Fotoupdate:
Nieuw keukenraam. De regenpijp wordt nog vernieuwd en verplaatst zodat hij niet meer voor het raam hangt.
![]()
WC en badkamer:
![]()
In de grondverf zetten van de nieuwe planken voor het plafond in de keuken:
![]()
Installatiewerk. We zijn blij dat we daar niet zelf mee aan de slag zijn gegaan. Overal vielen de gaten in de muren, ik ben bang dat wij in paniek geraakt waren als dat bij ons gebeurd was. Gelukkig waren we er niet bij toen de installateur aan het werk was. De aannemer heeft de gaten vervolgens weer netjes dicht gemetseld.
![]()
![]()
Plafond in de keuken, de oude planken hebben we eraf gehaald en daar zijn nieuwe planken voor in de plaatst gekomen. Het is er nu al een stuk lichter van geworden. Volgende week gaan de dakpannen eraf en maken we er een beschoten dak van.
![]()
![]()
In de slaapkamer hebben we een frame gemaakt voor de wc en de kozijnen zijn geplaatst. De overloop loopt door tot voorbij de wc en daarna kom je de slaapkamer binnen.
![]()
![]()
Tot mijn grote verbazing ontdek ik nu ook dat we nog geen foto's gemaakt hebben van de buitenkant van de aanbouw

Die ga ik snel maken en zal ze dan hier plaatsen.
De installateur gaat deze week beginnen met het installeren van de CV op de bovenverdieping. Hopelijk heeft hij dat volgend weekend klaar en kan ik beginnen met het isoleren van de buitenmuren zodat daarna de gipswanden geplaatst kunnen worden.