Ik:
582037 2 Tips - White Vloeitjes 0.80 1.60 St
582005 1 Super king size - Vloei Vloeitjes 1.80 1.80 St
582243 2 Smoking eco vloei - Smoking eco vloei Fun artikelen 1.00 2.00 St
821191 1 Feuerzeug - Fantasie Feuerzeug 7.50 7.50 St
582020 1 Pocket waterpijp kit - Pocket waterpijp kit Waterpijp 6.50 6.50 St
582065 1 Tobacco tin - Pope smokes dope Divers 4.50 4.50 St
Vaag trouwens dat het duits is op die site sommige dingen..
Maar ik denk dat ik een paar tiesjeurds ga bestellen... ben wel weer toe aan een paar nieuwe
quote:www.large.nl
Op zondag 12 mei 2002 15:02 schreef the_undertaker het volgende:
wat is internet adres van die lui?
En ik heb besteld een t-shirt van pennywise en 1 van millencolin en nog een trui van pennywise.
Vampier tanden
Army broek
Jogging jacket
2 zonnebrillen
T-shirt "simsalabim"
Waterproof jacket
quote:hmm toch wel, was ik al wel opgekomen maar die werkt niet, nu wel, strange, mahja thx iig
Op zondag 12 mei 2002 15:03 schreef Slarioux het volgende:
www.large.nl ... duh
quote:Die getekende vind ik vetter, but nonetheless: wu-tang is cool.
Op zondag 12 mei 2002 15:44 schreef usernotfound het volgende:
1 Poster van Wu-Tang ( http://217.27.2.76/cgi-bin/shop4-nl.cgi?session_id=6767&article=860418&action=PRODUCTINFO&bildrub=acce&lkey=0401 )
Ik ben gestopt met posters kopen omdat ik er gewoon teveel heb, en er toch geen ophang...
quote:Yep, Roel Smit.
Op zondag 12 mei 2002 16:36 schreef mrcool het volgende:
Nix, maakt nog steeds dezelfde gast die tekening op de cover?
quote:[edit]
Op zondag 12 mei 2002 16:36 schreef mrcool het volgende:
Nix, maakt nog steeds dezelfde gast die tekening op de cover?
quote:Tekeningen waren wel altijd zeer vet!!!
Op zondag 12 mei 2002 16:39 schreef JAMsper het volgende:[..]
[edit]
quote:Verzendkoste zijn wel genaaid.. 6,30 voor rembours...
Op zondag 12 mei 2002 16:42 schreef Solomon het volgende:
moet nog gaan bestellen, denk weer 2 cdtjes fzow, 1tje van blind guardian, en eentje van slayer fzo
misschien nog een shirtje of wat anders leuks
quote:Daarom bestel ik ook voor ¤140, ben ik van dat gezeik af.
Op zondag 12 mei 2002 16:44 schreef JAMsper het volgende:[..]
Verzendkoste zijn wel genaaid.. 6,30 voor rembours...
quote:Als ik jou was zou ik die cd's bij displeased records bestellen. Dan heb je 0 euro verzendkosten in nederland
Op zondag 12 mei 2002 16:42 schreef Solomon het volgende:
moet nog gaan bestellen, denk weer 2 cdtjes fzow, 1tje van blind guardian, en eentje van slayer fzo
misschien nog een shirtje of wat anders leuks
quote:thx zal eens kijken, maar zijn de oudere cd's ook zo goedkoop als bij de large??
Op zondag 12 mei 2002 17:33 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Als ik jou was zou ik die cd's bij displeased records bestellen. Dan heb je 0 euro verzendkosten in nederland
http://www.displeasedrecords.nl
[edit]
ik heb ff gekeken, maar omdat ik ook graag oudere cd's koop, die bijv. in de larg voor 8,50 euro staan, die staan hier voor 12,50 euro, is nog steeds beswel goedkoop, maar de large is dan ook extreem goedkoop voor oudere cd's
quote:Ook dat opblaasschaap niet
Op zondag 12 mei 2002 20:11 schreef LenL het volgende:
Helemaal niets...
Making of van Spider-man
Mensenschedel
3 Laserpointers ( )
Alienposter (die deurformaat zegmaar)
Male college jacket
Shoulderbag
Rangerbroek
"here for the beer" (cadeautje voor een vriend van me)
"take me drunk, I'm home" (cadeau voor een andere vriend van me, aangezien ie af en toe behoorlijk over zijn persoonlijke schreef gaat.)
&
"irritant"
girly shirts
quote:POSTEN DAN!
Op woensdag 27 november 2002 16:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Eh ik heb geen geld, maar wel een hele lijst van dingen die ik wil hebben, telt dat ook?
TJah, meteen maar even een "review" plaatsen van wat ik in huis heb gekregen
Het pakket: een lange doos van zon 70 tot 80 cm lang, 30 hoog en 10 diep wordt thuisbezorgt, dus als je thuiskomt van je werk krijg je meteen vragen van wat erin zit.... Snel vlucht je naar je kamer om je pas verworven schatje weer eens uit te pakken....
Het eerste voorwerp: de mensenschedel
Je doet de doos open en er valt je meteen iets op, de gebruikelijke zwarte leegte is gevuld met een klein, lekker in de hand liggende witte doos... "ah, de schedel" was de eerste gedachte die in mijn hoofd kwam... Het uitpakken ging soepel al hebben ze van dat k.u.t. piepschuim gebruikt, maar toen 1 helft eraf was liet ik hem bijna vallen van afschuw Tis gewoon een perfecte kopie van een echte schedel, en dat ie zo donker gekleurd is maakt hem alleen maar beter
Hij staat nu naar me te kijken op mijn PC kast, en ik denk dat ik hem daar voorlopig even laat liggen...Tot ik een plank of kast helemaal kan vullen met schedels...
Toen kwam ik de laserpointers tegen, meteen getest en ze doen het, maar het zijn echt el-cheapo's... Gelukkig gebruik ik ze in een behuizing straks, dus ze overleven het wel...
Toen kwam ik de Alien poster tegen, maar die heb ik voor het laatst bewaard
The making of Spider-man is echt een naslagwerk voor liefhebbers, en past perfect in het rijtje making-of's die ik al heb, mooi geprint, uitmuntend afgewerkt, en toch 2x zo dik als de andere die ik hier thuis heb liggen...
De shirts die ik voor mijn vrienden heb gekocht zijn GENIAAL, en redelijk van kwaliteit, ben benieuwd wat ze ervan vinden...
Hmz, toen kwam ik de shipping list tegen... Blijkt dat mijn broek nog wordt nabezorgd.... KUTzooi, als ik iets wel nodig heb dan isset wel een nieuwe broek, maargoed, gewoon even wachten, denk ik dan...
Male college jack is in feite niets meer dan een leuke dunne trui, maar zit VERDOMD lekker Ik zou hem echt alleen in de zomeravonden of lente/herfst als jas gebruiken, want echt warm heb je het er niet in... Maar zoals ik zei prima te gebruiken als trui, en lekker stylish (vind ik dan)
Dan de Alien-poster: BREATHTAKING! Echt geweldig voor op de muur of aan de deur, en altijd leuk als je kleinere broertjes hebt die dan vervolgens 3 dagen niet kunnen slapen...
quote:ghe ghe, heb ik vant zomer ook gedaan, en tzijn fijne brilletjes hoor (kheb er 2)
Op woensdag 11 december 2002 20:03 schreef DennisMoore het volgende:
Een zonnebril, die ik bij Kreator al IRL had getest en okay bevonden.
quote:Veel steviger dan, maar net zo cheap als die Halfords-krengen.
Op woensdag 11 december 2002 20:17 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
ghe ghe, heb ik vant zomer ook gedaan, en tzijn fijne brilletjes hoor (kheb er 2)
quote:+dat ik erbij loop als de eerste de beste Mafiosio
Op woensdag 11 december 2002 20:19 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Veel steviger dan, maar net zo cheap als die Halfords-krengen.
quote:Hee! Die heb ik als longsleeve
Op woensdag 11 december 2002 20:19 schreef Slarioux het volgende:
Geen geldMaar ik wil deze:
Maar is ook nog eens uitverkocht
Maar ik draag 'm nooit meer. Moet als ik terug ben al mijn bandshirts maar eens in de verkoop doen, heb er toch veel te veel, en draag ze nooit meer. Draag nu voornamelijk bruine, groene en zwarte hemden met zwarte stropdas
Large vind ik niet meer zo leuk eigenlijk, nogal veel van hetzelfde, en dat is vaak maar suf
Alleen de cd's zijn soms wel eens interessant, maar ze hebben vaak toch niet wat ik zoek. Naja, daar heb ik weer andere bronnen voor (Triton bijvoorbeeld
)
quote:Tzijn ook de tussendoortjes die ik dan wel weer leuk vindt...
Op woensdag 11 december 2002 21:21 schreef Elegy het volgende:[..]
Hee! Die heb ik als longsleeve
Maar ik draag 'm nooit meer. Moet als ik terug ben al mijn bandshirts maar eens in de verkoop doen, heb er toch veel te veel, en draag ze nooit meer. Draag nu voornamelijk bruine, groene en zwarte hemden met zwarte stropdas
Large vind ik niet meer zo leuk eigenlijk, nogal veel van hetzelfde, en dat is vaak maar suf
Alleen de cd's zijn soms wel eens interessant, maar ze hebben vaak toch niet wat ik zoek. Naja, daar heb ik weer andere bronnen voor
(Triton bijvoorbeeld
)
Toch maar doen, hoewel ik het aanbod al lang niet meer interessant vind, is plaatjes kijken wel aardig, als je op de wc zit ofzo
quote:hmmmm goeie smaak
Op zondag 15 december 2002 23:35 schreef Sylvana het volgende:
106672 t-shirt the offspring
131392 trui the offspring
861884 poster the offspring
841028 ketting the offspring
861816 poster the offspring
823231 button badge pack no13
quote:* Dode koe uit de sloot haalt
Op vrijdag 31 januari 2003 23:17 schreef haaahaha het volgende:
Haahah *leip*!!
Gisteren binnengekregen
[afbeelding]
Dies idd wel ERG ok
Mijn komende bestelling:
567055 Interview with a Vampire
710088 Ghost in the shell-Band1
710089 Ghost in the shell-Band2
710090 Ghost in the shell-band3
700411 Fucking English!
210724 Armypants (2x, ben lui)
131655 Kings of sport- bruin/oranje
131692 Kings of sport- Rood/zwart
131498 Kings of sport- Zwart/rood
131682 M65 jacket (zwart
Totaal: ¤ 163.60
quote:die kun je veeeeel beter bij Displeased bestellen. Veel snellere levering, vrijwel geen verzendkosten en ook nog eens veel goedkoper.
Op donderdag 21 augustus 2003 23:34 schreef BiohazardNL het volgende:
Ik ga binnenkort waarschijnlijk een Dimmu Borgir shirt bestellen...
http://www.displeasedrecords.nl
en ik heb maar meteen even de pagina gezocht waarop de dimmu shirts staan: http://www.displeasedrecords.com/shop/list.php?tshirt=1&menu=4&band=23
Ik heb voor het laatst wat besteld toen de zomercatalogus net uit was, als de nieuwe catalogus uit is bestel ik wel weer es wat
quote:Ik lees hem nu pas
Op donderdag 21 augustus 2003 22:24 schreef Shogo het volgende:
Skull-Splitter ik durf het bijna niet te vragen maar zou je een foto willen maken van die alien poster (dat plaatje op large is echt een klein kut plaatje).
Magoed, is goed, moet hem dan wel fatsoenlijk kunnen belichten enzo, maar als ik over een tijde mijn zooi eens ga fotograferen (kamer, merchandise, etc.) dan neem ik hem mee
quote:Als je niet teveel eisen stelt en de goede producten ertussenuit pikt dan isset nog best te doen... De kleding is OF goed OF echt reteslecht.
Op vrijdag 22 augustus 2003 10:20 schreef Steve-O het volgende:
Nix vind het een ruk bedrijf
quote:Ben je zeer dankbaar.
Op woensdag 27 augustus 2003 00:36 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ik lees hem nu pas
![]()
Magoed, is goed, moet hem dan wel fatsoenlijk kunnen belichten enzo, maar als ik over een tijde mijn zooi eens ga fotograferen (kamer, merchandise, etc.) dan neem ik hem mee
quote:Ik kan je alvast WEL vertellen dat het ding zijn geld dubbel waard is
Op woensdag 27 augustus 2003 00:54 schreef Shogo het volgende:[..]
Ben je zeer dankbaar.
quote:wheeeeeeeeeee, ik heb hem nog niet
Op vrijdag 22 augustus 2003 10:19 schreef glossy het volgende:
er komt net een nieuwe large gids in de bus ff kijken of er nog wat in staat voor mij
Wacht met smart!
Binnenkort misschien nog wat Silverchair albums en een poster, maar moet eerst geld hebben.
quote:Ik vind wat erin zit wel leuker dan de verpakking eigenlijk. damn wat n lekker ding (sorry, off topic)
Op zaterdag 30 augustus 2003 20:08 schreef Aschkael het volgende:
helemaal niets...haal liever bij een concert merch. Ze hadden vorig jaar wel een hele brute hoodie van SOIA...een groene met een gele Allyway Dragon erop...hadden hem niet meer op voorraad. Heb nu deze bij merchdirect besteld:
quote:Dat kost mij Scotland jack ook
Op zondag 31 augustus 2003 09:44 schreef Extremini het volgende:50 euro.
quote:Mjah, ik ga er ook makkelijk overheen denk ik
Op maandag 1 september 2003 01:28 schreef mcintosh het volgende:[..]
Dat kost mij Scotland jack ook
quote:Gewoon even goed kijken
Op dinsdag 2 september 2003 18:35 schreef troetolbeertje_v het volgende:
Heb uit de herfst-catologus een shirtje met "Warning, from 0 to bitch in 0.3 seconds"
Even kijken wat ik heb...
131682 1 M65 Jacket - Jacke 44.25 44.25 L
107256 1 Alien Agressive - T-Shirt 9.25 9.25 XL
131692 1 Kings Of Sport Zwart/rood 33.25 33.25 XL
700508 1 Art Premiere I - Ricky Carralero Buch 5.75 5.75 St
841239 1 Headcount (armband) 35.50 35.50 St
210297 2 Army Kombi 22.75 45.50 XL
Ook hier weer een review van te verwachten
quote:Groter plaatje, verkeerde fotograaf met haast
Op donderdag 21 augustus 2003 22:24 schreef Shogo het volgende:
Skull-Splitter ik durf het bijna niet te vragen maar zou je een foto willen maken van die alien poster (dat plaatje op large is echt een klein kut plaatje).
quote:Hartstikke bedankt!
Op woensdag 3 september 2003 00:06 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Groter plaatje, verkeerde fotograaf met haast
quote:Terecht
Op woensdag 3 september 2003 00:14 schreef Shogo het volgende:[..]
Hartstikke bedankt!
Ziet er echt super cool uit.
Ga ik in de toekomst aanschaffen ja.
In het echt issie namelijk echt ZIEKELIJK scherp
Ben nu een beetje erg benieuwd naar deze jongen
quote:dat komt omdat het hoofdkantoor in Duitsland zit..
Op zondag 12 mei 2002 14:59 schreef JAMsper het volgende:
Vaag trouwens dat het duits is op die site sommige dingen..
Nu is mijn vraag alleen of de rest wel gewoon verwerkt wordt, of dat ik alles opnieuw moet bestellen?
Okay, ik heb gewoon maar besteld.. en ik zie verder welquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:41 schreef Klare het volgende:
Vorige week vrijdag besteld en ik had het maandag in huis...wel via automatische incasso. En het artikel was op voorraad. Het kan dus wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |