Zo zeg, mensen, ik had het even een paar dagen drukjes, en moet je nu eens zien! Ik heb echt enorm veel gemist
Asy, hum, dat is vervelend zeg!

Heb je nu ook tipjes gekregen om mee aan de slag te gaan? Vast wel; ik hoop gewoon dat het helpt. Ik weet hoe het is om in het begin maar te dubben met het gewicht van je kleintje en dat is echt helemáál niet leuk. Het gaat goedkomen!

Daan, netjes hoor!

Lekker groeien!

Niels, wat ben je lief met je tutpopje!

Twinkly, wat een überschattige foto!

Keshet, weer fijn om je updates te lezen! Hoe gaat het nu met het buidelen? Geen je je Teigetje de volgende keer een knuffel van me?
Simmu, jemig, dat is wel heftig nieuws zeg!

Bewonderenswaardig hoe je het allemaal oppakt zeg, een echte, superliefdevolle mama! Ik hoop in elk geval dat de mannetjes weer snel bij elkaar zijn, ook voor jullie. Het is niet niks zo zeg! Wel fijn dat je weer mag autorijden hoor, dat scheelt vast al wel weer. Dikke

!
Rienk, jij poeperd! Vlindur, toch fijn hoor, ondanks de troep
Claudia, wat goed dat Ivan het zo makkelijk afgaat zonder zijn speentje!

Ik vind het echt zó goed hoe je het allemaal aan hebt gepakt, grappig hoe snel het tij dan kan keren he? Jeej!!
Ehm, ja, hier is eigenlijk weinig te vertellen geloof ik, het gaat allemaal lekker hier

Ik heb het naar mijn zin op mijn werk, kolven gaat ok (vandaag wat minder productie, maar met een vriezer vol maak ik me vooralsnog geen zorgen), Stef heeft het naar zijn zin op het KDV en in onze vrije tijd slepen we hem lekker mee naar het strand, naar de winkel in de draagdoek en naar de oppas als wij lekker even wat gaan eten met vrienden en een bioscoopje pakken

Stef vind het allemaal even leuk! De krampjes gaan ook telkens wat beter, hij heeft nu nog maar eens in de zoveel dagen kramp en ookal is het dan wel nog heftig, ik ben allang blij zoals het nu gaat. Hopelijk is dat laatste beetje nu ook snel weg..
Ehm, voor de rest even een dikke

ook hoor, ik weet het even niet zo goed meer!