Die tegels hebben wij hier in de keuken liggenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier vond ik ze wel op lijken
Dat geloof ik graagquote:Op zondag 21 maart 2010 01:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die tegels hebben wij hier in de keuken liggen
Ideaal, je ziet er geen waterdruppels of gemorst drinken ofzo op, af en toe lekker stofzuigen en een sopje en klaar. Super voor in de keuken vind ikzelf
Ik herkende je bijna niet ML, door je veranderde fotootje
Hihi nou herken ik jou niet meerquote:
Hebben ze dat al wat vroeger al niet gedaan? Ik mis ornamenten? Was toch wel iets voor die tijd ook?quote:Mensen die een oud pand volledig verknallen heb ik al genoeg gezien
Financiering is bijna rond, offerte is al getekend retour naar verstrekker.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:54 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Hebben ze dat al wat vroeger al niet gedaan? Ik mis ornamenten? Was toch wel iets voor die tijd ook?
Verder wel heftig project. Is je financiering inmiddels al rond?
Ik moest ook klussen voordat ik getekend had, achteraf bleken de vorige eigenaars niet zo tof als ze in het begin leken.....
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:22 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Financiering is bijna rond, offerte is al getekend retour naar verstrekker.
Ornamenten hebben er denk ik nooit gezeten, er zit wel iets een lijstje langs het plafond, maar niet noemenswaardig. Wel achter de (asbest) plaat bij de schouw in de woonkamer EN in de slaapkamer boven een mooie houten schouw ontdekt, die post ik z.s.m. hier
Op de begane grond zat er een gaskachel voor. Er komt weer een nieuwe gasaansluiting, mochten we nog een gaskachel willen in de toekomst. Op de eerste verdieping zit geen rookkanaal meer, maar we waren toch niet van plan daar een kachel te plaatsen.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:00 schreef Ml-etje het volgende:
Gaaf zeg! Zijn ze ook nog bruikbaar? En wat ga je ermee doen
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Op de begane grond zat er een gaskachel voor. Er komt weer een nieuwe gasaansluiting, mochten we nog een gaskachel willen in de toekomst. Op de eerste verdieping zit geen rookkanaal meer, maar we waren toch niet van plan daar een kachel te plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |