B(af)-mineur dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
G-mineur is met twee mollen. Ik had verwacht dat jullie liever in twee kruisen zouden spelen.
Het schijnt dat Harry verwoede pogingen doet om vanuit de USA op de chat te komen maar vooralsnog is dat niet gelukt.quote:
Hij begrijpt iets niet van wat een chatter zegt. Wat bedoelen ze daarmee? Alsido stelt hem gerust en zegt dat de chatters daar niets mee bedoelenquote:
Tis 'mquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is geen ghosthunter, daar is z'n jas te warm voor.
Ik vond het wel sympathiek dat hij even aan Alsido doorgaf dat die een rotstem heeftquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij begrijpt iets niet van wat een chatter zegt. Wat bedoelen ze daarmee? Alsido stelt hem gerust en zegt dat de chatters daar niets mee bedoelen
quote:
Misschien kunnen we hem ook nog een boodschap voor Liesbeth laten overbrengen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het wel sympathiek dat hij even aan Alsido doorgaf dat die een rotstem heeft
Die heeft inmiddels een plank voor haar kop, die denk (terecht) 'mij kun je toch niet krijgen'.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem ook nog een boodschap voor Liesbeth laten overbrengen?
Nee dit is geen herhaling.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:14 schreef spuitje het volgende:
Hij zit er nog of is dit een herhaling? Ik was even eten en dus niets gezien![]()
Vind Casper wel een leuke naam trouwens, het spookje
Een plank?? Een complete bunker heeft dat mens voor dat chagerijnige hoofd van haar!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heeft inmiddels een plank voor haar kop, die denk (terecht) 'mij kun je toch niet krijgen'.
O jee, nou dan ga ik maar even een vriendin plagen. Als ik vanavond terug ben is hij hopenlijk weg.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dit is geen herhaling.
'Casper' is veel te lief voor deze man die eruit zien als de ondermanager van een supermarkt.
O ja, ik had het raam opengezetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:23 schreef Copycat het volgende:
De achterdeur staat open en de tram komt langs.
Samen met de dominee.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:26 schreef spuitje het volgende:
Echt hoor, die man mer dat lampie..........
Lig gevloerd van het lachen nu.
Spokenmeter blijft uitslaan en de voice recorder laten ze liggen zodat het spook in alle rust iets in kan spreken. Laat me denken...........straks staat er echt iets op dat bandje, wedje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |