x7.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
X 6![]()
Voor een Yank zijn originele delen spotgoedkoop en volop verkrijgbaar; hier in nl voor een prikkie, en in de US voor een half prikkie![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er inderdaad overheen gelezen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:19 schreef Barcaconia het volgende:
Maakt niet meer uit. Staat in die link die ik van de belastingdienst gequote heb in dit topic.
Die regeling wordt hoe dan ook gewoon bevroren.
ja echt jammer want het scheelt veel geld in de maandquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:22 schreef casejunkie het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad overheen gelezen.
Beetje balen aangezien ik een 1989'er heb en de oudste van mijn model van 1987 komt dus kan ook niet geheel ombouwen naar een 1986'er
Ja balen, verkoepn direct ook weer een stuk slechter nu.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:22 schreef casejunkie het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad overheen gelezen.
Beetje balen aangezien ik een 1989'er heb en de oudste van mijn model van 1987 komt dus kan ook niet geheel ombouwen naar een 1986'er
Mijn vraag is meer of je in 2011 ook nog auto's kan importeren tot 1986 met behoud van de vrijstelling voor de wegenbelasting.quote:
Als het je daarbij ook lukt om het chassisnummer in de papieren aan te laten passen en er vervolgens in Nederland nog mee wegkomt bij het importeren is dat inderdaad interessant.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:25 schreef ellevehC86 het volgende:
Je koopt gewoon een kenteken van een roestbak op een sloop in Tsjechie, daar zijn ze dolbij met die 100 euro.
Als je het chassisnummer ruim uitslijpt en in je eigen auto netjes inlast is dat geen probleem.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het je daarbij ook lukt om het chassisnummer in de papieren aan te laten passen en er vervolgens in Nederland nog mee wegkomt bij het importeren is dat inderdaad interessant.
En wat doe je dan met het oorspronkelijke Nederlandse kenteken? Daar blijf je nl. voor betalen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:28 schreef Barcaconia het volgende:
Als je het chassisnummer ruim uitslijpt en in je eigen auto netjes inlast is dat geen probleem.
Wordt behoorlijk vaak gedaan...
In eigen beheer slopen aanvragen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
En wat doe je dan met het oorspronkelijke Nederlandse kenteken? Daar blijf je nl. voor betalen.
Lees anders het topic even. Dit is ook al aan bod gekomen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:28 schreef Alicey het volgende:
Geldt dit eigenlijk nog wel? De inzet om de regeling te laten vervallen was namelijk invoering van de kilometerheffing. Hoe zit het dan nu, nu vast staat dat een kilometerheffing er voorlopig niet komt?
Maar aan auto van '87 kan nu nooit meer een oldtimer worden? Ik heb het gelezen maar ik wil het antwoord denk ik niet weten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:12 schreef Barcaconia het volgende:
Zo lang de auto van <'87 is kan dat altijd nog.
Dat stuur je op naar de RDW met een briefje erbij dat hij gesloopt is; geen haan die ernaar kraaitquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
En wat doe je dan met het oorspronkelijke Nederlandse kenteken? Daar blijf je nl. voor betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Waar precies?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Lees anders het topic even. Dit is ook al aan bod gekomen.
Volgens mij moet ik je mijn excuses aanbiedenquote:
Okee, dan ben ik toch niet gek.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:26 schreef Barcaconia het volgende:
Volgens mij moet ik je mijn excuses aanbiedenIk was in de war met een ander topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |